petak, 5. srpnja 2019.

KAKO JE DRŽAVA SAMU SEBE OKARAKTETISALA KAO MAFIJAŠKI KLAN

IZ DOKUMENTA SUDA SE MOŽE VIDJETI DA SAM PREDAO OVAJ DOPIS 15.04.2019. NEKOLIKO DANA KASNIJE JE IZVRŠENA LIKVIDACIJA SLAVIŠE KRUNIĆA A POSLE MJESEC I PO, POKUŠAJ UBISTVA SLOBODANA VASILJEVIĆA. TIME SE SVE ONO ŠTO JE OPISANO MOŽE SHVATITI I KAO UPOZORENJE ILI PREDVIĐANJE NOVIH ZLOČINA ALI PRIJE SVEGA I PORUKA - KO SU ODGOVORNI I SAUČESNICI U TIM UBISTVIMA...

OSNOVNOM SUDU U BIJELJINI - OKRUŽNOM SUDU U BIJELJINI

Na osnovu člana "Nužna odbrana" iz KZRS, stav "(2) Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da se od svog dobra ili od dobra drugog odbije istovremeni ili neposredno predstojeći protivpravni napad" te prava garantovanim Ustavom RS, i zakonima, ukazujem na činjenicu da je odavno u toku protivpravni napad na mene od strane MAFIJAŠKOG KLANA a u čemu im podršku pružaju SVE takozvane institucije, te ističem i dostavljam javni tekst:

