ponedjeljak, 15. srpnja 2024.

KRIVIČNA PRIJAVA ZA POKUŠAJ UBISTVA

Ova prijava se dostavlja i privatnom mafijaškom servisu MUP-u RS, sa uputom da u roku od 24 sata odgovori na sva postavljena pitanja vezana za napade na moj život i dostavi odgovore na moje mejlove te Tužilaštvu BIH, RJTRS i OJT Bijeljina. Sve dok ne dobijem tražene odgovore MUP ima status bande te tražim da se prekine sa slanjem službenika koji nemaju veze sa zločinima (ili možda imaju) ali im komanduju iste osobe koje prikrivaju brojne pljačke i ubistva a ima i takvih koji su umješani u ratne zločine...

Veza : Rješenje A-I-ZSPI-92-22 od 14.12.2022.; Rješenje A-I-ZSPI-92-22 od 09.02.2023.; VSTV rješenje 01-07-10-91-8-2023, VSTV - saopštenje 14.08.2017.; Upozorenje o ozbiljnom ugrožavanju državnih tužilaca i sudija od 16.01.2024. te više podnesenih krivičnih prijava.

VISOKOM SUDSKOM I TUŽILAČKOM VIJEĆU BIH / TUŽILAŠTVU BIH

REPUBLIČKOM TUŽILAŠTVU REPUBLIKE SRPSKE / OKRUŽNOM TUŽILAŠTVU U BIJELJINI

NAČELNIKU PU BIJELJINA / NAČELNIKU ODJELA KRIMINALISTIČKE POLICIJE / KOMANDIRU PS BIJELJINA 2 / KOMANDIRU PS BIJELJINA 1
Po osnovu Krivičnog zakona BIH, član "Osnovni pojmovi" stav : "Kad je kao počinilac krivičnih djela označeno službeno ili odgovorno lice, sva lica iz stavova (3) i (5) ovog člana mogu biti počinioci tih djela, ukoliko iz zakonskih obilježja pojedinog krivičnog djela ne proizlazi da počinilac može biti samo neko od tih lica." te člana "Tok i prekid zastarjelosti krivičnog gonjenja", stavovi "(3) Zastarijevanje se prekida svakom procesnom radnjom koja se poduzima radi gonjenja učinitelja zbog učinjenog krivičnog djela. (4) Zastarijevanje se prekida i kad učinitelj, u vrijeme dok teče rok zastarjelosti, učini isto tako teško ili teže krivično djelo." te člana "Produženo krivično djelo" stav "(2) Produženo krivično djelo je učinjeno kad je učinilac s umišljajem učinio više istih ili istovrsnih krivičnih djela koja s obzirom na način učinjenja, njihovu vremensku povezanost i druge stvarne okolnosti koje ih povezuju čine jedinstvenu cjelinu." vezano za "Terorizam", "Ugrožavanje sigurnosti", "Napad na ustavni poredak", "Napad na sudiju ili javnog tužioca" te više drugih krivičnih djela koje sam navodio u ranijim krivičnim prijavama.

