subota, 15. kolovoza 2020.

UPOZORENJE KRIMINALISTIČKOJ POLICIJI I POLICIJSKOJ STANICI BIJELJINA II

Inspektor Dejan Minić i ostali prisutni, uključujući kompletan lanac komande, preko telefonskih poziva, vjerovatno više njih... su naložili da se dokumentacija falsifikuje, kao i činjenični opis, da se ne pominje ništa od medicinskih problema, nego da se lažira, kao da sam se odbio izjasniti i to sve naknadno a da me odmah hitno transportuju na Sokolac gdje je čekao tim za likvidaciju. SISTEMU RADA PS BIJELJINA II I KOMANDE SUDSKE POLICIJE, MOGLI BI POZAVIDJETI I RIMOKATOLIČKA INKVIZICIJA I GESTAPO...

MINISTARSTVU UNUTRAŠNJIH POSLOVA REPUBLIKE SRPSKE

POLICIJSKOJ STANICI BIJELJINA II / NAČELNIKU KRIMINALISTIČKE POLICIJE

UPOZORENJE KRIMINALISTIČKOJ POLICIJI I POLICIJSKOJ STANICI BIJELJINA II

TUŽILAŠTVU BIH - DOPUNA KRIVIČNE PRIJAVE ZA TERORIZAM

Ovaj dokument sa prilozima se upućuje Policijskoj stanici Bijeljina II i Uredu načelnika kriminalističke policije u Bijeljini, odnosno osobama koji trenutno upravljaju - komanduju tim organima a čija imena neće biti teško utvrditi.
Kopija se istovremeno šalje i Tužilaštvu Bosne i Hercegovine, kao jedna od dopuna krivične prijave za terorizam i više drugih krivičnih djela, počev od ubistva Ivone Bajo 23.07.2009. prilikom krijumčarenja nelegalne robe u Bobar grupu, pa sve do više pokušaja mog ubistva i konstantnog prikrivanja počinilaca i dokaza ovih krivičnih djela. Informativno će biti dostavljen i Uredu MUP-a, Direktoru policije i Uredu načelnika PU Bijeljina.
U UVODU DODAJEM `SITNICU` DA MI JE OSIM VIŠEGODIŠNJIH KRIMINALNIH RADNJI I POKUŠAJA UBISTVA, MUP PRIJETIO UBISTVOM, ČAK I NA TAJ NAČIN, NAPAVŠI ME U ZGRADI PU BIJELJINA 22.05.2019. A IME TOG SLUŽBENIKA U CIVILU SE KRIJE, KAO I ODGOVORNI ZA PRIKRIVANJE UBISTVA DJEVOJČICE IVONE BAJO.
S obzirom na sva izvršena razbojništva, kompletan MUP i sudska policija kao izvršni organi su nelegitimni i imaju status terorističke organizacije što će ostati sve dok ne razotkriju odgovorne počinioce ovih i drugih krivičnih djela od kojih je dio opisan u nastavku.

