ponedjeljak, 25. kolovoza 2025.

MONSTRUMI IZLAZE IZ SVOJIH JAZBINA

Suludo je tumačenje g. Karana kako "Štiteći Ustav RS, štite i Ustav BIH" što onda u praksi znači da "neprimjenjivanjem odluka Ustavnog suda BiH" i suštinski zabranjujući njegovo djelovanje štite Ustav BIH. Ili da to napišem najkraće moguće "ŠTITIMO USTAV BIH TAKO ŠTO ZABRANJUJEMO DJELOVANJE USTAVNOG SUDA BIH". To je "logika" policajca Siniše Karana. Nadam se da je Tužilaštvo BIH već uočilo ove manipulacije i da će pokrenuti postupak protiv njega zbog napada na ustavno uređenje ali i kao podstrekača i saučesnika u onome što se pripisuje Dodiku jer je prema sopstvenom svjedočenju on bio taj koji mu je "tumačio" propise i uvjeravao ga da MORA, potpisati Ukaz, uprkos tome što je "policajac" a ne savjetnik...

Nastavak krivične prijave čiji je prvi dio objavljen u tekstu "PRIJAVA PROTIV MAFIJAŠKOG KARTELA IZ POLICIJE" !
Veza : Reakcije iz policije na krivičnu prijavu od 02.11.2023. i više povezanih prijava.

TUŽILAŠTVU BOSNE I HERCEGOVINE

NA RUKE - GLAVNOM TUŽIOCU TUŽILAŠTVA BIH
Na osnovu Krivičnog zakona BIH, član "Osnovni pojmovi" stav : "Kad je kao počinilac krivičnih djela označeno službeno ili odgovorno lice, sva lica iz stavova (3) i (5) ovog člana mogu biti počinioci tih djela, ukoliko iz zakonskih obilježja pojedinog krivičnog djela ne proizlazi da počinilac može biti samo neko od tih lica." te člana "Tok i prekid zastarjelosti krivičnog gonjenja", stavovi "(3) Zastarijevanje se prekida svakom procesnom radnjom koja se poduzima radi gonjenja učinitelja zbog učinjenog krivičnog djela. (4) Zastarijevanje se prekida i kad učinitelj, u vrijeme dok teče rok zastarjelosti, učini isto tako teško ili teže krivično djelo." te člana "Produženo krivično djelo" stav "(2) Produženo krivično djelo je učinjeno kad je učinilac s umišljajem učinio više istih ili istovrsnih krivičnih djela koja s obzirom na način učinjenja, njihovu vremensku povezanost i druge stvarne okolnosti koje ih povezuju čine jedinstvenu cjelinu." vezano za "Terorizam" te više drugih krivičnih djela koje sam navodio u ranijim krivičnim prijavama.

MONSTRUMI IZLAZE IZ SVOJIH JAZBINA

Informativno se prijava dostavlja i :

VISOKOM SUDSKOM I TUŽILAČKOM VIJEĆU

Podsjetiću da sam prije par godina razotkrio djelovanje lažnog opozicionara Adama Šukala, prethodno podmetnuvši njegovoj obavještajnoj mreži izmišljene podatke o pripremama autobusa demonstranata i 10 miliona evra koji su osigurani u svrhu logistike. To je jedan duži period preusmjerilo planove kartela da me ubije na to da se pokušaju dokopati tih 10 miliona. Kada sam to ispričao pripadnicima lažne grupe "Pravda za Davida - Bijeljina" znajući da će sve prenijeti inspektorima iz policije koji su ih formirali i instruisali, došlo je do raspada grupe ali i teškog sukoba tadašnjeg ministra Lukača sa Adamom Šukalom u skupštini, nakon čega je g. Šukalo pobjegao - prebačen u Srbiju na druge udbaške zadatke, pošto je kao špijun postao beskoristan. Postoje naravno i predstave za javnost koje organizuje policija sa lažnim sukobima protiv "opozicionara" kao što je to bio slučaj sa Draškom Stanivukovićem u više navrata sve dok mu nisu naduvali rejting za gradonačelničku poziciju ali kod primjera g. Šukala to nije bila gluma. Prilog objavljen 24.11.2024. "Kokain u Banjaluku dolazio iz Zagreba i Šibenika" je samo još jedan od brojnih pokazatelja mafijaške mreže u BIH i nije sam po sebi naročito bitan osim činjenice da je šef optužene grupe od 15 