KRIVIČNA PRIJAVA ZA POKUŠAJ UBISTVA

I VIŠE DRUGIH KRIVIČNIH DJELA

Već sam obavještavao VSTV-e i Tužilaštvo BIH da nakon mojih obavještenja - krivičnih prijava koja vam dostavljam, narednog dana dolazi do noćnih posjeta policije iako sam ih pismeno upozorio da zbog višegodišnjih napada na moj život i prava, bilo kakav pokušaj kontakta policije sa mnom tretiram kao pokušaj ubistva, sve dok ne dobijem pismene odgovore na sva postavljena pitanja vezana direktno za ugrožavanje mog života. Tako se i nakon prethodne prijave "Posljedice napada na ustavni poredak" od 24.01.2024. ponovilo isto te je policija dolazila 25.01.2024. oko 18:20 a onda su dolazili i narednih dana prije mraka, raspitujući se kod drugih lica, gdje boravim, koji mi je broj telefona, imam li automobil itd. Ova prijava se dostavlja i privatnom mafijaškom servisu MUP-u RS, sa uputom da u roku od 24 sata odgovori na sva postavljena pitanja vezana za napade na moj život i dostavi odgovore na moje mejlove te Tužilaštvu BIH, RJTRS i OJT Bijeljina. Sve dok ne dobijem tražene odgovore MUP ima status bande te tražim da se prekine sa slanjem službenika koji nemaju veze sa zločinima (ili možda imaju) ali im komanduju iste osobe koje prikrivaju brojne pljačke i ubistva a ima i takvih koji su umješani u ratne zločine. UKOLIKO TUŽILAŠTVO NE DOBIJE ODGOVORE ZA 24 SATA A NAJDALJE DO KRAJA RADNOG VREMENA 31.01.2024. OČEKUJEM DA IZDATE NAREDBE ZA PRITVARANJE SVIH ODGOVORNIH LICA IZ POLICIJE, (IMENA VIDLJIVA IZ SADRŽAJA PRILOGA) UMJEŠANE U POKUŠAJE MOG UBISTVA I ISTOVREMENE NAPADE NA MOJA PRAVA TE KONSTANTNO UGROŽAVANJE ŽIVOTE PA NEKA USMENO ODGOVARAJU KOGA ŠTITE I ČIJE SVE ZLOČINE PRIKRIVAJU. U nastavku ću ukratko izneti argumente - dokaze iz kojih se vidi smišljeni organizovani kriminal takozvane policije a koja nema nikakve veze sa narodom i zakonima nego je "legija stranaca". Ne zato što su stranci nego zato što rade za interese okupatora - internacionalne mafije. Iz priloga "Dopis službe predsjednika 01-2-059-1414-1-20 od 13.05.2020. sa prilozima" koji je poslat MUP-u, prije skoro 4 godine se vide motivi za brojne pokušaje mog ubistva. Naime, policija je švercujući narkotike sa ortacima iz Federacije i Bobar grupe, ubila osmogodišnju djevojčicu Ivonu Bajo te su uklonili materijalni dokaz, oprali ga benzinom i o tome nisu obavjestili OJT Bijeljina a na moje pismene zahtjeve iz 2018-te i čak 2011-te ne odgovaraju.
Nakon što sam otkrio ove i druge dokaze zločina policije, konstantno se dakle pokušavalo sa mojim ubistvom korištenjem gomile provokatora i ortaka iz narko klanova kojima su lagali da ih ja cinkarim u drugim upravama a bilo je i nekoliko desetina poziva sa nepoznatih brojeva sa ciljem da me lociraju na šta nisam reagovao sve do nedavno kada sam ustanovio da je broj koji me pozivao registrovan u MUP-RS te potom lično nazvao taj broj da pribavim dokaze o mahinacijama. Detalje o tome sam dostavio u sadržaju priloga "Prijava za produženo krivično djelo protiv više lica od 14.10.2023." poslato u RJTRS i OJT Bijeljina a dokazi su dostavljeni i Tužilaštvu BIH pod nazivom "Reakcije iz policije na krivičnu prijavu" čiji sadržaj i datum neću navoditi. Dan nakon slanja pomenute prijave, došlo je do akcije Tužilaštva BIH uz hapšenje kriminalne grupe krijumčara na teritoriji Bijeljine, kada je oko 10 sati ujutro na moja vrata dolazila policija a istovremeno je obješen pritvorenik u PU Bijeljina te nakon proteklih 75 dana nema podataka o rezultatima obdukcije niti punom imenu stradalog. Policija se nakon tog vješanja primirila 2 meseca a potom su ponovo počeli da dolaze. Da li planiraju novo vješanje u pritvoru za mene ili da me nađu "samoobješenog" negdje, ostavljam Tužilaštvu da ustanovljava. Zbog ograničenja veličine priloga neću sada slati audio snimak razgovora koji je već poslat Tužilaštvima, nego samo transkript "Razgovor sa službenikom G.S." iz koga se vidi da osoba koja me pokušavala locirati, želi saznati kako znam - od koga sam saznao de je njegov broj registrovan u policiji. To su i najvjerovatniji motivi svih narednih dolazaka policije - žele saznati koji službenici mi dostavljaju podatke, milom ili silom, odnosno mučenjem, davljenjem i ostalim metodama koje koriste. I na stranu to, ostaje pitanje šta bi se desilo sa službenicima čija imena saznaju na takav način - konkretno da li su tako stradali i inspektor Marković, načelnik Bašić itd. Da je stanje u PU Bijeljina mnogo ozbiljnije i opasnije od pukog pokušaja mog lociranja i priprema ubistva pokazuju naredna 2 priloga koja su "isplivala" bukvalno u zadnjih par dana a to je "Dosta je laži Zorice Kusmuk" i "Tekstovi portala zoricakusmuk.info". Prilog "Dosta je laži Zorice Kusmuk" dostavljam kompletan a iz teksta se može zaključiti da unutar PU Bijeljina postoje 2 suprotstavljena tabora i oba nastupaju anonimno. Pomenuti blog je sponzorisan, (plaćena je raklama za njegovu promociju) za šta