nedjelja, 25. prosinca 2022.

PODMETANJE DOKAZA U POLICIJI I AKTIVNOSTI `GEBELS GRUPE` NAKON NJENOG RAZOTKRIVANJA

Vidljivo je da zlikovci, krijući se iza uniformi i službenog položaja, tretiraju narod kao stoku i svoje sluge. Kao sredstvo uz čiju pomoć će reketirati ugostitelje i rasturati narkotike, uništavajući živote djeci i njihovim roditeljima te dobijati novac na krvave ruke u svojim blistavim limuzinama ili stanovima, glumeći za ostatak javnosti, uglađenu i finu gospodu u firmiranim odjelima, koji se ne bave lično i direktno prljavim poslovima. U stvarnosti su to zvijeri u ljudskom obliku - hijene, spremni da bilo kome unište život za sopstvenu korist, da izmišljaju intrige, podmeću lažne dokaze, kako bi manipulisali i ucjenjivali pojedince, odnosno montirali im optužnice i namještali zatvorske kazne i sve uz pomoć ranije vrbovanih doušnika a oni lično su bijedne i podmukle kukavice, koji se plaše da mi se suprotstave ne samo u oblasti prava - krivičnog zakona, zakona o krivičnom postupku itd, nego se ne usuđuju ni da me lično fizički napadnu pa u tu svrhu koriste pripadnike klanova koje su stvorili...

PODMETANJE DOKAZA U POLICIJI I AKTIVNOSTI `GEBELS GRUPE` NAKON NJENOG RAZOTKRIVANJA

Ova i više prethodnih krivičnih prijava koje sam poslao se odnose na više krivičnih djela izvršenih nakon ubistva djevojčice Ivone Bajo, prilikom šverca narkotika u Bobar grupu a sva izvršena sa ciljem prikrivanja tog zločina i pokušajima mog ubistva. Iako bi neka od njih, kao lažno prijavljivanje i falsifikovanje sudskog rješenja iz 2010-te, u drugim okolnostima zastarjela - s obzirom na članove navedene u uvodu, Tužilaštvo ih sve treba imati u vidu i tretirati kao JEDINSTVENU CJELINU, zločinačke aktivnosti pripadnika mafijaškog kartela, odnosno "Terorizam" te više drugih krivičnih djela iz KZBIH I KZRS, kao što su " Zloupotreba službenog položaja ili ovlaštenja", "Samovlašće", "Produženo krivično djelo", "Napad na ustavni poredak" i druga zbog kojih se podnosi krivična prijava :

TUŽILAŠTVU BOSNE I HERCEGOVINE

Na osnovu Krivičnog zakona BIH, član "Osnovni pojmovi" stav : "Kad je kao počinilac krivičnih djela označeno službeno ili odgovorno lice, sva lica iz stavova (3) i (5) ovog člana mogu biti počinioci tih djela, ukoliko iz zakonskih obilježja pojedinog krivičnog djela ne proizlazi da počinilac može biti samo neko od tih lica." te člana "Tok i prekid zastarjelosti krivičnog gonjenja", stavovi "(3) Zastarijevanje se prekida svakom procesnom radnjom koja se poduzima radi gonjenja učinitelja zbog učinjenog krivičnog djela. (4) Zastarijevanje se prekida i kad učinitelj, u vrijeme dok teče rok zastarjelosti, učini isto tako teško ili teže krivično djelo." te člana "Produženo krivično djelo" stav "(2) Produženo krivično djelo je učinjeno kad je učinilac s umišljajem učinio više istih ili istovrsnih krivičnih djela koja s obzirom na način učinjenja, njihovu vremensku povezanost i druge stvarne okolnosti koje ih povezuju čine jedinstvenu cjelinu."
