srijeda, 26. prosinca 2018.

PONOVNI ZAHTJEV ZA IZDAVANJE NAREDBE SUDA

Sudska policija, koja se angažuje u ovom predmetu na osnovu montirane, nezakonite optužnice, nenadležnog OJTIS, ima legitimitet kao i svaka druga razbojnička banda i svi koji su učestvovali u zloupotrebi ovlaštenja i službenog položaja, snosiće posljedice u skladu sa zakonom...

OSNOVNOM SUDU U SOKOCU


Predmet:

89 0 K 058509 18 KPS

OJT ISTOČNO SARAJEVO

ZDENKO BAJO


Napomena : Predmeti 89 0 K 058509 18 KPS, T17 0 KT 0006630 15 su potpuno nelegalni i nezakoniti, vode ih nenadležno OJT Istočno Sarajevo i nenadležni Osnovni sud u Sokocu na osnovu svjesno montirane dokumentacije bez ikakvog rješenja o nadležnosti te će svi naredni dokumenti istovremeno biti dostavljani i VSTV-u odnosno UDT-a, kao dopuna za disciplinski postupak o čemu su prijavljeni obavješteni rješenjem 01-07-10-28-121/2018 od 30.07.2018.

PONOVNI ZAHTJEV ZA IZDAVANJE NAREDBE SUDA

Bez obzira da li će se izdati pismena naredba i omogućiti uvid u materijal koji smatram da mi može koristiti, sva priča oko fer i korektnog suđenja je okončana. U vašoj sudnici mogu dobiti samo pristojnost i ljubaznost a pravo, zakoni, poštovanje odredbi postupka, jednakost, transparentnost, objektivnost, ne postoje nigdje i kompletnoj BIH. Sudska policija, (posebno pod komandom zločinca Borovčanin Danka) koja se angažuje u ovom predmetu na osnovu montirane, nezakonite optužnice, nenadležnog OJTIS, ima legitimitet kao i svaka druga razbojnička banda i svi koji su učestvovali u zloupotrebi ovlaštenja i službenog položaja, snosiće posljedice u skladu sa zakonom...
S obzirom da mi se onemogućava pristup spisima i dokumentima koji mi mogu ići u prilog, zahtijevam da se donese pismena naredba i primjerak mi odmah pošalje skeniran na mejl "zdenkobajo@gmail.com" te poštom sa tekstom:

OSNOVNI SUD U SOKOCU

Predmet 89 0 K 058509 18 KPS
Izdaje MUP-u, sudskoj policiji, svim javnim tužilaštvima i svim državnim organima:

NAREDBU

Da omogući u skladu sa pravima iz ustava i zakona
Zdenku Baji, uvid i kopiranje po potrebi u sve spise i dokumente sačinjene po krivičnim prijavama, tužbama ili bilo kojim drugim postupcima u kojima je Zdenko Bajo stranka u postupku ili su se o njemu prikupljali, odnosno sačinjavali podaci...
Uz potpis i pečat...

