ponedjeljak, 10. listopada 2016.

PRITUŽBA ZBOG KRIMINALNOG POSTUPANJA

Samo preko 3 banke u Republici Srpskoj pokradeno je oko 2 milijarde maraka od čega milijarda i po u nadležnosti OT Bijeljina a osim toga i mnoge druge zločine i krivična djela kao što je ubistvo Ivone Bajo i krijumčarenje obavljeno toga dana u zločinačku organizaciju Bobar grupu, umjesto da istražuju i razotkrivaju, prikrivaju i saučestvuju u kriminalu okružni tužioci i komanda sudske policije u Bijeljini.

VISOKOM SUDSKOM I TUŽILAČKOM VIJEĆU

UREDU DISCIPLINSKOG TUŽIOCA

PRITUŽBA ZBOG KRIMINALNOG POSTUPANJA

Pripadnika OT Bijeljina, Danice Stjepanović i Kovačević Novaka, (mart - jun 2016-te)
OBRAZLOŽENJE
U prilogu ove pritužbe je zahtjev predat okružnom tužilaštvu u Bijeljini i svim drugim organima na adresi Vuka Karadžića broj 3 odnosno osnovnog i okružnom sudu te sudskoj policiji.
Iz njega se vidi da sam postavio pitanje o oštećenju materijalnog dokaza uklonjenog sa mjesta zločina na dan ubistva Ivone Bajo 23.07.2009.

S obzirom da su se svi državni organi izjasnili da ne znaju kako je došlo do oštećenja predmeta iz toga slijede dvije opcije ili je neko odgovoran za uklanjanje, sprečavanje dokazivanja, nesavjestan rad u službi, zloupotrebu službenog položaja i druga krivična djela sve do saučesnistva u prikrivanje ubistva i samom ubistvu ili je to novi dokaz prema zakonu o krivičnom postupku, član obustava istrage, stav 3 prema kome tužilac treba da ponovo pokrene istragu ako se pojave novi dokazi i činjenice koje ukazuju da izvršeno krivično djelo.
Pošto sam jasno i precizno pismeno obrazložio o čemu se radi poslije toga sam više puta naredna dva mjeseca dolazio pokušavajući da dobijem odgovore ali je prvo okružni tužilac Danica Stjepanović a potom i svi iz ureda glavnog tužioca odbijali da me prime i daju bilo kakvo objašnjenje iako sam sudskoj policiji rekao i pokazao predmet izvršenja krivičnog djela sa namjerom da ga dostavim tužilaštvu.
Takvo bahato i kriminalno ponašanje pripadnika tužilaštva kulminiralo je time što mi je od stane sudske policije saopšteno da su dobili usmenu naredbu da ih nikada više ne obaveštavaju o mojim dolascima i da mi nikada neće primiti.
DAKLE, TEORETSKI AKO BIH POKUŠAO DOSTAVITI PODATKE O TERORISTIČKOM NAPADU NA OT BIJELJINA U TOME BIH BIO SPRIJEČEN...
Komanda sudske policije je odbila da mi preda pismeno rješenje ili službenu zabilješku o tome a takođe i načelnik i zamjenik su preko sudske policije saopštili da ne želi da me prime odnosno da neće da me prime te je tako prema njihovim planovima sve trebalo da ostane tajna i ja ne bih imao nikakav dokaz šta se dešava.
Ali znajući kakva je kriminala banda u pitanju snimao sam sve razgovore u zadnjih nekoliko mjeseci te vam u prilogu šaljem neke snimke iz koji se vidi prvo da je tužilaštvo izdalo naredbu sudskoj policiji da ih više nikada ne obavještavaju o mojim dolascima i da me neće primiti a iz drugog da isto tako i komanda sudske policije neće da me primi iako u skladu sa Ustavom i zakonom tražim svoja prava i donosim dokaze teških krivičnih djela.
Samo preko 3 banke u Republici Srpskoj pokradeno je oko 2 milijarde maraka od čega milijarda i po u nadležnosti OT Bijeljina a osim toga i mnoge druge zločine i krivična djela kao što je ubistvo Ivone Bajo i krijumčarenje obavljeno toga dana u zločinačku organizaciju Bobar grupu, umjesto da istražuju i razotkrivaju, prikrivaju i saučestvuju u kriminalu okružni tužioci i komanda sudske policije u Bijeljini.
U prilogu je i "Zapisnik o predaji predmeta 080-0-Su-15-000 011(-128)" načinjen u Osnovnom sudu u Bijeljini. Pod stavkom 4 je dječji ruksak i na zapisniku je konstatovano da je isti oštećen na takav način da je kaiš dvostruko presječen, veći dio nedostaje a ostatak je zamrljan hemijskim sredstvom.

