četvrtak, 27. lipnja 2019.

DOPUNA PRITUŽBE I KRIVIČNE PRIJAVE

IZBOR IZ PRIJETNJI MAFIJAŠKIH DOUŠNIKA :
Sve što radiš znaj uvjek neko vidi, a nije uniformisan. Ipak si viđen od nekoga. Po svemu sudeći, za sve što ste do sada rekli, mnogo vam je bilo pametnije da ste ćutali, al ćutati treba znati! Pametan se uči na tuđim greškama. Vaš izbor. Saberite se sami ako već nije kasno...

VSTV-U / UREDU DISCIPLINSKOG TUŽIOCA - TUŽILAŠTVU BIH

DOPUNA PRITUŽBE I KRIVIČNE PRIJAVE

Veza : Rješenje VSTV-a, 01-07-10-28-121/2018 od 30.07.2018. i prijava "Tužilaštvu BIH o zločincima sa crnom knjigom".
Već sam dostavio dokaze o tome da su pripadnici mafijaške mreže izvršili više kriminalnih radnji i suprotno odluci Republičkog tužilaštva, zamijenili predmete u tužilaštvu u Bijeljini i Istočnom Sarajevu te protiv mene montirali i lažirali nezakonitu optužnicu "T17 0 KT 0006630 15" pred nenadležnim tužilaštvom i sudom.
Razlog za to je moje višegodišnje pisanje o prikrivanju ubistva osmogodišnje devojčice Ivone Bajo, prilikom krijumčarenja narkotika u Bobar grupu a u čemu učestvuju, zaključno sa prethodno navedenim, sljedeće osobe : Danica Stjepanović, Novak Kovačević, Gruhonjić Muhamed, Marković Dragoslav, Čalović Rajko, Jovana Tomaš, Luka Borovčanin, Danko Borovčanin i više drugih lica.
Ovom prilikom skrećem pažnju na jedan drugi segment a to su "posebne istražne radnje" koje su s obzirom da je optužnica nezakonita i same nelegalne a sprovode se samo po ovom predmetu od polovine 2015.
To je potpuno jasno s obzirom na činjenicu da je optužnica protiv mene podignuta 29.11.2017. a povod za nju je dopis republičkog tužilaštva od 01.06.2015. što je oko dve i po godine ranije.
Ne postoji nikakav drugi razlog za toliko odugovlačenje nego primjena posebnih istražnih radnji a tom prilikom se pokušalo pronaći, odnosno inscenirati i napakovati neko drugo mnogo teže krivično djelo, korištenjem provokatora i doušnika koji su me ubjeđivali i nagovarali da sudije čak treba ubijati i vješati, da treba kidnapovati političke vođe sa ciljem da i ja nešto slično izgovorim ili napišem što bi se snimilo kao dokaz protiv mene a sa druge strane angažovani su plaćenici koji su prikupljali podatke o meni i pokušali me namamiti na udaljenu lokaciju kako bi me tamo likvidirali.
S obzirom da ništa od toga nije uspjelo na kraju se podiže i nezakonita optužnica isključivo sa ciljem da se natjeram navodno "dobrovoljno" tamo gdje bi me ubili njihovi saučesnici iz narko i auto mafije.
Podsetiću sada na tekst iz avgusta 2015. jednog od plaćenika koji me nadzirao pod nazivom "Replika na kriminal u vlasti" a koji sam dostavio predsjedniku i sekretaru suda još prije dvije godine mnogo prije nego što se razotkrilo postojanje predmeta i prije podizanja optužnice protiv mene.
Nisam tražio nikakvu zaštitu za sebe nego sam ukazao na potencijalnu opasnost i za sudiju koja se pominje u tom tekstu pa citiram završni dio :
Stavi prst na čeloi zapitaj se , ako nije kasno! Šta si tražio kod auta sive boje marke citroen, parkirano prvo do pješačkog od doma za kulturu ka opštini. Tvoje auto nije. Ja možda znam čije je! Dali možda nisi čuvar nečeg ili već šta? To veče je gostovao Haris Džinović u jednoj diskoteci u BIjeljini. Blizu nije bila ni jedna uniformisana osoba. Nekom si dobacio (ali nije vlasnik auta), slučajan prolaznik, ženskog roda. Sve što radiš znaj uvjek neko vidi, a nije uniformisan. Postoji zlatna izreka: što nije milo tebi ne čini ni drugome! Ne poželi nešto što ne pripada tebi. Ipak si viđen od nekoga. Postji izreka da "i zidovi mogu da progovore". Svijet je mali ako nisi znao! E sad vidiš da nikakve veze nema sa datumom a ni sudijama, a ipak si se upecao na paukovu mrežu, ima i mnogo, mnogo više od ovoga! Nema nikakve veze ni sa Okružnim sudom ni sa Osnovnim sudom. Naslov: "SUD BIJELJINE" je poslužio kao mamac, šlag na tortu ako niste znali! Po svemu sudeći, za sve što ste do sada rekli, mnogo vam je bilo pametnije da ste ćutali, al ćutati treba znati! Pametan se uči na tuđim greškama. Vaš izbor. Saberite se sami ako već nije kasno! Znam i imam o vama da dam mnogo više podataka, čak i od vaše majke koja vas je rodila. Sudijka je previše poštena i tako nešto joj je strano (nema u riječniku). Za sav svoj rad ona ima punu podršku Ustava i zakona kao i nas poštenog naroda. Ali eto, uvijek se nađe neko da sa lakoćom i ovakve slične slučajeve rješava. Neko ko ima budno oko da sudijki niko ništa nažao ne učini, zar nije tako ljudski! Za javnost za sada toliko!

