četvrtak, 10. listopada 2019.

DODATAK KRIVIČNE PRIJAVE O ZLOČINCIMA SA CRNOM KNJIGOM

Ne postoji nikakav drugi razlog za toliko odugovlačenje nego primjena posebnih istražnih radnji a tom prilikom se pokušalo pronaći, odnosno inscenirati i napakovati neko drugo mnogo teže krivično djelo, korištenjem provokatora i doušnika koji su me ubjeđivali i nagovarali da sudije čak treba ubijati i vješati, da treba kidnapovati političke vođe sa ciljem da i ja nešto slično izgovorim ili napišem što bi se snimilo kao dokaz protiv mene a sa druge strane angažovani su plaćenici koji su prikupljali podatke o meni i pokušali me namamiti na udaljenu lokaciju kako bi me tamo likvidirali...

TUŽILAŠTVU BOSNE I HERCEGOVINE

DODATAK KRIVIČNE PRIJAVE O ZLOČINCIMA SA CRNOM KNJIGOM

Veza : Krivična prijava "Tužilaštvu BIH o zločincima sa crnom knjigom".
Dana 22.05.2019. sam napadnut fizički, prijećeno mi je prebijanjem i ubistvom u zgradi Policijske uprave Bijeljina a pošto sam tražio da mi se omogući prijavljivanje više krivičnih djela te ostvarivanje više prava garantovanih zakonom. Umjesto toga, obavještene su osobe koje sam namjeravao prijaviti i za manje od 10 minuta su se pojavili pored mene sa ciljem valjda da me uplaše a kad to nije uspjelo nekih sat kasnije se pojavilo NN lice, koje me i fizički napalo. Naknadno sam saznao da se radi o Stanković Mitru, pripadniku posebne jedinice policije iz rata, (vjerovatno odgovornom za krivična djela i pljačke i iz ratnog perioda) a sada umješan u prikrivanje ubistava i pljačku nad građanima. Prije samo 2 dana je grupa koja je bila angažovana i mene da ubije, pokušala ubistvo Slobodana Vasiljevića, metalnim palicama a njihov pripadnik je prije oko mjesec dana, (Mladen Deurić) tek primljen u sudsku policiju, ubio, (kao slučajno) svjedoka pred zgradom suda u Vlasenici, koji tako više neće moći svjedočiti ni protiv koga. TO JE NARAVNO ZVANIČNA VERZIJA I JASNA PORUKA SVIMA KOJI SU PRIJETNJA MAFIJAŠKOM FAŠISTIČKOM REŽIMU DODIK MILORADA.

Već sam dostavio dokaze o tome da su pripadnici mafijaške mreže izvršili više kriminalnih radnji i suprotno odluci Republičkog tužilaštva, zamijenili predmete u tužilaštvu u Bijeljini i Istočnom Sarajevu te protiv mene montirali i lažirali nezakonitu optužnicu "T17 0 KT 0006630 15" pred nenadležnim tužilaštvom i sudom.
Razlog za to je moje višegodišnje pisanje o prikrivanju ubistva osmogodišnje devojčice Ivone Bajo, prilikom krijumčarenja narkotika u Bobar grupu a u čemu učestvuju, zaključno sa prethodno navedenim, sljedeće osobe : Danica Stjepanović, Novak Kovačević, Gruhonjić Muhamed, Marković Dragoslav, Čalović Rajko, Jovana Tomaš, Luka Borovčanin, Danko Borovčanin i više drugih lica.
Ovom prilikom skrećem pažnju na jedan drugi segment a to su "posebne istražne radnje" koje su s obzirom da je optužnica nezakonita i same nelegalne a sprovode se samo po ovom predmetu od polovine 2015.
To je potpuno jasno s obzirom na činjenicu da je optužnica protiv mene podignuta 29.11.2017. a povod za nju je dopis republičkog tužilaštva od 01.06.2015. što je oko dve i po godine ranije.
Ne postoji nikakav drugi razlog za toliko odugovlačenje nego primjena posebnih istražnih radnji a tom prilikom se pokušalo pronaći, odnosno inscenirati i napakovati neko drugo mnogo teže krivično djelo, korištenjem provokatora i doušnika koji su me ubjeđivali i nagovarali da sudije čak treba ubijati i vješati, da treba kidnapovati političke vođe sa ciljem da i ja nešto slično izgovorim ili napišem što bi se snimilo kao dokaz protiv mene a sa druge strane angažovani su plaćenici koji su prikupljali podatke o meni i pokušali me namamiti na udaljenu lokaciju kako bi me tamo likvidirali.
S obzirom da ništa od toga nije uspjelo na kraju se podiže i nezakonita optužnica isključivo sa ciljem da se natjeram navodno "dobrovoljno" tamo gdje bi me ubili njihovi saučesnici iz narko i auto mafije.

Stanković Mitar, koji me je napao i prijetio ubistvom ako me ponovo vidi je očito ili direktno uključen u nelegalno nadziranje građana ili ima kontrolu nad službenicima koji se time bave. U prilogu je "Prijava protiv više lica i NN lica za više krivičnih djela" predata formalno i u OJT Bijeljina ali pošto su pripadnici tog tužilaštva saučesnici dodikove mafijaške mreže jasno je da neće ništa učiniti a sa druge strane nadležnost Tužilaštva BIH je osnovana s obzirom da je u kriminal umješano više lica sa područja više tužilaštava i sudova uključujući pripadnike policije, suda i tužilaštva...

PRILOG

Prijava protiv više lica i NN lica za više krivičnih djela

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902