Već sam vas pismeno i telefonski obavijestio da Tužilaštvo, MUP i sudska policija, odbijaju omogućiti uvid u dokumente koje smatram da mi mogu poslužiti u dokaznom postupku ili se čak odnose na događaje direktno iz ovog predmeta.
Iako postoji pravo garantovano Ustavom Republike Srpske, koje se prema članu 48 tog ustava ne može ni oduzeti ni ograničiti a to je član 23, da građani imaju pravo da traže i obavezno dobiju podatke, koje su javni organi prikupljali o njima, svi se brutalno ismijavaju sa pravima i bezočno gaze Ustav i zakone. To se posebno odnosi na načelnika sudske policije Borovčanin Danka koji je jedan od pripadnika kriminalne grupe koja je sačinila i rasturala falsifikat sudskog rješenja po kom osnovu sam i podneo krivičnu prijavu, koju je potom Republičko tužilaštvo dodijelilo u rad okružnom tužilaštvu u Istočnom Sarajevu.
Svi odgovorni za kreiranje tog falsifikata, sačinjenog kao pomoćno sredstvo za prikrivanje ubistva djevojčice Ivone Bajo i izgovor za zabranu pristupa svim njenim srodnicima su zainteresovani da se taj kriminal prikrije, odnosno saučesnici su u planu za montiranje optužnice i moju likvidaciju a posebno Borovčanin Danko.
Ja od sudske policije ne tražim uvid u neki krivični spis kako oni to lažno pokušavaju predstaviti nego kopije njihovih zabilješki, koje su sačinjene, vezano za svoje postupanje na okolnosti kada su me odvozili na Sokolac te pismeno izjašnjenje po čijim su naredbama poimenice izvršavali FAŠISTIČKE NEZAKONITE NAREDBE O ZABRANI PRISTUPA SVIM SRODNICIMA UBIJENE OSMOGODIŠNJE DJEVOJČICE IVONE BAJO ???
Posebno je bitan drugi put 27.09.2018. kada su me uprkos tome što sam bio u teškom zdravstvenom stanju i tražio hitnu pomoć ostavili na ulicama Sokoca, očito prema ranijem planu Borovčanina te me je na putu prema autobuskoj stanici presrela nepoznata muška osoba.
Potpuno sam uvjeren da je grupa koja je trebalo da me likvidira povučena sa zadatka samo zato što nisu uspjeli u tišini i tajno da me odvedu iz Bijeljine te je jasno zbog čega Borovčanin Danko želi prikriti svoje kriminalne radnje a posebno imajući u vidu da je poslao policijsku patrolu bez pismene naredbe te su me pokušali na prevaru uvući u vozilo, čak tvrdeći da žele da me odvedu samo do suda u Bijeljini.
A uvidi u spise u okružnom tužilaštvu u Bijeljini su posebno bitni za ovaj predmet jer su dva tužilaštva smišljeno zamijenili predmete, odnosno moja krivična prijava koja je dodijeljena tužilaštvu u Istočnom Sarajevu je zadržana u Bijeljini te ju je zadužila okružni tužilac Mira Medić.
Ne postoji nikakav razlog da ja bilo kome objašnjavam, zbog čega želim uvid u neki predmet kako bih unaprijed otkrivao taktiku drugoj strani koja je htjela isključivo da me ubije.
Zaista je nevjerovatno da se pravi pitanje oko toga zašto tražim uvid u spise tužilaštva iz Bijeljini i postavljam ja sada pitanje sudu.
Odakle je Okružno tužilaštvo u Istočnom Sarajevu dobilo dokazni materijal, da li sa teritorije Istočnog Sarajeva ili upravo iz Bijeljine i to konkretno upravo iz Okružnog tužilaštva u Bijeljini.
Da li sada sud, želi mene spriječiti da prikupljam materijal koji mi može ići u korist. Da li sud želi da me natjera da idem u Istočno Sarajevo i izvršim uvid samo u ono što je tužilaštvo procijenilo da će me teretiti.
Da li sud smatra da je to pravo na pravično suđenje, da li smatra je to jednakost u postupku ???

Tužilaštvo je imalo pune dvije godine tajnog nadzora i posebnih istražnih radnji, plus saradnju svih državnih organa, svih policijskih stanica, svih tužilaštava i desetine agenata i špijuna, koje su slali sa zadatkom da pokušaju pronaći bilo kakvo dodatno krivično djelo ili da me pripadnici kriminalnih grupa odvedu što dalje i likvidiraju prije podizanja optužnice.
I da li je sada jednakost u postupku to da se ja natjeram da isključivo koristim dokazni materijal koje je tužilaštvo odabralo.
Da li možda sud želi da mi sačini popis dokaza koje ja treba da izvodim ili da to učini tužilaštvo u saradnji sa Dankom Borovčaninom pa uruči sudu sa nalogom da izvodim te dokaze ???
Možda tužilaštvo želi da ja umjesto njih, izvodim dokaze tužbe s obzirom da su napisali "da se dokazi pročitaju ili izvrši uvid". Je li to ono što Tužilaštvo smatra izvođenjem dokaza, da im neko čita materijal i vrši uvid i tim je njihov posao izgleda kako misle završen.
Ja naravno nemam namjeru da koristim one dokaze koje bi tužilaštvo htjelo da mi nametne i od kompletne dokumentacije zahtijevam samo da predoče dokument na kome tvrde da su zasnovali nadležnost.
Oni to naravno nemaju i potpuno im je jasno da su u bezizlaznoj situaciji, da je njihov monstruozni plan razotkriven a krivci koji su smislili taj plan i vjerujem natjerali Jovanu Tomaš da podigne optužnicu, sada isključivo žele da me likvidiraju kako ne bih mogao biti svjedok protiv njih.
Sud ne smije više dozvoliti bezočne manipulacije tužilaštva, (preciznije, pojedinih kriminalnih grupa unutar institucija, koje rade za mafiju) posebno imajući u vidu naloge koji su došli od Visokog sudskog i tužilačkog vijeća a Okružno tužilaštvo u Istočnom Sarajevu ih ignoriše, potpuno izlazeći iz pravnog sistema RS i BIH.

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902