KAKO JE DRŽAVA SAMU SEBE OKARAKTETISALA KAO MAFIJAŠKI KLAN

SUDSKA UPRAVA, (PREDSJEDNIK I SEKRETAR SUDA SU PAŽLJIVO PROČITALI OVAJ TEKST I POSLALI OBAVJEST IAKO TO NIJE TRAŽENO NITI SU BILI DUŽNI SLATI ODGOVOR. PROČITAJTE I VI ČLANAK DA BISTE ZNALI KAKVA MAFIJA JE OKUPIRALA NAROD...
U prošlosti je bilo više sudskih postupaka gdje je u pozadini bio "pasivan" napad na moja prava, međutim postupak 80 0 P 097102 18. se razlikuje od svih prethodnih jer je izvršen aktivni razbojnički napad mafije na moju slobodu tako što su me nezakonito preseli bez naredbe i lišili slobode više sati a sve zasnovano na zločinačkom planu montiranja optužnice pred nenadležnim organima sa područja Istočnog Sarajeva, čiji pripadnici iz tužilaštva i suda godinama sarađuju sa narko i auto mafijom i odgovorni su za desetine neriješenih ubistava, likvidacija i pljački a iz tog kraja je i upućen tovar narkotika u Bobar grupu na dan kada je ubijena Ivona Bajo 23.07.2019. te su njihovi motivi potpuno jasni.
Prije oko 2 i po godine, jedan od šefova mafije, Dodik Milorad javno je pred kamerama objelodanio formiranje kako kaže "CRNE KNJIGE" u kojoj će biti zapisana imena svih onih koji su njemu i njegovim saučesnicima i ortacima načinili štetu te izdao upute, odnosno praktično naredbu svojim ljudima u institucijama da vodi borbu protiv tih imena, dodajući da to moraju da urade.
Pripadnici mafijaškog klana koji je odgovoran za pljačku milijardi evra godišnje i prikrivanje velikog broja ubistava i drugih zločina i ranije nisu imali nikakve veze sa zakonom, nego su bezočno kršili zakon i garantovana prava a ova konkretna naredba je praktično poziv za likvidaciju, ne samo mene nego i drugih osoba koji su na bilo koji način ometali njihovu zločinačku organizaciju ili razotkrivali kriminal koji vrše.
Pripadnici njegove zločinačke organizacije su me još 2010-te, kao građani, prijavili lažno za "ugrožavanje sigurnosti" u MUP-u što je iskorišteno za oduzimanje računara i neprekidan nadzor iako su svi znali počev od policije, preko tužioca do okružnog sudije da moje pisanje kako će svi oni koji prikrivaju ubistvo osmogodišnje Ivone Bajo, završiti u zatvoru nije prijetnja iz relevantnog člana krivičnog zakona.
Već tada su prikupljeni podaci korišteni da se dostave plaćenim ubicama koji su i pokušali ubistvo u junu te godine a kasnije više puta su slali svoje plaćenike sa zadatkom da me navedu u zamku.
Te aktivnosti mafije su potom nešto izgubile na intenzitetu ali onda, krajem 2014-te, ruši se mafijaška imperija "Bobar grupa" i razotkriva pljačka stotina milijardi samo preko Bobar banke, na šta sam ukazivao ranijih godina.
S obzirom da sam podatke o tome slao izvan zemlje, te preko posrednika i Interpolu, time sam praktično bio glavni "krivac" za razotkrivanje i razbijanje te mafijaške organizacije, koju su štitili njihovi saučesnici u tužilaštvima, sudovima, vladi, sve do samozvanog "glavnog baje" šefa bande, dodik milorada.
Paralelno s tim sam razotkrivao i obilje kriminalnih i zločinačkih aktivnosti, prije svega u tužilaštvu ali i u sudovima, uključujući kreiranje falsifikata sudskog rješenja 80 1 Pr 000670 10 Pr, osnovnog suda u Bijeljini, za šta sam podnio više krivičnih prijava.
Jednu od njih sam kako se vidi u prilogu pod nazivom "Ko su falsifikatori" predao i osnovnom sudu u Bijeljini a poštom poslao na više adresa uključujući i Republičko tužilaštvo.
Za datume slanja poštom nemam podatke, dok se po pečatu vidi da je taj dokument predat sudu u januaru 2015-te a objavljen je 25.03.2015. i na internetu.
01.06.2015. glavni republički tužilac, donosi odluku "RJT za OTIS iz predmeta T17 0 KT 0006630 15" da se moja krivična prijava, protiv počinilaca krivičnog djela "falsifikovanje službene isprave" dodijeli u rad Okružnom tužilaštvu u Istočnom Sarajevu ali mafijaška mreža smišlja plan da protiv mene pred nenadležnim organima formira nezakonite predmete, koristeći upravo tu odluku te se sačinjava pomoćni dokument takozvani "Dopis OJT Bijeljina za RJT po T14 0 KT 0014420 15 od 07.05.2015." kao prijedlog da se protiv mene pokrene postupak za "povredu ugleda suda" koji je kasnije spojen sa tom odlukom Republičkog tužilaštva.
