subota, 30. siječnja 2021.

SMIŠLJENI ZLOČINI PRIPADNIKA DODIKOVOG MAFIJAŠKOG KLANA

Nadležnost sudova je propisana zakonom o sudovima i ZKP-u i ne može tužilaštvo svojim mahinacijama i "žongliranjima" da se ismijava ni sa građanima, ni sa pravima, ni sa zakonom a ni sa sudovima i ne može tužilaštvo da bilo kakvim svojim odlukama, mjenja nadležnost sudova. ZA TO JE JEDINO OVLAŠTEN ZAKONOM, VRHOVNI SUD REPUBLIKE SRPSKE...

REPUBLIČKO JAVNO TUŽILAŠTVO

POSEBNO ODJELJENJE ZA SUZBIJANJE KORUPCIJE, ORGANIZOVANOG I NAJTEŽIH OBLIKA PRIVREDNOG KRIMINALA BANJA LUKA

SMIŠLJENI ZLOČINI PRIPADNIKA DODIKOVOG MAFIJAŠKOG KLANA

NAPOMENA : U skladu sa odredbama ZKP-u i aktuelnom vanrednom sutuacijom, dostavljam u roku od 8 dana, pritužbu i dodatni materijal, na zvanični mejl RJTRS, kako ne bi došlo do kontaminacije pri poštanskom transportu i ugrožavanja zdravlja i života pripadnika tužilaštva. Očekujem da se ova pritužba i prilozi profesionalno analiziraju, pritužba usvoji i predmet pošalje Tužilaštvu BIH ili alternativno dodjeli drugom tužiocu a skenirana odluka po pritužbi da mi bude dostavljena na isti način iz istih razloga...
U uvodu, navodim neke zakonske odredbe, koje sam vjerovao da će ih tužilac znati te stoga nisu bili citirani u prijavi.
RELEVANTNI ČLANOVI IZ ZAKONA :
ZAKON O TUŽILAŠTVIMA REPUBLIKE SRPSKE : "Član 26.(1) Okružna tužilaštva su: 4. Okružno tužilaštvo u Istočnom Sarajevu za područje Okružnog suda u Istočnom Sarajevu."
ZAKON O SUDOVIMA REPUBLIKE SRPSKE : "Član 26.(1) Osnovni sudovi su: m) Osnovni sud u Sokocu, za područje opština Sokolac, Istočni Stari Grad, Pale, Istočno Novo Sarajevo, Istočna Ilidža i Trnovo.
Član 35. Vrhovni sud naležan je da : e) odlučuje o prenošenju mjesne nadležnosti s jednog suda na drugi sud, kada je to određeno zakonom."

