petak, 5. ožujka 2021.

KAKO SU NASAMARENE POLICIJSKE OBAVJEŠTAJNE SLUŽBE

OVE DETALJE OBJAVLJUJEM KAO ODGOVOR NA RAZBOJNIČKE TERORISTIČKE NAPADE NA MENE OD STRANE POLICIJSKE BANDE, PRIKRIVANJA DOKAZA O UBISTVU IVONE BAJO I POKUŠAJIMA MOG UBISTVA, IAKO SU UPOZORAVANI VIŠE PUTA, ČAK I PISMENIM DOPISOM PREDSJEDNIKA...

KAKO SU NASAMARENE POLICIJSKE OBAVJEŠTAJNE SLUŽBE

Nastavljamo sa razotkrivanjem gestapovskih metoda policijske mafije, koje sam započeo sa videom pod nazivom "Duboka država na Balkanu" a nastavljeno je u videu pod nazivom "Podmukle terorističke metode policijske mafije" koje možete pronaći pod tim nazivima na youtube.
Sadržaj generalno ima neki kontinuitet, mada se ne radi o klasičnim nastavcima, tako da je sasvim svejedno kojim redoslijedom budete gledali.
Za one koji dosad ne znaju, podsjetiću da su zločinci iz kriminalističke policije, ubili osmogodišnju djevojčicu Ivonu Bajo, prilikom šverca narkotika iz područja Sarajeva sa svojim saučesnicima u Bobar grupu, preko koje su istovremeno pljačkali stotine miliona maraka svake godine.
Da bi prikrili ovaj monstruozni zločin, kriminalci iz policije i njihovi saučesnici su uklonili materijalni dokaz ubistva sa ubijene djevojčice, njen dječji ruksak čiji kaiš je dvostruko presječen predmetom koji je i ubio djevojčicu a onda ostatak oprali benzinom da bi uklonili tragove masti i ulja od kamiona, koji je dovezao narkotike te taj dokaz sakrili iz istražnih radnji.
Pošto sam relativno brzo otkrio ove detalje te postavio pitanja o tome, monstrumi iz takozvanog MUP-a, umjesto da reaguju profesionalno, nastavili su sa zataškavanjem i istovremeno pokrenuli pravi rat protiv mene, pokušavajući me zastrašiti lažnim prijavama i prijetnjama a onda se prešlo i na pokušaje likvidacija, koji su trajali godinama.
Pri tome su korišteni doušnici i informatori kriminalaca iz policije te ekipe plaćenih ubica, koje oni godinama kontrolišu i štite.
Nisam vodio točnu evidenciju, koliko je bilo takvih pokušaja ali sigurno ne malo no ono što je najbitnije za vas je da budete oprezni u sličnim prilikama ako vam se dese. Skoro uvijek se radilo o tome da jedan od policijskih doušnika, stupi u kontakt sa mnom, pokušava zadobiti povjerenje te me sa nekim izgovorom, pokušava namamiti, odnosno odvesti na neku udaljenu lokaciju.
Kada svi ti pokušaji nisu uspjeli, onda je kriminalni klan smislio plan da pomoću saučesnika na teritoriji Istočnog Sarajeva, otvori predmet protiv mene, lažira nadležnosti organa, koji prema zakonu nemaju nadležnost te me pokuša na taj način odvući, pod navodnim znacima "dobrovoljno" a onda i prinudno, kako bi me namjestili kao metu plaćenim ubicama, koji su tamo čekali a što sam djelimično opisao u prethodnim videima.
No namjena ovih nekoliko videa, nije da opisujem te događaje i otkrivam svoje metode policiji, koja ovo takođe prati, odnosno na koji način sam razotkrivao njihove doušnike, nego da pokušam pomoći drugim časnim građanima da izbjegnu klopke zločinaca iz terorističkih struktura unutar MUP-a.
Jedna korisna stvar koju trebate znati ako primijetite da vas špijunira policijski doušnik je to da mu dajete informacije, koje ne mogu koristiti policiji, odnosno ako je moguće da im plasirate podatke, koji će ih zbuniti ili usmjeriti na potpuno pogrešnu stranu te napraviti haos među njima.
Ja sam to radio više puta, konstantno se praveći naivan pred njihovim doušnicima a od svega ću sada izdvojiti nešto što je vjerovatno najveća blamaža u istoriji svih obavještajnih službi ove zemlje.
Sigurno se sjećate scene kada su se sastali Muriz Memić i Davor Dragičević te krenuli u zajedničku borbu, koja je postala opšte poznata i prepoznatljiva a traje i danas.
Ono što zna samo mali broj ljudi je to da je njihov susret i saradnja bila moja ideja a to sam pokušao ostvariti tako što sam pokrenuo grupni čat sa više osoba i izneo taj prijedlog, tražeći da se to dostavi Memiću i Dragičeviću, odnosno da im to prenesu direktno - usmeno, osobe koje imaju blizak kontakt.
