utorak, 20. prosinca 2022.

TERORISTI IZ POLICIJE NASTAVLJAJU DA ŠTITE ORTAKE IZ MAFIJAŠKOG KARTELA

Pošto godinama MUP RS i inspektor Radovanović, glume i obmanjuju javnost da su navodno u sukobu, ovime se jasno pokazuje da su u istoj zločinačkoj terorističkoj organizaciji, odnosno da je sve planove za napade na mene, počev od optuživanja za nepostojeća krivična djela do pokušaja ubistva - sačinio takozvani MUP RS a pomenuti inspektor i više drugih lica od kojih će neki biti pomenuti u nastavku su samo sprovodili te monstruozne projekte...
 

TERORISTI IZ POLICIJE NASTAVLJAJU DA ŠTITE ORTAKE IZ MAFIJAŠKOG KARTELA

 
Odmah u uvodu, podsjećam na važnu činjenicu da me je mafijaški teroristički kartel, godinama pokušavao ubiti, koristeći najpodmuklije metode te pošto egzekutori iz regionalnih klanova u tome nisu uspjeli, napadnut sam fizički uz psovke, uvrede i prijetnje ubistvom čak i direktno u zgradi PU Bijeljina od strane pripadnika takozvanog MUP-a u civilu i u prisustvu više uniformisanih službenika. S obzirom da konkretnog napadača i više drugih izvršilaca teških krivičnih djela, krije komanda policije, time su se odavno deklarisali kao zločinačka teroristička organizacija a događaji i dokazi koje ću sada opisati su samo potvrda da policija stoji iza svih napada na moja prava i život, kao i više pokušaja likvidacija te nastavlja da štiti kako zlikovce u svojim redovima tako i ortake iz uličnih bandi.

TUŽILAŠTVU BOSNE I HERCEGOVINE

Ova i više prethodnih krivičnih prijava koje sam poslao se odnose na više krivičnih djela izvršenih nakon ubistva djevojčice Ivone Bajo, prilikom šverca narkotika u Bobar grupu a sva izvršena sa ciljem prikrivanja tog zločina i pokušajima mog ubistva. Iako bi neka od njih, kao lažno prijavljivanje i falsifikovanje sudskog rješenja iz 2010-te, u drugim okolnostima zastarjela - s obzirom na članove navedene u uvodu, Tužilaštvo ih sve treba imati u vidu i tretirati kao JEDINSTVENU CJELINU, zločinačke aktivnosti pripadnika mafijaškog kartela, odnosno "Terorizam" te više drugih krivičnih djela iz KZBIH I KZRS, kao što su " Zloupotreba službenog položaja ili ovlaštenja", "Samovlašće", "Produženo krivično djelo", "Napad na ustavni poredak" i druga zbog kojih se podnosi krivična prijava pod naslovom :

