nedjelja, 16. prosinca 2018.

ZAHTJEV ZA PRIMJENU I POŠTOVANJE ZAKONA O KRIVIČNOM POSTUPKU

Bahatost i bezobrazluk tužilaštva kao i organizovani kriminal u njihovim redovima nemaju granica a ovi primjeri su čak i banalni u odnosu na to kakve zločine prikrivaju pripadnici tužilaštva i smišljeno učestvuju godinama u pljački i ubistvima građana...

OSNOVNOM SUDU U SOKOCU


Predmet:
89 0 K 058509 18 KPS
OJT ISTOČNO SARAJEVO
ZDENKO BAJO

ZBOG SMIŠLJENE PREVARE I MONTIRANJA NELEGALNE OPTUŽNICE, NENADLEŽNOG OJT ISTOČNO SARAJEVO, OSNOVNI SUD U SOKOCU JE 2 PUTA SAUČESTVOVAO U KIDNAPOVANJU I NASILJU NADA MNOM. PRETPOSTAVIMO DA RANIJE U SPISU NIJE BILO PREDLOŽENOG DOKAZA O NENADLEŽNOSTI OJT ISTOČNO SARAJEVO IAKO SAM GA POSLAO ALI SADA SAM I ZVANIČNO PREDLOŽIO KAO DOKAZ DOKUMENT REPUBLIČKOG TUŽILAŠTVA RS IZ KOGA SE VIDI DA JE UZ OPTUŽNICU PODMETNUT FALSIFIKAT I LAŽIRANA NADLEŽNOST.
Radi se naravno o dokumentu "RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015." kojim je pokušana da se lažira nadležnost, koji je naveden 2 puta u montiranoj optužnici i to zanimljivo bez navedenog broja.

Član "Jednakost u postupanju" : (1) Sud je dužan stranke i branioca tretirati na jednak način i svakoj od strana pružiti iste mogućnosti u pogledu pristupa dokazima i njihovom izvođenju na glavnom pretresu. (2) Sud, tužilac i drugi organi koji učestvuju u postupku dužni su sa jednakom pažnjom ispitati i utvrditi činjenice koje terete osumnjičenoga, odnosno optuženoga, ali i one koje mu idu u korist.
Član "Kažnjavanje za odugovlačenje postupka" : (1) Sud može u toku postupka kazniti novčanom kaznom do 5000 KM tužioca, branioca, punomoćnika ili zakonskog zastupnika i oštećenog, ako su njihovi postupci očigledno upravljeni na odugovlačenje krivičnog postupka. (2) O kažnjavanju tužioca obavijestiće se Visoko sudsko i tužilačko vijeće Republike Srpske, a o kažnjavanju advokata - nadležna advokatska komora.

Na osnovu člana "Jednakost u postupanju" ZKP-u i prava garantovanih ustavom RS, član 23 "Zajamčena je zaštita tajnosti podataka o ličnosti. Prikupljanje, obrada i svrha korištenja ličnih podataka, uređuje se zakonom. Zabranjeno je korištenje podataka o ličnosti koje je suprotno utvrđenoj svrsi njihovog prikupljanja. Građani imaju pravo da traže i dobijaju sve podatke o sebi, sadržane u aktima državnih organa i u drugim službenim evidencijama.".