članova "bivši policajac Vladimir Malić" na šta ću samo dodati komentar a to je da NE POSTOJE BIVŠI POLICAJCI. Uvijek rade za KARTEL, čak i kad formalno nisu zaposleni. Inspektor bloger Radovanović Borislav je nakon mojih pisanja o njemu, prilično prorijedio svoje tekstove a i teme su drugačije no nedavno je kako sam zaključio napravio grešku (i gebels grupa, koja sudjeluje u pisanju) te je u članku "Dodikovo Lukačevo i blogerovo pravo na pravično suđenje" napisao pasus koji sam označio pravougaonikom a ovde citiram : "Bene su umislile da mogu meni suditi bez primisli da će same sebe izložiti SUDU JAVNOSTI kao projekta koji sam davno pokrenuo. Udruženje "SUD Javnosti" nije formirano samo zato što su njegovi osnivači odbili promijeniti takav naziv a nije tajna čega se režim uplašio i protežirao takvu odluku. Jednako kao što nije tajna zašto režim strahuje od moje malenkosti - nakon preko 17 godina direktne i teške borbe sa najozlaglošenijim perjanicama režima." Podsjetiću da su se "NN" autori koji su poslali čuveno "Pismo `stotina časnih i ugroženih policajaca`" takođe na kraju tog pisma pozvali na "SUD JAVNOSTI" što sam obrazlagao u prijavi "MAFIJAŠKI KARTEL OTVORENO UCJENJUJE I PRIJETI NOVIM LIKVIDACIJAMA" i u posjedu je Tužilaštva BIH a ko želi da se upozna sa sadržajem na drugi način, objavljena je na internet adresi : https://kriminaluvlasti.blogger.ba/mafijaski-kartel-otvoreno-ucjenjuje-i-prijeti-novim-likvidacijama Pomenuto pismo je Radovanović komentarisao na svom blogu riječima : "Danas znamo jesam li dobro procjenio situaciju i da više nema zaštićenih ili nedodirljivih spram nagomilanog bijesa naše policije. Zato ovo pismo vidim kao najavu obračuna sa kategorijom koja se doista smatrala nedostižnom za "običnu policiju", odnosno kao pripremu terena za sljedeći nivo udara. Govorimo o okorjelim kriminalcima u pravosuđu." Ovde nam pojašnjava da je policija BIJESNA i da sprema UDAR na pripadnike PRAVOSUĐA a sada je u poslednjem tekstu potvrdio da je upravo on pokrenuo "SUD Javnosti". Još jedan svježi tekst od 26.11.2024. je prilog "Nebeska vrata" autora Slobodana Vaskovića, koji ovde potvrđuje moje tvrdnje o vezi dilovanja narkotika sa pranjem novca preko firmi koje se otvaraju upravo za tu svrhu a sve je pod zaštitom policije te citiram : "Da ne bi bilo nerazumijevanja, gotovo svi NarkoBosovi BiH imaju svoje Šefove, bez čijeg odobrenja ne smiju ništa učiniti. Nisu samostalni. Glavni Šefovi su van BiH; Poneki tek prođe preko nje. I sve se to zna. Ali njihova struktura koja je premrežila BiH zasad nije ni načeta. Zbog toga što oni dobrim dijelom vladaju institucijama i države i entiteta." To se podudara sa mojim opisom da je lokalna policija sastavni dio internacionalne mafije - pri tome mislim isključivo na komandni vrh ali problem je što oni komanduju svima a službenici to rado ili nerado izvršavaju bez protivljenja a ko se pobuni može dobiti i metak, bilo da se "samoubije" ili da ga likvidira neki "terorista". Dodaću ovde i to da su pomenuti šefovi policijskog kartela, uglavnom sluge stranih obavještajnih službi, poput CIA, M6, MOSAD i drugih koje dobro plaćaju ili ih imaju "u šaci" posjedovanjem kompromirujućih i kriminalnih dokaza. Uostalom šef prve od navedenih obavještajnih službi a sve su terorističke organizacije kao i lokalna policija je nedavno dolazio na Balkan da postroji svoje službenike, agente i sluge - već kakav ko ima status. Opšte je mišljenje analitičara ove teme da kompletnom trgovinom narkotika