S obzirom na obilje laži i falsifikata tužilaštva nije isključeno da je taj dopis sačinjen naknadno sa lažnim datumom no suštinski to nije toliko ni bitno s obzirom na sadržaj tih dokumenata.
Postojanje tog nelegalnog predmeta pred nenadležnim tužilaštvom u Istočnom Sarajevu je javno razotkriveno tek dvije godine kasnije, krajem juna 2017-te ali sam mnogo ranije primjetio "posebne istražne radnje" s obzirom da su korišteni informatori koji su me kontaktirali a neki od njih pokušali navesti na udaljene lokacije gdje su me čekali timovi za likvidacije.
Kada to nije uspjelo, kriminalci iz mafijaškog režima, odlučuju iako nemaju nadležnost da i zvanično podignu optužnicu, predaju je saučesniku u sudu, kako bi me na taj način praktično prisilili da svojevoljno dođem na njihov teren na nišan plaćenim ubicama.
Istovremeno su krili dokument o svojoj navodnoj nadležnosti iako sam ga više puta tražio a pošto nisam htio da dajem legitimitet tom razbojništvu, nisam otišao po pozivu te onda pripadnik mafije, Luka Borovčanin izdaje naredbu svom rođaku Danku Borovčaninu da me prinudno dovedu što je i izvršeno, iako nisu imali uz sebe naredbu 12.03.2018.
Podsjećam da je samo 6 dana kasnije nestao a potom likvidiran, David Dragičević, čije ubistvo evo već više od godinu dana prikrivaju zločinci iz mafijaškog režima.
Zbog radnji povodom tog nelegalnog predmeta i montiranja nezakonite optužnice pred nenadležnim organima, podnio sam tužbu za utvrđenje diskriminacije 80 0 P 097102 18, gdje sam onako usput, dokazao da je zločinac Luka Borovčanin, lažirao kompletan zapisnik o izjašnjenju, uključujući i prisustvo te navodnu izjavu okružnog tužioca Stanka Nuića.
Da gospodin Nuić ne samo da ništa nije izjavio, nego nije bio ni prisutan, dokaz je upravo taj zapisnik o izjašnjenju gdje ne samo da nema njegovog potpisa, nego njegovo ime nije ni štampano navedeno, što najbolje pokazuje smišljeno lažiranje činjeničnog stanja i kriminal Luke Borovčanina, Čalović Rajka, Borovčanin Danka i drugih saučesnika u tom zločinačkom planu.
U svom "odgovoru" na moju tužbu, Republika Srpska putem pravobranilaštva nije iznela ni jednu jedinu riječ o pitanju nadležnosti, koje je suštinsko, odnosno uopšte to nije ni pomenula nego je priložila dokaze o navodnim prekršajima koje je sačinio mafijaški dvojac Borovčanin "Danko&Luka" a čije sam laži prije svega falsifikate Borovčanin Danka razotkrio u prekršajnim postupcima.
I sam postupak po tužbi za utvrđenje diskriminacije je daleko od toga da bude zakonit ali je od više svjedoka i dokumenata koji sam predložio, sud uspio pribaviti bar spis iz tužilaštva u Bijeljini a iz tužilaštva u Istočnom Sarajevu su poslali samo djelove predmeta, kako bi prikrili svoje mafijaške aktivnosti i posebne istražne radnje.
Uprkos nepristupanju zastupnika tužene, postupak se nezakonito produžava i čeka takozvano "Izjašnjenje OJTIS od 26.03.2019." i potpisuje ga osoba M.Đ. koja nema nikakvih dodirnih tačaka sa tim predmetom sa zadatkom da pojašnjava i opravdava kriminalne radnje svojih kolega iz tog tužilaštva.
Cilj je prije svega da se pruži zaštita pripadnicima mafijaške mreže iz tog tužilaštva i Luki Borovčaninu protiv kojih sam podnio krivične prijave a vodi se i disciplinski postupak te bi svaka njihova izjava, bila dokaz protiv njih samih.
Oni naravno a potom ni pravobranilaštvo nisu imali odgovor ni objašnjenje na koji način su stekli nadležnost to je onda neki tužilac koji s tim nema nikakve veze, dobio zadatak da objašnjava dokument Republičkog tužilaštva i kako se vidi ni on ne objašnjava nadležnost nego po običaju tužilaštva mijenja teze i tvrdi da je "po dopisu tužilaštva iz Bijeljine, Republičko tužilaštvo, donijelo neku odluku što je naravno gnusna laž.
