srijeda, 5. svibnja 2021.

OBAVJEŠTENJA PREDSJEDNIKU VRHOVNOG SUDA REPUBLIKE SRPSKE I MINISTARSTVU PRAVDE

Poslije postupka "80 0 Pr 100636 18 Pr" pred sudom u Bijeljini, gdje sam dokazao gomile laži i falsifikata koje su sačinjavale sudska policija i MUP u svojim dokumentima, uopšte se ne može vjerovati nijednom saopštenju policije, posebno ovakvim o navodnim "samoubistvima" a bez ikakve provedene istrage. Ovaj predmet je samo jedan od 5 uzastopnih koje su teroristi iz komande sudske policije pokrenuli protiv mene a svi okončani u moju korist, uključujući i predmet "80 0 Pr 097548 18 Pr" u kome je pred sudom preslušan audio snimak događaja, kao moj dokaz u odnosu na gnusne laži iz "Zabilješke sudske policije 930/18 od 15.05.2018." koje je pisao Borovčanin te naredio službenicima da potpisuju i lažu pred sudom...

VRHOVNOM SUDU REPUBLIKE SRPSKE / MINISTARSTVU PRAVDE RS

PREDSJEDNIKU VRHOVNOG SUDA RS / vsud-rs.pravosudje.ba

MINISTRU PRAVDE RS / mpr@mpr.vladars.net


Uvodna napomena : Komanda sudske policije je sastavni dio Balkanske rute narko mafijaškog kartela iza koje su stotine likvidacija, pljački, falsifikata te drugih teških krivičnih djela a protiv načelnika u Bijeljini i centrale u Banjaluci sam podneo krivičnu prijavu "PRIJAVA PROTIV TERORISTA IZ KOMANDE SUDSKE POLICIJE" čiji tekst se može pročitati na web adresi "http://kriminaluvlasti.blogger.ba/arhiva/2020/12/10/4246129". Materijal koji šaljem u prilozima nije bitan za sadržaj dopisa osim ako se ne želi provjeravati istinitost neke od iznesenih tvrdnji, odnosno sadržina dokumenta koji se pominje.