upravlja CIA a lokalni šefovi policijskog kartela imaju određene kvote za dilanje kojima se "plaća" njihovo služenje ali se gazdama ne dopada kada sluge zagrizu više od dozvoljenog jer to po sistemu spojenih posuda automatski odliva prihode ogranaka u drugim zemljama Evrope. Zato će biti nastavljeni pritisci da se razbije prenaduvani lanac narko kartela na Balkanu. G. Vasković, koji po mom mišljenju dobiva podatke direktno iz CIA je uvjek dobro informisan a postavlja pitanja i zaključuje : "-Zašto je Dijana Kajmaković, nekadašnja zamjenica Glavnog tužioca, još uvijek na slobodi i dokle je stigla istraga protiv nje? -Da li je Kajmakovićeva na slobodi zato što “u džepu” drži neke od tužilaca BiH, koji su dio narkomreže kojoj je i sama pripadala? -Dokle je stigla istraga protiv Mehmeda Osmanagića Osmice, Dragana Mektića i drugih bivših viokih funkcionera BiH, koji su usko sarađivali sa narkogrupama u BiH, čak koordinisali njihovo djelovanje? Ima li uošte istrage protiv njih ili Osmicu jure samo zbog falsifikovane diplome (što je uobičajena pojava kod brojnih drugih funkcionera), potom prisluškivanja, a na Mektića su i zaboravili da postoji? -Može li se sa Hrvatskom postići sporazum o izručenju Zorana Galića, bivšeg zamjenika direktora SIPA i bivšeg direktora Granične policije BiH ili je, nakon svih zločina koje je počinio protiv svih u BiH, on slobodan i bez straha da će biti procesuiran? -Šta je sa Olegom Čavkom i njegovim vezama sa narkokartelima u BiH? -Da li je i on u istoj situaciji kao i Kajmakovićeva te čuva “u džepu” one koji su radili sa njim? -Zašto je Admir Arnautović Šmrk još uvijek bez optužnice? Da bi prebijao po ulici, noćnim klubovima, gdje mu se ćefne? -Zašto se ne privodi kraju istraga “Crna Kravata 2” da saznamo gdje je zaista Dino Konaković, koji se sve više ponaša i djeluje kao Dino Dodik? Zašto su ubice Slaviše Ćuluma na slobodi? Možemo li saznati koga je nedavno platio Aleksandar Mičić, zvani Aco Makedonac, nakon što sam objavio da se ponovo traži njegova kripta? Prethodno je uspio da je sakrije preko Kajmakovićeve. Preko koga sada to pokušava? Makedonac je imao tri mogućnosti i znaju se sve tri, ali se ne vidi da je neka od tih mogućnosti “pala” zajedno sa njim. Koga je platio Mića Danilović, pa ga navodno nigdje nema u Skaj prepiskama? Zato ima, koliko znam, tri hotela - jedan na Jahorini, dva u Crnoj Gori. I ko zna šta sve još. Sve do “betonare” i radnih mašina. Šta je sa slučajem Branislava Janjića; Preciznije, slučajevima i to nemalim! Hoće li se ikada predmet “Storidž” dovesti do kraja? Ali stvarnog, a ne manipulativnog? I gdje je Mladen Samardžija, veliki narkodiiler iz Slovenije kojeg su uporno medijima plasirali kao “Kavčanina”, a on je Škaljarac? Pa, na slobodi. Nema potrebe da dalje nabrajam. Svi oni i dalje “rade” (ne samo narkotike, već i "glave")". Pitanja su prilično neprijatna za Tužilaštvo a imaju osnovanost no ja ću sada ukazati na poslednju konstataciju a to je da ti ulični šefovi narko grupa ne `rade` samo narkotike nego i `glave` odnosno da vrše likvidacije svih koje šefovi kartela označe kao mete. Takvih sam sreo priličan broj, nakon što su ih iz policije slali na mene, manipulišući njima lažima kako ih ja navodno cinkarim i upravo zato sve strukture policije počev od stanice do ministra odbijaju odgovoriti na pitanje da li sam njihov informator. I na kraju ostaje centralna figura kartela a to je ministar, koga ću analizirati preko priloga "Karan svjedočio u predmetu