U dokumentu Republičkog tužilaštva na kome navodno zasnivaju nadležnost ne pominje se nijednom riječju neki dopis tužilaštva iz Bijeljine a pogotovo ne broj tog dopisa i predmeta.
Sa druge strane iz teksta se vidi da, ne samo da im se ne daje u rad bilo kakav predmet protiv mene, nego naprotiv im se dostavlja moja krivična prijava protiv više lica iz suda, tužilaštva i pravobranilaštva za sačinjavanje falsifikata a potom i njegovo uklanjanje iz pravnog prometa odnosno sudskog predmeta.
Tako je dakle potpuno jasno da tužilaštvo u Istočnom Sarajevu, nikada nije dobilo neki predmet protiv mene u rad nego su pokušali na prevaru montirati nadležnost u čemu im je pomoć pružio takođe kriminalac Borovčanin Luka, koji opet nije dobio nikakav predmet od Vrhovnog suda Republike Srpske, nego je pokušao lažirati svoju nadležnost, koristeći se istim dopisom republičkog tužilaštva koji kako se vidi nema nikakve veze sa predmetom protiv mene i povredom ugleda suda.
Kako izgleda kada Republičko tužilaštvo odlučuje o prijedlogu nekog Okružnog tužilaštva vidi se u prilogu "RTRS T12 0 KTA 0000367 14 od 05.12.2014. gdje je navedeno i da postoji akt OJT Bijeljina te njegov broj i datum.
Aktivni saučesnik ovog mafijaškog klana je osoba Marković Jelena koja je u jednoj godini vodila 3 predmeta po mojim tužbama i iako sam je upozoravao na ove nezakonite radnje i zahtijevao da izda naredbu organima Republike Srpske da dostave podatke o meni jer se pokušava moje ubistvo ona je to izričito odbila i pisala gomile laži u svojim presudama uključujući i tu da se protiv mene i dalje vodi postupak za "ugrožavanje sigurnosti" iako je okončan još 2012-te što ona vrlo dobro zna.
Time je direktno ugrozila moj život i saučestvovala u pripremi ubistva te uz kršenja drugih prava garantovanih Ustavom prema članu 48, lično je odgovorna za te radnje kao i sve druge sudije koje smišljeno krše prava garantovana Ustavom, te se u takvim slučajevima ne mogu kriti iza svog imuniteta niti ja zbog odbrane svojih prava od sudije kriminalca, mogu biti odgovoran za "povredu ugleda suda".
DAVANJE SVE 3 MOJE TUŽBE 2016-TE U RAD MARKOVIĆ JELENI IMALO JE ZA CILJ MOJE PROVOCIRANJE NJENIM INKVIZITORSKIM METODAMA I STVARANJE PREDUSLOVA ZA NOVU OPTUŽBU PROTIV MENE ILI EVENTUALNO OPTUŽNICU PROTIV NJE, KOJU JE ODAVNO ZASLUŽILA U MNOGIM PREDMETIMA GDJE JE RADILA ZA MAFIJU.
Ali za kriminal koji je činila ona i druge sudije osnovnog suda, kršeći garantovana prava nisu samo oni odgovorni nego i pripadnici Okružnog suda a ovdje ću izdvojiti radnje njenog supruga Milenka Markovića iz 3 predmeta te je očito da su zajednički djelovali za interese mafije prikrivajući ubistvo i pljačku novca preko Bobar grupe.
U predmetu gdje je predsjednik sudskog vijeća upravo Milenko Marković, (Rješenje 80 0 P 050285 14 Gž) izriče mi se otvorena prijetnja, neposredno prije događaja kad je formirana nelegalna, montirana optužnica i kaže da bih "u najmanju ruku trebao biti kažnjen zbog navodnog vrijeđanja državnih organa" pošto sam naredbu monstruma Kovačević Novaka o zabrani pristupa svim srodnicima ubijenog djeteta opisao kao fašističku.
Na zapisnik suda 10.02.2015. u predmetu "80 0 P 056780 14 P" (što je neposredno pred pokretanje lažiranog i nelegalnog predmeta u OJTIS, sam o toj temi, izjavio, citiram dio :
"Maloprije sam, objasnio da se ovdje ne iznosi moj stav ni o jednom državnom organu nego o samoj naredbi koja je bila tajna, usmena i nije djelo nijednog organa nego pojedinca koji je zloupotrebio svoj položaj izdajući takvu naredbu. Još važnije ovom navodu je izraz "u najmanju ruku razlog za kažnjavanje tužioca". Postavlja se pitanje: ako je moje kažnjavanje nešto što bi trebalo da se učini u najmanju ruku, šta bi po mišljenju suda bila prava kazna za mene. Smatram da je ovo još jedno jasno upozorenje da prekinem sa svojim pokušajima u dokazivanju krivičnih djela ili mogu da se suočim sa još težim posljedicama, nekom novom lažnom prijavom ili možda da citiram sud nekom "pravom" kaznom."
