subota, 22. prosinca 2018.

TERORISTIČKI NAPADI ZLOČINACA DODIKOVOG MAFIJAŠKOG REŽIMA

Tužilaštvo je lažirao nadležnost na osnovu odluke republičkog tužilaštva, kojom se samo moja krivična prijava dodjeljuje u rad njima a ne nikakva krivična prijava protiv mene. Jedan od onih koji su odgovorni za sačinjavanje i rasturanje falsifikata sudskog rješenja iz te prijave je upravo Borovčanin Danko a umješan je i u prikrivanje ubistva osmogodišnje Ivone Bajo, prilikom krijumčarenja narkotika u Bobar grupu što je pozadina svega...

TERORISTIČKI NAPADI ZLOČINACA DODIKOVOG MAFIJAŠKOG REŽIMA

ZAHTJEV ZA PRISTUP INFORMACIJAMA

Ime i prezime : ZDENKO BAJO Adresa : MAJKE JEVROSIME 20 / 76300 BIJELJINA (Naziv organa kome se zahtjev podnosi)

MUP REPUBLIKE SRPSKE

(Sadržaj zahtjeva)

Na osnovu prava iz Ustava Republike Srpske, član 23, zakona o krivičnom postupku i zakona o slobodi pristupa informacijama, odmah a najkasnije u roku od 24 sata ZAHTIJEVAM:
- Kopije svih zabilješki koje su pripadnici MUP-a, (PS Bijeljina II) načinili 27.09.2018. poslije mog poziva da intervenišu, nakon što je sudska policija pokušala da me protivno zakonu, ugura u automobil, bez pismene naredbe, koju mi nisu uručili i u to vrijeme je nisu imali uz sebe.
- Kopije dokumenata o ličnim predmetima koji su mi oduzeti od strane MUP-a.
- Kopije dokumenata o lišenju slobode i o razlozima za to.
- Kopije svih drugih dokumenata ako postoje a koji su sačinjeni vezano za taj događaj.

Pripadnici sudske policije su na prevaru, pokušali da me uguraju u vozilo iako uz sebe nisu imali pismenu naredbu i nisu mi je uručili na šta su obavezni po zakonu te sam sasvim siguran da će kriminalac Borovčanin Danko, načelnik SP, pokušati od vas izdajstvovati da lažno prikažete događaj i svjedočite kako su u stvari tada imali naredbu.
S druge strane u prilogu, čisto informativno, dostavljam vam nekoliko dokumenata iz kojih možete vidjeti da tužilaštvo u Istočnom Sarajevu i sud na Sokocu uopšte nisu dobili nikakvu nadležnost a prema zakonu nemaju nadležnost da postupaju na teritoriji Bijeljine.
Tužilaštvo je lažirao nadležnost na osnovu odluke republičkog tužilaštva "RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015." kojom se samo moja krivična prijava dodjeljuje u rad njima a ne nikakva krivična prijava protiv mene. Jedan od onih koji su odgovorni za sačinjavanje i rasturanje falsifikata sudskog rješenja iz te prijave je upravo Borovčanin Danko a umješan je i u prikrivanje ubistva osmogodišnje Ivone Bajo, prilikom krijumčarenja narkotika u Bobar grupu što je pozadina svega.
Više puta sam od OJTIS, zahtijevao da mi dostavi kopiju tog rješenja što su isti izbjegavali, kako bi prikrili svoj zločinački plan a ovu kopiju koju imam, sam dobio direktno od glavnog republičkog tužioca.
Plan više lica nije da se vodi bilo kakav postupak protiv meno nego žele da me odvuku na udaljenu lokaciju, ostave tamo i da me likvidiraju njihovi saučesnici iz lokalnih bandi, što se trebalo i dogoditi tog dana, kada sam zaista presretnut ali se očito odustalo od realizacije s obzirom da me nisu uspjeli odvesti u tišini nego je bila u Bijeljini prethodno intervencija pripadnika MUP-a.

U SKLOPU DOKUMENTACIJE KOJU SAM DOBIO NALAZI SE I ZABILJEŠKA SA PRILIČNO NETAČNIM OPISOM DOGAĐAJA ALI JE NAJVAŽNIJI DIO UNESEN A TO JE DA SUDSKA POLICIJA NIJE IMALA UZ SEBE NAREDBU NA ŠTA JE OBAVEZNA PO ZAKONU, DA JE POKAŽE I URUČI. TO JE DOKAZ DA SE NE RADI NI O KAKVOM DRŽAVNOM ORGANU NEGO O NAJOBIČNIJOJ BANDI MILA RONHILA I NJEGOVE TAJKUNSKE MAFIJE...
Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902