nedjelja, 12. kolovoza 2018.

MINISTARSTVO PRAVDE RAZOTKRILO SMIŠLJENI KRIMINAL U PRAVOSUĐU

OVDE DAKLE NISU U PITANJU SLUŽBENE RADNJE JER OJTIS I SUD NA SOKOCU NISU NADLEŽNI NI PREMA ZAKONU O SUDOVIMA NI PREMA ZKP-U, NEGO O PRIVATNIM INTERESIMA DODIK MILORADA I NJEGOVE TAJKUNSKO POLITIČKE MAFIJE KOJOJ I PRIPADAJU SVI AKTERI OVE MONTIRANE OPTUŽNICE, SKUPA SA SAUČESNICIMA IZ BIJELJINE U PRIKRIVANJU UBISTVA I ŠVERCA NARKOTICIMA, KOJE KAKO JE JAVNO SAOPŠTIO MINISTAR SIGURNOSTI KONTROLIŠE VRH MUPA RS... A JA DODAJEM - UZ SARADNJU KRIMINALNIH LICA IZ SUDOVA I TUŽILAŠTAVA...

MINISTARSTVU PRAVDE REPUBLIKE SRPSKE

MINISTARSTVO PRAVDE RAZOTKRILO SMIŠLJENI KRIMINAL U PRAVOSUĐU

Veza : 08.020-059-1550-18 od 31.07.2017.
Zahvaljujem vam na dokumentaciji koju ste mi dostavili poštanskom pošiljkom uz vaše obavještenje.
Koristim priliku da odam priznanje vama i vašim saradnicima za efektan način na koji ste uspjeli dobiti pismeno priznanje sudije Malović Branke odnosno krivaca za kriminalni plan, gdje je kristalno jasno navela da Okružno tužilaštvo u Istočnom Sarajevu i osnovni sud u Sokocu, odnosno okružni tužilac i sudija zasnivaju svoju nadležnost i svoje radnje na aktu "RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015." koji nema nikakve veze sa bilo kakvom krivičnom prijavom protiv mene.
Da je to tako vidi se iz kopije tog dokumenta koju prilažem a u nastavku ću citirati kompletan sadržaj tog dokumenta:
"Broj: T12 0 KTA 0000398 15, Banja Luka, Dana, 01.06.2015. god.
OKRUŽNO TUŽILAŠTVO ISTOČNO SARAJEVO
Predmet: Dostavljanje predmeta na nadležnost
U prilogu, dostavlja se prijava Bajo Zdenka iz Bijeljine, koju je podnio protiv određenih lica Pravobranilaštva RS sa sjedištem u Bijeljini, a u samom podnesku isti je naveo - podnio prijavu protiv tužilaca Okružnog tužilaštva u Bijeljini kao i sudije Osnovnog suda u Bijeljini, pa ne bi bilo svrsishodno da postupanje u ovom predmetu vrši Okružno tužilaštvo u Bijeljini te vam radi objektivnosti u rješavanju ove pravne stvari dostavljamo predmet na donošenje tužilačke odluke.
Glavni republički tužilac : Mahmut Švraka"