protiv predsjednika Srpske" što je prilično neobično da se uopšte desilo. Ne znam zašto je došao svjedočiti, odnosno zbog čega je pristao to učiniti - da li na traženje Dodika ili advokata ili je to možda sugerisalo posredno i Tužilaštvo BIH te ako jeste smatram da je to odličan potez, pošto se g. Karan sam razotkrio već u prvom dijelu a možda će i u nastavku osim ako mu neko u međuvremenu ukaže na katastrofalne propuste no ja neću čekati na nastavak da bih onda poslao prijavu uz eventualne opise novih blamaža g. Karana pred sudom. Naime unutar priloga (a postoji i video snimak svjedočenja) g. Karan kaže da priču o "Zakonu o neprimjenjivanju odluka Ustavnog suda BiH nisu vodili samo tih sedam dana kada su ta zakonska rješenja donošena, nego od 2010. godine." Pri tome misli na razgovore sa optuženim Dodikom a kaže i da "komunikacija sa predsjednikom u perodu juni – juli prošle godine bila je česta" te "komunikaciju je diktirala moja ustavna obaveza i da to nisam radio kršio bi ustavne obaveze". To uopšte nije tačno jer u Ustavu ne postoji propisana obaveza komunikacije ministra policije sa predsjednikom RS ali što je važnije je činjenica da u vrijeme pretpostavljenog izvršenja krivičnog djela g. Karan nije više bio savjetnik Predsjednika nego Ministar unutrašnjih poslova i ni po Ustavu ni prema ZOPIUP-a, pored brojnih savjetnika g. Dodika, on nije imao šta da traži niti da se upušta u problematiku donošenja zakona i potpisivanja Ukaza. S obzirom da je to uradio, priznao je pred sudom da je sudjelovao u pripremanju i podsticao na izvršenje krivičnog djela. Na žalost opisi medija su nepotpuni te prilažem i tekst "Svjedok na suđenju Dodiku i Lukiću" gdje se navodi : "Karan je naveo da su razgovarali i o ukazima, te da je Dodiku objasnio kako smatra da je dužnost da predsjednik potpiše ukaz. Smatram da Ustav RS-a ne dozvoljava ni u jednoj jedinoj varijanti da predsjednik ne potpiše ukaz, rekao je Karan, koji je bio svjedok Dodikove Odbrane. Dodao je kako je ukaz predsjednika republike dio ukupne zakonodavne procedure RS-a." Ovde je mnogo teža i podmuklija manipulacija g. Karana i zbog toga citiram tačku 4 iz člana 80 Ustava RS : "4. Predsjednik Republike ukazom proglasava zakon u roku od sedam dana od njegovog usvajanja u Narodnoj skupštini. U tom roku predsjednik Republike može zahtijevati od Narodne skupštine da ponovo odlučuje o zakonu. Predsjednik Republike je dužan da proglasi zakon koji je ponovo usvojen u Narodnoj skupštini." Dakle, jasno je propisano da se može u roku od 7 dana zahtijevati od Narodne skupštine da ponovo odlučuje o zakonu te je jasno i da tvrdnja Karana o nepostojanju varijante da se ne potpiše Ukaz, posebno u uslovima kada je javno objelodanjena mogućnost izvršenja krivičnog djela, nema uporište u Ustavu. Da je g. Dodik, zahtijevao ponovno odlučivanje u Narodnoj Skupštini sa ili bez obrazloženja zbog čega to čini, svi poslanici bi se dobro zamislili da li ponovno da glasaju za to ili ne. Velika je vjerovatnoća da u tom slučaju - ako bi zakon bio vraćen ne bi ponovno izglasali, posebno ako bi im se objasnilo da time krše zakon. Naime, moram napisati da je suludo tumačenje g. Karana kako "Štiteći Ustav RS, štite i Ustav BIH" što onda u praksi znači da "neprimjenjivanjem odluka Ustavnog suda BiH" i suštinski zabranjujući njegovo djelovanje štite Ustav BIH. Ili da to napišem najkraće moguće "ŠTITIMO USTAV BIH TAKO ŠTO ZABRANJUJEMO DJELOVANJE USTAVNOG SUDA BIH". To je "logika" policajca Siniše Karana.