Ostavljam odgovornim osobama u navedenim organima 48 sati, počev od 08:00, 13.08.2020. da postupe u skladu sa zakonom i dostave mi na navedeni mail "Zdenkobajo@gmail.com" odgovore koje sam tražio više puta a sada posebno ističem pismeni "Zahtjev i obavještenje MUP-u po osnovu prava iz ustava i zakona" koji sam dostavio poštanskom pošiljkom i za šta prilažem i dokaz "Potvrde pošte o prijemu 11.09.2019." a po instrukcijama postupajućeg sudije u predmetu "80 0 Pr 100636 18 Pr" vezano za događaje od 27.09.2018. na koji odgovorna lica nisu htjela da odgovore.
Svako krivično djelo koje je tada izvršeno ne povlači odgovornost samo za taj dan, nego je i sastavni dio produženog krivičnog djela, teškog ubistva i prikrivanja teškog ubistva, osmogodišnje devojčice Ivone Bajo i ako to pojedini službenici tada nismo znali, neka sada budu svjesni da svako naredno krivično djelo, izvršeno činjenjem ili nečinjenjem, dovodi sve njih u poziciju saizvršilaca tog teškog ubistva.
Skrećem pažnju osobama zaposlenim u MUP-u : Panić Srećku, Minić Dejanu, Milanu Neškoviću, Siniši Vrućiniću, Stanku Stanišiću, Bojanu Maksimoviću, Radenku Kneževiću, Srđanu Gajiću, Dragoslavu Markoviću, i zamjenicima onih koji komanduju nekom od jedinica, kao i drugima, koji ovdje nisu navedeni, jer nisu direktno umiješani u činjenje krivičnih dijela, da je predsjednik Republike, svojim pismenim dokumentom "Dopis službe predsjednika 01-2-059-1414-1-20 od 13.05.2020." napravila jasnu distancu od pripadnika terorističke organizacije.
Potom je nedavno istražni tim iz Sjedinjenih država, uključujući Ministarstvo pravde, Federalni istražni biro te tužilaštva i sudove, službeno zatražio od organa Srbije da asistira u hapšenju pripadnika terorističke organizacije na Balkanu a počev od Srbije što je odmah i učinjeno.
Ovdašnji tirani i diktatori, mogu jednim telefonskim pozivom da utiču na pokretanje ili nepokretanje nekog predmeta, da narede kakva će biti presuda ali vam je sigurno jasno svima, da se ne smiju suprostaviti organima iz Sjedinjenih država.
Odmah potom je Vučić Aleksandar, posjetio svog ortaka Dodik Milorada, pod lažnim izgovorom a u stvari su dogovarali, kako i koga da "žrtvuju", da pokušaju spasiti opljačkani novac i sebe lično prije svega, praveći distancu od direktnih izvršilaca i pripremajući njihova hapšenja a nesumnjivo i fizičko uklanjanje najopasnijih svjedoka.
Zatim je ministar unutrašnjih poslova RS, gostovao na javnom servisu i u video obraćanju uputio jasne poruke svim službenicima, kako treba, odnosno kako su morali da postupaju, (Javne instrukcije policiji o pravilnom postupanju 29.07.2020.) što je nedvosmislena poruka da niko od počinilaca krivičnih djela ne očekuje ni njegovu zaštitu a niti zaštitu bilo koga drugog, iz Vlade ili drugih državnih organa.
Prethodnih godina je uvjek bilo recipročno hapšenje u jednom pa u drugom entitetu zbog balansa i sprečavanja priča o diskriminaciji i ugroženosti nekog od naroda a sada je u jednoj akciji uhapšeno 17 policajaca, poslija akcije u kojoj su učestvovali OSA, tužilaštvo i sud iz Federacije BIH... pa možete samo zamisliti koliko ih je pod nadzorom u RS i broje zadnje dana na slobodi.
Možda neko ne zna za ove detalje ili sumnja da su istiniti ali ako je tako, neka slobodno provjeri. Možda neko misli da se na njega ne odnosi, obaveza poštovanja Ustava i zakona, da ne smije nikoga diskriminisati, da mora postupati po zakonu i da ne izvršava nezakonita, niti kriminalna naređenja, pa ako je tako, neka pozove ministra i neka ga pita.
Možda opet neko misli da se sve navedeno, odnosi na druge građane ali ne važi za mene i da se zakon može slobodno kršiti i činiti krivična djela ako sam u pitanju ja, moja porodica ili moji pravni interesi, pa opet neka pozove ili ministra ili službu predsjednika Republike ili nadležna tužilaštva, pa neka ih pita da li je tako ili je dužan da poštuje zakon.
Dakle, nadležne osobe iz policijske stanice Bijeljina II i kriminalističke policije su bile dužne, dostaviti objašnjenja i odgovore osnovnom sudu u Bijeljini za potrebe postupka "80 0 Pr 100636 18 Pr" još krajem 2019. ali to nisu učinili što je naravno smišljeni udar na moja prava i pokušaj prikrivanja sopstvenih zločina.