OBAVJEŠTENJA PREDSJEDNIKU VRHOVNOG SUDA REPUBLIKE SRPSKE I MINISTARSTVU PRAVDE

Veza : Dopis "Vrhovni sud RS 118-0 SuI-18-000 176 od 14.06.2018." kome je prethodio moj "Zahtjev za Vrhovni sud RS od 09.06.2018." i "Sudija Malović za MP 27.07.2018.".
Ovaj dopis se šalje prije svega kao obavijest za Predsjednika vrhovnog suda RS da bi imao informacije o razmerama kriminalnih radnji kojima se teškim mahinacijama pojedinih osoba na komandnim pozicijama, zloupotrebljava sudska policija a kojom prema zakonu upravlja i odgovora za zakonito upravljanje Predsjednik vrhovnog suda. Takođe i dodatna informacija za Ministarstvo pravde vezano za dopis "Sudija Malović za MP 27.07.2018."
Što se tiče pitanja koja ću postaviti u priloženom zahtjevu, napominjem da sam se više puta pismeno obraćao i okružnom centru u Bijeljini ali i komandi sudske policije u Banjaluci.
Prvobitno mi se umjesto traženog dokumenta sa oba mjesta šalju dopisi "Sudska policija SU-SP-3-331-10 od 09.10.2018." i "Sudska policija SU-SP-623-18 od 11.10.2018." u kojima je iznesena laž da je službena zabilješka sudske policije dio krivičnog predmeta a onda svoje razbojništvo proglašavaju zakonitim u dopisu "Sudska policija SU-SP-623-18 od 03.01.2019. Podsjećam da je Osnovni sud u Bijeljini nakon dokaznog postupka utvrdio nezakonitost i kršenje zakona od strane službenika, što je konstatovano u prilogu "Rješenja 80 0 Pr 100636 18 Pr" na strani 4.
U međuvremenu su za potrebe tog sudskog postupka pred sudom u Bijeljini, odbili da mi dostave bilo kakav odgovor na pismeno upućeni dopis "Zahtjev i obavještenje sudu u Sokocu i sudskoj policiji" pa su na zahtjev suda, samo poslali prilog "Zabilješka SP 1774-18 od 27.09.2018." iz koje se konačno moglo vidjeti dio laži i krivičnih dijela koja su činili.
Pripadnici komande sudske policije su kao dio mafijaškog kartela, učestovali u pokušajima mog ubistva za šta su zloupotrebljavali službenike, obmanjivali ih, iznosili im lažne podatke, tražili da čine krivična dijela, lažno svjedoče pred sudom, prikrivaju ubistvo djevojčice Ivone Bajo i druge kriminalne radnje.
Visoko sudsko i tužilačko vijeće je nakon mojih dopisa, smijenilo bivšeg glavnog okružnog tužioca u Istočnom Sarajevu, (UDT DI 009312 19 od 27.01.2020.) te izreklo kaznenu mjeru sudiji, (UDT 18065-18 od 30.12.2020.) a isti su učestvovali aktivno u navedenim krivičnim djelima, dok sa druge strane MUP i sudska policija, konstantno pružaju pomoć i prikrivaju materijal o teškim krivičnim djelima, kako svojih pripadnika tako i saučesnika iz drugih institucija protiv kojih sam podneo krivične prijave.
Zbog takvog kriminalnog angažovanja a na šta sam upozoravao, konstantno dovode u opasnost moj život jer postoji više lica koja žele i pokušavaju da me ubiju, što traje odavno i čak mogu reći da je sastavni dio mog života, stalna opasnost od pokušaja likvidacije no već duže vrijeme u životnoj opasnosti su i druge osobe, svjedoci teških krivičnih dijela pripadnika mafijaškog kartela.
S tim u vezi, napominjem da je 30.06.2020. ubijen pripadnik tužilaštva u Istočnom Sarajevu, gospodin Ninković Dragan, što je odmah bez ikakve istrage predstavljeno kao "samoubistvo".
To se desilo samo nekoliko dana, nakon što sam poslao pismeni dopis novoizabranoj Glavnoj okružnoj tužiteljici "Poziv tužilaštvu na saradnju sa građanima" a koji je sadržavao veoma bitne tačke, prvenstveno pitanje, ko je osoba koja je otvorila 2015-te, nelegalni, montirani predmet "T17 0 KT 0006630 15" protiv mene.
Poslije postupka "80 0 Pr 100636 18 Pr" pred sudom u Bijeljini, gdje sam dokazao gomile laži i falsifikata koje su sačinjavale sudska policija i MUP u svojim dokumentima, uopšte se ne može vjerovati nijednom saopštenju policije, posebno ovakvim o navodnim "samoubistvima" a bez ikakve provedene istrage. Ovaj predmet je samo jedan od 5 uzastopnih koje su teroristi iz komande sudske policije pokrenuli protiv mene a svi okončani u moju korist, uključujući i predmet "80 0 Pr 097548 18 Pr" u kome je pred sudom preslušan audio snimak događaja, kao moj dokaz u odnosu na gnusne laži iz "Zabilješke sudske policije 930/18 od 15.05.2018." koje je pisao Borovčanin te naredio službenicima da potpisuju i lažu pred sudom.
Da je situacija izuzetno ozbiljna, svjedoči i nedavno svjedočenje sudije iz Mostara Nine Ratkušić, pred kamera u kome je opisivala izuzetno ozbiljne prijetnje za sebe i čak za djecu, ukoliko ne radi na predmetima onako kako joj se naredi.
O ovim opasnostima sam upozoravao i ranije i evo sada, stradao je gospodin Ninković Dragan a u opasnosti su i sudija Malović Branka, okružni tužilac Jovana Tomaš, te brojni drugi službenici sudske policije i MUP-a, koji su svjedoci ozbiljnih krivičnih dijela.
Stoga je potrebno što prije a najbolje odmah, odstraniti sa trenutnih pozicija sve pripadnike mafijaškog klana a posebno one, kojima je u interesu prikrivanje dokaza o svojim zločinima, zbog čega su spremni likvidirati bilo koga.
Materijal o tome je potrebno odmah dostaviti Tužilaštvu Bosne i Hercegovine te vezano za dokument "Zabilješka SP 1774-18 od 27.09.2018." u skladu sa zakonom o slobodi pristupa informacijama, Ustava RS i prava iz ZKP-u, postavljam važna pitanja u posebnom dokumentu "Zahtjev za informacije 119" na koja očekujem konkretne odgovore.