Radi se o predmetu koji je skinut sa smrtno ranjene djevojčice Ivone Bajo 23.07.2009. a potom je izuzet, (sakriven) iz svih istražnih radnji.
Isti predmet je bio tema krivične prijave po kojoj je specijalno tužilaštvo vodilo istragu protiv okružnog tužioca Stjepanović Danice, (KTA-ST-122-10) i donijelo odluku o nesprovođenju sa obrazloženjem da nisu dostavljeni dokazi da je taj predmet oštećenen na način kako je opisano, te stoga sada uz sudski zapisnik dostavljam i nekoliko fotografija istog, (Dokazni predmeti) gdje se vidi da je čak i vođica rajsferšlusa polomljena jakom silom.

Kako je takođe tema tog predmeta i prikrivanje unutrašnjih povreda kod Ivone Bajo, dostavljam fotografije tih povreda, (Falsifikati) tako da njima dokazujem da su navodi istaknuti svojevremeno bili istiniti, te su osnov za ponovno otvaranje tog predmeta.
Prije nekoliko mjeseci sam pismeno obavijestio Okružno tužilaštvo u Bijeljini o postojanju ovog predmeta koji ukazuje na više krivičnih dijela počev od "oštećenja tuđe stvari" "nesavjestan rad u službi" "zloupotreba službenog položaja" te nadalje "sprečavanje dokazivanja" prikrivanje ubistva i na kraju samo "ubistvo" djevojčice Ivone Bajo a s obzirom da su to novi dokazi koji obavezuju tužilaštvo prema članu "obustava istrage" stav 3, na novo pokretanje istrage.
Potom sam duže od dva mjeseca, više puta bezuspješno dolazio u zgradu gdje me sudska policija obavještava da niko iz Tužilaštva neće da me primi i pogleda novi dokaz krivičnog djela, te su me na kraju obavijestili, da su dobili usmenu naredbu, da ih više uopšte ne obaveštavaju o mojim dolascima, jer ih to "uznemirava" a podsjećam da od ranije postoji takođe usmena, fašistička naredba, kojom se zabranjuje pristup u tužilaštvo svim srodnicima ubijene djevojčice Ivone Bajo.
Očigledno je da je svojevremeno, okružni tužilac Stjepanović, smišljeno prikrila ovaj dokaz i unutrašnje povrede kako bi ubistvo djeteta proglasila za nesrećan slučaj s obzirom da je istovremeno prilikom ubistva u Bobar grupu, vršeno krijumčarenje narkotika a danas je poznato da je opljačkano više stotina miliona maraka, samo preko Bobar banke a zajedno sa druge dvije banke ukupno 2 milijarde maraka.
Osim već navedenih priloga dostavljam i više drugih dokumenata koji dokazuju da sam godinama pismeno obavještavao Okružno tužilaštvo o postojanju ovog predmeta kada sam imao samo njegove fotografije, (Zahtjev tužiocu 30.04.2010.) što znači da je godinama vršena smišljena diskrminacija cijele jedne porodice, samo zato da bi grupa kriminalaca izbjegla krivičnu odgovornost.
S obzirom da su sada u pitanju i novi dokazi za slučaj predmeta koji je svojevremeno obrađivao gospodin Mahmud Švraka očekujem da se pokrene ponovo istraga i u tom predmetu.
Na kraju prilažem i disk na kome su tonski zapisi razgovora sa sudskim policajcima u kojima isti kažu da su dobili usmenu naredbu prema kojoj pripadnici tužilaštva ne samo da ne žele iznjeti svoj stav o dokaznom predmetu nego traže da ih se o tome uopšte ne obavještava. To je reakcija na moj pismeni dopis "Zahtjev uredu glavnog tužioca od 17.03.2016. a kakvih je bilo još bez ikakve reakcije što je nedvosmislen dokaz da je ubistvo osmogodišnje djevojčice 23.07.2009. namjerno prikriveno zbog zaštite astronomske pljačke koja je bila u toku, preko Bobar grupe...

PRILOZI

Zapisnik o predaji predmeta 080-0-Su-15-000 011(-128)
Dokazni predmeti
Falsifikati
Zahtjev tužiocu 30.04.2010.
Zahtjev uredu glavnog tužioca
Disk


Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902