utorak, 21. svibnja 2019.

OBAVJEST SUDU I TUŽENOJ U PREDMETU 80 0 P 097102 18

S obzirom da za svo ovo vrijeme Okružno javno tužilaštvo u Istočnom Sarajevu ni sud na Sokocu nisu htjeli da mi dostave dokaz o svojoj nadležnosti a nije to učinila ni Republika Srpska u svom "odgovoru" ni kasnije do danas a iz svih dokaza koji postoje se vidi da je nadležnost lažirana i uprkos tome Republika Srpska, odnosno njeno zastupništvo ne želi okončati parnicu dogovorom, odnosno običnim izvinjenjem da je u pitanju neka "tehnička greška" nego štiti pripadnike kriminalnog klana, potpuno je jasno da su Pravobranilaštvo RS i Sud, stali u zaštitu pripadnika mafije koji su pokušali da me ubiju i da zakoni i pravo u Republici Srpskoj ne postoje...

OSNOVNOM SUDU U BIJELJINI


Predmet:

80 0 P 097102 18

Tužilac:

ZDENKO BAJO
MAJKE JEVROSIME 20 / 76300 BIJELJINA

Tuženi:

REPUBLIKA SRPSKA
Pravobranilaštvo RS, Vuka Karadžića broj 4, 78000 Banja Luka

Vrijednost spora:

0 KM


PORUČUJEM SVIM UČESNICIMA U POSTUPKU DA JE OVAJ NEZAKONITI RAZBOJNIČKI NAPAD IMAO ZA CILJ MOJU LIKVIDACIJU I SVAKOGA KO U BUDUĆNOSTI NAPADNE NA BILO KOJE MOJE PRAVO ILI IZVRŠI KRIVIČNO DJELO - RADNJU, KOJOM POMAŽE PRIPADNICIMA MAFIJE, TRETIRAĆU KAO SAUČESNIKA NE SAMO U TOME NEGO I SVIM DRUGIM KRIVIČNIM DJELIMA KOJI SU PRETHODILI, POČEV OD UBISTVA IVONE BAJO.
Na osnovu člana "Nužna odbrana" iz KZRS, stav "(2) Nužna je ona odbrana koja je neophodno potrebna da se od svog dobra ili od dobra drugog odbije istovremeni ili neposredno predstojeći protivpravni napad" te prava garantovanim Ustavom RS, i zakonima, ukazujem na činjenicu da je odavno u toku protivpravni napad na mene od strane MAFIJAŠKOG KLANA a u čemu im podršku pružaju SVE takozvane institucije, te ističem i dostavljam javni tekst:

OBAVJEST SUDU I TUŽENOJ U PREDMETU 80 0 P 097102 18

Obavještavam sud i tuženu Republiku Srpsku da ću u nastavku ove parnice, zahtijevati da mi se omogući obrazlaganje kršenja prava na pravično suđenje.
Zapisnik o tome uz drugu dokumentaciju ću potom poslati sudu uz Strazburu iz druge zemlje se obzirom da Republika Srpska krade poštanske pošiljke, lažući da su izgubljene a onda šalje falsifikovan "obavještenje iz Strazbura" za šta sam u ovom postupku priložio dokaze.
NIJE ISKLJUČENO DA JE APLIKACIJA POSLATA IZ CIRIHA POVODON KRŠANJA PRAVA IZ PRETHODNIH PARNICA, VEĆ RIJEŠENA U MOJU KORIST A TUŽENA JE PRESRELA S OBZIROM DA JE STIGLA SAMO POVRATNICA A NIJE OBAVJEST O ODBIJANJU NITI BILO ŠTA DRUGO...
Takođe ću zahtijevati da mi se omogući izvođenje dokaza na način predviđen zakonom i insistirati da se to učini ili da sud donese rješenje kojim mi se zabranjuje izvođenje dokaza.
S obzirom da za svo ovo vrijeme Okružno javno tužilaštvo u Istočnom Sarajevu ni sud na Sokocu nisu htjeli da mi dostave dokaz o svojoj nadležnosti a nije to učinila ni Republika Srpska u svom "odgovoru" ni kasnije do danas a iz svih dokaza koji postoje se vidi da je nadležnost lažirana i uprkos tome Republika Srpska, odnosno njeno zastupništvo ne želi okončati parnicu dogovorom, odnosno običnim izvinjenjem da je u pitanju neka "tehnička greška" nego štiti pripadnike kriminalnog klana, potpuno je jasno da su Pravobranilaštvo RS i Sud, stali u zaštitu pripadnika mafije koji su pokušali da me ubiju i da zakoni i pravo u Republici Srpskoj ne postoje.

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902