četvrtak, 25. svibnja 2023.

KAD LEGIONAR POSTAVLJEN ZA DIREKTORA UMISLI DA JE GENERAL

Za one koji su tek 10.12.2022. primili prvi put materijal od mene, ovaj put prilažem i kompletan sadržaj dopisa Predsjednika RS od 13.05.2020. tako da mogu vidjeti kakav monstruozan zločin prikrivate i dodatno, zbog vašag sabotiranja - direktno vašom krivicom, nakon nastanka tog dopisa, smrtno su stradali važni svjedoci : Okružni tužilac iz OJTIS g. Ninković Dragan od vatrenog oružja, sudija Luka Borovčanin iz Sokoca je obješen, načelnik Radenko Bašić od vatrenog oružja te zamjenik okružnog tužioca OJT Bijeljina g. Debeljević Milorad za čiju smrt nemam podatke o uzrocima no osnovano sumnjam da su u sva 4 slučaja ubistva...

KAD LEGIONAR POSTAVLJEN ZA DIREKTORA UMISLI DA JE GENERAL

DIREKTORU POLICIJE REPUBLIKE SRPSKE

Dostavlja se i USTAVNOM SUDU BIH, RJTRS, VRHOVNOM SUDU RS, PU BANJALUKA, PU DOBOJ, PU ISTOČNO SARAJEVO, PU TREBINJE, PU PRIJEDOR, PU ZVORNIK, PU GRADIŠKA, PU MRKONJIĆ GRAD, PU FOČA te u PU BIJELJINA i za POLICIJSKE STANICE : PS BIJELJINA 1, PS BIJELJINA 2, PS JANJA, PS LOPARE, PS UGLJEVIK, PS ŠAMAC i PS PELAGIĆEVO te.

VISOKOM SUDSKOM I TUŽILAČKOM VIJEĆU

Javni tekst i poziv pod nazivom :

