ponedjeljak, 25. studenoga 2019.

ZAHTJEV I OBAVJEŠTENJE MUP-U PO OSNOVU PRAVA IZ USTAVA I ZAKONA


Hoće li pripadnici MUP-a RS, sada i ubuduće, postupati u skladu sa ustavom i zakonima ili će i dalje saučestvovati u prijetnjama, napadima, pljačkama, pokušajima ubistava i likvidacijama a po nalozima iz "CRNE KNJIGE" koju je javno pred kamerama objelodanio jedan od šefova mafije, Dodik Milorad a postojala je godinama ranije prije tog razotkrivanja...

POLICIJSKOJ UPRAVI BIJELJINA - MUP RS

NA RUKE : NAČELNIK PU BIJELJINA

Od strane osnovnog suda u Bijeljini, poslije mojih pismenih prijedloga za obezbeđenje dokaza i svjedoka, sugerisano mi je da prethodno ponovo lično pokušam pribaviti potrebni materijal a ukoliko to ne uspije onda će sud preduzeti potrebne radnje. Ja naravno ne očekujem da će sud obezbijediti svjedočenje osoba koje sam predložio ali je važno i takve činjenice pokazati. Kopiju ovog zahtjeva sa skeniranom potvrdom pošte o slanju preporučene pošiljke dostaviću Osnovnom sudu u Bijeljini.
Ukoliko ste tehnički u mogućnosti, kopije traženih dokumenata i odgovora, pošaljite i na moj mejl "Zdenkobajo@gmail.com" naveden i na dnu, jer se zbog zloupotrebe posebnih istražnih radnji, pošiljke presreću i po potrebi odnosno nečijoj procjeni uništavaju a za šta kao dokaz imam dokumentaciju od pošta Srpske i suda u Strazburu.
Na osnovu prava garantovanih ustavom RS, članovi 23 i 48, člana 6 Zakona o sudovima, kao i prava iz ZOP-a, ZKP-u i Zakona o slobodi pristupa informacijama. U skladu sa navedenim članovima i pravima iz zakona i ustava podnosim :

