subota, 10. prosinca 2022.

KAKO MAFIJAŠKI KARTEL PLANIRA I ORGANIZUJE LIKVIDACIJE

Inspektor bloger Borislav Radovanović nije odgovorio na pitanje zašto je podržavao i opravdavao prijetnje vješanjima pripadnika pravosuđa a nije ni izneo dokaze za tvrdnje da sam policijski doušnik te potom na ovaj pismeni zahtjev PU Banjaluka nije uopšte odgovorila. Time je jasno da su zajednički plasirali laži da sam navodni `cinkaroš` kako bi izmanipulisali kriminalne klanove i podstakli ih da me ubiju. A jasno je i to da pomenuti Radovanović nije nikakav prijatelj građana, nego godinama po tajnom zadatku, glumi sukob sa komandom policije da bi stekao povjerenje žrtava mafije i prikupljao informacije za kriminalce iz policije a koje su se koristile i za pripreme likvidacija...

KAKO MAFIJAŠKI KARTEL PLANIRA I ORGANIZUJE LIKVIDACIJE

MINISTARSTVO UNUTRAŠNJIH POSLOVA REPUBLIKE SRPSKE

Trg Republike Srpske broj 1 / Banja Luka Zahtjev za pristup informacijama, podnosi se : Na osnovu Zakona o slobodi pristupa informacijama u Republici Srpskoj, tražim da mi omogućite pristup sljedećim informacijama (navesti koju informaciju tačno tražite i što preciznije je opisati) :   □ obavještenje da li posjeduje traženu informaciju; □ uvid u dokument koji sadrži traženu informaciju;□ kopiju dokumenta koji sadrži traženu informaciju; □ dostavljanje kopije dokumenta koji sadrži traženu informaciju.**
□ poštom

 □ elektronskom poštom

□ faksom Ovaj zahtjev se odnosi na sljedeće informacije: 1. Da li sam ja - Zdenko Bajo, nastanjen na adresi navedenoj na dnu zahtjeva dostavljao bilo kakve informacije o bilo kome ikada u PU Banjaluka ? 2. Ako je odgovor na tačku 1. potvrdan, navedite datume kada su se pretpostavljene radnje desile. 3. Ako je odgovor na tačku 1. potvrdan, navedite imena ili inicijale inspektora, odnosno službenih lica, koja tvrde da su od mene dobijali bilo kakve informacije. 4. Ako je odgovor na tačku 1. negativan, odgovorite mi da li imate saznanja da sam bilo kada bio angažovan u bilo kojoj drugoj Policijskoj upravi, odnosno kompletnom MUP-u RS-e, kao informator - ili kako to opisuje inspektor Radovanović Borislav, (prilog "Komentari na članak") kao "jeftini doušnik", "sitni policijski doušnik", "smeće" te "policijska drukara" ? 5. Ukoliko posjedujete bilo kakve dokumente iz kojih bi se dokazalo da sam bilo kada tajno dostavljao informacije bilo kojoj organizacionoj jedinici MUPRS-e, (izuzev krivičnih prijava i javnih obavještenja koje objavljujem na internetu i šaljem na preko 100 zvaničnih mejlova državnih organa i medija) pošaljite mi kopije tog materijala na navedene mejlove. 6. Da li je konkretno osoba A.S. iz Bijeljine a uhapšen 07.07.2018. u Banjaluci pod optužbom za "Terorizam" zbog objave na fejsbuku uz parolu "AKO FURAŠ BOMBU NA MURIJU ONDA JE I BACI" (ili slično tome), prilikom ispitivanja i zadržavanja psihički maltretiran i tjeran da mene optuži za neko krivično djelo a za šta imam informacije da je bio plan. 7. Izjasnite se precizno i direktno na pitanje : DA LI SAM JA - ZDENKO BAJO, EVIDENTIRAN KAO INFORMATOR - SARADNIK PU BANJALUKA ILI KOMPLETNOG MUPA REPUBLIKE SRPSKE ?