Nadam se da Predsjednik vrhovnog suda ima mehanizme da se sudski policajci Lazić Milan, Jelačić Srebrenko, Petričević Dragiša i Radić Dragan ispitaju a da o tome nemaju saznanja osobe iz komande u Bijeljini pa i Banjaluci a koje bi mogle uticati na njihove iskaze ili im čak ugroziti i život. Razotkrivanje imena lica koja su umješana u ove razbojničke i gestapovske postupke su bitna i zbog daljih krivičnih postupaka, kako bi se onemogućili svi odgovorni bilo iz sudske policije, MUP-a, tužilaštva ili suda da učestvuju u istražnim radnjama za krivična djela u kojima su oni izdavali naloge a sada se kriju.
Podsjećam da mi je sudski policajac, pošto im je naređeno da me ne voze u hitnu pomoć, nego bez obzira na teško zdravstveno stanje, transportuju na Sokolac, gdje je čekao tim plaćenih ubica, gospodin Radić Dragan od svog novca kupio bocu flaširane vode, što mi je vjerovatno i pomoglo da preživim taj transport i da se ne ugušim.
Sudski policajac Radić Dragan je bio prisutan i tokom dokaznog postupka "80 0 Pr 100636 18 Pr" pred sudom u Bijeljini, (uvjeren sam ne slučajno) kada sam ispitivao Srećka Panića pripadnika MUP-a, te je čuo i laži pomenutog pripadnika MUP-a, koji je instruisan da se nekih događaja "ne sjeća" i tako pokuša opravdati falsifikate MUP-a.
Dakle, to što u komandi sudske policije postoje zločinci, koji svjesno čine krivična djela, ne znači i da su svi pripadnici sudske policije kriminalci ali na žalost, ne usuđuju se suprostaviti, nego izvršavaju naredbe za koje znaju da su nezakonite.
Vrhovnom sudu Republike Srpske je dobro poznato da Osnovni sud u Bijeljini nikada nije zatražio svoje izuzeće, niti je Vrhovni sud dodijelio predmet vezano za mene, sudu u Sokocu, što je i konstatovano dopisom "Vrhovni sud RS 118-0 SuI-18-000 176 od 14.06.2018." tako da o tome neću iznositi suvišne detalje. Što se tiče tog postupka, mafijaški klan ne smije dopustiti da se uopšte bilo gdje vodi, sve i da je pokrenut pred nadležnim organima nego je plan od početka da budem ubijen, jer bih inače dokazao teška krivična djela pripadnika klana i konačno bih izdejstvovao razotkrivanje materijala koji klan prikuplja o meni godinama, teškim zloupotrebama "posebnih istražnih radnji". Dobar primjer za to je dokazni postupak "80 0 Pr 100636 18 Pr" u kome su blamažu doživjeli i MUP i Sudska policija te nikada više neće moći imati status "nezavisnih i nepristrasnih" svjedoka čijim iskazima sud nema razloga sumnjati.
Što se tiče "tajminga" 27.09.2018. nije slučajno izabran i upravo je plod "posebnih istražnih radnji". Naime, u tom trenutku ja sam uveliko imao i pomenuti dopis Vrhovnog suda i "RJT za OTIS iz predmeta T17 0 KT 0006630 15" iz kojih se nedvosmisleno vidjelo da je nadležnost montirana u OJTIS a lažirana u Sokolačkom sudu no krivci Čolović Rajko i Borovčanin Luka to nisu znali te su sa saučesnicima odabrali upravo taj dan i angažovali provokatora za pripremljenu klopku, pošto sam tog datuma prethodne godine imao izuzetno teško gušenje kada su pripadnici grupnog razgovora pozivali i policiju da provjere jesam li živ, što se može vidjeti u prilogu "Grupni čat 27.09.2017.".
Dakle, pripadnici klana su vrlo dobro znali za ozbiljne probleme koje sam imao posebno u periodima avgust - novembar, svake godine no 2018-te, 27. septembra sam se osjećao mnogo bolje nego prethodne godine, jer sam reagovao preventivno, stalnim umivanjima i pijenjem vode na svakih 10 minuta te "prisilnim" iskašljavanjem kako se sadržaj ne bi gomilao. Ja sam dakle bio svjestan ko su policijski doušnici i da se sprema zamka no nisam očekivao baš takve gestapovske metode.
Odbijanje da se moje tvrdnje provjere kod Vrhovnog suda i Republičkog tužilaštva te neukazivanje hitne pomoći su pokazali pravo lice mafijaškog klana a i ostavljanje na ulicama Sokoca sam predvidio i između ostalog i vama opisao u svom zahtjevu iz juna 2018-te da je upravo to cilj. Prilog "Grupni čat 27.09.2018." pokazuje kakve su rekcije bile članova tog razgovora a kao i u prethodnom, počinjan je bez mene jer sam bio u hitnoj pomoći 2017-te a na Sokocu 2018-te. Oba razgovora su generesana preko fejsbuka i automatski kreirana od novijih ka starijim porukama, tako da ta dva priloga treba čitati hronološki, odozdo prema gore. Grupu plaćenih ubica koja je čekala u kafeu "Iceberg" između suda i autobuske stanica sam izbjegao, pošto nisam odmah krenuo nego nakon oko sat i po te su se razišli a ostao je samo jedan koji me je presreo no u takvom omjeru snaga nije se usudio da me napadne.
Osvrnuću se i na izjašnjenje sudije Malović Branke upućeno ministarstvu pravde (Sudija Malović za MP 27.07.2018.) a što je u stvari tekst Luke Borovčanina predsjednika suda, koji je morala potpisati sudija Malović Branka.
Vidljivo je da odluku Vrhovnog suda o prenosu nadležnosti uopšte ne pominju i nemaju te se postavlja pitanje, kako je sudski policajac Lazić Milan dobio informacije o tome, odnosno zbog čega su on i njegove kolege obmanuti. Odgovor je jasan - tu laž je svima ispričao Borovčanin Danko i kada se o tome izjasne službenici isti bi morao objasniti tužilaštvu, koji je cilj bio te laži ako ne da bi pripremio moje ubistvo.