KAD LEGIONAR POSTAVLJEN ZA DIREKTORA UMISLI DA JE GENERAL

Gospodine direktore, generale, agentu... istaknuti vođo zločinačke terorističke organizacije. Niste poslali pismeno izvinjenja majci djevojčice Ivone Bajo, čije ste jedino dijete ubili švercujući narkotike, pokazujući da nemate ni časti ni profesionalizma a istovremeno štitite direktno odgovorne zločince iz policije koji su učestvovali u prikrivanju dokaza ubistva - no otkrio sam ih i sam. To su najdirektnije, Stanko Stanišić, Marković Dragoslav, Vrućinić Siniša te Kovrlija Darko itd. sve do vas lično. Pokušavali ste godinama više puta da me ubijete, šaljući svoje provokatore da me uvuku u zamku i za to vrijeme ste vi bili na poziciji načelnika uprave kriminalističke policije, (vidljivo iz priloga "Biografija direktora policije") zaključno sa razbojničkim napadom i metodama u stilu srednjovjekovne inkvizicije 27.09.2018. kada je izvršilac na terenu bio inspektor Dejan Minić, koji je kukavički pobjegao pošto je izmanipulisao službenike policije i naložio im da višestruko krše zakon a što sam naknadno dokazao u sudskom postupku. Detalji o tome su opisani u prilogu "Zahtjev za informacije Sudskoj policiji i MUP-u" od 11.01.2021. na koji naravno niko nije odgovorio. Nije u tome ništa čudno jer ste upravo vi, koordinisali jedinice, planirali zločinačke aktivnost te podsticali službenike i građane da čine krivična djela a za interese vas i vaših ortaka iz terorističke organizacije. Bijesni što niste uspjeli da me ubijete prema zamišljenim planovima, napali ste me - poslali vašeg ortaka 22.05.2019. da me uz psovke i uvrede, fizički napadne obema rukama i prijeti ubistvom u zgradi PU Bijeljina. I naravno pružate podršku ne samo njemu nego i ranije pomenutim i drugim zločincima pa niste čak odgovorili, odnosno niste postupili po obavezujućim uputama - "Dopis službe predsjednika 01-2-059-1414-1-20 od 13.05.2020." i ni na jedan moj pismeni zahtjev ne odgovarate, nego se kukavički krijete po kancelarijama, vjerujući da ćete tako izbjeći odgovornost.
Time ste samo uzrokovali razotkrivanju vaše zločinačke mreže koju sam obrazložio u nekoliko krivičnih prijava a posebno na 20 strana u 2 prijave od 10.12.2022. pod nazivima "Krivična prijava protiv vođa policijske zločinačke terorističke organizacije i saučesnika" i "Kako je vođa mafijaške terorističke organizacije `pekao` zanat". Za razliku od prethodnih ove su poslate i na adrese svih PU, tako da će bukvalno svaki policajac na ulici saznati da im formalni direktor ne samo da radi za mafiju nego, nakon što učestvuje u kriminalnim radnjama i traži od službenika da krše zakon - potom se kukavički sakrije i ostavi ih da se sami snalaze pred sudom i budu predmet mojih prijava a da biste se vi lično sakrili od odgovornosti. Za one koji su tek 10.12.2022. primili prvi put materijal od mene, ovaj put prilažem i kompletan sadržaj dopisa Predsjednika RS od 13.05.2020. tako da mogu vidjeti kakav monstruozan zločin prikrivate i dodatno, zbog vašag sabotiranja - direktno vašom krivicom, nakon nastanka tog dopisa, smrtno su stradali važni svjedoci : Okružni tužilac iz OJTIS g. Ninković Dragan od vatrenog oružja, sudija Luka Borovčanin iz Sokoca je obješen, načelnik Radenko Bašić od vatrenog oružja te zamjenik okružnog tužioca OJT Bijeljina g. Debeljević Milorad za čiju smrt nemam podatke o uzrocima no osnovano sumnjam da su u sva 4 slučaja ubistva. Nesumnjivo je da su likvidaciju g. Bašića, isplanirali zločinci iz policije a vi lično čak i ako niste učestvovali direktno u pripremama ubistva ste najodgovornija osoba u zemlji jer ste mjesecima ignorisali ne samo moja pismena i telefonska upozorenja da su svjedoci u opasnosti nego niste reagovali ni na pomenuti dopis Predsjednika - niste jer ne radite za interese naroda niti policije nego za internacionalni mafijaški kartel, čiji su ciljevi između ostalog i uništavanje policije. Iz priloga "Agenda 2030 u BIH" pisano 2019-te i "Nove kamere zabilježile kazni koliko policija za devet godina" možete vidjeti planove do 2030 u najavi, koja je naravno "iskrena" i "dobronamjerna" jednako kako je policija "časna" i "poštena" a dio sprovođenja je uslijedio već 2020-te lažnom pandemijom uz primjene hemijsko tehnoloških oružja. O tome neću naravno sada da pišem detalje nego samo ono što je direktno usmjereno protiv interesa policije a vidljivo u prilogu "Nove kamere zabilježile kazni koliko policija za devet godina" gdje se ističe da su kamere efikasnije oko 20 puta od policije. Za nekoliko mjeseci 9 puta uspješnije što je za 12 mjeseci približno 20 puta. Dakle, kada se završi sa realizacijom instaliranja ovih kamera i 5G mreže, (postavljano dok su ljudi bili zaključavani i terorisani) - odgovorite vi svi policijski službenici sami sebi na pitanje : A ZAŠTO BI UOPŠTE BILA POTREBNA SAOBRAĆAJNA POLICIJA KAD JE VJEŠTAČKA INTELIGENCIJA 20 PUTA USPJEŠNIJA OD NJE ? Osim toga, kamerama se ne daje ni plata, ni uniforma a ni vozači se ne mogu dogovoriti da im se "progleda kroz prste". Ovaj primjer je jedan od najočiglednijih a ista je stvar i sa svim drugim policijskim jedinicama. Agendi 2030 za čije interese radi takozvani direktor i ortaci nije potrebno preko 