Radovanović Borislav je pripadnik bande zločinaca najgore vrste a hoće li mu pomoći to što mene proglašava ludim ili je trebao "igrati" na sopstvenu neuračunljivost, vjerovatno će mu pojasniti advokati u budućnosti. No nije Radovanović jedini lažljivac koji je plasirao izmišljotine o tome da ja navodno cinkarim policiji, nego je u tu svrhu bilo angažovano više lica po instrukcijama šefova bande iz komande policije. Konstantno izbjegavam da iznosim detalje o osobama koje su vrbovane, ucjenjivane ili zastrašivane da bi radili za interese kriminalaca iz policije no ovom prilikom ću priložiti audio snimak izjava jednog od njih a koje sam objavio unutar video snimka "TRAJANSKI KONJ OD 300 EVRA" na web lokaciji `https://www.youtube.com/p9E1GDU0MWE` u intervalima : A) 00:01:00 - 00:03:33 / PLASIRANJE LAŽI ZA NEPOSTOJEĆE CINKARENJE B) 00:03:33 - 00:05:12 / VRBOVANJE MALOLJETNIKA OD STRANE POLICIJSKE BANDE C) 00:05:12 - 00:05:37 / PRIJETNJE POLICIJSKE TERORISTIČKE BANDE Taj se video zapis, dakle može naći na internetu a s obzirom da u originalu ima oko 50 megabajta, nije ga moguće poslati u tom obliku pa sam isjekao i konvertovao u audio mp3 fajl samo navedene djelove izjava osobe vrbovane od strane policije da širi laži o meni te to prilažem pod nazivom "Ispovjest o podmetanju dokaza u policiji". Neću komentarisati sve laži koje se iznose, nego samo dijelove povezane sa lažima inspektora Radovanovića, citiram redom : A) "SVE U BANJALUCI ŠTO SE DESILO TI SI PRIJAVIO - TVOJE IZJAVE U SUP-U STOJE. TREBALO JE DA SE JA UHAPSIM AL SI ZNAŠ, NISI USPIO DO KRAJA DA IZVUČEŠ. JA SAM TREBO BIT TAJ UHAPŠEN - JA I TA CURA, KOJA JE BILA UHAPŠENA. SVE SI TI NAMJEŠTO, SVAKI SKUP KAD SMO ODRŽALI - SVE SI TI IŠO KO ŠPIJUN. SVE NAŠE DOGOVORE I INFORMACIJE SI TI SLAO. DA RJEŠIMO MALO PRIČU TU OKO ZDENKA BAJE - EVO SLIKA ZDENKA BAJE. B) "IDEM JA U SUP, VIDIM ODMAH, BELAJ". PRIVELI ME, JA SAM SVJEDOK I DA PRIČAM ŠTA TI MOMCI RADE. I JA KAŽEM : "NE ZNAM ŠTA RADE". ONI NA MENE DRSKO PA ME ŠAMARAJU. ZNAŠ KAKO JE KAD TI JE 18 GODINA - NA ZNAŠ KAKO DA SE PONAŠAŠ. SKIDOŠE MI I KAČKET I DOK OVAJ MENE ZAPRIČA, OVAJ DRUGI MI STAVIO, KAO DONIO JA GRAM `TRAVE`. KAŽE : "VIDI GA PUŠI TRAVU". JA PLAČEM - KAŽEM "NIJE TO MOJE". KAŽE ON : "KOLEGA JEL OVO NJEGOVO" A ONI POTVRĐUJU, KAO JEST - DA IM JA NE MOGU NIŠTA. SVE RADI TOG DRUŠTVA ŠTO SU ONI VALJDA NEKE POSLOVE RADILI A JA SAM S NJIMA BIO NA KAFI, ONI SU MENE VIĐALI I TE STVARI I JA UHAPŠEN. NISU MOGLI NJIH DA UHVATE PA SU MENE UHVATILI. I ONI SU SVI U BJEGSTVU - OTIŠLI." C) "MNOGI ME LJUDI JAKI, BRANE, ŠTITE I DA KAŽEM ZA ZDENKA DA ME ČO`EK MALTRETIRA I TE NEKE STVARI - LJUDI ĆE GA DŽABE DA NE GOVORIM ŠTA. NAMLATIT I TE STVARI - TO MENI NE TREBA U ŽIVOTU." Dakle u prvom djelu me jasno lažno optužuje da dajem izjave u policiji, da špijuniram i šaljem informacije te pominje konkretan slučaj kada je policija 07.07.2018. u Banjaluci uhapsila muškarca A.S. i djevojku N.S. pod optužbom za terorizam i maltretirali ga da "kaže za nekoga nešto što nije". Taj događaj i prethodne sam detaljnije opisao u tekstu koji sad prilažem kao web html fajl "Trajanski konj od 300 evra". Policija neće da odgovori da li sam ja ikada cinkario bilo koga jer prikriva svoje stvarne informatore i špijune no ovde je poenta u tome da su instruisali gomilu doušnika da lažu na sve strane pa i na gledanim video kanalima kako ja navodno cinkarim pripadnike kriminalnih klanova. Ta veza se može jasnije uočiti kada se na sve doda drugi dio u kome opisuje kako je praktično kao maloljetnik vrbovan - ucjenjen podmetnutim materijalom da bude saradnik policije a "društvu" koje je pobjeglo se servira pričica da nije on cinkaroš nego - Zdenko Bajo. I na kraju priča o jakim ljudima koji ga štite i koji će me "namlatit i te stvari" što je bila reakcija na moj video u kome sam razotkrio laži ove osobe. Neki mi prijete, neki me proglašavaju ludakom, neki hoće