TERORISTI IZ POLICIJE NASTAVLJAJU DA ŠTITE ORTAKE IZ MAFIJAŠKOG KARTELA

Na osnovu Krivičnog zakona BIH, član "Osnovni pojmovi" stav : "Kad je kao počinilac krivičnih djela označeno službeno ili odgovorno lice, sva lica iz stavova (3) i (5) ovog člana mogu biti počinioci tih djela, ukoliko iz zakonskih obilježja pojedinog krivičnog djela ne proizlazi da počinilac može biti samo neko od tih lica." te člana "Tok i prekid zastarjelosti krivičnog gonjenja", stavovi "(3) Zastarijevanje se prekida svakom procesnom radnjom koja se poduzima radi gonjenja učinitelja zbog učinjenog krivičnog djela. (4) Zastarijevanje se prekida i kad učinitelj, u vrijeme dok teče rok zastarjelosti, učini isto tako teško ili teže krivično djelo." te člana "Produženo krivično djelo" stav "(2) Produženo krivično djelo je učinjeno kad je učinilac s umišljajem učinio više istih ili istovrsnih krivičnih djela koja s obzirom na način učinjenja, njihovu vremensku povezanost i druge stvarne okolnosti koje ih povezuju čine jedinstvenu cjelinu."
Ovom krivičnom prijavom obavještavam Tužilaštvo BIH da takozvani MUP RS, nije odgovorio na zahtjev zasnovan na ZOSPI-a i Ustavu RS, član 23, nego pruža podršku inspektor blogeru Radovanović Borislavu i ortacima koju sam nazvao `gebels grupa` s obzirom da se služi lažima i propagandom. Pošto godinama MUP RS i inspektor Radovanović, glume i obmanjuju javnost da su navodno u sukobu, ovime se jasno pokazuje da su u istoj zločinačkoj terorističkoj organizaciji, odnosno da je sve planove za napade na mene, počev od optuživanja za nepostojeća krivična djela do pokušaja ubistva - sačinio takozvani MUP RS a pomenuti inspektor i više drugih lica od kojih će neki biti pomenuti u nastavku su samo sprovodili te monstruozne projekte. Događaji iz ove godine, nakon likvidacije načelnika Bašića su i drugima pokazali (a ja to znam već odavno) da MUP nema nikakve veze sa zakonom i da je u pitanju privatna banda Dodik Milorada, odnosno mafijaški servis, koji služi za organizaciju, sprovođenje i prikrivanje najtežih krivičnih djela, uključujući promet narkotika, likvidacije i više milionske pljačke. Već sam u ranijim prijavama obrazlagao da su policija i mafijaški bosovi, koji njome komanduju pripremili i izvršili likvidaciju Bašića sa ciljem zastrašivanja i ucjenjivanja većeg broja građana, bilo direktno bilo udarom na rodbinu i prijatelje i istovremeno koristeći taj zločin kao izgovor da se neki od šefova kartela dodatno zaštite jakim obezbjeđenjem, kako bi odagnali opasnost od hapšenja. No da se vratim na poslednje događaje i prijavu "RAZOTKRIVANJE LAŽLJIVOG INSPEKTORA I `GEBELS` GRUPE" koju sam osim Tužiaštvu BIH, dostavio i na lični mejl prijavljenog inspektora, (Razotkrivanje lažljivca i prevaranta - mejl od 10.09.2022.) a potom i na zvanične mejlove MUP-a i VSTV-a ali bez priloga. Takođe sam prijavljenom inspektor blogeru Radovanoviću, pružio priliku da javno iznese dokaze za svoje laži ili da ih demantuje, (Strategija odbrane kartela) a pošto ni na jednu ponudu i priliku nije odgovoreno, skrećem pažnju Tužilaštvu BIH da me tako pripadnici kartela i dalje drže smišljeno u životnoj opasnosti jer su mnogi pripadnici kriminalnih grupa pod zaštitom policije uvjereni da sam ih ja lično godinama, cinkario, davao izjave policiji o njihovim aktivnostima te sam logično stalna opasnost za njih, koju je neophodno otkloniti likvidacijom.
Pomenuti zahtjev sam poslao 2 puta sa svoja 2 mejla i to prvo 28.09.2022. a potom 01.10.2020. što se može vidjeti na prilogu "Zahtjev za informacije 118 - mejl". Sam tekst zahtjeva i postavljena pitanja se mogu pročitati u prilogu "Zahtjev za informacije MUP-u" sa obrazloženjem a sama pitanja citiram i ovde : 1. Da li sam ja - Zdenko Bajo, nastanjen na adresi navedenoj na dnu zahtjeva dostavljao bilo kakve informacije o bilo kome ikada u PU Banjaluka ? 2. Ako je odgovor na tačku 1. potvrdan, navedite datume kada su se pretpostavljene radnje desile. 3. Ako je odgovor na tačku 1. potvrdan, navedite imena ili inicijale inspektora, odnosno službenih lica, koja tvrde da su od mene dobijali bilo kakve informacije. 4. Ako je odgovor na tačku 1. negativan, odgovorite mi da li imate saznanja da sam bilo kada bio angažovan u bilo kojoj drugoj Policijskoj upravi, odnosno kompletnom MUP-u RS-e, kao informator - ili kako to opisuje inspektor Radovanović Borislav, (prilog "Komentari na članak") kao "jeftini doušnik", "sitni policijski doušnik", "smeće" te "policijska drukara" ? 