OVDE MI SUDSKO VIJEĆE, (MILENKO MARKOVIĆ, IVICA SEKULIĆ I VEDRANA STOJANOVIĆ) OTVORENO PRIJETE NEKOM "PRAVOM" KAZNOM, KAKVA SE NEPOSREDNO POSLIJE POKUŠALA REALIZOVATI OVOM MONTIRANOM OPTUŽNICOM I POKUŠAJEM LIKVIDACIJE...
Kada se tome dodaju višegodišnji pokušaji zločinca danka borovčanina, koji je čak pismeno tražio da se "POBUDI" krivično djelo sa ciljem da se prebaci na teritoriju njegovih saučesnika iz Istočnog Sarajeva, onda je jasno da su u pripremama ove montirane optužnice učestovali pripadnici mafije iz sudova u Bijeljini, sudske policije i tužilaštva u Bijeljini.
Druga značajna laž je u "Presudi 80 0 P 058903 15 Gž" gdje je opet, Milenko Marković predsjednik vijeća je tvrdnja da je tužilaštvo u Bijeljini izvršilo sve potrebne radnje, uključujući i vještačenje torbe Ivone Bajo.
Iste laži je više puta, na isti način forsirala Marković Jelena, što dodatno pokazuje njihov zajednički smišljeni plan. Da oboje gnusno lažu dokaz je "Izjašnjenje po 80 0 K 065467 17 Kpp 3 od 16.01.2017." upravo kriminalke Danice Stjepanović, koja pismeno tvrdi da "nema nikakvih saznanja" o oštećenju dječjeg ruksaka, koji su zločinci uklonili sa ubijenog djeteta, kako bi prikrili ne samo to ubistvo nego i krijumčarenje narkotika u Bobar grupu.
To što su neki okružni tužioci i sudije pripadnici mafijaške mreže, naravno ne znači da su i sve njihove kolege umiješane ali generalno je potpuno jasno da su svi takozvani državni organi u službi mafije i izvršavaju naredbu trenutno zvanično vrhovnog mafijaškog bosa, Dodik Milorada sa jedne strane a sa druge strane njegovih saučesnika Čović Dragana i Izetbegović Bakira u Federaciji BIH.
Stoga zbog buduće zaštite svojih prava a zbog protivpravnog razbojničkog napada na mene, koji vrše tužilaštva i sudovi, montirajući nelegalne optužnice, javno izjavljujem i potpisujem da su sva tužilaštva najobičnije lopovske fašističke bande gdje je još tužilaštvo u Bijeljini najmanje loše te nema nikakvog razloga da me zbog "povrede ugleda suda" procesuira bilo koje drugo tužilaštvo.
Nadalje izjavljujem da je kompletna Republika Srpska i Bosna i Hercegovina kao i kompletan sudski sistem zločinačka i teroristička organizacija, sastavni dio mafije a u kom sistemu su sudovi u Bijeljini još najbolji i najprofesionalniji, tako da nema ni pravnog osnova da mi bilo koji drugi sud, zločinačke organizacije Republike Srpske sudi u nekim novim montiranim postupcima, koji će svakako pripadnici mafije pripremiti bolje nego što su do sada.
I da zaokružim razbojništvo Milenka Markovića, koji je u predmetu "80 0 P 043347 12 Gž" gdje sam tužio pripadnike mafije, koji su me lažno prijavili kao građani, istina bio samo član sudskog vijeća ali su tu sudovi oslobodili dvojicu kriminalaca, tvrdeći da su službeno postupali, što je naravno laž jer nisu priložili nijedan dokument kojim bi to dokazali a iz izjašnjenja "IT-44-15 12.01.2016." Glavnog republičkog tužioca, se vidi da je u ime tužilaštva u Bijeljini postupao samo okružni tužilac gospodin Šabić Muris.
Sve su to bila krivična djela i zločini počinjeni iza maske okružnih tužilaca i sudija ali u ovom poslednjem slučaju su zločinci koji nemaju nadležnost pokušali na prevaru montirati predmete protiv mene i kada su razotkriveni, nisu ovde pred sudom u Bijeljini iznijeli nikakvo objašnjenje, niti dokazali svoju nadležnost a pravobranilaštvo Republike Srpske, uprkos tome se pojavljuje u predmetu i zastupa i brani ne Republiku Srpsku, nego pripadnike mafijaške mreže koji su učestvovali u ovom razbojničkom planu.
Stajući iza tih mafijaških radnji grupe kriminalaca, pravobranilaštvo Republike Srpske, pruža zaštitu tim zločincima i na taj način deklariše kompletnu državu kao mafijaški klan...

PRILOZI

Ko su falsifikatori
RJT za OTIS iz predmeta T17 0 KT 0006630 15
Dopis OJT Bijeljina za RJT po T14 0 KT 0014420 15 od 07.05.2015.
Izjašnjenje OJTIS od 26.03.2019.
RTRS T12 0 KTA 0000367 14 od 05.12.2014.
Izjašnjenje po 80 0 K 065467 17 Kpp 3 od 16.01.2017.
IT-44-15 12.01.2016.

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902