SUSPENDOVANJE USTAVNOG SUDA
Nadam se da je Tužilaštvo BIH već uočilo ove manipulacije g. Karana i da će pokrenuti postupak protiv njega zbog napada na ustavno uređenje ali i kao podstrekača i saučesnika u onome što se pripisuje g. Dodiku jer je prema sopstvenom svjedočenju on bio taj koji je Dodiku "tumačio" propise i uvjeravao ga da MORA, potpisati Ukaz, uprkos tome što je "policajac" a ne savjetnik. Izjave g. Karana o tome da još od 2010-te sugeriše Predsjedniku teme vezano za donošenje zakona, pokazuje da je on u stvari idejni tvorac, mnogih "namjenskih" pa i suludih zakona kakav je taj o Zabrani djelovanja Ustavnog suda. Podsjetiću na "crnu knjigu" koja nije pretočena u zakon ali se primjenjuje kao da je dio Ustava RS. Formalno glasanje o tome nije održano samo zato jer su planeri uz Karana bili svjesni da bi takav zakon pao za par mjeseci pred Ustavnim sudom čak i u RS te bi imali kontra efekat i neposlušnost podređenih službenika. Ovako je Dodik izašao i javno pred kamerama obznanio "crnu knjigu" i to je bilo sasvim dovoljno da stimuliše ili čak zastraši policajce i druge službenike kako bi koristili mafijaške metode prema svima koji se proglase za "izdajnike" ili "neprijatelje".
Sličan je primjer i sa najavom kriminalizacije "kontaktiranja ambasada" što je očito došlo iz iste gebelsovske kuhinje ali nije stavljeno na dnevni red nego se smatra da je sama najava dovoljno zastrašila građane. Sa druge strane, podsjećam da je došlo do takozvane kriminalizacije "klevete" i nema nikakve sumnje da je inicijativa potekla iz istog izvora a sada ću pojasniti i sa kojim ciljem. Naime, početkom 2021-e je objelodanjeno "dekodiranje" aplikacije SKY i u narednim mjesecima su podaci koji su objavljivani na "kašičicu" počeli teško da kompromituju kompletan komandni vrh policije te su smislili način kako da zastraše i ućutkaju sve a posebno novinare kojima je posao plasiranje informacija. Nekako su trpili posljedice medijskih objava do izbora 2022-e jer su se plašili revolta naroda i rezultata glasanja koje ne bi mogli prepraviti svojim manipulacijama a onda je odmah poslije izbornog dana plasirana namjera o izmjeni zakona do koje je i došlo. Dakle, isključivo je u pitanju namjenski član sa ciljem da se zabrani svako pominjanje kriminala koji čine. Iako se g. Karan hvali da štiti i poštuje Ustav to nema nikakve veze sa stvarnošću. Citiraću samo najvažnije odredbe Ustava koje krše Karan i njegove mafijaške postrojbe, vezano za mene a to su član 48 "Prava i slobode zajamačeni ovim ustavom ne mogu se oduzeti ni ograničiti. Obezbjeđuje se sudska zaštita sloboda i prava zajamčenih ovim ustavom. Ko se ogriješio