Ko je prenio tu ideju ili su možda njih dvojica i sami samostalno došli na to nije sad ni važno. Bitno je samo da je ideja realizovana no tokom komunikacije što sam i očekivao, primijetio sam da su ubačeni i policijski doušnici u grupni razgovor.
Tako se vidi primjer da neko od učesnika, traži naše brojeve telefona, navodno kako bi komunicirali sigurnije no to je u stvari bio pokušaj podvale policije, jer im brojevi telefona trebaju da bi po njima tražili sudsku naredbu za praćenje komunikacija.
Osoba koja je to predložila, vjerovatno nije ni znala o čemu se radi, nego je samo izvršavala naloge nekoga drugog, koji je bio policijski doušnik višeg nivoa.
U svim ovakvim grupnim čatovima, kojih je bilo nekoliko, više sam puta upozoravao učesnike da sve komunikacije snima policija koja je mafijaška banda i da budu oprezni šta pišu, kako se nešto ne bi iskoristilo protiv njih a u usmenim razgovorima, kada je bilo prilike da nekoga sretnem uživo, predložio sam da smislimo neku varku za policijske špijune i plasiramo tu priču u grupni razgovor.
Zanimljivo je da je osoba kojoj sam to predložio uživo i tražio da i ostalima prenese, takođe isključivo uživo kada se bude s nekim vidjela smatrala da je tako nešto nemoguće te da policija neće nasjesti na trik i rekao mi je da ja to pokušavam, što sam prihvatio i upozorio da ubuduće obrate pažnju te da očekuju izvođenje dogovorenog sa moje strane.
OVE DETALJE OBJAVLJUJEM KAO ODGOVOR NA RAZBOJNIČKE TERORISTIČKE NAPADE NA MENE OD STRANE POLICIJSKE BANDE, PRIKRIVANJA DOKAZA O UBISTVU IVONE BAJO I POKUŠAJIMA MOG UBISTVA, IAKO SU UPOZORAVANI VIŠE PUTA, ČAK I PISMENIM DOPISOM PREDSJEDNIKA.
Način na koji je izvršena likvidacija Davida Dragičevića i posebno sramna video konferencija, zločinaca iz MUP-a sa iznesenim brutalnim lažima, pokazao je pravo lice policije te sam odlučio da im upravo u tom slučaju "bacim klip u točkove".
Kako se može vidjeti, samo nekoliko dana poslije ubistva Davida Dragičevića, plasirao sam u grupni čak sliku izmišljene komunikacije sa NN licem u kojoj se najavljuje dolazak autobusa sa demonstrantima uz odgovarajuću finansijsku i materijalnu podršku.
Komunikaciju sam montirao tako da sam, sebi slao poruke sa rezervnog profila a odgovarao za glavnog te na kraju snimio tu komunikaciju i umjesto svoje slike sa jedne strane ubacio neku drugu, dovoljno nejasnu da se ne može pronaći o kome se radi a uostalom u pitanju je obična slika sa internet pretrage a u vrhu stavio crvenu mrlju, koja je asocirala da sam sakrio njegovo ime a koga u stvari nije ni bilo.
No desilo se da je nekih 20 dana kasnije, zaista organizovan prvi veliki skup na trgu u Banjaluci, koji je privukao tako veliki broj ljudi da je to potpuno iznenadilo i izbacilo iz takta kompletnu policiju.
Osoba koja je špijunirala naš razgovor i prenosila dalje informacije je bila obmanuta od manipulatora, tako da neću iznositi njeno ime.
Dakle, kada je najavljen taj veliki skup i održan pa su se prisjetili informacije da sam to najavio dvadesetak dana ranije a o čemu ni jedan policijski doušnik, niti jedna služba, nije imala pojma, došlo je do haosa te su pokušali saznati kako sam ja imao taj podatak.
Ja to naravno uopšte nisam znao no mogao bih reći da sam predvidio ali kako god, to je postiglo efekat a kako se vidi ne samo da sam uspio prevariti policiju, nego imam i bolje informatore iz njihovih redova. Tako sam dobio prepisku iz koje se vidi, kako se panično traži slika moje najave protesta, pošto je ta osoba prethodno napustila grupni razgovor i nije više mogla sama da snimi.
O time se neću dalje baviti jer kako sam rekao ta je osoba prevarena i njeno ime neću otkrivati, nego ime onoga koji je prevario i tu osobu i mnoge druge a to je Adam Šukalo.
Mnogo prije tih događaja sam shvatio da je Šukalo lažni opozicionar i prevarant te to ukazivao i drugima a u ovoj komunikaciji se vidi, kako on nekome govori da policija zna sve i da je to procurilo preko mog profila.