5. Ukoliko posjedujete bilo kakve dokumente iz kojih bi se dokazalo da sam bilo kada tajno dostavljao informacije bilo kojoj organizacionoj jedinici MUPRS-e, (izuzev krivičnih prijava i javnih obavještenja koje objavljujem na internetu i šaljem na preko 100 zvaničnih mejlova državnih organa i medija) pošaljite mi kopije tog materijala na navedene mejlove. 6. Da li je konkretno osoba A.S. iz Bijeljine a uhapšen 07.07.2018. u Banjaluci pod optužbom za "Terorizam" zbog objave na fejsbuku uz parolu "AKO FURAŠ BOMBU NA MURIJU ONDA JE I BACI" (ili slično tome), prilikom ispitivanja i zadržavanja psihički maltretiran i tjeran da mene optuži za neko krivično djelo a za šta imam informacije da je bio plan. 7. Izjasnite se precizno i direktno na pitanje : "DA LI SAM JA - ZDENKO BAJO, EVIDENTIRAN KAO INFORMATOR - SARADNIK PU BANJALUKA ILI KOMPLETNOG MUPA REPUBLIKE SRPSKE ?
Od slanja tog zahtjeva je prošlo već 20 dana bez reakcije što nije čudno s obzirom da takozvani MUP ni ranije nije odgovarao na zahtjeve povezane sa mojim pravima iz ustava i zakona sa jedne te sa teškim krivičnim djelima policije sa druge strane pa čak ni na obavezujući dopis iz Ureda predsjednika republike od 13.05.2020. nisu reagovali na zakonit način nego su pasivno - nečinjenjem ili čak aktivno saučestvovali u uklanjanjima više važnih svjedoka od kojih ističem samo one na najodgovornijim pozicijama kao što su : Dragan Ninković, (okružni tužilac iz OJTIS), Borovčanin Luka, (sudija iz Sokoca), Radenko Bašić, (načelnik iz Prijedora) te Debeljević Milorad, (zamjenik glavnog tužioca iz OJT Bijeljina). Svi upoznati sa nekim ili svim detaljima kriminala od ubistva djevojčice Ivone Bajo, preko brojnih drugih krivičnih djela do više pokušaja mog ubistva a najmanje 3 od navedenih su stradali nasilnom smrću uz osnovanu sumnju da su u sva 4 slučaja u pitanju ubistva. Na kraju sam poslao i "Zahtjev za informacije za PU Prijedor" prije 3 dana, za koji još nije istekao zakonski rok za odgovor te ako stigne, dostaviću ga Tužilaštvu a sada ću obrazložiti navedene i neke druge priloge. Prije svega iz dokumenta "Strategija odbrane kartela" gdje su skenirani komentari ispod teksta inspektor blogera Radovanovića pod nazivom `UGROŽENI ILI RAZMAŽENI...` vidi se da se laži o navodnom mom cinkarenju više bukvalno ne pominju, nego se umjesto toga od strane mafijaškog kartela pokušavam predstaviti kao ludak - citiram sadržaj :
Zdenko Bajo 13.10.2022. 15:00 Pozivam te ponovo i ovo je poslednji put da objaviš dokaze o tome da sam bilo koga, bilo kad cinkario policiji ili da objaviš demant te laži. U suprotnom imaćeš status saizvršioca u pripremi pokušaja ubistva... minimum... Anonimno 13.10.2022. 15:35 Aj Zdenko Bajo ne prdi matere ti ! Šta ce tebi Boro dokazivati kad svi znaju da si drukara a vidiš ni da te roditelji nisu volili a kamoli ko drugi, kakvo je to ime i prezime Zdenko Bajo ala brate. Anonimno 13.10.2022. 15:45 Ovaj Bajo je obični ludjak, lik je za jakog psihijatra. Borislav Radovanovic 14.10.2022. 07:47 Zdenko Bajo je ozbiljno prolupao i njegove komentare uglavnom uklanjam. Na nekoj njegovoj stranici našao sam desetak prijava Tužilaštvu BiH protiv mene u kojima uglavnom citira navode mojih tekstova i to predstavlja kao TERORIZAM kom je cilj njegovo ubistvo ili šta znam još. Zašto Tužilaštvo BiH njegove prijave ne dostavlja medicinskim tijelima ili organima socijalnog staranja da se zabave njegovim mentalnim zdravljem ne znam a sve su prilike da ću im poslati takav upit. Anonimno 14.10.2022. 09:14 Ovo je jadno čak i od tebe Borislave, odgovori čovjeku, postavio ti je konkretno pitanje a ne - vrijeđaš ga u tri komentara. Borislav Radovanovic 14.10.2022. 13:32 RE: "Ovo je jadno čak i od tebe Borislave, odgovori čovjeku,..” Ukucaš njegovo ime i prezime, pa nađeš njegovu stranicu i vidiš šta dostavlja Tužilaštvu BiH, odnosno koliko mentalno poremećena osoba je u pitanju. Pritom smo se u životu sreli jednom ili dva puta - bez ikakve komunikacije a on živi u Bijeljini šta je poprilično daleko od Prijedora. Nas dva nikakve veze nemamo a ja drugog objašnjenja do mentalnog poremećaja nemam kada je u pitanju njegova opsjednutost mnome. Nisam do nedavno znao koliko je to daleko otišlo dok nisam na njegovoj stranici vidio šta piše i dostavlja Tužilaštvu BiH a sa te pozicije moraću poslati upit tužilaštvu: do kad ćemo ovako ? Zdenko Bajo 14.10.2022. 