o ljudska prava i osnovne slobode zajamčene ovim ustavom, lično je odgovoran za to i ne može se pravdati ničijim naređenjem. i član 23. "Zajamčena je zaštita tajnosti podataka o ličnosti. Prikupljanje, obrada i svrha korišćenja ličnih podataka, uređuje se zakonom. Zabranjeno je korištenje podataka o ličnosti koje je suprotno utvrđenoj svrsi njihovog prikupljanja. Građani imaju pravo da traže i dobijaju sve podatke o sebi, sadržane u aktima državnih organa i u drugim službenim evidencijama." Ostale članove Ustava RS koje smišljeno krše ću samo navesti njihovim brojevima a to su : 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 21, 22, 25, 26, 30, 32, 33, 37 i 45 a suludim zakonom koji su nametnuli poslanicima pod svojom kontrolom da izglasaju, doveli su u katastrofalan položaj sve sudije i javne tužioce ali i VSTV-e jer kako god da postupe neka od stranaka će imati pravni osnov da protiv njih podnese pritužbu. Konkretno ako neko poštuje i primjeni odluke Ustavnog suda BIH, stranka koja je nezadovoljna odlukom može pisati pritužbu zbog pristrasnosti nepoštovanjem "Karanovog zakona" a ako neko slijedi baš taj zakon a ne primjenjuje donesene odluke Ustavnog suda BIH, onda će osnov za pristrasnost biti nanošenje štete zbog nepoštovanja odluka Ustavnog suda a što je osnov i za krivičnu odgovornost. Rezultat mogu biti hiljade pritužbi protiv sudija i tužilaca u istim predmetima gdje obje stranke podnose pritužbe, prva zbog nepoštovanja odluka Ustavnog suda a druga zbog primjene tih odluka. Haos koji želi izazvati Siniša Karan i ortaci iz kartela uopšte nije naivan a ni slučajan. Ono što je pominjao g. Karan a nisu prenijeli mediji (ali je dio spisa predmeta) je obaveza iz ZOPIUP-a iz člana "Odnosi sa predsjednikom Republike Srpske" stavovi "1) Odluke i smjernice predsjednika Republike Srpske iz oblasti bezbjednosti sprovodi Ministarstvo u skladu za zakonom. 2) Ministarstvo je dužno da obavještava predsjednika Republike Srpske o svim pitanjima od značaja za donošenje odluka iz stava 1. ovog člana." Tako se g. Karan hvalio kako je obavezan i kako "poštuje" ove odredbe a što je još jedna laž. Naime, materijal "Dopis službe predsjednika 01-2-059-1414-1-20 od 13.05.2020. sa prilozima" je poslat kako se vidi prije više od 4 godine ali je tada Predsjednik RS bila Željka Cvijanović i očito ni takozvani ministar ni direktor a onda redom ni drugi potčinjeni u lancu komande ne smatraju da je predsjednik bilo ko ako se ne zove Milorad Dodik pa i nakon brojnih mojih upozoravanja i krivičnih prijava nastavljaju sabotirati rad na materijalu što nije čudno s obzirom da je u pitanju monstruozni zločin policije.