da me ubiju itd ali niko ne iznosi nikakve dokaze za svoje laži. Video zapise sa kanala ove osobe sam priložio kao dokaze na disku u predmetu 80 0 P 097102 18, navodeći da se snimci nalaze na youtube na šta me je sudija upitao, (u prisustvu predstavnika pravobranilaštva) zbog čega ih prilažem kad su na internetu. Pojasnio sam da je to preventivno zbog mogućnosti da vlasniku video kanala, policija naloži da izbriše te snimke i zaista samo 2 dana nakon toga ne samo ti snimci, nego nestaje kompletan kanal a ubrzo nakon toga me je osoba koja me je opisivala kao cinkaroša, presrela na pješačkom prelazu u Bijeljini, između kladionice "Admiral" i kafea "Čikago". Vlasnik kanala mi se izvinuo zbog laži koje je iznosio, tvrdeći da je takve informacije dobio od inspektora. Ja sam, znajući da iza svega stoje zločinci iz policije, rekao da njegovo ime više neću pominjati te ga ne navodim ni sada u ovoj prijavi ali se može naći u prilozima. Tom prilikom je oko 20 metara naprijed prema autobuskoj stanici u Bijeljini bila parkirana policijska "marica" sa 2 policajca pored vozila i jednim za volanom, tako da mi je bilo jasno da je vlasnik video kanala dovezen kako bi mi se izvinuo i zaustavio u razotkrivanju imena policijskih doušnika. Oni koji me poznaju su uvidjeli da me nikakve ucjene, prijetnje ni podmićivanja ne mogu zaustaviti u razotkrivanju kriminala ali da civile, pogotovo ucjenjene i izmanipulisane od strane zlikovaca iz policije ne želim da izlažem opasnosti pa čak i ne prijavljujem, pošto su za sve odgovorni upravo "jaki" ljudi iz policije i njihovi ortaci iz uličnih bandi koje formiraju i kontrolišu. Sve prethodno opisano, počev od snimanja videa na za naše prilike izuzetno gledanom tv kanalu na internetu, preko načina na koji se zastrašivanjem i ucjenama vrbuju maloljetnici pa do dovoženja na određenu lokaciju, kako bi za njihove interese odradio zadati posao, pokazuje na koji način neki zlikovci iz policije tretiraju građane. To je uobraženi inspektor Borislav Radovanović, napisao na svom blogu a što sam priložio uz prethodnu prijavu "RAZOTKRIVANJE LAŽLJIVOG INSPEKTORA I `GEBELS` GRUPE" u sastavu fajla "Komentari na članak" iz koga citiram taj dio : "Jeftini doušnici odrade šta im se kaže, prenesu šta su doznali ili kao ti dostave spisak članstva antirežimskog pokreta, no preko toga niti šta znaju, niti se pitaju."
Vidljivo je da ti zlikovci, krijući se iza uniformi i službenog položaja, tretiraju narod kao stoku i svoje sluge. Kao sredstvo uz čiju pomoć će reketirati ugostitelje i rasturati narkotike, uništavajući živote djeci i njihovim roditeljima te dobijati novac na krvave ruke u svojim blistavim limuzinama ili stanovima, glumeći za ostatak javnosti, uglađenu i finu gospodu u firmiranim odjelima, koji se ne bave lično i direktno prljavim poslovima. U stvarnosti su to zvijeri u ljudskom obliku - hijene, spremni da bilo kome unište život za sopstvenu korist, da izmišljaju intrige, podmeću lažne dokaze, kako bi manipulisali i ucjenjivali pojedince, odnosno montirali im optužnice i namještali zatvorske kazne i sve uz pomoć ranije vrbovanih doušnika a oni lično su bijedne i podmukle kukavice, koji se plaše da mi se suprotstave ne samo u oblasti prava - krivičnog zakona, zakona o krivičnom postupku itd, nego se ne usuđuju ni da me lično fizički napadnu pa u tu svrhu koriste pripadnike klanova koje su stvorili. Iz tog ugla je pripadnik kartela koji me je napao u zgradi PU Bijeljina 22.05.2019. i prijetio ubistvom, pokazao bar neki nivo hrabrosti i u jednom određenom trenutku, sve dok vidjevši da ga se ne plašim, nije zbunjen pobjegao na sprat zgrade policijske terorističke bande. Ne postoji prikladniji opis u jednoj riječi za njih nego što je to izraz - BANDA. S tim u vezi, prilažem i fajl "Prepiska sa informatorom A.D." u kome angažovani doušnik pominje "moćne i uticajne ljude, koji mogu manipulisati pojedincem kako žele".