zahvaljujem sponzorima jer inače ne bih ni znao za ovu aferu. Dakle iz ovih priloga se vidi da je jedna grupa "anonimusa" povezana sa novinarkom Z.K. kojoj dostavljaju podatke o kriminalu druge grupe i pojedinih sudija i tužilaca dok druga grupa "anonimusa" tvrdi da su to laži i povezana je (nastupa kao odbrana) sa načelnikom i glavnim okružnim tužiocem a istovremeno za kriminal prozivaju neke druge pripadnike OJT i sudova u Bijeljini. Na osnovu svega zaključujem da one koji mi šalju policiju ne zanima samo ko mi je rekao da me pozivaju i lociraju ljudi iz PU Bijeljina, nego i to ko su službenici koji informišu novinarku Z.K. odnosno da li dobijam podatke od iste grupe. Iz sadržaja prijave od 14.11.2023. se može vidjeti da sam priložio tekst objavljen još 2015-te a u sadržaju kog se opisuje kriminal identičan kao kod akcije "Divič" i što je još zanimljivije - jedan od glavnih likova je upravo službenik koji me je pokušavao locirati pozivima sa službenog telefona. Neću iznositi svoje mišljenje o tome koja je od 2 grupe "anonimusa" u pravu no skrećem pažnju prije svega Tužilaštvu BIH da samo postojanje ovog sukoba dovodi do ozbiljnih opasnosti za brojne svjedoke i sve one za koje se pomisli da nešto znaju i u tom svjetlu treba posmatrati neke od likvidacija i "samoubistava". Što se tiče aktivnosti druge strane u sastavu priloga "Tekstovi portala zoricakusmuk.info" sam prenio samo naslove od 3 članka iz kojih se vidi da su na meti novinarke i njenih informatora, (podnesene prijave) načelnik PU i glavni tužilac OJT Bijeljina.
Ja sa ovim tekstovima nemam nikakve veze a i da znam ko dojavljuje ne bih to ispričao policiji koja me pokušava godinama ubiti a već je ubila ćerku moje sestre. Takođe je vidljivo da sve svoje tekstove i prijave potpisujem punim imenom uz adresu i ne krijem se kao ove 2 grupe. Nadalje ni trenutni načelnik PU ni sadašnja Glavni tužilac nisu bili na tim pozicijama kada je ubijena Ivona Bajo ni kada su bili najintenzivniji pokušaji mog ubistva. Načelnika sam pomenuo "usput" u nekoliko tekstova kao "saučesnika" direktora policije zbog prikrivanja imena počinilaca krivičnih djela a glavnu tužiteljicu NIKADA, ni u jednoj prijavi niti pritužbi jer krivicu pripisujem prije svega direktno odgovornima na vrhu, poput Kostreševića, Dodika i Karana, koji su spremni naložiti ubistva bilo kog tužioca, sudije ili inspektora a ja ne želim ugroziti bilo koga, posebno ne osobe koje znam od ranije poput glavne tužiteljice koja je porijeklom iz istog mjesta kao i ja. Vezano za dolaske policije i eventualne razloge za to citiram dio iz prijave od 14.11.2023. poslate u RJT i OJT Bijeljina : "Na kraju ističem da kompletan MUP i sudsku policiju kao servise Tužilaštava i Sudova, tretiram kao bandu jer su učinili više krivičnih djela saučestvujući u pripremi pokušaja mog ubistva a to sam dokazao tek u sudskom postupku, pošto su falsifikovali dokumentaciju - činjenične opise i potpise. Svaki eventualni kontakt sa mnom tretiraću kao pokušaj ubistva sve dok mi komande i jednih i drugih ne odgovore na postavljenja pitanja u zahtjevima vezano za napade na moj život i prava. Što se tiče RJTRS i OJT Bijeljina, vaše je pravo da po eventualnoj prijavi protiv mene bila ona potpuno izmišljena ili kod vas izazivala sumnju da je možda istinita da sam "glavni snabdjevač" svih dilera u RS, inače policijskih ortaka ili sam uvrijedio nekog firera, poglavnika, satnika i slično - pokrenete istragu i protiv mene ali bande iz MUP-a ili sudske policije ne mogu biti asistenti u tome. Dokazao sam pred sudom da lažu čim zinu i ne može im se vjerovati makar mahali sa bilo kakvim papirom jer su falsifikovali i sudske presude a ne samo sopstvene zabilješke. Stoga ako bilo kada u budućnosti želite da me saslušate pošaljite mi obavjest o tome na ovde navedene mejlove i sam ću doći u nadležno OJT Bijeljina. Ako je potrebno opisati kriminal vezano za moje krivične prijave to ću naravno uraditi a ako eventualno policija ili bilo ko - mene prijavi za bilo šta, izjaviću da neću odgovarati ni na jedno pitanje sve dok ne budu ispunjeni moji zahtjevi o prestanku napada na prava garantovana Ustavom, prvenstveno na člana 23 što obuhvata uvid u sve materijale, predmete i dokumente povezane sa mnom, koje su prikupljali MUP, Tužilaštva i sudska policija a koji se nakon lažnih prijava i nelegalnih "posebnih istražnih radnji" uz pokušaje ubistva, kriju od mene." Dakle - ako bilo koje Tužilaštvo eventualno šalje ove policijske bande na mene a za koje sam i pred sudom dokazivao kakvi su lažovi, zločinci i monstrumi, saučestvuje u pokušajima mog ubistva i direktno su odgovorni za moguće posljedice ukoliko budem napadnut. Sa time je više puta upoznata i policija a unutar priloga "Zahtjev ministru i načelniku PU Bijeljina od 09.11.2023." sam ih upozorio : "Imajući u vidu da sam već slao više zahtjeva na koje nije odgovarano nego su stradali svjedoci, počev od