nedjelja, 28. travnja 2019.

OBAVJEST OSNOVNOM SUDU U ZVORNIKU PO PREDMETU 83 0 P 034544 17 P

Pripadnici kriminalnog klana čiji predstavnici se nalaze i u tužilaštvima i sudovima su pokušali da lažiraju nadležnost pred tužilaštvom u Istočnom Sarajevu i sudom u Sokocu, optužujući me bez rješenja o nadležnosti za krivično djelo "povreda ugoda suda" sa namjerom da me namame na teren Istočnog Sarajeva, gdje bi me likvidirali njihovih saučesnici iz narko i auto mafije...

OSNOVNOM SUDU U ZVORNIKU

Predmet:

83 0 P 034544 17 P

Tužilac:

ZDENKO BAJO
MAJKE JEVROSIME 20 / 76300 BIJELJINA

Tuženi:

REPUBLIKA SRPSKA
Pravobranilaštvo RS, Vuka Karadžića broj 4, 78000 Banja Luka

Vrijednost spora:

0 KM


Veza : Rješenje 83 0 P 034544 17 P od 15.02.2019.

OBAVJEST OSNOVNOM SUDU U ZVORNIKU PO PREDMETU 83 0 P 034544 17 P

Povodom rješenja osnovnog suda u Zvorniku pod brojem 83 0 P 034544 17 P, od 15. februara 2019. obavještavam vas o sledećem :
U pomenutom rješenju se uopšte ne navodi o kojoj se tužbi radi, niti se to može zaključiti iz drugih podataka jer ne postoji datum, kada je osnovni sud u Bijeljini zaprimio tužbu, niti kada je podnesen prijedlog za određivanje drugog suda za postupanje a posebno je bitno da nema podatka kada je okružni sud u Bijeljini, doneo rješenje za postupanje drugog suda niti pod kojim brojem.
Sve ovo je bitno s obzirom da sam posljednjih godina predao više od 20 tužbi od kojih su neke okončane, jedna je u toku a za ostale nemam nikakvih podataka.
Mogu samo pretpostaviti da se eventualno radi o nekom od dva dopunska tužbena zahtjeva koje sam pokušao dodatno priložiti uz jednu tužbu, (80 0 P 080317, otvorenu kao 16 Mal a okončanu kao 18 P) što je sudija Marković Jelena odbila vezano za jedan od njih a drugi nije ni primijetila šo se razotkrilo u "presudi".
Te dopune su imale nazive "DOPUNA TUŽBE 80 0 Mal 080317 16 Mal" i "DOPUNA ZBOG POVREDE PRAVA LIČNOSTI, TUŽBE 80 0 Mal 080317 16 Mal". Stoga je potrebno da me dodatno informišete o kojoj se tužbi radi, da li o nekoj od njih ili nekoj drugoj, barem koji naslov nosi jer sam sve dosadašnje tužbe predavao sa naslovom koji pojašnjava o kakvoj se vrsti diskriminacije radi.
Važno je istaći i da je pred sudom u Bijeljini već u toku postupak 80 0 P 097102 18 P, vezano za neke od tema iz pomenutih dodatnih tužbenih zahtjeve te je moguće da se radi o parnici koja već "teče" s obzirom da predmet 80 0 P 097102 18 obrađuje period od 01.06.2015. do 12.03.2018. kada sam presretnut i lišen slobode u Bijeljini djelovanjem nenadležnih OJTIS i suda u Sokocu.
Još je veoma neobično i to što rješenje odnosno predmet 83 0 P 034544 17 P, nosi broj iz 2017. što znači da je najmanje godinu dana bio sklonjen u stranu što u nekim drugim okolnostima ne bi bilo neobično iako se radi o tužbi za utvrđenje diskriminacije koja se mora voditi po hitnom postupku.
Ali u međuvremenu, od kraja 2017. pa tokom cijele 2018. pripadnici kriminalnog klana čiji predstavnici se nalaze i u tužilaštvima i sudovima su pokušali da lažiraju nadležnost pred tužilaštvom u Istočnom Sarajevu i sudom u Sokocu, optužujući me bez rješenja o nadležnosti za krivično djelo "povreda ugoda suda" sa namjerom da me namame na teren Istočnog Sarajeva, gdje bi me likvidirali njihovih saučesnici iz narko i auto mafije. Na ročištu 11.02.2019. u predmetu 80 0 P 097102 18 P pred sudom i predstavnikom Pravobranilaštva RS sam pokazao kako i dokazao da su kriminalci lažirali nadležnost koristeći odluku Republičkog tužilaštva RS "RJT za OTIS T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015." kojom se moja krivična prijava za falsifikovanje sudskog rješenja protiv više lica daje u rad OJT Istočno Sarajevo a nastavak je zakazan za 12.03.2019.
Za vrijeme trajanja tog zločinačkog plana pripadnici mafije su recimo, oteli i likvidirali Davida Dragičevića u Banjaluci te je danas, poslije posljednjih događaja sasvim jasno da Republikom Srpskom vlada mafijaški klan koji u potpunosti kontroliše sve takozvane državne organe.
Pitanje je zbog čega je ovaj predmet bio zadržavam tokom cijele prošle godine, da li zbog toga što se čekala moja likvidacija ili iz drugih razloga te moguće, pošto sam razotkrio kriminalce Rajka Čalovica, Jovanu Tomaš, Luku Borovčanina, Novaka Kovačevića sa više drugih saučesnika, sada mafijaški klan, (na čelu sa dodik miloradom koji je objavljivanjem "Crne knjige" javno pozvao na "borbu" a suštinski likvidacije svih onih koji ih ometaju u pljačci) želi da me ubije u Zvorniku...

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902
zdenkobajo@gmail.com