Pominjao sam u ranijim prijavama a podsjećam i sada da je nekoliko mjeseci kasnije, najbolji prijatelj osobe A.D. - Mladen Deurić, primljen u sudsku policiju te je objavljeno da je "iz nehata" ubio svjedoka pred sudom u Vlasenici. Članak, (Deurić pušten na slobodu od 17.05.2019.) sa fotografijom na kojoj su Deurić i A.D. čije sam lice uokvirio crvenim krugom sam dostavljao uz ranije prijave a da li je pomenuto ubistvo zaista "iz nehata" ili posljedica planova moćnih ljudi koji mogu manipulisati pojedincem kako žele, mogli bi istražiti pripadnici Tužilaštva BIH ako nisu i sami pod uticajem istih ljudi. Što se tiče poslednjih poteza inspektor blogera Radovanovića i saučesnika, mogu se vidjeti u prilogu "Aktivnosti `gebels grupe` nakon zahtjeva". 29.09.2022. a to je već sutradan nakon što je moj prvi zahtjev stigao u PU Banjaluka, objavljuje se na blogu članak u kome inspektor Radovanović u naslovu psuje majku načelniku Ivaniću. 02.10.2022. nastavlja se sa tom temom i obavještava javnost da ga zbog prethodnog članka čeka "privođenje" a "Poziv za R.B. od 30.09.2022." je kako se vidi napisan 2 dana nakon mog zahtjeva, odnosno dan nakon članka u kome je psovao načelniku majku. 05.10.2022. se nastavlja u istom pravcu a naslov članka neću citirati, nego samo tekst ispod fotografija načelnika Ivanića i Vujanovića, gdje je Radovanović postavio opis "GLUP I GLUPLJI". Sve u stilu da predstavi javnosti i tužiocima sliku prema kojoj je Radovanović u toliko teškom sukobu sa policijom da im psuje sve po spisku a oni nemaju druga posla nego da prate njegov portal i odmah - pošto ga "neopisivo mrze" obavljaju informativne razgovore. Sve u svemu je "nemoguće" da između njih može postojati bilo kakav dogovor i saradnja a poslednji članak na dnu priloga "Aktivnosti `gebels grupe` nakon zahtjeva" je javni poziv od inspektora Radovanovića, upućen kandidatu za predsjednika RS Jeleni Trivić sa zahtjevom "Profesorice, dokaži porijeklo 78755 glasova". Mala digresija a koja može zanimati Tužilaštvo BIH je pitanje za Radovanovića da dokaže porijeklo 100000 glasova prednosti Dodika nad Jelenom Trivić, koje je najavio mjesec dana ranije. Imajući u vidu da je CIK-a, naredila ponovno brojanje i da su do sada ustanovljene neregularnosti u omjeru oko 580 od prebrojanih 650 mjesta, što je preko 80 posto, može se zaključiti da su ishod glasanja mogli znati vidovnjaci i oni koji su planirali i pripremali falsifikovanje rezultata glasanja, odnosno da upotrijebim izraz jasniji i bliskiji većini građana, pripremana je krađa izbora a da li je inspektor vidovit ili ne ostavljam kako tužiocima, tako i javnosti da sami procjene. S tim u vezi su izvršene i druge nezakonite radnje što je djelom opisano u prilogu "Cik podnio prijavu tužilaštvu bih i sipa-i protiv dodika". Moj zaključak je da je u pitanju još jedan igrokaz `gebels grupe` odnosno da je psovanje 29.09.2022. direktna posljedica mog zahtjeva od prethodnog dana kao i ekspresni poziv 30.09.2022. a sve sa ciljem da se osmisli najbolja strategija za eventualna saslušavanja povodom krivičnih prijava, vezano za laži lažljivaca iz neprijateljske zločinačke terorističke policijske bande. I da završim sa ovom temom, konstatacijom da bandit i lažljivac, inspektor bloger Radovanović Borislav neće da odgovori na pitanje o prijetnjama pravosudnim službenicima i dokaže svoje tvrdnje da sam ja navodno "policijska drukara" a usuđuje se od kandidata za predsjednika republike, tražiti neke dokaze. Vezano za pomenute prijetnje uz već navedene članove iz KZ BIH, dadajem i "Pomoć učiniocu poslije izvršenog krivičnog djela" sa akcentom na pripadnike komande u MUP-u, koji prikrivanjem informacija, neodgovaranjem na ovaj i prethodne zahtjeve, štite direktne izvršioce teških krivičnih djela. Sam inspektor Radovanović, koji je 12.08.2017. potpisao tekst "Od koga policija štiti Ružicu Jukić" a koji sam ranije iz taktičkih razloga, dostavljao pod alternativnim nazivom `False flag` operacija i u kome je napisao "Treba ih hapsiti a može se neke i vješati javno, što da ne. Je li neko u međuvremenu obješen? Da li je ijednom vlastodršcu, pofalila dlaka sa glave". odgovoran je i po članu "Javno podsticanje na terorističke aktivnosti" stav "Ko javno iznosi ili pronosi ideje kojima se neposredno ili posredno podstiče na vršenje djela navedenih u Glavi XXIII ovog zakonika, kao i drugih djela koja se preduzimaju u cilju zastrašivanja građana ili prisiljavanje organa vlasti u Republici Srpskoj da nešto izvrše ili ne izvrše, kazniće se kaznom zatvora najmanje tri godine. Potom prema članu "Podstrekavanje" stav "(1) Ko drugog umišljajno podstrekava da izvrši krivično djelo, kazniće se kao da ga je sam izvršio." a vezano za član "Napad na sudiju i javnog tužioca" stavovi "(1) Ko napadne ili ozbiljno prijeti da će napasti sudiju ili javnog tužioca u vezi sa vršenjem sudijske ili tužilačke dužnosti, kazniće se kaznom zatvora od jedne do osam godina. (2) Ko primjenom sile, prijetnjom upotrebe sile ili na drugi način ometa ili spriječi sudiju ili javnog tužioca u vršenju sudijske ili tužilačke dužnosti, kazniće se kaznom zatvora od jedne do pet godina. (3) Ako je pri izvršenju djela iz st. 1. i 2. ovog člana nekom licu nanesena teška tjelesna povreda ili je djelo izvršeno prijetnjom ubistvom, otmicom, upotrebom oružja ili u sastavu grupe, učinilac će se kazniti kaznom zatvora od dvije do dvanaest godina. (4) Ako je usljed djela iz st. 1, 2. ili 3. ovog člana nastupila smrt nekog lica, učinilac će se kazniti kaznom zatvora najmanje osam godina. S obzorom da postoji veća grupa lica, koja je osim laži o nepostojećim cinkarenjima, aktivno izgovarala pa čak i pisala ozbiljne prijetnje po život i tijelo sudija i tužilaca, pozivala na otmice političara i državnih službenika, koje je podržavao, opravdavao i podstrekivao inspektor bloger Radovanović, njemu i saučesnicima prijeti do 12 godina zatvora samo kao pripadnicima grupe iz poslednjeg preduslova stava 3, člana "Napad na sudiju i javnog tužioca". Stoga nije ni čudo da su se Radovanović ali i bivši ministar Mektić, (za koga su se u međuvremenu pojavile informacije da je takođe učestvovao u krivičnim djelima, uključujući pripremu likvidacija) ekspresno angažovali da prikriju aferu i prijetnje vješanjem, ismijavaju to u medijima i sakriju pozadinu događaja. Ako Tužilaštvo BIH ne procesuira a Sud BIH ne osudi pripadnike ove zločinačke organizacije, onda u budućnosti nikada nikoga neće moći optužiti niti osuditi ne samo za napad na sudiju i tužioca, nego ni za prijetnje - ugrožavanje sigurnosti bilo koga. Naime tada bi svaki advokat imao odbranu za svog klijenta u vidu objavljenog teksta čuvenog inspektora policije i "pravnog eksperta" Radovanović Borislava u čije su pisanje građani vjerovali i time bili u "stvarnoj zabludi" pošto je u KZBIH-e propisano da "(1) Nije kriv počinilac koji počini djelo u neotklonjivoj stvarnoj zabludi. (2) Stvarna zabluda je neotklonjiva ako počinilac u vrijeme izvršenja krivičnog djela nije bio svjestan nekog njegovog zakonom propisanog obilježja ili je pogrešno smatrao da postoje okolnosti