ponedjeljak, 4. veljače 2019.

SUDSKA POLICIJA KAO LAŽLJIVA TERORISTIČKA I FAŠISTIČKA BANDA


NEDAVNO SAM U SUDSKOM POSTUPKU DOKAZAO DA SUDSKA POLICIJA SMIŠLJENO FALSIFIKUJE PODATKE U DOKUMENTIMA I PO NAREDBI NAČELNIKA BOROVČANINA LAŽE PRED SUDOM. S OBZIROM DA NISU SANKCIONISALI TOG ZLOČINCA I DRUGE KRIMINALCE NEGO IH ŠTITI KOMANDA IZ BANJALUKE, TIME JE KOMPLETNA SUDSKA POLICIJA ZASLUŽILA OVAKAV OPIS :

SUDSKA POLICIJA KAO LAŽLJIVA TERORISTIČKA I FAŠISTIČKA BANDA


ZAHTJEV ZA PRISTUP INFORMACIJAMA

OSNOVNI SUD U SOKOCU
KOMANDA SUDSKE POLICIJE U BANJALUCI


(Sadržaj zahtjeva)

1) Veza : Predmeti 89 0 K 058509 17 KPS, T17 0 KT 0006630 15, Rješenje VSTV-a, 01-07-10-28-121/2018 od 30.07.2018.
Napomena : Predmeti 89 0 K 058509 17 KPS, T17 0 KT 0006630 15 su potpuno nelegalni i nezakoniti, vode ih nenadležno OJT Istočno Sarajevo i nenadležni Osnovni sud u Sokocu na osnovu svjesno montirane dokumentacije bez ikakvog rješenja o nadležnosti te će svi naredni dokumenti istovremeno biti dostavljani i VSTV-u odnosno UDT-a. Zahtjev se u identičnom obliku dostavlja komandi sudske policije i Osnovnom sudu u Sokocu te očekujem da svaki od tih organa odgovori u skladu sa svojim saznanjima i odgovornostima.
Na osnovu prava iz ZOSPI-a, ZOKP-u i Ustava RS :

ZAHTJEVAM

- Kopije zabilješki koje su pripadnici sudske policije sačinili 27.09.2018. kada su me presreli na ulicama Bijeljine i pokušali ugurati u vozilo a da tom prilikom nisu uza sebe imali primjerak naredbe, niti su mi je uručili na šta su obavezni zakonom.
- Da li su vas pripadnici sudske policije koji su me preselili na ulici i pokušali ugurati u vozilo, obavijestili da tom prilikom nisu uza sebe imali primjerak naredbe, niti su mi je uručili na šta su obavezni zakonom.
- Da li su vas pripadnici sudske policije obavijestili da iako uz sebe nisu imali naredbu, napali su me s leđa kada sam pokušao da se udaljim i lišili slobode uz moj pristanak jer nisam htio da koristim aktivnu fizičku silu protiv njih.
- Da li su vas pripadnici sudske policije obavijestili da sam zahtijevao intervenciju hitne pomoći, zbog ozbiljnih tegoba sa disanjem, uzrokovanih polenom ambrozije.
- Da li ste vi naredili pripadnicima sudske policije da me transportuju u Sokolac bez ukazane hitne pomoći.
- Da li su vas pripadnici sudske policije obavijestili da sam tokom transporta, (kao vreća krumpira) u zadnjem dijelu automobila, zbog teških problema sa disanjem povraćao dva puta.
- Da li ste vi naredili pripadnicima sudske policije da me u teškom zdravstvenom stanju bez ukazane hitne pomoći ostave na ulici u Sokocu kao metu lokalnim bandama, na što sam više puta ranije upozoravao da će se desiti.
- Ako vi niste izdali naredbu da me pripadnici sudske policije ostave u teškom zdravsteno stanju na ulici, odgovorite mi da li ste obaviješteni od njih da su to učinili.
- Da li vam je poznato da Okružno javno tužilaštvo u Istočnom Sarajevu nikada nije dobilo u nadležnosti predmet za "povredu ugleda suda" protiv mene, niti bilo kakav drugi predmet u kome sam ja prijavljen te da su smišljeno lažirali nadležnost što se vidi iz dopisa republičkog tužilaštva "RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015."
- Da li vam je poznato da su sve radnje i postupanja proizašle iz ovog kriminala i falsifikata tužilaštva nezakonite.

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902
zdenkobajo@gmail.com