ZAHTJEV ZA PRIMJENU I POŠTOVANJE ZAKONA O KRIVIČNOM POSTUPKU

U skladu sa navedenim članom, pojam "jednakost" u postupanju ne smatram tako da se predstavnik tužilaštva dovozi sa lisicama na rukama, transportovan u zadnjem dijelu vozila kao vreća krompira na način kako se to primjenjuje prema meni, nego zahtijevam da se tužilaštvo tretira kao jednaka strana u postupku i da poštuje zakonske obaveze koje ima i kao stranka i kao državni organ.
SA DRUGE STRANE ZAHTIJEVAM OD SUDA DA MI OMOGUĆI ISTU MOGUĆNOST PRISTUPA DOKAZIMA KAKVU IMA TUŽILAŠTVO !!!
I to ne da imam mogućnost pregledati svaki dokument u RS, koji poželim o bilo kome kao što to ima tužilaštvo a što bi mi omogućilo da pristupim dokazima, koji je sve službenik i građanin ucjenjen i korumpiran i sa kakvim dokazima, nego samo da imam pristup predmetima i dokumentima koji se odnose na mene, u kojima sam stranka ili su se prikupljali podaci o meni.
U MUP-U RS, POLICIJSKOJ STANICI II, SAM BIO VIŠE PUTA I ODBIJAJU MI PREDATI ČAK I KOPIJE ZAPISNIKA SAČINJENE NA DAN 27.09.2018. KADA SU MI ODUZELI ČAK I LIČNE PREDMETE, LIŠILI SLOBODE A SVE BEZ IKAKVOG URUČENOG DOKUMENTA.
U CJB Bijeljina sam predao još 29.01.2018. zahtjev sa pozivom i na predmet 89 0 K 058509 18 KPS a bez odgovora do danas. Sudska policija odbija da mi uruči svoje zabilješke koje sačinjavaju o meni a već godinama se primjenjuje USMENA FAŠISTIČKA NAREDBA, bez ikakvog postupka, pismenog rješenja i prava na žalbu "DA JE ZDENKU BAJI, NJEGOVOJ SESTRI I DRUGIM SRODNICIMA UBIJENE OSMOGODIŠNJE DJEVOJČICE IVONE BAJO" ZABRANJEN PRISTUP U TUŽILAŠTVO.
Sve iz razloga da ne bih mogao predočiti tužiocu dokumente o materijalnom dokazu ubistva i prikrivanju zločina. To je "dječji ruksak" koji su saučesnici iz bobar grupe, policije, tužilaštva, sudske policije, uklonili sa ubijenog djeteta, oprali benzinom, tragove masti i ulja od kamiona koji je dovezao narkotike, te godinama primjenom gestapovskih metoda pokušavaju odglumiti da o tome "NEMAJU POJMA" istovremeno pokušavajući da me zaustave pa čak i ubiju.
Iz tog razloga je i smišljen plan da se montira optužnica pred nenadležnim OJT Istočno Sarajevo.
Naime, ja sam već prošle godine dostavio neke materijale kao dokaze a nedavno poslao poštom obimnu dokumentaciju iako sam u ovom postupku stranka koja nema nikakvu obavezu dokazivanja, barem po zakonu.
Ali ovdje se očito pokušavaju uvesti neka druga pravila i umjesto da se smatram nevinim, želi se uvesti pravilo da moram dokazivati nevinost a tužilaštvo ne samo da neće da preda dokaze, što su morali učiniti, nego evo preko 15 mjeseci, prikrivaju i dokument na kome su navodno stekli nadležnost. I ako pogledamo trenutno stanje u spisu moramo se zapitati :
PA ŠTA OVO U STVARI ZNAČI ???
Tužilaštvo koje je pokrenulo postupak, nema ni jedan jedini papirić u spisu nego dolazi i maše sa nekim dokumentima izgovarajući se da su u pitanju samo kolege koje ništa ne znaju, ni da li je spis kompletan, ni o čemu se radi a pogotovo ne bi znali izvoditi nikakve dokaze te smo svi zarobljenici neke Jovane Tomaš i moramo se okupljati milom ili silom sve dok se ona ne udostoji vratiti na posao ili odluči se za novo porodiljsko odsustvo.
Izneo sam vam veoma ozbiljne dokaze i priložio kopiju odluke glavnog republičkog tužioca iz koje se vidi da tužilaštvo nikada nije dobilo u nadležnosti predmet protiv mene za "povredu ugleda suda" nego je Jovana Tomaš, podmetnula falsifikat uz optužnicu i obmanula sud.
Čim sam saznao da je zvanično otvorena istraga protiv mene, odmah sam krajem 27.06.2017. poslao pismeni zahtjev po osnovu zakona o slobodi pristupa informacijama, da mi se dostavi kopija odluke, odnosno rješenja na kome zasnivaju nadležnost a isti su bezočno prekršili zakon i nisu htjeli odgovoriti, jer su svjesni da bi se time razotkrio njihov plan, nego su pokušali nastaviti sa obmanama i prevarama kako bi me namamili da svojevoljno dođem na udaljenu lokaciju koja je poznata po mnogobrojnim likvidacijama, uključujući i godinama neriješena ubistva komandira policijskih stanica u tom kraju.
Na ta mnoga neriješena ubistva treba dodati i činjenicu da je zbog blizine granice sa Federacijom BIH i granice nadležnosti policije, na području Istočnog Sarajeva, najjača auto i narko mafija u zemlji, da se se klanovi mafije pročuli i izvan granica zemlje a OJTIS je saučesnik u tim kriminalnim aktivnostima u kojima neće da postupaju iako su nadležni a sada čak podmeću i falsifikate da bi lažirali nadležnost za "povredu ugleda suda" na teritoriji Bijeljine.