90 posto policije čiju će ulogu preuzeti kamere i roboti - bar prema planovima. Oslobađanje od "viška" se već počelo primjenjivati i u tu svrhu su puštene "slučajno" dekodirane komunikacije narko mafije gdje vodeću ulogu imaju pripadnici policije, tako da će mnogi završiti na robiji a većina će sama da ode iz službe da bi izbjegla postupke. Nije isključeno da direktor nije znao za sve detalje i da je i njemu pripremljena klopka nalogodavaca u koju je upao - no to je njegov problem. Što se mene tiče, direktor policije je jedan od vođa terorističke organizacije, koja pokušava da me ubije, prijetila mi je likvidacijom u sopstvenim prostorijama te konstantno godinama plasira svojim ortacima iz narko biznisa laži da ih ja cinkarim, stvarajući tako motiv da me ubiju a već su ubili osmogodišnju djevojčicu te vas g. direktore tretiram kao ubicu u pokušaju i saučesnika u ubistvu Ivone Bajo, odnosno prikrivanju tog zločina.
Smatrali ste da me možete, vrijeđati, prijetiti, zastrašiti a što niste uspjeli. Pokazao sam da ste nesposobni, (ne samo vi lično nego policija u cjelini) voditi postupak pred sudom te da se služite lažnim opisim, falsifikatima, lažnim svjedočenjima. Pokazao sam da ste nesposobni i kao obavještajna služba jer ne samo da sam razotkrio vaše stvarne informatore, doušnike i provokatore nego sam vam podmetnuo izmišljene podatke zbog kojih ste digli na noge kompletnu policiju. I naravno vi se krijete kao obična kukavica od odgovornosti a sada ću pokazati svim službenicima policije i ortacima iz narko biznisa da niste samo kukavica u profesinalnom smislu, kada krivicu svaljujete na druge a lično bježite, nego nemate hrabrosti da se suprotstavite lično u sportskoj borbi 1 na 1. To sam već napisao ranije u prilogu "Enigma na nebu narko mafijaškog kartela" od 30.04.2022. naslovljeno "MINISTRU, DIREKTORU POLICIJE, NAČELNICIMA UPRAVA I ODJELA" iz koga citiram dio uokviren crvenom bojom : "Uz sve to da pomenem i sitnicu, kako me je MUP, napao fizički te uz psovke, uvrede i prijetnje prijetio ubistvom i sve to u zgradi PU Bijeljina 22.05.2019. što je bukvalno "objava rata" na šta sam ja odgovorio navedenim pravnim sredstvima a ne plašim se ni časne viteške borbe sa bilo kojim pripadnikom policije - recimo sa dva para rukavica u ringu po sportskim pravilima ako se iko usuđuje na tako nešto, umjesto što koristi gomile doušnika, sitnih pripadnika kartela i napade s leđa." Dakle g. direktore ako imate hrabrosti da mi se lično suprotstavite u sportskoj borbi, umjesto što angažujete i šaljete ucjenjene osobe da me ubiju, obezbjedite nam 2 para bokerskih rukavica i salu u Bijeljini do 2 kilometra udaljenu od moje adrese u terminima od 12 do 16 te sportskog sudiju koji će osigurati da sve bude po propisima. Ko ne ustane 10 sekundi ili preda meč - taj je izgubio. Pošaljite mi do 25.12.2022. obavještenje na mejl samo da li prihvatate sportsku časnu borbu a detalje i tačan datum bismo dogovorili naknadno. U slučaju da možete odmah obezbjediti sve potrebno i naći slobodno vrijeme u ovako kratkom roku, onda mi odmah pošaljite podatke i o tome. Ovaj dopis se između ostalog šalje i Tužilaštvu BIH. Uvjeren sam da nema ničeg nezakonitog u sportskom boks meču ni za mene ni za direktora policije te to ne bi imalo negativne posljedice po njega u krivičnom smislu jer se ne radi o tuči na ulici za koju se recimo teretio jedan drugi visoki službenik ali ako glavni tužilac smatra da bi ovde postojali bilo kakvi elementi krivičnog djela neka nas o tome obavjesti i navede konkretni član i razloge a što bi mu uostalom bila i dužnost. Da spriječi krivično djelo za koje ima saznanja a opet podvlačim svoje uvjerenja da u tome nema ničeg nezakonitog a ako se g. direktor ne usuđuje lično na sportsku borbu, može umjesto njega da pošalje ortaka inspektor blogera ili ortaka koji me je napao u zgradi PU Bijeljina pa i on kukavički pobjegao kad je vidio da me nije uplašio. Sve ostale službenike policije a posebno one koji nisu umješani u narko mafijašku mrežu direktora policije, pozivam da ne pružaju pomoć zločincima i ne izvršavaju nezakonite naredbe ni direktora ni bilo koga drugog jer ću svaki napad na mene na ulici od bilo koga tretirati kao pokušaj ubistva i na licu mesta se braniti a napadač neće imati protiv sebe samo optužbu za pokušaj mog ubistva nego i za sve prethodne zločine i krivična djela preko člana "Produženo krivično djelo" a počev od ubistva osmogodišnje djevojčice Ivone Bajo prilikom šverca narkotika u Bobar grupu. I da znate, nije mi cilj i neka posebna želja da nokautiram direktora, nego osim što ste se uvjerili da je član terorističke zločinačke organizacije - da vam svima pokažem kakva je kukavica jer sam uvjeren da ne smije prihvatiti ravnopravnu borbu, nego šalje maskirane horde da prebijaju jednoga i to vezanog...

PRILOZI

Biografija direktora policije, Zahtjev za informacije Sudskoj policiji i MUP-u, Dopis službe predsjednika 01-2-059-1414-1-20 od 13.05.2020.; Agenda 2030 u BIH, Nove kamere zabilježile kazni koliko policija za devet godina, Enigma na nebu narko mafijaškog kartela

Zdenko Bajo Majke Jevrosime 20 76300 Bijeljina Bajozdenko@gmail.com Zdenkobajo@gmail.com 065831902