utorak, 20. srpnja 2021.

POJAŠNJENJE SEKTORU ZA MARKETING I PRODAJU - TELRAD NET

Obavjest za Telrad Net
Da li će nova "tehnoligija" odnosno novi modemi biti korišteni i kao primopredajnici 5G mreže, na stranu to da li imaju ugrađene sisteme za prisluškivanje i nadzor, što moguće ni vi ne znate ali znaju oni koji su u vrijeme kad se zabranjivao rad, frizerima, kafeima, restoranima, školama itd, bjesomučno uz prizemne prevare mjenjali modeme po stanovima i kućama kao da im od toga zavisi život. Pošto je sasvim jasno a ponavljam imam snimak kao dokaz da ste namjerno isključili internet vezu i da nije u pitanju nikakav kvar, onda je jasno da je odgovornost za nanesenu štetu na vama a ne na meni. Što se tiče drugog dijela, odnosno sabotaže od oko 40 dana i skoro 20 puta smanjenoj brzini protoka, ostaje nejasno kako je nakon tih 40 dana stari modem koji je kako kažete "nekompaktibilan" odjednom proradio sasvim normalno te radi i sada...

KOMPANIJI `TELRAD NET`

TELRAD NET
Nušićeva bb
Hase 1
76300, Bijeljina
Bosna i Hercegovina
info@telrad.net

POJAŠNJENJE SEKTORU ZA MERKETING I PRODAJU - TELRAD NET

OBAVJEST ZA TELRAD - NET

Poštanskom pošiljkom sam dobio vaš dopis "Obavjest od Telrad-a" i vezano za to vas obavještavam da me TV uopšte ne zanima, odavno ne gledam nijedan program, nego sve informacije pratim preko internet veze.
Stoga me ne zanima "TELEVIZIJA SA DIGITALNIM TV KANALIMA" nego isključivo internet konekcija, no imajući u vidu da ste me pokušali obmanuti i prevariti te mi nanosili štetu oko 40 dana od vaše dobre volje zavisi da li ćemo nastaviti saradnju sporazumno ili ću biti prisiljen na druge pravne korake.
Još prije 3 mjeseca sam vas obavjestio, (Podsjetnici Telrad kompaniji - mejl od 27.02.2021.) kakvo je tadašnje stanje i predložio dogovor što ste ignorisali.
Sve do 22.03.2021. ste mi sabotirali uslugu, što se očitovalo u tome da nije uopšte bilo moguće uspostaviti vezu niti sa jednom web lokacijom ili je to trajalo jako dugo sa brzinom oko 20 puta manjom od regularne - umjesto 2000 kb/s, svega 100 kb/s ili manje.
Poslednji video zapis takve LOŠE VEZE, koji sam načinio je "Snimak 20.03.2021." iz koga se jasno vidi loš kvalitet usluge a sabotiranje ste počeli 08.02.2021. NAMJERNIM isključivanjem internet veze što ukupno čini oko 40 dana i to po 20-tak dana u 2 uzastopna mjeseca.
Time mi je načinjena velika šteta u kvalitetu usluge, nemogućnosti korištenja većine sajtova, (recimo bilo kakav video zapis je nemoguće pokrenuti, preuzeti fajl i slično) a ono što je bilo moguće, koliko - toliko je trajalo nekoliko puta duže nego ranije.
Snimke sam od 13.02.2021. pravio svako drugi dan i vidljivo je iz priloga "Snimak 22.03.2021." da je tada internet veza bez problema, što se nastavilo do danas - SASVIM NORMALNO.
Iz arhive računa, možete vidjeti da sam vam preko 10 godina redovno plaćao usluge na vrijeme a često i preplaćivao značajne iznose ne zbog toga što se razbacujem novcem nego da umjesto 12 puta godišnje idem u banku samo zbog vaših računa, te ostalih još 4 puta toliko, uštedim vrijeme i idem 2, 3 ili 4 puta manje nego prosječni korisnici.
No kada me neko pokušava prevariti i napraviti budalom uz to, nanese mi štetu 2 uzastopna mjeseca i opet ispostavi račun kao da je sve NORMALNO, to nemam namjeru da platim.
Stoga je moj prijedlog da račune za FEBRUAR i MART, otpišete zbog "TEHNIČKIH PROBLEMA" i o tome me pismeno obavjestite a za mjesece APRIL i MAJ za koje dana 31.05.2021. potvrđujem da je usluga bila NORMALNA, pošaljete novi račun ili račune što ću PLATITI.
Naravno, možete i vi analizirati problem i poslati svoj prijedlog.
Ostavljam vam vrijeme do kraja radne sedmice, odnosno 04.06.2021. da odgovorite na moj mejl a ukoliko ne prihvatite prijedlog i ignorišete ovu obavjest, biću prisiljen na druge pravne korake, što vjerujem da vam nije u interesu da primjenjujemo odredbe Zakona o obligacionim odnosima i Krivičnog zakona, no prepuštam vama da odlučite sami.
Prijatan dan i uspješno poslovanje želim...