okružnog tužioca Dragana Ninkovića 2020-te - vatrenim oružjem, sudije Luke Borovčanina - vješanjem 2021-e, načelnika Radenka Bašića - vatrenim oružjem 2022-e, okružnog tužioca Debeljević Milorada iste godine te na kraju inspektor Nenad Marković - vatrenim oružjem 2023-e, zahtjevam da mi zbog hitnost bude odgovoreno ODMAH, (24 sata) a najkasnije do 10.11.2023. u 23:59:59. I logično, policija nastavlja da radi za mafiju te prikriva dokaze i počinioce a još važnije obavještenje policiji je u sastavu priloga "Zahtjev za PS Bijeljina 2" iz koga citiram : "S obzirom da je osim brojnih podmuklih i prikrivenih pokušaja ubistva i osim ovog događaja koji je dokumentovan u sudskom spisu, MUP RS, uputio i direktnu prijetnju ubistvom, prilikom fizičkog napada na mene 22.05.2019. koja niti je ikada povučena, niti je bilo ko sankcionisan, odnosno kriju se imena svih kriminalaca umješanih u brojne povezane zločine time je u skladu sa zakonskim odredbama svaki pripadnik policije istovremeno i pripadnik zločinačke organizacije te ću svaki kontakt na ulici ili drugom javnom mjestu a posebno fizički kontakt - napad, tretirati kao pokušaj ubistva od čega ću se trenutno braniti golim rukama. Za bilo kakav incident ovoga tipa, odgovorni su komandiri PS Bijeljina 2 u zoni svoje teritorije te komanda PU Bijeljina, odnosno direktor policije izvan te zone ali i unutar nje. MUP RS tretiram kao bandu i svakog službenika kao člana bande ubica i zločinaca a tako će ostati sve dok ne odgovore na postavljena pitanja iz ovog i drugih zahtjeva, povezanih sa pokušajima mog ubistva i ubistva osmogodišnje djevojčice Ivone Bajo i prikrivanje tog zločina, koji je izvršila policija, prilikom šverca narkotika u zločinačku Bobar grupu preko čije banke su prali krvavi i prljavi novac. SVAKO KO KRIJE DOKAZE I NAPADAČE NA MOJ ŽIVOT I PRAVA A ONDA ŠALJE POLICIJU DA MI LUPA NA VRATA JE SAUČESNIK DIREKTNIH UBICA IVONE BAJO, KRIMINALACA KOJI POKUŠAVAJU DA ME UBIJU I NJIHOVIH NALOGODAVACA TE U SKLADU SA TIM TRAŽIM HITNU REAKCIJU TUŽILAŠTVA. Vezano za metode pokušaja ubistva prilažem "Komentari na članak" iz koga se vidi da inspektor bloger R.B. (ali i drugi) lažu okolo da sam cinkaroš, čime stvaraju motive kod svojih ortaka da me ubiju što policije neće da demantuje niti da se izjasni da li sam njihov informator. Jasno je da su ispleli monstruoznu gestapovsku mrežu kriminala, ucjena i prijetnji koju žele da zadrže a ne radi se samo o spoljnjim saradnicima policije nego su i brojni policajci umješani u ozbiljna krivična djela te su u zamjenu za zaštitu spremni da me ubiju i na kućnom pragu. Osim toga u sklopu priloga sam napisao prije oko 15 mjeseci, citiram : "Ti, Dodik i jos mnogi ćete uskoro da završite na robiji pa bi bilo korisno da pripremis odbranu za sebe umjesto sto si opravdavao krivicna djela drugih, pocev od prijetnji clanovima VSTV pa nadalje. Baš bih volio da objaviš dokaze o tome da sam ja doušnik i kojim sam to inspektorima nosio podatke. Istina je da sam ja tebe razotkrio kao 'trojanskog konja' i obavjestio neke osobe. Žao mi je samo što nisu svi znali za to pa bi i danas bili živi - počev od Kneževića do Bašića..."
Ovo je tada moglo da se posmatra površno bez mnogo interesa ali danas kada je u toku suđenje Dodik Miloradu, onda i lažljivac R.B. i "MNOGI DRUGI" kako sam napisao gledaju i čitaju ovo u sasvim drugom svjetlu i sigurno strahuju od ostvarenja toga što sam napisao. Dovoljno za motive kako već optuženog, tako i svih ostalih koji prikrivaju brojne zločine. Pobrojani materijal je u suštini dovoljan da dokaže motive napada na mene ali ću priložiti još nekoliko prijava gdje se iz samih naslova vidi kome sam sve smetnja i ko me želi mrtvog. Zahtjev i krivična prijava direktoru policije i načelniku od 17.03.2021. je napisan prije oko 3 godine a samo par dana nakon toga je obješen sudija Luka Borovčanin, pominjan kao svjedok. Nakon što sam poslije 6 mjeseci saznao uzrok smrti Borovčanina, napisao sam prilog "Dopuna krivične prijave protiv direktora policije i načelnika PU Bijeljina od 26.10.2021." Prilog "Razotkrivanje lažljivog inspektora i `gebels` grupe - NA RUKE GLAVNOM TUŽIOCU" je prijava protiv inspektor blogera B.R. i ortaka a "Krivična prijava protiv vođa policijske zločinačke terorističke organizacije i saučesnika" te "Kako je vođa mafijaške terorističke organizacije `pekao` zanat od 10.10.2022." je usmjerena na sam vrh policije na čelu sa Kostrešević Sinišom koji je koordinisao svim policijskim akcijama u vrijeme pokušaja mog ubistva, uključujući i gestapovske metode 27.09.2018. u PS Bijeljina 2. Na kraju su koautori "crne knjige" opisani u prilogu "Krivična prijava protiv Dodik Milorada i saučesnika od 21.07.2023." te savjetnik protiv koga sam napisao prilog "Krivična prijava protiv Siniše Karana i saučesnika od 24.11.2023." Svi policajci koji mi lupaju na vrata su pod direktnom komandom ove troglave mafijaške aždaje...

