ponedjeljak, 22. listopada 2018.

VRHOVNI SUD O MONTIRANOJ OPTUŽNICI

VRHOVNI SUD REPUBLIKE SRPSKE PISMENO SE IZJASNIO DA NE POSTOJI NIKAKAV KRIVIČNI PREDMET U KOME SAM JA STRANKA U POSTUPKU ŠTO JE DODATNI DOKAZ DA JE U PITANJU SMIŠLJENI KRIMINALNI PLAN ZA MONTIRANJE FIKTIVNE OPTUŽNICE KAO POMOĆNOG SREDSTVA ZA PRIPREMU LIKVIDACIJE...

VRHOVNI SUD O MONTIRANOJ OPTUŽNICI


VRHOVNOM SUDU REPUBLIKE SRPSKE


Na osnovu ZOSPI-a, Ustava RS i prava iz ZOKP-u, podnosim :

ZAHTJEV ZA PRISTUP INFORMACIJAMA

1) DA LI JE VRHOVNI SUD RS, DONEO RJEŠENJE O DODJELJIVANJU OSNOVNOM SUDU U SOKOCU NA POSTUPANJE BILO KAKVOG PREDMETA U KOME SAM JA STRANA U POSTUPKU ?
2) UKOLIKO POSTOJI TAKVA ODLUKA, ZAHTIJEVAM DA MI SE DOSTAVI KOPIJA POŠTANSKOM POŠILJKOM.
Osnovni sud u Sokocu formirao je krivični predmet 89 0 K 058509 17 KPS, protiv mene na osnovu montirane optužnice Okružnog tužilaštva u istočnom Sarajevu.
U toj optužnici za navodnu povredu ugleda suda, svoju nadležnost za postupanje opravdavaju odlukom Republičkog tužilaštva, (RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015.) a u toj odluci nema ni pomena o dodjeljivanju neke krivične prijave protiv mene, nego naprotiv, glavni republički tužilac, dodjeljuje moju krivičnu prijavu protiv grupe kriminalaca za kreiranje falsifikata, njegovo puštanje u pravni promet i pokušaj prikrivanja tog krivičnog djela.
Dokument o nadležnosti sam tražio više puta počev od juna 2017. pa nadalje i od Okružnog tužilaštva u Istočnom Sarajevu i od osnovnog suda u Sokocu a isti su odbijali da mi dostave bilo kakvu dokumentaciju.
Nedavno sam u sudski spis, poslao kopiju odluke Republičkog tužilaštva iz koje se vidi da se radi o brutalnoj zloupotrebi položaja i montiranju optužnice sa ciljem da budem odvučen na udaljenu lokaciju i likvidiran.
Ponovo sam pismeno poslao zahtjeve vezano za taj predmet a iz osnovnog suda u Sokocu odbijaju i dalje da mi dostave dokumentaciju, te stoga tražim od Vrhovnog suda RS da me obavijesti, postoji li bilo kakva odluka Vrhovnog suda RS, kojom se bilo kakav krivični predmet protiv mene, dodjeljuje u rad osnovnom sudu u Sokocu ?
Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902