Objavio/la vnikola u 11:01, 2 komentar(a), print, #
http://replikanakriminaluvlasti2.blogger.ba/arhiva/2015/08/07/3919720
Ovde ne samo da se vidi praćenje i posebne istražne radnje nego se upućuju i otvorene prijetnje a zbog sabotaže prava garantovanog ustavom u članu 23 konstantno sam izložen opasnosti po život. Bilo je još mnogo sličnih plaćenika koji su me čak kontaktirali a jedan od primjera sam dostavio u audio snimku kako sudu u Sokocu tako i Prekršajnom odjelu suda u Bijeljini, pod nazivom "Agent.mp3" a sada ću u prilogu opisati događaje od prošle godine koji se nastavljaju i posljednjih nekoliko dana.
Da li su osobu Trajana Jankovića angažovali pripadnici policije po nalogu Tužilaštva ili se to radi bez naredbe po nalozima iz "crne knjige" za mene je sporedno ali ističem iz video snimaka koji se nalazi na internetu a predao sam ih i sudu u Bijeljini u predmetu 80 0 P 097102 18 P, vidljivo je da je dotični saslušavan u policiji i očito tada vrbovan sa kasnijim zadatkom da mene špijunira i pokušava navesti u klopku.
Detaljniji opis svega na 13 strana je u prilogu "Trajanski konj od 300 evra" a ovde samo napominjem da je operativni nadzor nad osobom koju su poslali na mene imao agent "Erak" odnosno Milutin Eraković a iz priloženih slika se vidi da je još od rata u vezi sa optuženima za ratne zločine Goranom Sarićem i Ljubišom Borovčaninom.
Šta je radio Rajko Čalović tada, nije mi poznato ali znam da je Novak Kovačević bio vojni tužilac dok o ulozi Danka Borovčanina i njegovim zločinačkim aktivnostima sam iznio već ranije obilje dokaza.
Treći član, klana Borovčanin, Luka Borovčanin je samo u ovoj lažiranoj optužnici izvršio više krivičnih dijela od čega ističem da je lažirao zapisnik 12.03.2018. u potpunosti od čega je najznačajnija laž da je tužilac bio prisutan i navodno nešto izjavio a ne postoji ne samo njegov potpis nego čak ni štampano ime.
Ovdje se dakle radi o produženom zločinačkom poduhvatu još od rata ne samo za ratne zločine nego i za pljačku, krađu oružja i prikrivanje, odnosno šverc naoružanja o čemu podatke dobijam od bivšeg pripadnika specijalne policije.
Ovdje je konkretno, angažovani doušnik, iznio javno više laži od kojih ističem njegovu izjavu da sam ja navodno podnio prijave policiji, protiv više lica, (njega i njegovih prijatelja) što znači da svi oni koji su uhapšeni proteklih godina i koji su u opasnosti da budu hapšeni, odnosno osuđeni, sada imaju nacrtanu metu i mnogi od njih su spremni da ispale rafal u mene kako bi to izbjegli...

PRILOG

Trajanski konj od 300 evra

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902