"Mudri" Adam Šukalo - pod navodnim znacima ovo "mudri" je pokušavajući saznati nešto više o meni, izletio i razotkriva se jer zapitajte se, ako policija zna nešto što je procurilo preko mog profila, otkuda zna Adam Šukalo, kakva su operativna saznanja policije o tome ? Naravno, zna zato što im je on prenio i sastavni je dio obavještajne režimske mreže. Sjetićete se kako se on gurao da na skupovima na trgu bude što bliže Davoru, prikuplja podatke i utiče na njegove postupke. Tražio sam od svih koji imaju direktan kontakt sa najužim djelom grupe "Pravda za Davida" da ih upozore na tu opasnost a onda su se kasnije i iz drugih izvora, pojavile informacije da su neki ubačeni špijuni pokušavali nagovoriti grupu da upadne u zgradu televizije, gdje je čekala spremna specijalna interventna jedinica policije.
Tome u prilog ide i činjenica koju znam od ranije, da je osobi koja mu je dojavila ovu informaciju, Šukalo obećao, par godina prije toga pomoć, vezano za njen problem, koji naravno neću sada opisivati.
Podsjetit ću sada sve a neka na to obrate pažnju i nadležni iz tužilaštva da je Adam Šukalo, bio veoma aktivan u obećanjima mnogim osobama, između ostalog i Čedomiru Kneževiću sa kojim se često susretao a onda je Knežević kako je objavljeno, iznenada umro na dan kada je imao važno ročište pred sudom.
Toksikološka analiza tijela preminulog, naravno nije izvršena a nesumnjivo je da su mnogi špijuni kojih je bilo više u tim danima, imali priliku da otruju Čedomira Kneževića, poznatog štrajkača sa željeznice.
Zbog informacije, koja je policiji dostavljena preko Adama Šukala i ozbiljnosti situacije na trgu u Banjaluci, došlo je do prave uzbune u tajnim službama policijske bande te su smislili plan da na području Bijeljine, organizuju lažnu grupu "Pravda za Davida" nešto kao "lažni Valter" u poznatom filmu "Valter brani Sarajevo" a zadatak njihovih špijuna, koje su instruisali je da pokušaju saznati neke informacije od mene.
Ciljevi su naravno bili mnogo širi a jedan od njih je bio, da mi se pripiše pokušaj terorističkog napada, tako što je policija iz Bjeljine, tražila da se izvrši hapšenje osobe A.S. koja je otputovala na veliki miting u Banjaluku a onda da se zastrašuje i ucjenjuje, kako bi mene optužila za neko krivično djelo. Srećom radilo se o hrabroj i nepotkupljivoj osobi a uz to nisam tada otišao u Banjaluku, gdje bih nesumnjivo bio uhapšen a vjerovatno i ubijen, jer sam prepoznao zamku i s obzirom da je mafijaški klan, konstantno pokušavao da me "zadesno" ubije, vrlo je moguće da bi na trgu aktivirali eksploziv a za to optužili mene na osnovu navodnih "operativnih saznanja" kako to kažu iz policijske mafije ili u prevodu, podataka koje je policija iz Bjeljine poslala u Banjaluku. Sve je to naravno izmišljeno ali da su me digli u vazduh sa ko zna koliko usputnih žrtava, ne bi bilo nikog da to osporava a režim bi tako zatvorio veoma neugodan problem koji su imali u izbornoj godini.
Pošto plan nije uspio, rekao sam krajem juna ili početkom jula, policijskim doušnicima, (u povjerenju) pretvarajući se da im vjerujem, kako sam podmetnuo montirani lažni razgovor u grupni čat, te tako prevario policiju, znajući da će im to biti preneseno. Čim je vjest došla do policije, vjerovatno su hitno pregledali sve moje poruke, kojih je bilo desetine hiljada u preko 5 gigabajta podataka i ustanovili da je to istina, te je odmah obustavljen projekat "Lažna grupa Pravda za Davida" zbog blamaže komletnog MUP-a, do koje je došlo posle "dimne bombe" poslate preko Adama Šukala. Skoro odmah nakon toga je došlo do žestokog sukoba ministra Lukača sa njim, što se moglo vidjeti i u Skupštini 03.07.2018. te je ubrzo Šukalo napustio RS i pobjegao u Srbiju, pošto je kao razotkriveni "trojanac" bio beskoristan ovom režimu.
Mogao sam još dugo prikrivati ovaj podatak ali sam znajući odlično da je policija najobičnija banda terorista, odlučio pokazati to svima te objelodaniti i da su nesposobni za obavještajni rad i strategiju a dobri jedino za pljačke i ubistva koja vrše krijući se iz uniforme. I to što sam sve otkrio upravo policijskim doušnicima je imalo svoj cilj a to je da njima, koji su u strahu i ucjenjeni od zločinaca iz policije, pokažem kakve su to bitange i kukavice, koje se kriju iza njih a ne smiju otvoreno da mi se suprotstave nego angažuju plaćenike da me ubiju.