14:19 Ti si Borislave Radovanoviću prije 5 godina opravdavao i podsticao prijetnje vješanjem pripadnicima pravosuđa a za mene lagao da cinkarim policiji. Sve to u vrijeme kad su pojedini klanovi aktivno pokušavali da me ubiju. Nisi lagao zbog poremećenosti nego da bi me predstavio kao opasnost po njih koga treba smaknuti. A evo svi vide da nisi izneo nikakav dokaz za svoje laži, stoga su moji komentari na ovom gebelsovskom blogu okončani. Na lažove neću više gubiti vrijeme. Anonimno 14.10.2022. 15:50 Izbrisao si neki komentar gdje te osoba prozvala za zataškavanje smrti neke curice Ivone ako se dobro sjećam, jer sam komentar pročitao jednom i kad sam htjeo ponovo nije ga bilo. Anonimno 14.10.2022. 17:38 Ma to je ovaj ludjak Bajo, lik nije uperan.
Da mafijaški kartel ne poštuje zakon, poznato mi je već odavno a primjer toga su "Zahtjev i krivična prijava direktoru sudske policije" od 12.03.2021. a 5 dana kasnije 17.03.2021. sam napisao prilog "Zahtjev i krivična prijava direktoru policije i načelniku PU Bijeljina" kojima sam ostavio rok da mi do 19.03.2021. dostave tražene podatke i dokumente na lični mejl. Umjesto toga je u narednih nekoliko dana obješen bivši predsjednik suda u Sokocu g. Luka Borovčanin, koji je svjedok više krivičnih djela pominjanih u prethodno navedenim prijavama. Tačan datum nasilne smrti sudije Borovčanina nisam do danas saznao a sahranjen je 27.03.2021. dok je informacija o uzroku smrti sakrivena od javnosti. Vezano za ovu nasilnu smrt vješanjem, podsjećam da je Radovanović u svom tekstu od 12.08.2017. napisao "Pa šta ako je prijećeno vješanjem - da li je nekome pofalila dlaka sa glave" a neposredno nakon stradanja g. Borovčanina, osoba koja je instruisana da napiše tu prijetnju je u strahu za sopstveni život, napustila BIH. I kako u svom komentaru piše inspektor Radovanović ja sam o krivičnim prijavama, (kada sam njega pominjao a ne u svim kako on umišlja) citirao njegove tekstove i povezivao ih sa konkretnim odredbama iz krivičnog zakona. Osim toga on je lično na primjeru likvidacije Mihajla Stupara, obrazložio na koji način njegove laži analogno tom slučaju, predstavljaju opasnost i po moj život a sada, umjesto da objasni svoje opasne stavove ili bar da dokaže svoje višegodišnje tvrdnje da sam doušnik policije, odlučio je da počne sa pripremom sopstvene odbrane za slučaj da bude ispitivan u Tužilaštvu BIH. I odlučio je u sadejstvu sa ortacima da mene proglasi za "mentalno poremećenog". Ja sam sa svoje strane u krivičnoj prijavi izneo suprotne dokaze, odnosno da je inspektor Radovanović lažljivac a sada je zaslužio i novi epitet, kakav sam više puta najavljivao za sve one poput njega. Jedna od prijava u kojoj se to vidi je "Kontinuitet uklanjanja dokaza i svjedoka kriminala" iz koje citiram dio sa sredine druge strane : "Svako onaj od koga tražim odgovor na pitanje kako je došlo do onakvog oštećenja materijalnog dokaza, zašto je kaiš presječen, gdje je odsječeni dio nestao, zašto je ostatak opran benzinom i ko prećutkuje da sam mu pokazao taj predmet, predao fotografije, ne postupa po obavezi iz zakona o prijavljivanju krivičnog djela, nego sve to prikriva i umjesto toga me opisuje kao labilnu i rastresenu ličnost, poremećenog psihopatu i slično za mene "odaje utisak" ČLANA BANDE KOJA LAŽE, FALSIFIKUJE, UBIJA NEVINE LJUDE, PLJAČKA GRAĐANE I ZEMLJU I SPRAMNA JE IZVRŠITI NAJMONSTRUOZNIJE ZLOČINE DA BI NASTAVILI SA KRIMINALOM I SAČUVATI OPLJAČKANO."
Dakle, Radovanović Borislav je pripadnik bande zločinaca najgore vrste a hoće li mu pomoći to što mene proglašava ludim ili je trebao "igrati" na sopstvenu neuračunljivost, vjerovatno će mu pojasniti advokati u budućnosti.

PRILOZI

Razotkrivanje lažljivca i prevaranta - mejl, Strategija odbrane kartela, Zahtjev za informacije 118 - mejl, Zahtjev za informacije MUP-u, Zahtjev za informacije za PU Prijedor, Kontinuitet uklanjanja dokaza i svjedoka kriminala, Ispovjest o podmetanju dokaza u policiji, Trajanski konj od 300 evra, Prepiska sa informatorom A.D.; Aktivnosti `gebels grupe` nakon zahtjeva, Poziv za R.B. od 30.09.2022.; Cik podnio prijavu tužilaštvu bih i sipa-i protiv dodika

Zdenko Bajo Majke Jevrosime 20 76300 Bijeljina Zdenkobajo@gmail.com 065831902