utorak, 30. travnja 2019.

CRNA KNJIGA IZNAD USTAVA I ZAKONA

Ovaj tekst nisam pisao sa ciljem da se žalim niti je bio upućen samo sudu nego se radi o javnom tekstu prije svega za građane koji nisu ni svjesni sa kakvim kriminalcima imaju posla...

OSNOVNOM SUDU U BIJELJINI - VRHOVNOM SUDU RS

Na osnovu člana "Nužna odbrana" iz KZRS, stav "(2) Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da se od svog dobra ili od dobra drugog odbije istovremeni ili neposredno predstojeći protivpravni napad" te prava garantovanim Ustavom RS, i zakonima, ukazujem na činjenicu da je odavno u toku protivpravni napad na mene od strane MAFIJAŠKOG KLANA a u čemu im podršku pružaju SVE takozvane institucije, te ističem i dostavljam javni tekst:

CRNA KNJIGA IZNAD USTAVA I ZAKONA

Zahvaljujem vam za obavještenje od 14.02.2019. koje ste mi poslali poštom te ističem da nisam tražio nikakav odgovor jer u tu svrhu podnosim zahtjeve za informacije i dodajem da ni na ovaj konkretan dopis ne tražim odgovor s obzirom da se šalje u skladu sa članom 32 Ustava RS. Ono što je značajno i što se iz sadržaja vašeg dopisa vidi je to da je moj tekst pročitan i shvaćen u cjelini uključujući i djelove koje ne pominjete.
Znam da sudskom policijom komanduje predsjednik Vrhovnog suda RS, koga sam i obavjestio uz dokaze o kriminalu sudske policije prvenstveno vezano za lažiranje zabilješki i lažno svjedočenje pred sudom u Bijeljini u prekršajnim postupcima. U opisima toga ko je nadležan a ko ne, nedostaje činjenica da OJTIS i sud u Sokocu nemaju po zakonu nadležnost da postupaju izvan područja djelovanja Okružnog suda u Istočnom Sarajevu a nikada nisu do danas čak ni u postupku po mojoj tužbi, vezano za taj slučaj 80 0 P 097102 18, dostavili dokument na osnovu koga su stekli nadležnost. To znači da nema djelovanja suda i tužilaštva nego se radi o zloupotrebi pečata od strane pripadnika mafije, (dodikovi ljudi u institucijama na zadatku borbe protiv časnih građana).
2012 SAM OBAVJESTIO TADAŠNJEG PREDSJEDNIKA SUDA PISMENO I OBJAVIO TEKST NA INTERNETU "IMA LI PRAVA IZVAN SUDA" O DOGAĐAJU KADA JE JEDAN OD PRIPADNIKA MAFIJE KOJI ME JE LAŽNO PRIJAVIO KAO GRAĐANIN U MUP-U ZA "UGROŽAVANJE SIGURNOSTI, ZAPRIJETIO U SUDNICI U MOM PRISUSTVU SUDIJI, TRAŽEĆI DA ODMAH ODBACI TUŽBU. MOJE TVRDNJE ZA 7 GODINA NIKO NIKAD NIJE DEMANTOVAO A SADA JE U PREDMETU 80 0 P 097102 18 ISTI SUDIJA I NE SUMNJAM UOPŠTE DA JE MAFIJA PONOVO KORISTILA SVOJE UOBIČAJENE METODE.
Cilj dakle nije bio da od bilo koga tražim odgovore niti da se žalim na bilo koga pa ni na sudsku policiju, nego da ukažem na smišljene kriminalne zločinačke aktivnosti koje iniciraju pripadnici mafije, konkretno Danko Borovčanin zloupotrebljava svoj položaj i navodi većinu drugih policijskih službenika na kriminalne radnje, dok je jedan manji broj kriminalan kao i on sam, pa ih ne treba posebno podsticati. Što se tiče pominjanja Okružnog javnog tužilaštva u Istočnom Sarajevu i osnovnog suda u Sokocu, oni suštinski ne postoje ni u jednom predmetu jer su smišljeno lažirali nadležnost, ne tužilaštvo niti sud nego pripadnici mafije.
Podsjećam da sam lično dostavio sudu odštampan primjerak članka sa internet bloga pod nazivom "Replika na kriminal u vlasti" iz koga se vidi da su me plaćenici pratili i evidentirali moje kretanje. Datum članka u kome mi se upućuju praktično prijeteće poruke uz opasku da "sve što radim neko gleda a nije uniformisan" je 07.08.2015. što je 2 mjeseca poslije formiranja nelegalnog predmeta protiv mene na osnovu dopisa RJT od 01.06.2015.
Tom prilikom mi je jedna osoba prijateljski savjetovala, citiram "da se čuvam" što sam ozbiljno shvatio i dodatno povećao opreznost što mi je moguće i pomoglo da preživim sve pokušaje likvidacije koji su potom uslijedile.