Jedini odgovor koji sam ikada dobio od tog tužilaštva je stigao tek početkom septembra 2018-te u kome glavni tužilac tvrdi da je sad za sve informacije o njihovom predmetu nadležan sud u Sokocu što je naravno obična laž jer su oni kao javni organ dužni da poštuju zakon o slobodi pristupa informacijama i dostave mi dokument o njihovoj nadležnosti.
Oni to naprotiv ne želi učiniti pa čak ni predati dokaze ne samo meni nego ni sudu, čime se pokazuje dodatno da im nikad nije nije bila namjera da vode postupak, nego isključivo da me dovuku kao metu svojim saučesnicima iz lokalnih bandi što se i desilo posljednji put kada sam presretnut neposredno ispred autobuske stanice.
Od plana za likvidaciju su morali odustati jer umjesto da me odvedu u tišini kako je zamišljeno, pola Bijeljine je znalo šta se desilo toga dana i ako bih tada bio ubijen bilo bi suviše očigledno.
Sa druge strane, pripadnici sudske policije su me uprkos tome što sam tražio hitnu pomoć, ostavili na ulici u Sokocu, pošto su očito ranije dobili takvu naredbu od svog načelnika koji od početka učestvuje u pripremama za moju likvidaciju a mnogo ranije u prikrivanju ubistva osmogodišnje djevojčice Ivone Bajo, kćerke moje sestre, prilikom krijumčarenja u mafijašku bobar grupu.
Šta u stvari zamišlja tužilaštvo, da zahtijeva od suda koji NIJE NADLEŽAN, moje prisilno dovođenje, da ja dokazujem svoju nevinost a oni da prikrivaju kompletnu dokumentaciju.
Tužilaštvo nema nadležnost, niti ju je ikada dobilo a da i jeste morali su predati optužnicu sudu u Bijeljini, shodno odredbama zakona o tužilaštvima, član 20, stav 2.
Pa šta mi još čujemo od tužioca, da kao tužilac ne mora uopšte biti prisutan u postupku u ovoj fazi, što je izgovoreno pred sudom i to zato što smatraju da ja nemam pojma o zakonu a to je naravno još jedna gnusna laž, jer zakon predviđa obaveznu prisutnost tužioca u sudnici u svakom trenutku.
Bahatost i bezobrazluk tužilaštva kao i organizovani kriminal u njihovim redovima nemaju granica a ovi primjeri su čak i banalni u odnosu na to kakve zločine prikrivaju pripadnici tužilaštva i smišljeno učestvuju godinama u pljački i ubistvima građana.
Tužilaštvo je podiglo optužnicu protiv Davida Dragičevića pošto su mjesecima vodili istragu protiv njega i konstantno ga tajno nadzirali, koristeći posebne istražne radnje baš kao što čine i protiv mene.
Na sajtu tužilaštva u Banjaluci ne postoji optužnica protiv Davida Dragičevića koji je ubijen a ni na sajtu Okružnog tužilaštva u Istočnom Sarajevu, ne postoji optužnica protiv mene iako su je formalno podigli još 29.11.2017. na moj rođendan što takođe nije uopšte slučajnost.
Ostalo je još samo da me ubiju kao i Davida Dragičevića i to naravno "ZADESNO", da bi sve bilo isto i da bi zatvorili svoj predmet kao "SLUČAJNU GREŠKU" Jovane Tomaš, jer je očito više mislila na sex, nego na svoj posao.
Vaša je dužnost da spriječite taj smišljeni kriminal tužilaštva, jer imate dokaz da su lažirali nadležnost, dokaz republičkog tužilaštva Republike Srpske i da prekinete sve radnje u postupku te naložite tužilaštvu da vam dostavi svoj primjerak dokumenta na osnovu koga tvrde da su nadležni te provjerite koji je od tih dokumenata autentičan.
Ako sam ja teoretski sačinio falsifikat i pokušao obmanuti sud, onda je to novo krivično djelo što se može i mora upotrijebiti protiv mene ali ako se ispostavi da je tužilac lažirala nadležnost, onda se postupak mora odmah obustaviti i sud je dužan o svemu obavijestiti Visoko sudsko i tužilačko vijeće.
Očekujem da primijenite član "jednakost u postupku" te da izdate pismenu naredbu i da mi je dostavite, (što sam nedavno zatražio) sa kojom bih mogao vršiti uvid u spise i kopiranje gdje sam stranka u postupku, odnosno gdje su prikupljani podaci o meni što je neophodno, pošto ni policija ni tužilaštvo ne poštuju prava iz ustava i godinama mi zabranjuju pristup i onemogućavaju uvid u dokumente jer su odavno shvatili da bez problema razotkrijem sve njihove falsifikate, kriminalne radnje i mahinacije koje smišljeno vrše godinama.
Takođe očekujem da pošaljete dopis tužilaštvu i upozorite na primjenu člana za kažnjavanje tužioca zbog odugovlačenja jer evo podvlačim opet, prošlo je 15 mjeseci od kada kao stranka u postupku sam prvi put zahtijevao da mi se dostavi kopija dokumenta o njihovoj nadležnosti a sada pred sudom odbijaju da uruče i dokazni materijal a navodno bi htjeli voditi postupak...

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902