ODGOVOR SEKTORA ZA MERKETING I PRODAJU - TELRAD NET

POJAŠNJENJE SEKTORU ZA MERKETING I PRODAJU - TELRAD NET

Vaš dopis od 10.06.2021. sam dobio i na lični mejll i poštanskom pošiljkom, što je za svaku pohvalu no na žalost, sadržaj dopisa uopšte ne odgovara istini niti činjenicama, što ću ukratko pojasniti.
Prije svega ja nisam 09.02.2021. prijavio nikakav kvar, nego sam pozvao vašu službu i zatražio objašnjenje, zbog čega je došlo do prekida internet veze, na šta mi je odgovareno da su vaši monteri to NAMJERNO isključili, pošto žele zamijeniti modem.
Objašnjenje u vašem dopisu da je zamjena modema neophodna, pošto se radi o docsis 2.0 tehnologiji te se prelazi na docsis 3.0 tehnologiju je moralo biti poslato davno ranije korisnicima uz dostavljene račune a ne da se koristi sada kao izgovor nakon prevare, koju je "Telrad Net" smišljeno vršio.
Nadalje, uopšte nije točno da nisam dozvolio zamjenu modema, nego je to vaš monter izvršio ali nakon toga, nisam htio da potpišem dokumente koji su mi podmetnuti iz kojih bi proizilazlo da sam sam zatražio zamjenu modema i promjenu uslova ugovora a namjerno isključivanje bi ostalo skriveno.
Veoma bitna činjenica je to da sam vam poslao obavještenje a ne neki "prigovor" vezan za tačku 10. kako ste vi to opisali.
Čak i kada bi se radilo o prigovoru, vezano za tačku 10, podsjećam vas da sam vam elektronskim putem, poslao 27.02.2021. na zvanični mejl, dopis pod nazivom "Podsjetnici Telrad kompaniji".
U tom dopisu, naveo sam između ostalog da ste 13. februara 2021. otpočeli novu sabotažu i višestruko usporili protok a kako sam dopis poslao 27.02.2021. to nije čak ni 15 dana od dostave računa, nego 14 dana od početka pokušaja nove prevare a na taj moj dopis ili kako vi nazivate prigovor, uopšte niste htjeli odgovoriti.
U tom dopisu od 27. februara sam vas takođe obavijestio da je kompletan događaj snimljen i iz snimka se vidi i da sam dozvolio zamjenu modema i da nisam htio potpisati te je vaš monter, nakon konsultacija sa NN licem, vratio stari modem.
No najvažnija činjenica je da je monter potvrdio, kako nije bio u pitanju nikakav kvar, nego je internet veza namjerno isključena od strane vaše službe.

