utorak, 12. veljače 2019.

ZAHTJEV ZA IZDAVANJE SUDSKE NAREDBE PO 80 0 Pr 097548 18 Pr

Pripadnici narko i auto mafije sa Sokoca i Istočnog Sarajeva su nedavno 26.10.2018. ubili dvojicu policajaca prilikom obavljanja službe i za usluge tužilaca koji ih štite spremni su likvidirati svakoga. Kada nisu uspjeli da me preko njihovih ljudi uvuku u zamku onda su prešli na drugu fazu, odnosno zloupotrebu sudske policije sa namjerom da se njihove radnje kasnije predstave kao greška a mene dovedu tamo i ostave kao metu njihovim saučesnicima iz pomenutih kriminalnih krugova...

UREDU DISCIPLINSKOG TUŽIOCA - OSNOVNOM SUDU U BIJELJINI

Predmet : 80 0 Pr 097548 18 Pr

ZAHTJEV ZA IZDAVANJE SUDSKE NAREDBE PO 80 0 PR 097548 18 PR

Osnovnom sudu u Sokocu i OJT Istočno Sarajevo, kao po zakonu nenadležnim organima, da Osnovnom sudu u Bijeljini i Zdenku Baji, kao stranki u postupku, dostave kopiju odluke na osnovu koje zasnivaju svoju nadležnost u predmetima 89 0 K 058509 18 KPS i T17 0 KT 0006630 15 za "povredu ugleda suda" protiv optuženog Zdenka Baje.
Okružno javno tužilaštvo u Istočnom Sarajevu me je krajem juna 2017-te, obavijestilo da vodi predmet protiv mene za povredu ugleda suda "T17 0 KT 0006630 15" i uputilo poziv za izjašnjenje na šta sam odmah 27.06.2017. reagovao prema pravu iz zakona i poslao zahtjev da mi dostave kopiju rješenja na kome zasnivaju svoju nadležnost te ih upozorio da nisu nadležni a ako kojim slučajem dobiju nadležnost i odluče se podići optužnicu da su to obavezni učiniti u skladu sa zakonom o krivičnom postupku pred mjesno nadležnim osnovnim sudom u Bijeljini.
Iz tog tužilaštva ne samo da tada nisu htjeli da pošalju dokument na kome zasnivaju navodnu nadležnost, nego i poslije više pismenih upozorenja pa čak i dva puta naloga od Visokog sudskog i tužilačkog vijeća, Vstv 014-07-10-28-181-2018 od 04.10.2018.) glavni okružni tužilac OJTIS, odbija da mi dostavi taj dokument.
Jasno je i zbog čega jer iz kopije koju sam dobio od republičkog tužilaštva se vidi da nikad nisu dobili nadležnost za bilo kakav predmet protiv mene, nego su smišljeno lažirali radnje i otvorili fiktivni postupak samo da bi me nadzirali i stvorili uslove za moju likvidaciju koju su trebale izvršiti kriminalne grupe pod zaštitom tužilaštva u Istočnom Sarajevu.
Pripadnici te grupe, odnosno auto mafije sa Sokoca i Istočnog Sarajeva su nedavno 26.10.2018. ubili dvojicu policajaca prilikom obavljanja službe i za usluge tužilaca koji ih štite spremni su likvidirati svakoga. Kada nisu uspjeli da me preko njihovih ljudi uvuku u zamku onda su prešli na drugu fazu, odnosno zloupotrebu sudske policije sa namjerom da se njihove radnje kasnije predstave kao greška a mene dovedu tamo i ostave kao metu njihovim saučesnicima iz pomenutih kriminalnih krugova.
Na nedavnom pretresu 29.10.2018. sudija Đurić Dragoljub, koji je prema zakonu bio dužan odbaciti, nepotpuni zahtjev policijske stanice, je umjesto toga upotrijebio sud kao uslužni servis policije i kopirao priloge koji su nedostajali, kako bi pružio podršku ne samo toj nezakonitoj aktivnosti, nego pruža podršku i ubicama koji su htjeli da izvedu moju likvidaciju.
Ne čudi me, jer sudija Đurić Dragoljub je odavno saučesnik u prikrivanje ubistva Ivone Bajo, saučesnik u sačinjavanju falsifikata sopstvenog rješenja koje je i dijelio okolo sa Borovčanin Dankom a kada sam zahtijevao podatke o licima koja su pristupala spisu da bi došao do imena krivaca, to nije kopirao i poslao mi, nego je sa kolegicom Sekulić Cvijetom izveo radnje da se taj spis što prije uništi.
Posebno je zanimljiva činjenica da se odlukom republičkog tužilaštva, (vezano upravo za dolaske sudske policije po mene što je tema prekršajnog postupka) okružnom tužilaštvu u Istočnom Sarajevu dostavlja moja krivična prijava protiv falsifikatora pomenutog rješenja sudije Đurić Dragoljuba.
Ali kako sam i izjavio, meni je potpuno svejedno koja je osoba na mjestu sudije jer Republiku Srpsku tretiran kao kriminalni klan, koji mi je pobio porodicu i želi ubiti i mene i sve radnje su smišljeno kriminalne, usmerene protiv mojih prava i mog života ali to krivci neće izvesti baš tako lako.
S obzirom da su radnje osoba koje su došle da mi lupaju na vrata i nasilno me odvedu na udaljenu lokaciju, inicirane od strane nenadležnih tužilaštva u Istočnom Sarajevu i nenadležnog osnovnog suda u Sokocu a uz prijedlog za pokretanje postupka nije dostavljen nikakav dokument o njihovoj nadležnosti, zahtjevam od suda da mi u skladu sa garantovanim pravima, obezbijedi dokument, odnosno naredi okružnom tužilaštvu u Istočnom Sarajevu i sudu u Sokocu da dostave osnovnom sudu u Bijeljini kopiju dokumenta na kome zasnivaju nadležnost u predmetu protiv mene i istu takvu kopiju pošalju na moju adresu ODMAH a ukoliko to ne učine da će se o svemu obavijestiti Visoko sudsko i tužilačko vijeće i podnijeti prijava Tužilaštvu BIH, za više krivičnih djela.

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902