četvrtak, 20. prosinca 2018.

ULTIMATIVNA NAREDBA TUŽILAŠTVU

Svi akteri pa čak i svi građani bi trebali pažljivo pročitati kompletan dopis Visokog sudskog i tužilačkog vijeća od čega ističem slijedeći dio.
"ZAHTJEV PODNOSITELJA DOSTAVLJAMO VAMA NA DALJE POSTUPANJE. MOLIMO VAS DA NAS BLAGOVREMENO INFORMIŠETE O PREDUZETIM RADNJAMA U VEZI NAVEDENOG ZAHTJEVA"...


OSNOVNOM SUDU U SOKOCU


Predmet:
89 0 K 058509 18 KPS
OJT ISTOČNO SARAJEVO
ZDENKO BAJO

Napomena : Predmeti 89 0 K 058509 17 KPS, T17 0 KT 0006630 15 su potpuno nelegalni i nezakoniti, vode ih nenadležno OJT Istočno Sarajevo i nenadležni Osnovni sud u Sokocu na osnovu svjesno montirane dokumentacije bez ikakvog rješenja o nadležnosti te će svi naredni dokumenti istovremeno biti dostavljani i VSTV-u odnosno UDT-a, kao dopuna za disciplinski postupak o čemu su prijavljeni obavješteni rješenjem 01-07-10-28-121/2018 od 30.07.2018.

ULTIMATIVNA NAREDBA TUŽILAŠTVU

Ovaj naslov nije uopšte, moje obraćanje Okružnom tužilaštvu u Istočnom Sarajevu, jer oni ne postoje u ovom predmetu, oni se lažno predstavljaju i pokušali su za interese privatnih lica inicirati radnje na moju štetu a sa krajnjim ciljem da se pripreme okolnosti za moju likvidaciju.
Ovakvim naslovom ja bih ukratko protumačio poruku, koju je Visoko sudsko i tužilačko vijeće, uputilo svojim dopisom pod brojem 014-07-10-28-181-2018 od 04.10.2018.
Svi akteri pa čak i svi građani bi trebali pažljivo pročitati kompletan dopis Visokog sudskog i tužilačkog vijeća od čega ističem slijedeći dio.
"ZAHTJEV PODNOSITELJA DOSTAVLJAMO VAMA NA DALJE POSTUPANJE. MOLIMO VAS DA NAS BLAGOVREMENO INFORMIŠETE O PREDUZETIM RADNJAMA U VEZI NAVEDENOG ZAHTJEVA"
Visoko sudsko i tužilačko vijeće proslijedilo je moj zahtjev Okružnom tužilaštvu u Istočnom Sarajevu sa nalogom da ih obavijeste o tome šta su preduzeli kao i da ću ja biti informisan o svemu.
S obzirom da sam ja dobio kopiju iz Republičkog tužilaštva RS iz koje se vidi da OJTIS, nije dobilo predmet za "povredu ugleda suda" protov mene, nego se moja krivična prijava protiv više lica dostavlja njima u rad a primjerak sam dostavio i sudu, moguće su samo 2 opcije:
1) OJTIS JE SMIŠLJENO PLANSKI, MONTIRALO OPTUŽNICU I SA FALSIFIKOVANIM OVLAŠTENJEM OBMANULO SUD.
2) OJTIS JE POKRENULO PREDMET ZA KOJI NIJE DOBILO NADLEŽNOST ZBOG TEHNIČKE GREŠKE.
Ako se ima u vidu da je između institucija, uobičajeno diplomatsko obraćanje, onda ova riječ "molimo vas" u prevodu znači da se "ultimativno naređuje" Okružnom javnom tužilaštvu u Istočnom Sarajevu da neodložno objelodani da li imaju ili nemaju nadležnost u navedenom predmetu.
Riječ "blagovremeno" znači da je potrebno hitno reagovanje, prije bilo kakve druge preduzete radnje, koja ima ili može izazvati kobne posljedice za bilo koga.
S obzirom da je Osnovni sud u Sokocu, postupio po nalogu Visokog sudskog i tužilačkog vijeća a Okružno tužilaštvo u Istočnom Sarajevu to nije ni prvi put a ni sada, jasno je da oni nisu priložili nikakav dokaz svoje nadležnosti.
Od osnovnog suda u Sokocu, očekujem da obustavi bilo kakve dalje radnje u ovom predmetu, sve dok ne dobije dokaze da je Okružno tužilaštvo u Istočnom Sarajevu, obavijestilo Visoko sudsko i tužilačko vijeće da imaju nadležnosti za postupanje u navedenom predmetu ili dok ne povuče optužnicu zbog "greške" a podsjećam da na njihovom sajtu ne postoji optužnica protiv mene...
Očekujem da OJTIS pošalje kopiju odluke po kojoj im se predmet za "povredu ugleda suda" protiv Zdenka Baje, Osnovnom sudu u Sokocu, VSITV-u, i na moju adresu te skenirano na mejl s obzirom da su u prošlosti pojedine pošiljke presretane, uništavane ili falsifikovane...
Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902
zdenkobajo@gmail.com