PRILOZI

Dopis službe predsjednika 01-2-059-1414-1-20 od 13.05.2020. sa prilozima, Prijava za produženo krivično djelo protiv više lica od 14.10.2023.; Razgovor sa službenikom G.S.; Dosta je laži Zorice Kusmuk, Tekstovi portala zoricakusmuk.info, Zahtjev ministru i načelniku PU Bijeljina od 09.11.2023.; Zahtjev za PS Bijeljina 2, Komentari na članak, Zahtjev i krivična prijava direktoru policije i načelniku od 17.03.2021.; Dopuna krivične prijave protiv direktora policije i načelnika PU Bijeljina od 26.10.2021.; Razotkrivanje lažljivog inspektora i `gebels` grupe - NA RUKE GLAVNOM TUŽIOCU, Krivična prijava protiv vođa policijske zločinačke terorističke organizacije i saučesnika, Kako je vođa mafijaške terorističke organizacije `pekao` zanat od 10.10.2022.; Krivična prijava protiv Dodik Milorada i saučesnika od 21.07.2023.; Krivična prijava protiv Siniše Karana i saučesnika od 24.11.2023.

Zdenko Bajo Majke Jevrosime 20 76300 Bijeljina Bajozdenko@gmail.com Zdenkobajo@gmail.com 065831902