Na stranu to, što je sud konstatovao, uprkos svim opstrukcijama policije, da ja nisam prekršio zakon ni na koji način ali da su to učinuli državni službenici i to potpuno svjesno a onda su me uprkos tome napali, bez upozorenja sa leđa i pokušali zavrnuti ruke, što nisu uspjeli i ne bi ni uspjeli bez teških fizičkih povređivanja svakoga od nas. Zato sam odmah dobrovoljno ponudio da mi stave lisice, kako bi se to izbjeglo a imao sam puno pravo da upotrijebim aktivnu fizičku silu u svoju odbranu jer je tada, što se danas zna, bio u pitanju razbojnički teroristički napad mafijaškog klana na mene i pokušaj likvidacije, korištenjem policije uz prethodno falsifikovanje nadležnosti i pokretanjem nelegalnih predmeta pred nenadležnim organima bez rješenja Republičkog tužilaštva i Vrhovnog suda RS.
Uprkos tome i mom zakonitom postupanju i miroljubivom stavu, neki od prisutnih 4 službenika su mi izuzetno grubo, snažno i nasilno, gurali glavu, prilikom ulaska u zgradu, što je uzrokovalo da udahnem u pluća, sadržaj iz grla, nastao alergijom na ambroziju i počnem da se gušim.
Odmah sam zatražio čašu vode i hitnu pomoć zbog gušenja, što sam ponovio preko 20 puta ukupno ali je u tom trenutku, inspektor Dejan Minić iza mojih leđa, davao znake službeniku Paniću da mi ne ukazuje hitnu pomoć a onda pobjegao kad sam ga primjetio.
U međuvremenu je gospodin iz sudske policije, službenik Radić, donio čašu vode i pomogao mi da pijem, dok je Panić otišao u drugu prostoriju da dobije instrukcije a i one su danas poznate.
Inspektor Dejan Minić i ostali prisutni, uključujući kompletan lanac komande, preko telefonskih poziva, vjerovatno više njih... su naložili da se dokumentacija falsifikuje, kao i činjenični opis, da se ne pominje ništa od medicinskih problema, nego da se lažira, kao da sam se odbio izjasniti i to sve naknadno a da me odmah hitno transportuju na Sokolac gdje je čekao tim za likvidaciju.
SISTEMU RADA PS BIJELJINA II I KOMANDE SUDSKE POLICIJE, MOGLI BI POZAVIDJETI I RIMOKATOLIČKA INKVIZICIJA I GESTAPO.
Suštinski mnogo su gori od njih jer se radi o stranim institucijama a ovo bi navodno trebalo biti "naši". Koliko veze policija ima sa zakonom može se vidjeti iz same formulacije jer je za njih "prekršaj" kad neko poziva policiju u pomoć a onda oni na najmonstruozniji način, lažu, falsifikuju, čine krivična djela i napadaju na zdravlje i život građana pa sve to začine lažnim svjedočenjem pred sudom. Nadam se da je javno obraćanje ministra prekretnica i da policija više neće biti mafijaški servis i teroristička organizacija, kakva je do sada bila.
Istine radi, uvjeren sam da službenici ne bi kršili zakon da nisu dobijali takve naredbe kojima se nisu usudili suprotstaviti a vjerovatno bih se ugušio tokom transporta da mi sudski policajac Radić Dragan nije kupio flaširanu bocu vode, što mi je olakšalo disanje a poslije nekoliko povraćanja sam se oporavio te izbjegao napad ubica, odmarajući se oko sat i po prikupljajući snagu za svaki slučaj. Srećom tim za likvidaciju se razišao a ostao je samo jedan koji me presreo i predstavio kao inspektor ali se nije usudio da me napadne... a legitimaciju koju sam zatražio, naravno nije pokazao.
Ovo ne samo da je dobrim dijelom potvrđeno u sudskom postupku "80 0 Pr 100636 18 Pr" koji je pravosnažno okončan, nego je jasno i iz činjenice da mi ništa od tog dana sačinjene dokumentacije nije uručeno, kako je propisano zakonom, nego sam morao više dana da tražim, što je ponovo bilo uzaludno i tek po pismenom zahtevu, gospodin načelnik PU Bijeljina, Žarko Čosić je poslao kopije te dokumente sa zatamnjenim djelovima.
Smatram da je i gospodin Ćosić, time napravio osjetan otklon od pripadnika terorističke organizacije, koji su odgovorni za prethodno navedena teška krivična djela.
Osim pitanja postavljenih u zahtjevu, još za potrebe suđenja a od kojih ću najbitnija ponoviti, ističem i postavljam pitanje :