Kada se zna da je danko borovčanin pismeno tražio citiram da se "pobudi" krivično djelo protiv mene onda sve dobija jasniju dimenziju. Taj izraz "pobudi" ne postoji u zakonu i nije tako idiotski kako na prvi pogled djeluje jer cilj borovčanin danka i nije bio da OJT Bijeljina ovde vodi postupak protiv mene, gdje bih dokazao kakvi su zločinci on i njegovi saučesnici, nego je plan u startu bio da se "pobudi" krivično djelo, potom traži delegiranje drugog tužilaštva, odnosno OJT Istočno Sarajevo gdje su njegovi saučesnici, kriminalci, Luka Borovčanin i Rajko Čalović, kao i pripadnici najopasnijih narko i auto mafijaških bandi u zemlji iza kojih je desetine nerješenih likvidacija.
Podsjećam da je Borovčanin Luka bio istražni sudija kada je u Sokocu, likvidiran tadašnji načelnik CJB, Željko Marković, sa najmanje 12 metaka iz automatskog oružja. Pronađeno je citiram Borovčanina; 10 prostrelnih rana. Ili da to predstavimo ovako: Ubice su krenule u akciju likvidacije onog dana kada je Borovčanin Luka bio dežurni istražni sudija.
Prema dostupnim podacima iz tekstova o tome, vidljivo je da je ubijeni načelnik bio na tragu auto mafiji a dodatno se sve komplikuje aferom "AUDI 5000". Riječ "AUDI" opisuje službeni automobil koji je koristio Luka Borovčanin a zvanično je ukraden. Broj "5000" nije tip vozila nego cifra u konvertibilnim markama za koliko je kako se pričalo i pisalo u štampi, g. Borovčanim prodao vozilo auto mafiji. On je to naravno negirao ali do danas nisu pronađeni ni kradljivci ni ubice a postoje i brojne druge afere koje prikriva tamošnji tandem Čalović - Borovčanin, kao što je likvidacija Riste Jugovića i pljačke preko bankarskog sektora...
Iz svega se zaključuje da tamo ima i lopova i ubica u mnogo većoj koncentraciji nego u Bjeljini, tako da su i likvidaciju Ljubiše Savića, takođe bivšeg načelnika izvele ubice iz tog mafijaškog gnijezda a pošto nisu uspjeli da me poslije više pokušaja izmame na čistinu ili odvedu negdje, bilo je potrebno da im se olakša posao i da se "zadesim" na pravom mjestu u pravo vrijeme, po izlasku iz tužilaštva ili suda za šta su se odlučili pobrinuti pripadnici mafije iz 2 kriminalne osovine. Prva osovina je glavnih okružnih tužilaca "Kovačević&Čalović" a druga Borovčanin "Danko&Luka".
Pošto sam u sudskom postupku 11.02.2019. dokazao da je Borovčanin Luka, lažirao zapisnik a prethodno slagao da je OJT dobilo nadležnost, mogu bez problema napisati da je on kriminalac, iako je to prema tumačenju OJTIS iz "optužnice" uvreda koju oni za potrebe krivičnog postupka prekrštavaju u "porugu" pa je osnovano postaviti pitanje i legalnosti diploma nekih aktera koje je kako se razotkrilo nedavno javno, (tajno se zna odavno) moguće kupiti za nekoliko dana i nekoliko hiljada maraka. Suštinski, radnje Čalovića, Borovčanina i Tomaš Jovane nemaju nikakve veza sa zakonima RS, oni nisu nadležni te ili nemaju pojma o postupku pošto su kupili diplomu ili djeluju ne po zakonu i u ime RS nego po odredbama "crne knjige" ili "ravnogorskog četničkog pokreta" ili neke slične "patri(J)otske" organizacije.
Radi se dakle o kriminalnom planu zločinaca Novaka Kovačevića, Rajka Čalovica i Luke Borovčanina u sadejstvu sa Dankom Borovčaninom i Jovanom Tomaš, te su u tu svrhu suprotno odluci Republičkog tužilaštva, zamijenili predmete i pred nenadležnim tužilaštvom otvorili predmet i posebne istražne radnje kako bi pronašli bar neko krivično djelo i prikupili podatke o meni koji se prvobitno dostavljaju plaćenim ubicama a kada taj plan nije uspio, podigli su nelegalnu odnosno nepostojeću, montiranu optužnicu sa namjerom da me na prevaru navedu na Sokolac kao metu svojim saučesnicima iz narko i auto mafije.