Istina je da je neposredno po prijemu dokumentacije, tadašnji ministar imao javni nastup na TV, gdje je ukazao ne neke nepravilnosti a ja sam izdvojio najbitnije izjave i u tekstualnom obliku pod nazivom "Javne instrukcije policiji o pravilnom postupanju 29.07.2020." prilagao komandama pojedinih odjela policije no niko nije ni pomislio da to izvršava tim prije što je taj ministar poslije ovog "prosvijetljenja" vrlo brzo izolovan a potom i smjenjen te "nestao" iz javnog života. S obzirom na važnost toga što je izgovorio tada a kako bi trebalo da postupa narodna policija za razliku od trenutne okupacione, citiram kratke upute : "1 ) Mislim da svakako, kao što sam rekao, nijedan građanin, kada ima problem o kom sam već pričao, neće pokušati da to sam riješi ili da riješi na neki drugi način već će se obratiti policiji, kao što i treba da uradi i ja ih pozivam da uvijek imaju apsolutno povjerenje u policiju i da sve probleme koje ih neko ugrožava, na bilo koji način, njih, njihove živote, njihovu imovinu, lični integritet da zovu policiju i sigurno će dobiti zaštitu od policije Republike Srpske. 2) Ustav Republike Srpske, garantuje ista prava svim građanima Republike Srpske i svakako da su svi zakoni, upravo napisani na takav način. Ne smiju biti diskriminatorski po bilo kom osnovu, počev od vjerskog, nacionalog, bilo kog drugog pristupa. Kada ima policajac posla s bilo kojim građaninom, znači to su Ustavom zagarantovana prava i nijedan policajac ne smije da ih krši. 3) Otkud meni pravo da dovedem bilo kog inspektora u tu situaciju da sutra bude krivično odgovoran ? Drugo, njega "Zakon o policiji i unutrašnjim poslovima" obavezuje... ako dobije nezakonito narađenje, dal od mene kao ministra od direktora, od njegovog nadređenog, od bilo koga... da ga odbije, jer je nezakonito i neće ga provesti... Nijedan policajac kome sam ukazivao na ove 3 tačke nije ih mogao osporiti ali ih niko nije ni poštovao te sve ovo navedeno izgleda kao satira u odnosu na stvarno stanje i način na koji radi policija. A sada ću posebno analizirati tačku 3, vezano za gestapovske metode policije dana 27.09.2018. kada su dobijali i izvršavali kriminalne naloge koje je direktno iza mojih leđa signalizirao inspektor Dejan Minić a potom pobjegao iz prostorije kada sam ga vidio i prozvao po imenu. Komandir stanice je tada bio Milan Nešković a dalje je komandni lanac išao preko Darka Kovrlije ka Kostrešević Siniši što sam i opisao u posebnoj prijavi. Nije nebitno i da je kasnije ubijeni inspektor Nenad Marković na dan stradanja radio u toj istoj stanici. Ali nije isključeno da je pravi "komandant" ove razbojničke akcije i drugih prije i poslije nje, bio čovjek iz sjenke g. Karan koji je itekako imao motive da me ubije. Čak i da nije imao tada nikakvu ulogu, odgovoran je sada što prikriva direktne izvršioce što je mnogo gore od direktnih počinilaca koji tada u brzini nisu mogli sagledati sav kriminal iako sam ih više puta upozoravao. I da zaokružim ovu prijavu spajanjem činjenica da je g. Karan pred sudom priznao kako je godinama "savjetovao" predsjednika i imao redovnu komunikaciju - sa njegovim motivima zbog kojih želi suspenziju Ustavnog suda BIH ali i Tužilaštva BIH i Suda BIH što je takođe više puta bilo plasirano u javnost. Generalno je jasno kako zakoni nisu dolazili od strane poslanika, koji su kao željeli olakšati život narodu pa je to potpisivao Predsjednik RS, nego je inicijativa za sve dolazila od Siniše Karana i njegovih ortaka iz centrale KARTELA, koji su bili u sjenci a svoje podmukle planove plasirali preko Milorada Dodika, koji im je služio kao "buzdovan" i kao "gromobran" kojim su udarali po svima "nepodobnima" i neodlučnima a istovremeno je primao sve negativne emocije i komentare naroda. Milorad Dodik ima i lične interese da suspenduje djelovanje svih državnih organa a posebno navedenih + SIPA jer je umješan u brojne kriminalne radnje ali iako inteligentna osoba on nije imao potrebna znanja i kapacitet da smišlja takve opstrukcije i manipilacije tumačenjima Ustava i zakona kakve je činio g. Karan i to priznao pred sudom. U prilogu "Karan iz Zagreba do pozicije ministra unutrašnjih poslova" autora Slobodana Vaskovića je napisano da citiram : "Karan je na početku rata u BiH pobjegao u Zagreb, gdje se zadržao nekoliko mjeseci. Nakon toga, prebacio se u Novi Sad. Iz Novog Sada je prešao u Bijeljinu gdje je imenovan za načelnika krim službe i od tada počinje njegovog uspon koji je dostigao svoj vrh nakon što je postao ministar unutrašnjih poslova RS." Ovu tvrdnju blogera Vaskovića treba provjeriti no čak i da nije tačna, poznato je da su sve zločine nad svim narodima vršili pripadnici nekadašnjih udbaških struktura iz policije a tada i iz vojske. Naime, krajem septembra 1992-e su policijske jedinice iz tadašnje CJB Bijeljina, (današnje PU Bijeljina) i odred "Pahuljice" sa Sokoca izvršili masakr nad preko 20 civila među kojima više djece te ih opljačkali a tijela bacili u Drinu. Za taj zločin postoju više optuženih kojima se sudi a postupak protiv formalno glavnog od njih G.S. je razdvojen zbog "bolesti". Jasno je da je samo on imao kontakt sa "višom" komandom koja je naredila masakr i da bi mogao progovoriti te se razdvajanjem pokušava izbjeći takva opcija, slično kao na suđenju za pljačku unutar Bobar banke, odnosno "nestanak" 120 miliona. Ako je g. Karan bio za vrijeme rata u Bijeljini, direktno je odgovoran najmanje za prikrivanje izvršilaca ako ne i za sam zločin a nije isključeno i to da je bio među planerima i nalogodavcima masakra. Stoga je djelovanje Ustavnog suda i još više Tužilaštva BIH, Suda BIH i SIPA, po njega i sve druge umješane u ratne zločine a sada i poslijeratnu pljačku, konstantna opasnost koja se pokušava otkloniti suludim "zakonima" koje g. Karan plasira preko Milorada Dodika a izglasavaju ucjenjeni i korumpirani ljudi, čije dosijee Karan i ortaci iz KARTELA imaju u rukama.

PRILOZI

Poziv mup-a rs od 05.11.2024.; Reakcije iz policije na krivičnu prijavu od 02.11.2023.; Imenik fiksne i mobilne telefonije, Sve je veća opasnost za svjedoke organizovanog kriminala od 11.06.2022.; Krivična prijava za pokušaj ubistva od 28.01.2024.; Zahtjevi i krivična prijava direktoru policije i načelniku PU Bijeljina od 17.03.2021.; Odgovor po žalbi PS Bijeljina II na rješenje 80 0 Pr 100636 18 Pr, Zahtjev komandi PU Bijeljina od 22.04.2024.; Zahtjev za informacije direktoru policije - dopuna krivične prijave od 05.11.2022.; Zahtjev - krivična prijava ministru i načelniku PU Bijeljina od 08.12.2023.; U toku je akcija `General` očekuje se hapšenje velikog broja osoba, Hapšenje narkobosa Jezdimira vodi i do kriminalaca u Crnoj Gori i BiH, Policija razvaljuje vrata suda u Novom Sadu, Kokain u Banjaluku dolazio iz Zagreba i Šibenika, Dodikovo Lukačevo i blogerovo pravo na pravično suđenje, Nebeska vrata, Karan svjedočio u predmetu protiv predsjednika Srpske, Svjedok na suđenju Dodiku i Lukiću, Dopis službe predsjednika 01-2-059-1414-1-20 od 13.05.2020. sa prilozima, Javne instrukcije policiji o pravilnom postupanju 29.07.2020.; Karan iz Zagreba do pozicije ministra unutrašnjih poslova

PODNOSILAC :

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
Bajozdenko@gmail.com
Zdenkobajo@gmail.com
065831902