ponedjeljak, 2. listopada 2017.

GASTAPO - FAŠISTIČKOG MAFIJAŠKOG REŽIMA

Sudija Sekulić Cvijeta i načelnik SP, Borovčanin Danko mjesecima su pokušavali izbjeći predaju video snimaka a onda su na kraju pokušali podmetnuti snimke dalje kamere kako bi sakrili razbojništvo koje se primjenjuje prema građanima i istovremeno instruisali službenike da lažu pred sudom. Ali kako su nesposobni i kao pravnici i sudski policajci a posebno kao informativni stručnjaci i to je bilo sasvim dovoljno da razotkrijem kakva je to mafija u pitanju što se može vidjeti na video prilozima...

GASTAPO - FAŠISTIČKOG MAFIJAŠKOG REŽIMA


obrazac zahtjeva za pristup informacijama

 

OSNOVNOM SUDU BIJELJINA


Zdenko Bajo

_____________________________________________________________________

(  ime i prezime- naziv organa državne vlasti, naziv pravnog lica podnosioca zahtjeva)

2911965171770

___________________________

(jedinstven matični broj građana )



Majke Jevrosime 20 76300 Bijeljina

_____________________________________________________________________

(adresa prebivališta ili boravište podnosioca zahtjeva, sjedište organa državne vlasti ili sjedište pravnog lica)

065831902

________________________

(telefon-telefaks)







PREDMET: Zahtjev za pristup informacijama iz

                       nadležnosti Osnovnog suda Bijeljina



A prema pravu iz člana 165 ZOP-a vezano za predmet 80 1 Pr 082502 17 Pr.



                     Molim Vas da mi u skladu sa članom 14. stav 2. Zakona o slobodi pristupa informacijama ("Službeni glasnik RS", broj 20/01), odobrite pristup informaciji iz nadležnosti Osnovnog suda Bijeljina.

1) Disk sa snimcima nadzornih kamera koje kontrolišu ulaz u zgradu, u vrijeme kada se desio napad na mene i moja prava dana 15.12.2016. dostavljenog uz akt SP "SU/SP-3-331/10" od 24.04.2017. a koji se nalazi u sudskom spisu 80 1 Pr 082502 17 Pr.



Dana 27.06.2017. podneo sam pismeni zahtjev za razgledanje i kopiranje djelova spisa 80 1 Pr 082502 17 Pr, što mi je i omogućeno ali zbog tehničkih ograničenja moguće je bilo kopirati samo štampane dokumente a ne i disk sa video zapisima.

Službenik suda mi je saopštio da za kopiranje diska podnesem poseban zahtjev što i činim.

Prema podacima iz spisa video zapis je u AVI formatu, što je jedan od najčešćih a navodno samo na službenom laptopu su instalirani kodeci za taj format.

Ja nemam problema za reprodukciju kako tog, tako i MP4, VOB, FLV, MKV, MPG, DIVX, WAV, itd.

Disk mi je potreban za pripremu nastavka pretresa 07.07.2017. te očekujem da odmah kopirate disk i obavjestite me na navedeni telefonski broj o terminu preuzimanja a po mogućnosti prije nego tužilaštvo pošalje policiju da mi ponovo otmu računar…

SNIMAK 02
SNIMAK 03


Bijeljina, _____________2017.godine                             Podnosilac zahtjeva



                                                                          ___________________________

                                                                                    (svojeručni potpis sa punim    

                                                                                        imenom i prezimenom)