Šta je radio inspektor Dejan Minić, odnosno šta je radila kriminalistička policija, dana 27. septembra 2018. godine, prilikom navodnog mog prekršaja u Policijskoj stanici Bijeljina II i zbog čega je Kriminalistika policija, izdavala naloge službenicima šta da rade, odnosno da vrše krivična djela. A u nastavku ponavljam najbitnija od postavljenih pitanja za potrebe sudskog postupka :
1. Da li je u PU Bijeljina dostavljena kopija rješenja o prenosu nadležnosti vezano za zapisnik od 07.07.2017. broj 15-02/1-193/17 koji je sačinio službenik Bojan Maksimović ? 2. Ukoliko je OJTIS dostavio navedeno rješenje u PU Bijeljina, pošaljite kopiju iste na moj mejl. 3. Da li je Osnovni sud u Sokocu dostavio u PU Bijeljina kopiju rješenja o prenosu nadležnosti vezano za dan 27.09.2018. kada sam protivpravno napadnut i lišen slobode postupanjem nenadležnih organa iz Istočnog Sarajeva ? 4. Ukoliko je Osnovni sud u Sokocu dostavio navedeno rješenje u PU Bijeljina, pošaljite kopiju na moj mejl. 5. Koji organ je naložio i koordinirao "posebne istražne radnje" protiv mene 27.09.2018. ? 6. Da li je službenik Minić Dejan, učestvovao u akciji 27.09.2018. sa informatorom ? 7. Da li je PS Bijeljina II, svojevoljno odbila da mi ukaže hitnu pomoć, koju sam tražio preko 20 puta, zbog gušenja od polena ambrozije ili je to naložio neki drugi organ i koji ? 8. Da li je službenik Minić Dejan, koji je davao znake službeniku Srećku Paniću i pobjegao u drugu prostoriju, kada sam se okrenuo i ugledao ga, lično naložio da se falsifikuje dokumentacije i ne ukaže mi se hitna pomoć ili je tu "profesionalnu" i "humanu" odluku, doneo komandir PS Bijeljina II ili neko drugi ? 9. Čije je ime falsifikovao službenik Srećko Panić u dokumentu "Potvrda o predaji predmeta od 27.09.2018." gdje je na mjestu primaoca predmeta, umjesto imena, prezimena, čina i broja legitimacije upisana neka "žvrljotina" ? 10. Da li je službenik Srećko Panić, svojevoljno odlučio da falsifikuje dokumentaciju 27.09.2018. i ne saopšti mi nijedno od prava predviđenih dokumentom "Prava lica lišenog slobode od 27.09.2018." ili je to naredio neki drugi organ ? 11. Da li je komandir PS Bijeljina II, primjetio da u dokumentu "Prava lica lišenog slobode od 27.09.2018." u rubrici "Lice odbija medicinsku pomoć" nedostaje njegov potpis, kao i potpisi službenika Panića i dva svjedoka ? 12. Da li su iz PS Bijeljina II, obavjestili PU Bijeljina da sam ih upozorio na nenadležnost organa iz Istočnog Sarajeva, da sam tražio provjeru od RTRS i Vrhovnog suda, koju nisu obavili, kao i da je u pitanju pokušaj mog ubistva na taj način što ću biti ostavljen na ulici u Sokocu kao meta timu za likvidaciju koji je čekao ? 13. Da li je PS Bijeljina II, poznato da se tako i desilo, te sam uprkos tome što sam više puta povraćao tokom transporta i tražio hitnu pomoć od sudske policije i sudije u Sokocu, ostavljen na ulici u Sokocu u teškom zdravstvenom stanju ? 14. Da li je PS Bijeljina II, poslala službenika u civilu 22.05.2019. da me fizički napadne u zgradi PU Bijeljina, vuče i gura napolje te prijeti ubistvom ako se ikada više pojavim ili je tu učinio ured načelnika kriminalističke policije ? 15. Ko je, imenom i prezimenom, službenik MUP-a, koji me je napao i prijetio ubistvom 22.05.2019. u prisustvu više uniformisanih službenika, koji su gledali taj napad i ništa nisu preduzeli te prikrili ime napadača, kazavši samo da je u pitanju službenik ?
16. Da li je kriminalistička policija, 23.07.2009. uklonila dječji ruksak presječenog kaiša, sa mjestu zločina, skinuvši ga sa ubijene osmogodišnje djevojčice, Ivone Bajo, te oprala hemijskim sredstvom, da se uklone tragovi ubistva, (Zahtjev za deponovanje 10-02/3.2-230-662/09 od 01.09.2009.) ili je tu učinio neko drugi a pripadnici kriminalističke policije o tome nisu htjeli izvijestiti tužilaštvo i ko je osoba koja je potpisala navedeni zatjev a isti je na dokumentu nečitak, ŠTO JE GLAVNI MOTIV ZA SVE PRETHODNO NAVEDENO...