U postupku po mojoj tužbi za utvrđenje diskriminacije već sam 11. februara 2019. dokazao da je Rajko Čalović lažirao nadležnost i montirao optužnicu koju je njegov saučesnik, kriminalac Borovčanin Luka nezakonito potvrdio a što je najvažnije dokazao sam da je lažirao i zapisnik o izjašnjenju, tvrdeći da je bio prisutan okružni javni tužilac Stanko Nuić, što je gnusna laž koja se lako može dokazati, pošto na dokumentu ne samo da nema njegovog potpisa nego nije ni štampano navedeno njegovo ime.
Ovdje dakle uopšte ne postoji djelovanje bilo kog republičkog organa nego isključivo pripadnika mafije koji su radili po nalazima vrhovnog šefa iz crne knjige koja je javno objavljena sa zadatkom da njihovi ljudi u institucijama treba da se bore protiv imena zapisanih u toj knjizi.
Sudska policija je formalno nadležna da postupa ali u skladu sa zakonom, no kriminalac Borovčanin Danko se ne obazire na to pa je poslao patrolu od 3-je sudskih policajaca 12.03.2018. iako na nezakonitoj naredbi za dovođenje stoji datum 20.03.2018. što je 8 dana kasnije, na stranu to što mi uopšte nije uručeno a sve ovo pokazuje kolika je bahatost, bezobrazluk i kriminal pojedinih osoba iz mafijaško fašističkog režima.
I da podvučem da pomenuti tekst nisam pisao sa ciljem da se žalim niti je bio upućen samo sudu nego se radi o javnom tekstu prije svega za građane koji nisu ni svjesni sa kakvim kriminalcima imaju posla. Na stranu to što je kriminalac Borovčanin Danko sa svojim saučesnicima sačinio falsifikat sudskog rješenja 80 1 Pr 000670 10 i dijelio ga okolo da bi opravdao svoje fašističke metode on je zloupotrijebio povjerenje suda i potom montirao takođe falsifikovani dokument kojim navodno sud proglašava lažirano rješenje pravosnažnim.
Ta laž je zapisana u dokazu "Službena zabilješka T14 KTA 0012900 14 2 od 27.03.2015." do koje sam došao tek ove godine naredbom upravo osnovnog suda u Bijeljini a da je laž u pitanju jasno je iz narednih prekršajnih postupaka a konkretno u jednom od njih 80 1 Pr 004601 11 Pr je sudija bio današnji predsjednik suda i u tom postupku se nije pojavila "pravosnažna" presuda iz 2010-te a ni podatak iz registra sudski kazni što nedvosmisleno znači da nije ni bilo naredbe suda koja je lažno opisana u tužilačkom spisu T14 KTA 0012900 14 2.
Vjerujem da nijedan sudija a ni sud u cjelini ne želi da svoja rješenja donosi na osnovu lažiranih zabilješki sudske policije i MUP-a, niti na osnovu lažnih svjedočenja instruisanih takozvanih svjedoka a što se redovno dešavalo.
To što sam ja prvostepeno oslobođen od krivnje u postupcima 80 0 Pr 092159 17 Pr i 80 0 Pr 097548 18 Pr, koje je montirao zločinac borovčanin danko mi je suštinski nebitno jer čak i da sam osuđen za mene je najvažnija činjenica da sam dokazao smišljeno lažiranje zabilješki i laži pojedinih pripadnika sudske policije odnosno spriječio dalje laži što se vidjelo i u postupku kada je MUP odustao od ispitivanja 3-eg svjedoka da se ne bi dalje blamirao u tom montiranom predmetu.
Bitno je istaći da sam i dokaze o krivičnim djelima danka borovčanina i nekih pripadnika sudske policije te kriminal u tužilaštvu jednim dijelom uspio dokazati zahvaljujući sudijama osnovnog suda u Bijeljini. U suštini ovdje uopšte nisam ja bitan nego drugi građani kojih matematički u prekršajnim postupcima treba kazniti oko 1000 na osnovu laži policije da bi se napravila protivteža za samo jedan osrednji namješteni tender režimskim tajkunima ili utaju poreza na godišnjem nivou istih tih tajkuna...

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902