ZAHTJEV I OBAVJEŠTENJE MUP-U PO OSNOVU PRAVA IZ USTAVA I ZAKONA

U skladu sa tim a vezano za prava iz ustava iz zakona, očekujem od vas da dostavite osnovnom sudu u Bijeljini, (sudija Lazarević Siniša) sa pozivom na predmet 80 0 Pr 100636 18 Pr, sledeću dokumentaciju i odgovore:
1. Da li je u PU Bijeljina dostavljena kopija rješenja o prenosu nadležnosti vezano za zapisnik od 07.07.2017. broj 15-02/1-193/17 koji je sačinio službenik Bojan Maksimović ?
2. Ukoliko je OJTIS dostavio navedeno rješenje u PU Bijeljina, dostavite kopiju iste Osnovnom sudu u Bijeljini.
3. Da li je Osnovni sud u Sokocu dostavio u PU Bijeljina kopiju rješenja o prenosu nadležnosti vezano za dan 27.09.2018. kada sam protivpravno napadnut i lišen slobode postupanjem nenadležnih organa iz Istočnog Sarajeva ?
4. Ukoliko je Osnovni sud u Sokocu dostavio navedeno rješenje u PU Bijeljina, pošaljite kopiju Osnovnom sudu u Bijeljini.
5. Koji organ je naložio i koordinirao "posebne istražne radnje" protiv mene 27.09.2018. ?
6. Da li je službenik Minić Dejan učestvovao u akciji 27.09.2018. sa informatorom ?
7. Da li je PS Bijeljina II, svojevoljno odbila da mi ukaže hitnu pomoć koju sam tražio preko 20 puta zbog gušenja od polena ambrozije ili je to naložio neki drugi organ i koji ?
8. Da li je službenik Minić Dejan koji je davao znake službeniku Srećku Paniću i pobjegao u drugu prostoriju kada sam se okrenuo i ugledao ga, lično naložio da se falsifikuje dokumentacije i ne ukaže mi se hitna pomoć ili je tu "profesionalnu" i "humanu" odluku, doneo komandir PS Bijeljina II ili neko drugi ?
9. Čije je ime falsifikovao službenik Srećko Pantić u dokumentu "Potvrda o predaji predmeta od 27.09.2018." gdje je na mjestu primaoca predmeta umjesto imena, prezimena, čina i broja legitimacije upisana neka "žvrljotina" ?
10. Da li je službenik Srećko Pantić, svojevoljno odlučio da falsifikuje dokumentaciju 27.09.2018. i ne saopšti mi nijedno od prava predviđenih dokumentom "Prava lica lišenog slobode od 27.09.2018." ili je to naredio neki drugi organ ?
11. Da li je komandir PS Bijeljina II, primjetio da u dokumentu "Prava lica lišenog slobode od 27.09.2018." u rubrici "Lice odbija medicinsku pomoć" nedostaje njegov potpis, kao i potpisi službenika Pantića i dva svjedoka ?
12. Da li su iz PS Bijeljina II, obavjestili PU Bijeljina da sam ih upozorio na nenadležnost organa iz Istočnog Sarajeva da sam tražio provjeru od RTRS i Vrhovnog suda, koju nisu obavili, kao i da je u pitanju pokušaj mog ubistva na taj način što ću biti ostavljen na ulici u Sokocu kao meta timu za likvidaciju koji je čekao ?
13. Da li je PU Bijeljina poznato da se tako i desilo te sam uprkos tome što sam više puta povraćao tokom transporta i tražio hitnu pomoć od sudske policije i sudije u Sokocu, ostavljen na ulici u Sokocu u teškom zdravstvenom stanju ?
14. Da li je PU Bijeljina poslala batinaša 22.05.2019. da me fizički napadne u zgradi PU Bijeljina, vuče i gura napolje te prijeti ubistvom ako se ikada više pojavim ili su to učinili samoinicijativno neki službenici ?
15. Ko je imenom i prezimenom službenik MUP-a koji me je napao i prijetio ubistvom 22.05.2019. u prisustvu više uniformisanih službenika koji su gledali taj napad i ništa nisu preduzeli te prikrili ime napadača, kazavši samo da je u pitanju službenik ?
16. Da li će PU Bijeljina omogućiti da svjedoče pred sudom službenici, Minić Dejan i Nešković Milan, vezano za događaje od 27.09.2018. ?
17. Da li je MUP RS, zatekao dječji ruksak skinut sa ubijene Ivone Bajo presječenog kaiša opranog hemijskim sredstvom da se uklone tragovi ubistva, (Zahtjev za deponovanje 10-02/3.2-230-662/09 od 01.09.2009.) ili su pripadnici MUP-a oprali kaiš te o tome nisu htjeli izvijestiti tužilaštvo i ko je osoba koja je potpisala taj zatjev a isti je na dokumentu nečitak A ŠTO JE GLAVNI MOTIV ZA SVE PRETHODNO NAVEDENO, LAŽIRANJE NADLEŽNOSTI, PRIJETNJE I POKUŠAJE UBISTVA.
18. Hoće li pripadnici MUP-a RS, sada i ubuduće, postupati u skladu sa ustavom i zakonima ili će i dalje saučestvovati u prijetnjama, napadima, pljačkama, pokušajima ubistava i likvidacijama a po nalozima iz "CRNE KNJIGE" koju je javno pred kamerama objelodanio jedan od šefova mafije, Dodik Milorad a postojala je godinama ranije prije tog razotkrivanja...

OBRAZLOŽENJE

Pripadnici mafijaškog klana su 23.07.2009. prilikom šverca narkotika sa područja Istočnog Sarajeva do firme iz Bobar grupe u Bijeljini, ubili osmogodišnju djevojčicu Ivonu Bajo, ćerku moje sestre.
Članovi tog mafijaškog klana iz policije i tužilaštva su uklonili materijalni dokaz ubistva sa ubijene djevojčice, (Ručni rad policije i tužilaštva - dokaz ubistva) oprali ga hemijskim sredstvom te sakrili iz istražnih radnji kako bi ubistvo predstavili kao nesretan slučaj te nesmetano nastavili sa krijumčarenjem narkotika i pljačkom preko Bobar banke.
Iako mi na više pismenih zahtjeva nije nikada odgovarano te mi je prijećeno ubistvom i pokušavane likvidacije itd, uspio sam otkriti imena službenika koji su prikrili ubistvo Ivone Bajo i šverc narkotika u Bobar grupu, to su pripadnik MUP-a Stanišić Stanko a u tom predmetu su saučestvovali u prikrivanju ubistva i Marković Dragoslav te Vrućinić Siniša koji je i sačinio foto dokumentaciju.
Ovo nisu moje prazne priče nego se zasnivaju prije svega na dokazima poteklih od osnovnog suda u Bijeljini gdje je u prilogu "Zapisnik o predaji predmeta 080-0-Su-15-000 011(-128) od 15.04.2015." konstatovano u kakvom se stanju nalazi materijalni dokaz a to potkrepljuju i drugi dokumenti koji su navedeni u popisu i priloženi...

PRILOZI

Ručni rad policije i tužilaštva - dokaz ubistva
Zapisnik o predaji predmeta
080-0-Su-15-000 011(-128) od 15.04.2015.
Potpisi i imena najodgovornijih zločinaca
Zahtjev za informacije od 29.01.2018.
Izjave aktera šverca i ubistva
Ručni rad republike srpske - ubijena djevojčica


Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902
Zdenkobajo@gmail.com