PRIJAVA PROTIV TELRAD KOMPANIJE

Podsjećam vas da sam na drugoj strani tog dopisa, takođe izrazio očekivanje da mi otpišete kompletan račun za mjesec februar, pošto ste mi smišljeno i kriminalno nanijeli štetu na šta nije bilo nikakve reakcije.
Odmah u narednoj rečenici sam predložio da ukoliko niste u mogućnosti ili ne želite osigurati kvalitetnu uslugu prema ugovoru, možete uz prethodnu najavu telefonom, poslati vašeg radnika da se uvjeri u (ne)kvalitet usluge te da odnese vaš modem, čime bi sporazumno prekinuli saradnju.
Ni na ovaj prijedlog, naravno nije bilo nikakve vaše reakcije a ovaj detalj pominjem zbog toga, što ste na dnu vašeg dopisa podsetili da je modem vlasništvo Telrada, kao da sam ja pokušao prisvojiti vaše vlasništvo, što naravno nije istina.
I na kraju opet podsjećam da u svom dopisu - obavijesti od 31. maja 2021. nisam pomenuo "prigovor" nego krivični zakon, pošto je iza svega više krivičnih dijela.
Nepostupanje po zdravstvenim propisima za vrijeme epidemije, Neprimjenjivanje mjera za zaštitu od zarazne bolesti, Prenošenje zarazne bolesti, Prevara, Oštecenje tudih prava, Poslovna prevara, Nesavjesno privredno poslovanje, Obmanjivanje kupaca.
Dakle, nije bio u pitanju nikakav kvar, nego namjerno isključenje internet veze od strane "Telrad net" i u tome nema nikakve moje odgovornosti a o naknadnoj sabotažu i smanjenju brzine protoka, odnosno djelomično potpunoj nemogućnosti korištenja interneta sam vas obavijestio još u februaru na šta uopšte niste htjeli da reagujete.
Time su potpuno besmisleni ovi sadašnji izgovori, vezano za "docsis 3.0 tehnologiju" sa kojom stari modem navodno "nije kompaktibilan" a da li je nova tehnologija kompatibilna sa navodnom "korona pandemijom" i da li izaziva zdravstvene tegobe građanima svojim zračenjem da li je uopšte testiran uticaj na zdravlje - to niste naveli.
Kao ni to da li će nova "tehnoligija" odnosno novi modemi biti korišteni i kao primopredajnici 5G mreže... na stranu to da li imaju ugrađene sisteme za prisluškivanje i nadzor, što moguće ni vi ne znate ali znaju oni koji su u vrijeme kad se zabranjivao rad, frizerima, kafeima, restoranima, školama itd, bjesomučno uz prizemne prevare mjenjali modeme po stanovima i kućama kao da im od toga zavisi život.
Pošto je sasvim jasno a ponavljam imam snimak kao dokaz da ste namjerno isključili internet vezu i da nije u pitanju nikakav kvar, onda je jasno da je odgovornost za nanesenu štetu na vama a ne na meni.
Što se tiče drugog dijela, odnosno sabotaže od oko 40 dana i skoro 20 puta smanjenoj brzini protoka, ostaje nejasno kako je nakon tih 40 dana stari modem koji je kako kažete "nekompaktibilan" odjednom proradio sasvim normalno te radi i sada.
Prije toga je taj isti modem 09.02.2021. nakon riječi vašeg montera, (koje su snimljene jer sam očekivo naknadne laži) da navodno "uopšte više nikako ne može raditi" te mog upozorenje da ću podnijeti tužbu - krivičnu prijavu, takođe "božjim čudom" proradio, pola sata nakon odlaska montera i konsultacija sa kolegama.
Iz svega proizilazi da je osim navedenih, sada u pitanju još i "pokušaj prikrivanja krivičnog djela ili počinilaca" te "produženo krivično djelo" a pretpostavljam vi niste odgovorni, nego ste vjerujem obmanuti od onih koji su namjerno isključili internet vezu i pokušali prevaru.
Ukoliko vam nisu dostavljena moja prethodna obraćanja, možete mi se obratiti i zatražiti da vam materijal koji pominjem ponovo pošaljem te ako želite i dio snimka koji sam takođe opisao iz kog se vide detalji pokušaja prevare.
Nije mi bila namjera i pokušao sam to izbjeći ali na žalost, izgleda biću prisiljen, poslati krivičnu prijavu Tužilaštvu Bosne i Hercegovine, vezano za navedena krivična djela.

Odmah nakon slanja ove obavjesti "Telrad Net" mi je isključio sve veze, namajući odgovore ni objašnjenja na kriminal koji su vršili.
Modem za koji su tvrdili da ne može raditi je bio potpuno aktivan 3 prethodna mjeseca : April, Maj i Jun i za to sam kako se može vidjeti u nastavku spreman platiti - iako nisam obavezan, zbog PREVARE.
Tekst poslednje poruke na tu temu možete pročitati na kraju a u međuvremenu se prisjetite :
DA LI SU VAS POKUŠALI PREVARITI NA SLIČAN NAČIN ???

ZAHTJEV ZA DOSTAVU RAČUNA

Pravno gledano, smišljenim isključenjem internet veze 08.02.2021. uz pokušaj simuliranja kvara i prevaru ste prekršili "Ugovor o snabdijevanju" i shodno tome nisam obavezan platiti ni za šta nakon tog datuma.
No s obzirom da je naknadno sabotiranje i ometanje signala počelo 13.02.2021. te završeno 22.03.2021. nakon 40 dana a internet signal je bio normalan u mjesecima : April, Maj i Jun, spreman sam platiti račun za ta tri meseca te vas pozivam da mi dostavite fakturu za sva ta 3 mjeseca pojedinačno ili zbirno - BEZ SABIRANJA ili DODAVANJA nekih drugih cifri ili iznosa koje su posljedica krivičnog djela i pokušaja prevare.
Nadalje smatram da je potpunim isključenjem internet veze koje ste izvršili 29.06.2021. za sva vremena onemogućena bilo kakva dalja saradnja.
Modem koji je vaše vlasništvo a trenutno je u mom posjedu smatra se dokazom izvršenje krivičnog djela i ne možete ga preuzeti dok za to ne dobijem pismenu potvrdu Tužilaštva BIH.
Dakle, ukoliko dobijem informaciju da im modem nije potreban za dalju istragu o tome ću vas obavjestiti te ćete ga tada moći preuzeti...

S poštovanjem

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
Zdenkobajo@gmail.com
065831902