prema kojima bi, da su one stvarno postojale, to djelo činile dozvoljenim. Na žalost i pored reakcije i saopštenja VSTV-a od 14.08.2017. u narednim godinama je stradalo više svjedoka, uključujući i smrt vješanjem a za kraj podsjećam da je za sve ove i druge nezakonite i razbojničke aktivnosti terorističke zločinačke organizacije, javnu naredbu pred kamerama izdao jedan od šefova kartela, Dodik Milorad, obznanivši krajem 2016-te, formiranje "crne knjige" sa nalogom da se "njihovi ljudi" bore protiv imena iz te knjige. I da to moraju da urade. Podsjetiću još na činjenicu da je Dodik Milorad 3 dana prije ubistva načelnika Bašića, 17.03.2022. bio u Prijedoru, prethodno zatraživši odgodu oko izjave u predmetu kupovine vile novcem od korupcije a inspektor Radovanović je u svom tekstu "LUKAČ MIJENJA STRANAČKI DRES" objavljenom 19.03.2022. napisao da je ministar boravio u Bijeljini onog istog dana 17.03.2022. kada je Dodik bio u Prijedoru. U tom tekstu citira izjavu ministra koju ovde u nastavku prenosim : "Pozivam sve građane Republike Srpske i Bosne i Hercegovine da u svom okruženju spriječe bilo koje lica, pa bio on političar, bio on funkcioner, bio ministar i PREDSJEDNIK BILO ČEGA, da doprinese nestabilnosti ili ugrožavanju građana, ili eventualno novih sukoba. Svakako da građani imaju priliku da u javnom životu odstrane a naročito kroz predstojeće izbore, kad god oni bili održani, da takvima ne dozvole da imaju priliku da upravljaju bilo čime u Bosni i Hercegovini i da rade nestabilnosti i ugrožavanja". U nastavku piše policijski inspektor - citiram sada njega : "Je li Lukač pozvao građane Bosne i Hercegovine da Dodika "...spriječe da upravlja bilo čime u Bosni i Hercegovini i da radi nestabilnosti i ugrožavanja. Posebno uobzirivši njihova već opšteznana neslaganja." Pošto se kasnije razotkrilo da su u MUP-u znali od ranije da je život načelnika Bašića ugrožen, postaje još zanimljivije da se sazna sa kojim je ciljem Dodik došao u Prijedor neposredno pred ubistvo načelnika, šta je to i od koga tražio što bi ministar, svaki građanin a ja preciziram - svaki časni i pošteni građanin, trebao spriječiti i naravno šta o svemu navedenom zna inspektor Radovanović Borislav i mnogi drugi iz komande policije koji prikrivaju izvršioce teških krivičnih djela. Dan nakon ubistva načelnika Bašića, koje li "slučajnosti" Dodik je u sasvim izmjenjenim okolnostima, otišao da odgovara na pitanja Tužilaštva BIH, sve uz spreman govor medijima povodom zločina i spremne odrede za odmazdu i zaštitu kartela. Nije teško zaključiti ko je profitirao od ove likvidacije a da je banda imala i mene na nišanu, pokazuje činjenica da je jedan od doušnika policije dobio zadatak da me pozove i locira prvo dan nakon ubistva g. Bašića, 22.03.2022. a potom dan pred "osvetu" 25.03.2022. koju je u medijima najavio upravo Dodik Milorad, koji u stvarnosti nema nikakvu funkciju ne samo u policiji nego niti u jednom organu RS ali zato ima status šefa policijsko tajkunske bande...

PRILOZI

Razotkrivanje lažljivca i prevaranta - mejl, Strategija odbrane kartela, Zahtjev za informacije 118 - mejl, Zahtjev za informacije MUP-u, Zahtjev za informacije za PU Prijedor, Kontinuitet uklanjanja dokaza i svjedoka kriminala, Ispovjest o podmetanju dokaza u policiji, Trajanski konj od 300 evra, Prepiska sa informatorom A.D.; Aktivnosti `gebels grupe` nakon zahtjeva, Poziv za R.B. od 30.09.2022.; Cik podnio prijavu tužilaštvu bih i sipa-i protiv dodika

Zdenko Bajo Majke Jevrosime 20 76300 Bijeljina Zdenkobajo@gmail.com 065831902