srijeda, 20. veljače 2019.

DOPUNA PRITUŽBE PROTIV RAJKA ČALOVIĆA

Potpuno mi je jasno da iza svega stoje ljudi na uticajnim pozicijama, toliko moćni da smišljeno čine krivična djela i traže i od drugih da ih čine. S obzirom da godinama pišem o kriminalu, prikrivanju ubistva i krijumčarenja narkotika od Sarajeva do Bijeljine i dalje do Banjaluke a u šta su umiješane kriminalne grupe iz Istočnog Sarajeva, cilj svega i nije bio da se vodi postupak, nego da me prvom prilikom kada bi uspjeli da me dovuku na njihovu teritoriju, likvidiraju njihovi saučesnici iz narko i auto mafije, oni isti koji su nedavno ubili dvojicu policajaca u Federaciji, prilikom pokušaja krađe vozila a onda pobjegli u zaštitu i zagrljaj, svojim saučesnicima na teritoriji Istočnog Sarajeva među kojima su i neki tužioci...

VISOKOM SUDSKOM I TUŽILAČKOM VIJEĆU - UREDU DISCIPLINSKOG TUŽIOCA

DOPUNA PRITUŽBE PROTIV RAJKA ČALOVIĆA

Prema informacijama kojima raspolažem, (rješenje: 01-07-10-28-121/2018 od 30.07.2018.) Ured disciplinskog tužioca je više mojih pritužbi objedinio u jedan predmet a suština je u tome da je više lica, smišljeno na moju štetu, zloupotrijebilo svoj položaj i formiralo nelegalne predmete pred Okružnim tužilaštvom u Istočnom Sarajevu, (T17 0 KT 0006630 15) i osnovnim sudom u Sokocu, (89 0 K 058509 17 KPS) iako nisu nadležni za postupanje na teritoriji Bijeljine.
Kao privremeni i formalni izgovor za podignutu optužnicu, iskorišten je kako se vidi u samoj optužnici "T17 0 KT 0006630 15" dopis Republičkog tužilaštva od 01.06.2015. ali iz njega se vidi da im se uopšte ne dodjeljuje predmet protiv mene za "povredu ugleda suda" nego naprotiv, moja krivična prijava protiv više lica.
Iako je tekst dopisa Glavnog republičkog tužioca, (RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015.) savršeno jasan i bio bi razumljiv i osnovcima, to nije ispoštovano, nego je nezakonito formiran predmet protiv mene, za šta je naravno prema hijerarhiji u tužilaštvima, odgovoran prije svega glavni okružni tužilac Rajko Čalović.
Istog dana kada sam saznao da u tužilaštvu u Istočnom Sarajevu, postoji predmet protiv mene, odnosno kada sam dobio poziv tog tužilaštva, odmah sam uputio pismeni zahtjev da mi se dostavi kopija odluke ili rješenja na osnovu koga su oni stekli nadležnost ako je imaju na šta mi nikada nije odgovoreno.
Od tada je prošlo skoro godinu i po i više sam puta ponavljao te zahtjeve, čak i sudu a onda sam o svemu informisao Visoko sudsko i tužilačko vijeće, koje je pismeno naložilo, (Vstv 014-07-10-28-181-2018 od 04.10.2018.) prije svega glavnom okružnom tužiocu da postupi po zahtjevu blagovremeno te da i vas obavijesti a šta se desilo može se vidjeti iz priloga.
Osnovni sud u Sokocu odgovara, (Sokolac sud odgovor od 03.10.2018.) da u spisu nema pomenuti dokument te da se trebam obratiti po tom pitanju, Okružnom tužilaštvu u Istočnom Sarajevu.
Sa druge strane gospodin Rajko Čalović koji bi trebalo da je u posjedu tog dokumenta, (OJTIS IT - 14-18 od 19.10.2018.) neće da ga dostavi, nego se ismijava sa tvrdnjom, kako je podignuta optužnica i da sve informacije treba tražiti od osnovnog suca u Sokocu a koji kako on vrlo dobro zna, uopšte nema ne samo taj dokument nego ni jedan jedini papirić njihovih navodnih dokaza.
Pošto sam direktno od Republičkog tužilaštva dobio kopiju dopisa, za koji su lažno predstavili da im je data nadležnost a iz koje se naprotiv, jasno vidi da nisu nikada dobili predmet protiv mene za "povredu ugleda suda" nego im je dodijeljena u rad moja krivična prijava, krivci za ovu podmuklu mahinaciju su shvatili da im je plan propao i ne žele da mi dostave kopiju dokumenta, nego pokušavaju da pronađu put kako bi sve ovo predstavili kao nenamjernu grešku.
Nema ni minimuma šansi da je u pitanju greška, jer da jeste, davno bi prekinuli sa svojim radnjama i dostavili mi dokument koji sam tražio a dodatni dokaz da je u pitanju organizovani kriminal je i činjenica da na sajtu tužilaštva u Istočnom Sarajevu ne postoji optužnica protiv mene.
Potpuno mi je jasno da iza svega stoje ljudi na uticajnim pozicijama, toliko moćni da smišljeno čine krivična djela i traže i od drugih da ih čine.
S obzirom da godinama pišem o kriminalu, prikrivanju ubistva i krijumčarenja narkotika od Sarajeva do Bijeljine i dalje do Banjaluke a u šta su umiješane kriminalne grupe iz Istočnog Sarajeva, cilj svega i nije bio da se vodi postupak, nego da me prvom prilikom kada bi uspjeli da me dovuku na njihovu teritoriju, likvidiraju njihovi saučesnici iz narko i auto mafije, oni isti koji su nedavno ubili dvojicu policajaca u Federaciji, prilikom pokušaja krađe vozila a onda pobjegli u zaštitu i zagrljaj, svojim saučesnicima na teritoriji Istočnog Sarajeva među kojima su i neki tužioci...

PRILOZI

Sokolac sud odgovor od 03.10.2018.
OJTIS IT - 14-18 od 19.10.2018.
Vstv 014-07-10-28-181-2018 od 04.10.2018.
T17 0 KT 0006630 15 Optužnica od 29.11.2017.
RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015.

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902