Uz sve to, saznanje da je zbog smišljeno plasirane lažne informacije, kompletna policija utrošila hiljade sati rada na organizaciju, obuku, logistiku desetina ucjenjenih, vrbovanih ili dobrovoljnih doušnika, stavlja pred ozbiljan znak pitanja i sve druge podatke do kojih dođu u budućnosti, što će im višestruko ometati dalje planiranje zločinačkih akcija.
Podsjećam da je tokom cijelog ovog vremena u toku bila od ranije planirana akcija pokušaja mog ubistva, za čije potrebe su i otvoreni nelegalni predmeti na teritoriji Istočnog Sarajeva, koji suštinski nikad nisu ni smjeli biti vođeni protiv mene, nego zatvoreni zbog "zadesne" smrti optuženog, jer bi se razotkrilo lažiranje, što se na kraju i desilo pa je smijenjen glavni okružni tužilac u Istočnom Sarajevu.
Paralelno s tim, upućivane su i stalne prijetnje sa lažnih profila na koje nisam obraćao pažnju, niti sam ih ranije uopšte pominjao te ovom prilikom ukazujem na neke od njih jer su povezane sa događajima.
Vidljivo je da se pominje neki inspektor koji me je navodno locirao a onda mi se prijeti nekim napadom u Banjaluci, što dodatno pokazuje da iza cijele ove akcije stoji policija, jer ova individua nije mogla nikako na drugi način znati da je postojala opcija mog dolaska tamo.
Ja sam sa svoje strane, konstantno objavljivao tekstove i dokaze o brojnim zločinačkim radnjama mafijaškog klana, što je jako smetalo kriminalcima pa su čak zatražili od fejsbuka da me blokira na više mjeseci, što se može vidjeti na slikama.
Iako sam samo proslijedio, već objavljene članke o nehumanim uslovima u kojima žive djeca u domu, te aktivnostima grupe "Pravda za Dženana" to je proglašeno kao navodno "neželjeni i uvredljivi sadržaj" te je profil zaključan tom prilikom na 3 mjeseca.
Ova tema je inače toliko obimna da bi se o njoj moglo govoriti satima ali pokušao sam je maksimalno skratiti da vam ne bih oduzimao mnogo vremena.
Sa druge strane je to i tehnički izuzetno zahtjevno i obimno jer sama priča nije nikakav problem ali ako želite sve potkrijepiti dokazima i fotografijama, onda to oduzima izuzetno mnogo vremena za pronalaženje i obradu, među desetinama hiljada postojećih dokumenata.
Zato ću sada završiti ovu temu uz podsjećanje na još jednu žrtvu režima a u pitanju je Branislav Garić, ubijen sa 5 metaka u svojoj kancelariji.
O samoj presudi i postupku neću komentarisati, jer se sve vidi iz novinskog teksta. Samo ću dodatno skrenuti pažnju na to da se ubijeni, više puta prethodno obraćao, takozvanim nadležnim službama, uključujući policiju i saopštavajući da mu se prijeti ubistvom ali kao što vidimo ne samo da nije zaštićen, nego je režim potom angažovao sve svoje resurse, kako bi oslobodio ubicu.
Ne znam da li će biti uopšte novih videa od mene jer konstantno primjećujem aktivnosti policijskih doušnika a jasne su njihove namjere da me likvidiraju no to me neće zaustaviti u borbi za istinu i razotkrivanje monstruoznih zločinaca iz kriminalističke policije, koji su smišljeno pokušali prikriti ubistvo osmogodišnje djevojčice Ivone Bajo.
Da smo svi reagovali još tada na vrijeme i zaustavili zločince iz policije, koji stvaraju kriminalne grupe i prikrivaju mnogobrojna krivična djela ne bi došlo do mnogih narednih ubistava i danas bi vjerovatno bili živi i Dženan Memić i David Dragičević.
Znam da je izdata naredba za moje ubistvo po svaku cijenu pa ako se to i desi, vi nastavite dalje, tako što ćete podržati Muriza Memića i Davora Dragičevića, koji su vam se javno zahvalili za dosadašnju podršku i zamolili da nastavite u tome i dalje.
Vidljivo je da se mafijaški teroristički režim ljulja, pritisnut obiljem monstruoznih zločina i ovo je prilika da budu srušeni a kako kažu roditelji ubijenih Dženana i Davida, oni se ne bore samo za svoju, nego i za vašu djecu...

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
Zdenkobajo@gmail.com
065831902