Nadležnost sudova je propisana zakonom o sudovima i ZKP-u i ne može tužilaštvo svojim mahinacijama i "žongliranjima" da se ismijava ni sa građanima, ni sa pravima, ni sa zakonom a ni sa sudovima i ne može tužilaštvo da bilo kakvim svojim odlukama, mjenja nadležnost sudova. ZA TO JE JEDINO OVLAŠTEN ZAKONOM, VRHOVNI SUD REPUBLIKE SRPSKE.
Da bi osnovni sud u Sokocu dobio nadležnost, mora dakle postojati rješenje Vrhovnog suda Republike Srpske kojim se tačno određeni predmet daje u nadležnost a što ne postoji. Uz ovu pritužbu dostavljam i dokument "Vrhovni sud RS 118-0 SuI-18-000 176 od 14.06.2018." kojim Vrhovni sud RS odgovara na moj "Zahtjev za informacije Vrhovnom sudu" koji takođe prilažem. Dodatni dokaz da takve odluke nema je prilog "Sokolac sud odgovor od 03.10.2018." iz koga se vidi ne samo to, nego i da u predmetu ne postoji čak ni rješenje o prenosu nadležnosti za OJTIS na koje se Čolović poziva, što bukvalno znači da su sve radnje protiv mene vršene na "časnu pionirsku riječ" Čolović Rajka.
Iz sadržaja pomenutog dokaza se vidi da ne postoji nijedan predmet u kome sam ja stranka u postupku, što znači da je i predsjednik suda u Sokocu Borovčanin Luka, (rođak kriminalca Danka Borovčanina, falsifikatora sudskog rješenja) lažirao nadležnost u dogovoru sa bivšim glavnim okružnim tužiocem u Istočnom Sarajevu Rajkom Čolovićem.
U međuvremenu sam saznao da je okružni tužilac Tomaš Jovana, imenovana na dužnost tek u martu 2017. godine, što znači da nije mogla otvoriti montirani lažirani predmet protiv mene 2015-te, nego je to učinio glavni okružni tužilac i eventualno njime zadužio nekog drugog tužioca.
Od kolegija specijalnog tužilaštva tražim, odnosno predlažem da se ovaj materijal sa svim već dostavljenim i novim dokazima uputi Tužilaštvu Bosne i Hercegovine s obzirom na životnu opasnost svih tužilaca u Republici Srpskoj, koji bi pokušali postupati u skladu sa zakonom.
Stoga i ne zamjeram gospođi tužiocu Glušac što nije izvršila nijednu radnju jer postoji realna opasnost da bi u skladu sa javno izrečenim nalozima šefa mafije Dodik Milorada, završila kao kolega iz Istočnog Sarajeva, koji je ubijen iz vatrenog oružja 30. juna 2020. o čemu dostavljam dokument tužilaštva "Saopštenje za javnost 30.06.2020." kao dokaz ili bi s obzirom da se radi o Banjaluci, plaćene ubice izvršile egzekuciju vješanjem, kao što je to učinjeno sa Glavnim republičkim zdravstveno sanitarnim inspektorom, gospodinom Desimirom Miljićem, početkom marta 2020. godine.
Samo nekoliko dana pred ubistvo okružnog tužioca g. Ninkovića, poslao sam pismeni zahtjev, (Javni poziv tužilaštvu na saradnju sa građanima.pdf) novoj glavnoj tužiteljici Vukadin Anici i gđi tužiocu Tomaš Jovani sa ključnim pitanjem, ko je tužilac koji je 2015-te, otvorio ili zadužio lažirani predmet protiv mene. Odgovor na to nije stigao ali je umjesto toga ubijen svjedok kriminala g. Ninković, koji je moguće i sam bio obmanut od strane Čolovića i zadužio montirani predmet a sasvim sigurno je znao sve detalje o kriminalu Čolovića. Ako je tužiteljici Glušac i dalje sve ovo "nejasno i nepovezano" neka provjeri na internetu ili službeno da li su istiniti podaci o nasilnoj smrti osoba koje sam naveo. Da li će vjerovati u bajke o samoubistvima, ostavljam svakome neka sam procjeni.
Zločinci koji stoje iza ovih likvidacija su se naravno pobrinuli da ih predstave kao samoubistva i to odmah bez ijedne provedene istražne radnje a do današnjeg dana o tome nije se u javnosti pojavila nijedna informacija, koja bi išla u prilog tim lažima.
Gospođa tužilac to vjerovatno vrlo dobro zna i zbog toga se dobro čuvala da ne preduzme ni jednu radnju, koja bi ugrozila njen život.