OBRAZLOŽENJE

Inspektor Radovanović Borislav i više drugih osoba su tokom dužeg vremenskog perioda, plasirali smišljene laži kojima su tvrdili da ja "cinkarim" policiji pripadnike kriminalnih grupa, počev od sitnijih prestupa do krađa, učešća u prometu i prodaji narkotika itd. O tome imam i druge ozbiljnije dokaze a ovom prilikom prilažem samo jedan dokument u kome u komentarima na njegovom blogu, ispod teksta koji je on potpisao, Radovanović Borislav, tvrdi da sam ja "policijska drukara".
Prema drugim podacima koje navodi može se zaključiti da je on i njegovi ortaci te laži plasirao prije 2018-te a ja imam saznanja da su to činili od 2015-te pa sve do danas. Cilj i plan Radovanovića i ortaka je bio da izmanipulišu i uvjere pripadnike kriminalnih grupa sa kojima sarađuju da me ubiju, plasiraju im laž da podatke šaljem u Banjaluku, gdje postoji vjerovatno i neki pošteni policajac koji može pokrenuti istražne radnje, preko SIPA, Tužilaštva BIH ili RJTRS od čega ih prijatelji iz PU Bijeljina ne mogu zaštititi te se onda kao jedino rješenje nameće likvidacija "doušnika" prije nego "u Banjaluku pošalje najvažnije i po njih najopasnije dokaze". Drugi pravac udara je bio pokušaj da se preko instruisanih saradnika pokušam isprovocirati i navesti da izreknem ili napišem ozbiljne prijetnje po život i tijelo sudijama ili javnim tužiocima - ugledajući se na njihove primjere. To je dovelo do afere na koju je morao reagovati čak i najviši pravosudni organ što se vidi u prilogu "VSTV - saopštenje 14.08.2017." Podsjećam da je prije 5 godina inspektor Radovanović pisao u tekstu povodom te afere : "Pa šta ako je prijećeno vješanjem - da li je nekome pofalila dlaka sa glave". Da ovo ima i mnogo ozbiljnije i tragičnije posljedice, osim plana da ja budem ubijen, ističem da je samo od datuma kada je nastao "Dopis službe predsjednika 01-2-059-1414-1-20 od 13.05.2020." smrtno stradalo više svjedoka upoznatim sa detaljima ozbiljnih krivičnih djela koja su u pozadini a navodim samo one na najodgovornijim pozicijama kao što su : Dragan Ninković, (okružni tužilac iz OJTIS), Borovčanin Luka, (sudija iz Sokoca), Radenko Bašić, (načelnik iz Prijedora) te Debeljević Milorad, (zamjenik glavnog tužioca iz OJT Bijeljina). Svi upoznati sa nekim ili svim detaljima kriminala od ubistva djevojčice Ivone Bajo, preko brojnih drugih krivičnih djela do više pokušaja mog ubistva a najmanje 3 od navedenih su stradali nasilnom smrću uz osnovanu sumnju da su u sva 4 slučaja u pitanju ubistva. Stoga očekujem da mi dostavite odgovor na postavljena pitanja na navedene mejlove. Poštanske pošiljke se presreću i kradu, odnosno uništavaju za šta sam izvodio dokaze i pred sudom. Ja ću se sa ili bez vašeg odgovora od mafijaškog kartela, lažljivaca i ubica braniti sam te o svemu obavjestiti Tužilaštvo BIH a ukoliko ustanovite da je inspektor Radovanović lažljivac kao što tvrdim, potrebno je što vam je vjerujem poznato, ustanoviti kakvi su mu motivi za to i da li je povezan sa nekim od navedenih ili drugih ubistava svjedoka...

PRILOZI

VSTV - saopštenje 14.08.2017. Komentari na članak Dopis službe predsjednika 01-2-059-1414-1-20 od 13.05.2020.

Zdenko Bajo Majke Jevrosime 20 76300 Bijeljina Bajozdenko@gmail.com / Zdenkobajo@gmail.com 065831902


Inspektor bloger Borislav Radovanović nije odgovorio na pitanje zašto je podržavao i opravdavao prijetnje vješanjima pripadnika pravosuđa a nije ni izneo dokaze za tvrdnje da sam policijski doušnik te potom na ovaj pismeni zahtjev PU Banjaluka nije uopšte odgovorila. Time je jasno da su zajednički plasirali laži da sam navodni `cinkaroš` kako bi izmanipulisali kriminalne klanove i podstakli ih da me ubiju. A jasno je i to da pomenuti Radovanović nije nikakav prijatelj građana, nego godinama po tajnom zadatku, glumi sukob sa komandom policije da bi stekao povjerenje žrtava mafije i prikupljao informacije za kriminalce iz policije a koje su se koristile i za pripreme likvidacija.