subota, 6. travnja 2019.

PRITUŽBA PROTIV ČALOVIĆ RAJKA ZBOG POVREDE PRAVA

Zbog laži i falsifikata, koje je sačinio Borovčanin Danko, načelnik sudske policije, pokrenuta su dva prekršajna postupka protiv mene na kojima sam uprkos odbijanju Rajka Čalovića da mi dostavi dokument o nadležnosti OJTIS, uspio dokazati da nisam počinio prekršaje i ne samo to nego sam dokazao i da je načelnik sudske policije lažirao zabilješke te natjerao službenike da potpišu te laži.

VSITV-U BIH - UREDU DISCIPLINSKOG TUŽIOCA

PRITUŽBA PROTIV ČALOVIĆ RAJKA ZBOG POVREDE PRAVA

Podsjećam da je glavni okružni tužilac OJTIS, Čalović Rajko, jedan od pripadnika kriminalne grupe koji su montirali nelegalnu optužnicu protiv mene, koristeći se dopisom republičkog tužilaštva kojima se ustvari moja krivična prijava daje njima u rad a ne prijava protiv mene za "povredu ugleda suda".
Sada potenciram njegovo odbijanje da mi dostavi kopiju odluke na osnovu koje je njegovo tužilaštvo, navodno ostvarilo nadležnost a što ste i vi naložili, (Vstv 014-07-10-28-181-2018 od 04.10.2018.) da mi BLAGOVREMENO uruče te da vas o tome obavjeste.
Osim što nezakonitim djelovanjem, skoro kompletnu ovu godinu, dovode u opasnost moje zdravlje i život, konstantnim zahtijevanjem za moje dovođenje na Sokolac, iako nemaju nadležnost, odbijanje da mi se dostavi taj dokument mi nanosi štetu, krši moja prava i u drugim sudskim postupcima.
Naime, zbog laži i falsifikata, koje je sačinio Borovčanin Danko, načelnik sudske policije, pokrenuta su dva prekršajna postupka protiv mene na kojima sam uprkos odbijanju Rajka Čalovića da mi dostavi dokument o nadležnosti OJTIS, uspio dokazati da nisam počinio prekršaje i ne samo to nego sam dokazao i da je načelnik sudske policije lažirao zabilješke te natjerao službenike da potpišu te laži.
U prilogu je i sudsko "Rješenje 80 0 Pr 097548 18 Pr od 06.12.2018." u kome se vidi da sam priložio "Transkript razgovora sudska policija 15.05.2018." i audio snimak koji je preslušam pred prisutnima, čime sam dokazao gnusne laži.
Da je gospodin Ćalović Rajko dostavio dokument koji sam tražio, ne bi bilo uopšte potrebno da se vode ovi postupci, niti da načelnik Borovčanin tjera sudske policajce da potpisuju njegove laži i naređuje im da lažu pred sudom.
18.01.2019. zakazana je glavna rasprava u osnovnom sudu u Bijeljini po mojoj tužbi za utvrđenje diskriminacije, ("80 0 P 097102 18" zbog radnji koje je nezakonito uzrokovao Čalović Rajko i OJTIS) gdje je vrijednost spora nula konvertibilnih maraka.
Dakle ne tražim nikakvu materijalnu odštetu, nego samo da se utvrdi diskriminacija i prekine teroristički napad Rajka Čavlovica na mene i prava garantovana Ustavom i zakonima a on želi da me ometa i spriječi u tome ne dostavljajući dokument na koji imam pravo čak i u postupku koji je iniciralo njegovo tužilaštvo, odnosno imam pravo na sve spise, predmete i dokumente koji mi mogu ići u korist. Da isti krši zakon, udara na moja prava i lažno prebacuje odgovornost na sud koji nema traženi dokument, vidljivo je iz priloga "OJTIS IT - 14-18 od 19.10.2018. i to sve naravno zbog činjenice da je lično umješan u montiranje nezakonite optužnice protiv mene koja je bila samo pomoćno sredstvo mafije za pripreme moje likvidacije."
Tražim od vas da hitno reagujete i zaustavite ovo razbojničku postupanje gospodina Čavlović Rajka te da OJTIS-u, naredite da odmah dostavi dokument za koji su smatrali da im daje nadležnost na moj mejl i pismenom pošiljkom što ću potencirati u posebnom zahtjevu...

PRILOZI

Vstv 014-07-10-28-181-2018 od 04.10.2018.
Rješenje 80 0 Pr 097548 18 Pr od 06.12.2018.
Transkript razgovora sudska policija 15.05.2018.
OJTIS IT - 14-18 od 19.10.2018.

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902
zdenkobajo@gmail.com