Ako je teoretski bilo nešto zakonito, onda nema nikakvog razloga da se to krije a ako je bio u pitanju kriminal, opet podsjećam da je uzrok svega ubistvo osmogodišnje djevojčice i prikrivanje tog ubistva, kako i zbog samog zločina tako i zbog zataškavanja krijumčarenja i višegodišnje pljačke preko Bobar grupe.
Dakle, time se nastavlja napad na moja prava i život, jer pripadnici terorističke organizacije, nastavljaju i dalje da angažuju svoje doušnike sa ciljem prikupljanja informacija i pripreme novih pokušaja likvidacije a s obzirom da obično kažu, usmeno i pred sudom kao opravdanje za sopstveno bezakonje, kako ne znaju zakon, podvlačim i drugu bitnu činjenicu.
Svaki službenik, pripadnik kriminalističke policije ili tužilaštva ili suda, bilo sa teritorije Bijeljine ili Istočnog Sarajeva, koji je učestvovao u tim događajima, davao usmene instrukcije ili naredbe pripadnicima policijske stanice da čine krivična djela, ne može da postupa, niti vrši istražne radnje, vezane za taj događaj u bilo kakvim postupcima, jer je naravno lično zainteresovan da prikrije svoju ulogu i zbog toga je neophodno da se odmah otkriju imena svih aktera a u suprotnom će krivci za prikrivanje istih krivično odgovarati i za to smišljeno razbojništvo.
Nadalje, podsjećam da je osim instrukcija za činjenje krivičnih dijela dana 27.09.2018. službenik Srećko Panić dobio instrukcije i da djelimično lažno svjedoči pred sudom, prikrivajući krivična djela sudske policije i inspektora Dejana Minića, tvrdeći da ne zna gdje je on bio u to vrijeme, niti da je čuo, odnosno rekao je da nije čuo, kako tražim hitnu pomoć, ne znajući da je to na prethodnom pretresu, potvrdio svjedok Jelačić iz sudske policije.
Stoga podsjećam da je Srećko Panić, vrativši se iz susjedne prostorije, gdje je primio instrukcije, rekao da me predaje sudskoj policiji, koja će me odvesti u hitnu pomoć, što nije zabilježeno ni u jednom dokumentu, niko od svjedoka to nije izjavio tokom postupka ali jesam ja naveo u krivičnoj prijavi, pri dnu treće strane ("Prijava protiv više lica i NN lica za više krivičnih djela" predata 24.05.2019.) citiram : "Zločinci iz policije su mi umjesto ukazivanja hitne pomoći, saopštili da me predaju sudskoj policiji, koja će me navodno odvesti u hitnu pomoć, iako su oni bili dužni to da učine i kako se vidi napisali da nisam ni tražio intervenciju."
Prijava je napisana prije nego što je uopšte otpočeo postupak "80 0 Pr 100636 18 Pr" a gospodin Srećko Panić će se toga sigurno sjetiti. Problem za njega je, što je pred sudom LAGAO o tome... a i za sve ostale aktere pošto je jasno da im je izuzetno stalo da falsifikuju činjenično stanje i sakriju svoju ulogu u pripremanju likvidacije.
Dakle, kada sam od pripadnika sudske policije tražio da me odvezu u hitnu pomoć i o svemu obavijeste svog načelnika, oni su otišli u zgradu a po povratku sam ih ponovo pitao hoće li me odvesti na šta je gospodin Dragiša Petričević odgovorio, da oni samo izvršavaju naredbe.