PRILOZI

Vrhovni sud RS 118-0 SuI-18-000 176 od 14.06.2018., Zahtjev za Vrhovni sud RS od 09.06.2018., Sudska policija SU-SP-3-331-10 od 09.10.2018., Sudska policija SU-SP-623-18 od 11.10.2018., Sudska policija SU-SP-623-18 od 03.01.2019., Rješenja 80 0 Pr 100636 18 Pr, Zahtjev i obavještenje sudu u Sokocu i sudskoj policiji, Zabilješka SP 1774-18 od 27.09.2018., UDT DI 009312 19 od 27.01.2020., UDT 18065-18 od 30.12.2020., Poziv tužilaštvu na saradnju sa građanima, RJT za OTIS iz predmeta T17 0 KT 0006630 15, Grupni čat 27.09.2017., Grupni čat 27.09.2018., Sudija Malović za MP 27.07.2018., Sokolac sud odgovor od 03.10.2018., 080-0-Su-15-000 027(13) od 29.10.2015., Zabilješka 401/10, Odluka po lažnoj prijavi, Sudska policija SU-SP-3-331-10 od 26.08.2016., Zapisnik o predaji predmeta 080-0-Su-15-000 011(-128) od 15.04.2015., Izjašnjenje po 80 0 K 065467 17 Kpp 3 od 16.01.2017., Snimci dječjeg ruksaka

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902