Nadalje skrećem pažnju da meni niko nije omogućio da podnesem pritužbu Uredu disciplinskog tužioca, nego je to pravo propisano zakonom, što sam i učinio te je zbog nepoštovanja naloga Visokog sudskog i tužilačkog vijeća od kojih sam jedan dostavio uz prijavu "Vstv 014-07-10-28-181-2018 od 04.10.2018." zločinac Rajko Čolović smijenjen sa pozicije o čemu sam naknadno obaviješten dopisom "UDT DI 009312 19 od 27.01.2020." koji prilažem.
VSTV-e i UDT-a su dakle u okviru svojih nadležnosti, istražili moje pritužbe i ustanovili da prenos nadležnosti na koji se pozivao Čolović ne postoji i kako se može vidjeti smjenjen je ali bez ikakvog obrazloženja u javnosti o razlogu. UDT je nadležan za disciplinske prekršaje, otkrio je nezakonitosti kod Čoloviča ali nema nadležnost za krivični postupak i time se naravno nisu bavili, dok sa druge strane, RJT Glušac, nije htjela ni sekunde da istražuje, kamoli da zatraži izjavu prijavljenih o tome ili "ne daj bože" da joj dostave kopije dokumenta na osnovu kojih su "stekli" nadležnost.
Vezano za događaj na dan 27.09.2018. koji sam opisao u prijavi... u međuvremenu je pred Osnovnim sudom u Bijeljini vođen postupak "80 0 Pr 100636 18 Pr" u kome sud, podvlačim SUD konstatuje da su državni službenici prekšili zakon, dok ja sa svoje strane, nisam to učinio ni na koji način.
To se može vidjeti iz priloga "Rješenje 80 0 Pr 100636 18 Pr" Osnovnog suda u Bijeljini koje prilažem u pdf fajlu a koje je postalo pravosnažno rješenjem Okružnog suda takođe u istom prilogu.
Prilikom pokušaja da dobijem materijal od MUP-a, po osnovu prava iz ustava, član 23, ZOKP-u i ZOSPI-a, 22.05.2019. sam napadnut u zgradi PU Bijeljina, od strane pripadnika MUP-a u civilu, fizički objema rukama, te mi je isti prijetio da ću biti ubijen ako se ikada više pojavim da tražim bilo kakve dokumente ili neka svoja prava.
Potom me je nekoliko metara vukao i gurao do izlaza iz zgrade ali pošto me nije uspio uplašiti, službenik se zbunio te potom pobjegao na sprat zgrade dok je sve to gledalo nekoliko uniformisanih službenika, koji nisu ni prstom makli da ga zaustave. I OVAJ DOGAĐAJ POKAZUJE DA JE DODIK OD TAKOZVANE DRŽAVE NAPRAVIO OBIČNU BANDU RAZBOJNIKA.
Materijal o tome sam dostavio ministru unutrašnjih poslova i Predsjedniku Republike Srpske, na šta je reagovala predsjednica, te mi je dostavljen "Dopis službe predsjednika 01-2-059-1414-1-20 od 13.05.2020." upućen takođe i ministru UP sa prilozima a nastao poslije mog obraćanja "Zahtjev predsjedniku republike i vladi" u kome je opisan dio razbojničkih aktivnosti pripadnika mafije.
Iako je od tada prošlo više od 6 mjeseci, uprkos mojim stalnim pismenim obraćanjima i zahtjevima, MUP krije dokumentaciju i ime napadača, kao i drugih počinilaca krivičnih djela vezano za navedene događaje, smišljeno pružajući zaštiti i osobama koje su navedene u krivičnoj prijavi ovog predmeta.
No da se vratimo dokumentaciji i dokazima koji već postoje.
U pomenutom predmetu "80 0 Pr 100636 18 Pr" pred sudovima u Bijeljini, koji je vođen u međuvremenu došao sam do još nekih dokaza, koji su ranije bili pokušavani da se sakriju od mene, te skrećem pažnju na prilog "Zabilješka 15-01-3-052.7-2045-18 od 27.09.2018." iz koje se vidi da službenici sudske policije nisu imali naredbu uz sebe, što je u suprotnosti sa zakonom a što je već konstatovao i sud u svom rješenju.
Nasuprot tome u prilogu "Zabilješka SP 1774-18 od 27.09.2018." sudske policije, koju je sačinio i diktirao Danko Borovčanin, ta ključna činjenica je izostavljena odnosno prikrivena a na kraju se vidi da sam uprkos teškom stanju, koje je prikriveno, ostavljen na ulicama Sokoca gdje je kako sam i opisao čekao tim za likvidaciju. Sadržaj zabilješke je prethodno prikrivao prijavljeni zločinac Borovčanin što se može vidjeti iz priloga "Sudska policija SU-SP-3-331-10 od 09.10.2018."