Ponovo sam ih upozorio da su mi dužni ukazati hitnu pomoć i ako im je načelnik naredio suprotno, da čine krivično djelo ali se oni očito nisu usudili suprostaviti njegovim naredbama, te su me u teškom zdravstvenom stanju odvezli na Sokolac prilikom čega sam povraćao više puta a onda ostavili na ulicama Sokoca, kao što sam i najavljivao da će se desiti.
Činjenica da sam opisivao svima, kako je plan da budem ubijen na teritoriji Istočnog Sarajeva i da su predmeti montirani i falsifikovani, da nemaju nadležnost je prikrivena a posebno dio o opasnosti od ubistva i tek u svojoj žalbi na prvostepeno rješenje "80 0 Pr 100636 18 Pr" gospodin Nešković Milan to pominje, kao razlog zadržavanja što je naravno obična laž.
Na kraju, skrećem pažnju da u prilogu "Zabilješka SP 1774-18 od 27.09.2018." koji je sačinio očito Danko Borovčanin a ne potpisani službenici, nigdje ne piše činjenica da nisu imali naredbu uz sebe ali piše da su me ostavili i pri tome se laže da je sve proteklo "bezbjedno i bez problema" prikrivajući moje zahtjeve za hitnu pomoć.
To je naravno učinjeno jer je zločinac Borovčanin Danko, vrlo dobro znao da su predmeti protiv mene montirani i saučestvovao je aktivno u pripremama mog ubistva, što je i razumljivo s obzirom da je godinama sabotirao i sprečavao dostavu dokaznog materijala o ubistvu i zabranjivao pristup svim srodnicima ubijene djevojčice.
Prikrivajući činjenicu da službenicima nije predao kopiju naredbe, htio je svu odgovornost prebaciti na službenike MUP-a a skinuti sa sebe i opravdati se, kako pred Rajkom Čolovićem, koji je nagovoren da iako nenadležan, pokrene predmet protiv mene, tako i ekipi plaćenih ubica koji su čekali na putu prema autobuskoj stanici u Sokocu. Da je Borovčanin krio dokumente i poslao službenike bez naredbe - suprotno obavezi propisanoj ZKP-u, utvrđeno je pred sudom a dokaz je i "Zabilješka 15-01-3-052.7-2045-18 od 27.09.2018." u prilozima.
Na kraju upozoravam sve navedene i oni koji nisu navedeni, a znaju počinioce i prikrivaju dokazni materijal, da su i njihovi životi u opasnosti i to upravo od onih koji stoje iza ubistva Ivone Bajo kao i krijumčarenja i organizovane pljački preko Bobar grupe i Bobar banke ali i i svih drugih vidova organizovanog kriminala u koje su umješani pripadnici ove terorističke organizacije.
Pisanje ovog teksta sam počeo prije više dana a kad je skoro bio dovršen, pojavila se ova vijest u medijima :
"U teškoj saobraćajnoj nesreći koja se sinoć dogodila na Palama, kako nezvanično saznajemo, poginuli su načelnik kadrova u Policijskoj upravi Istočno Sarajevo (D.H) i njegova supruga (D.H)." (Republika Srpska - 12.08.2020.)
PA SAD... PROCJENITE SAMI... DA LI JE OVO "ZADES" ILI UKLANJANJE SVJEDOKA...

PRILOZI

Zahtjev i obavještenje MUP-u po osnovu prava iz ustava i zakona
Potvrde pošte o prijemu 11.09.2019.
Dopis službe predsjednika 01-2-059-1414-1-20 od 13.05.2020.
Javne instrukcije policiji o pravilnom postupanju 29.07.2020.
Zabilješka SP 1774-18 od 27.09.2018.
Zabilješka 15-01-3-052.7-2045-18 od 27.09.2018.

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
Zdenkobajo@gmail.com
065831902