Pošto je time jasno da Okružno tužilaštvo u Istočnom Sarajevu nema nikakvu nadležnost u ovom postupku nego su smislili kriminalni plan da montiraju predmet, da vidimo kakva je situacija sa osnovnim sudom u Sokocu. I sam pokušaj izvođenja nadležnosti na osnovu navodne nadležnosti tužilaštva je kriminalan i nezakonit a čak i da je Okružno tužilaštvo u Istočnom Sarajevu zaista i dobilo nadležnst, moralo bi predati optužnicu mjesno nadležnom sudu.
Da osnovni sud u Sokocu nije mjesno nadležan to je potpuno jasno a da nije dobio nadležnost ni na zakonom predviđeni način vidi se iz dopisa "Vrhovni sud RS 118-0 SuI-18-000 176 od 14.06.2018." koji također prilazem.
Iz priloga "Obavjest po predmetu T17 0 KT 0006630 15" koji sam poslao prije više od godinu dana vidi se da sam upozoravao ne samo na nenadležnost nego i pokušaje plaćenih ubica da me likvidiraju o čemu imam i audio zapise. TA MOJA UPOZORENJA SU PISANA I OBJAVLJIVANA NA INTERNETU, VIŠE OD POLA GODINE PRIJE UBISTVA DAVIDA DRAČIČEVIĆA - TOLIKO O NEOSNOVANOSTI I MAŠTI NA KOJU ALUDIRA SUDIJA. Dio materijala o kriminalu u pravosuđu i policiji sam poslao Ministarstvu bezbjednosti, (Mejl za ministarstvo sigurnosti) kako se vidi na prilogu 05.03.2018. a već sutradan, predsjednik nenadležnog suda na Sokocu izdaje trajnu naredbu za moje dovođenje tamo.
Sudija Branka Malović, (odnosno akteri ovog kriminalnog plana) tvrdi kako su moja upozorenja samo neka bujna mašta no iz priloženih dokumenata se može zaključiti suprotno, da oni nadležnost mogu zamišljati samo u svojoj mašti.
Prilog "Zahtjev za informacije za OTIS od 27.06.2017." pokazuje da sam još prije 13 mjeseci tražio kopiju odluke o nadležnosti koju mi nisu poslali ni tada ni u narednim mjesecima ni iz suda u Sokocu. Vidi se iz dokumenta "Odgovor Branke Malović od 26.07.2018." na moj zahtjev po ZOSPI-a upućen SUDU, da i dalje forsiraju nadležnost na odluci koja nema veze sa prijavom protiv mene ali NEĆE, da mi pošalju tu odluku nego me navode da dođem lično i kopiram.
POSEBNO JE ZANIMLJIVO DA SE OPISUJE SVE I SVAŠTA ŠTO JE NEBITNO ALI NIKADA I NIGDJE SE NE POMINJE NIJEDNA RIJEČ IZ ODLUKE IZ KOJE OPRAVDAVAJU SVOJU NAVODNU NADLEŽNOST !!!???
Nijedan detalj iz nje nije napisala sudija Malović Branka u izjašnjenju za vas a opisuje šta piše u prijedlogu OJT Bijeljina vezanom za prijavu protiv mene. Poenta je da taj prijedlog i odluka RJTRS nemaju veze jedno sa drugim s obzirom da se odluka odnosi na moju prijavu protiv više lica iz pravobranilaštva i suda. Čak i u prilogu "T17 0 KT 0006630 15 Optužnica od 29.11.2017." nema nijedne riječi opisa iz odluke RJTRS, koje se koristi kao izgovor za nadležnost.
Kopiju tog dokumenta sam dobio upravo od RJTRS, od g. Mahmuta Švrake i o tome obavjestio i sud na Sokocu i OJTIS, i danima ih zvao telefonom kada su se odgovorni krili i na kraju odlučili nastaviti sa svojim kriminalnim planom jer drugog izbora nemaju. ILI DA ME LIKVIDIRAJU NJIHOVI SAUČESNICI KADA ME NAVEDU NA SOKOLAC ILI ĆU BITI SVJEDOK PROTIV NJIH ZA OVO I MNOGA DRUGA TEŠKA KRIVIČNA DJELA.
Pozadina svega je ubistvo Ivone Bajo, osmogodišnje djevojčice, 23.07.2009. prilikom šverca narkotika u Bobar grupu, što pokušavaju da prikriju veći broj inspektora, okružnih tužilaca i sudija, sa kriminalcima na terenu. Lakše im je i sigurnije da stradam, ("ZADESNA SMRT") na udaljenoj lokaciji, pri susretu sa "slučajnim prolaznicima", i slično, nego da to učine ovde u Bijeljini iako su i to pokušavali. Sada nastoje i dalje glumiti kako vjeruju u svoju nadležnost i "nepogrešivost" a kada budu dotjerani do zida, (optuženi) očito bi se branili izgovorom da nisu pažljivo pročitali. Naravno da nije uopšte tako i nema ni govora o nekoj mogućoj grešci s obzirom da se u svom odgovoru sudija Malović Branka jasno odredila da su sve radnje okružnih tužilaca i sudija zasnovane na dokumentu republičkog tužilaštva koje nema nikakve veze sa krivičnim djelom koje pominju niti bilo kojom drugom krivičnom prijavom protiv mene.
Takođe postoji i "Vstv 01-07-10-28-121-2018" u kome im se nalaže iz VSITV-a da mi odgovore na zahtjev ali do danas nisam oz OJTIS dobio kopiju dokumenta na koji se pozivaju. Iz svega proizilazi da su isti dali dovoljno dokaza i ranije a posebno sa ovim priznanjem o svojim smišljenim kriminalnim radnjama tako da profesionalnim i odgovornim istražnim organima neće biti teško da pokrenu postupke za krivično sankcionisanje ove kriminalne grupe.
Javno izdate instrukcije tiranina, diktatora i šefa mafijaškog režima, dodik milorada o formiranju crne knjige i borbi koju njihovi ljudi u institucijama treba i MORAJU, da vode, nisu nikakva novost nego obznanjivanje stvarnog stanja koje se vrši godinama od strane pripadnika pravosudne mafije i vrha MUP-a. Istup pred kamerama je bio zbog službenika na nižim pozicijama koji su se premišljali da li da uzvršavaju kriminalne i čak fašističke naredbe i znak da je režim u strahu od pada te je spreman na sve da bi vođe mafije izbjegle zaslužene kazne.
OVDE DAKLE NISU U PITANJU SLUŽBENE RADNJE JER OJTIS I SUD NA SOKOCU NISU NADLEŽNI NI PREMA ZAKONU O SUDOVIMA NI PREMA ZKP-U, NEGO O PRIVATNIM INTERESIMA DODIK MILORADA I NJEGOVE TAJKUNSKO POLITIČKE MAFIJE KOJOJ I PRIPADAJU SVI AKTERI OVE MONTIRANE OPTUŽNICE, SKUPA SA SAUČESNICIMA IZ BIJELJINE U PRIKRIVANJU UBISTVA I ŠVERCA NARKOTICIMA, KOJE KAKO JE JAVNO SAOPŠTIO MINISTAR SIGURNOSTI KONTROLIŠE VRH MUPA RS... A JA DODAJEM - UZ SARADNJU KRIMINALNIH LICA IZ SUDOVA I TUŽILAŠTAVA...

PRILOZI

RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015.
Vrhovni sud RS 118-0 SuI-18-000 176 od 14.06.2018.
Obavjest po predmetu T17 0 KT 0006630 15
Mejl za ministarstvo sigurnosti
Zahtjev za informacije za OTIS od 27.06.2017.
Odgovor Branke Malović od 26.07.2018.
T17 0 KT 0006630 15 Optužnica od 29.11.2017.
Vstv 01-07-10-28-121-2018 za OJTIS

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902