Da takozvani službenici Republike Srpske nisu postupali u skladu sa zakonskim propisima nego u stilu srednjovjekovne inkvizicije, može se vidjeti iz dokaznog postupka "Zapisnik od 02.10.2019. sa pretresa 80 0 Pr 100636 18 Pr" priloženo kao pdf fajl, gdje sudski policajac Jelačić Srebrenko na strani 11, izjavljuje da je čuo kako tražim hitnu pomoć zbog teškog gušenja koje sam imao.
I dakle uprkos gušenja opasnog po život, iako su zakonom obavezni da obezbijede medicinsku pomoć, što je čak navedeno kao obaveza i u dokumentima, službenici MUP-a i sudske policije to nisu učinili, nego su lažirali dokumente i prećutali tu činjenicu koja je dokazana tek u sudskom postupku.
Službenici sudske policije su na moj zahtjev za medicinsku pomoć, ušli u zgradu i obavijestili načelnika ali kada se vratili nisu mi omogućili medicinsku pomoć, nego su saopštili da moraju izvršavati dobijeno naređenje te me u teškom stanju transportovali na Sokolac i kako se vidi na kraju ostavili na ulici.
Naredbe za to razbojničku ponašanje mogle su doći samo od načelnika Borovčanin Danka koga sam i prijavio ili od saučesnika u krivičnom djelu Rajka Čolovića ili Luke Borovčanina koji su uprkos svemu željeli da me što prije isporuče timu plaćenih ubica koji je čekao.
Tokom postupka, zatraženo je od MUP-a, sudske pojicije, OJTIS i suda u Sokocu da dostave u predmet materijal na kome eventualno zasnivaju zakonitost svoga djelovanja dana 27.09.2018. što niko od navedenih nije učinio jer su pokušali obmanuti i mene i neke službenike lažima da je Vrhovni sud na zahtjev suda u Bijeljini preneo nadležnost na Sokolac, kao i RJTRS na OJTIS. Prilažem kao pdf fajl "Zahtjev i obavještenje za OJTIS" te "Potvrde pošte o prijemu 11.09.2019." iz kojih se vidi da su identični zahtjevi poslati u OJTIS, Sudu u Sokocu, MUP-u, sudskoj policiji ali i informativno Vrhovnom sudu RS, kome su poznati detalji ove razbojničke akcije i koji je nakon dopisa poslatog 14.06.2018. inicirao istražne radnje o kojima neću sada iznositi detalje, osim činjenice da je Borovčanin Luka, spriječen 2019-te, da preuzme kontrolu nad OJTIS, nakon smjenjivanja Čolović Rajka i pošto je "svojevoljno" povukao kandidaturu na mjesto glavne tužiteljice u OJTIS je imenovana Vukadin Anica.
S druge strane, ja sam u predmet "80 0 Pr 100636 18 Pr" priložio dokaze iz Vrhovnog suda i RJTRS čime sam dokazao nezakonitost postupanja, koju je suštinski utvrdio i sud. Dakle, imajući u vidu važeće zakone Republike Srpske, koje sam i citirao, OJTIS i sud u Sokocu imaju u događajima koje sam opisao u krivičnoj prijavi status terorističke organizacije i to je najblaži izraz, dok je stvarna uloga mnogo teža. Suštinski RS je izvela razbojnički teroristički napad na mene, kršeći sve zakone u želji da me ubije u sadejstvu sa saučesnicima iz tima za likvidaciju a zbog toga što sam razotkrio ulogu MUP-a, komande sudske policije i saučesnika iz Istočnog Sarajeve u ubistvu osmogodišnje djevojčice Ivone Bajo prilikom šverca narkotika koji je Republika Srpska vršila sa teritorije Istočnog Sarajeva u zločinalčku Bobar grupu preko koje je RS istovremeno pljačkala stotine miliona maraka svake godine. Nadam se da je g-đa tužilac Glušac, čula da se za dio opljačkanog novca vodi postupak a da je u zaštitu počinilaca prije nekoliko godina stao lično šef mafije, onaj isti koji je objelodanio formiranje "crne knjige" i izdao nalog za "borbu" svojim ljudima. To što jedan tužilac u svemu tome ne vidi krivična djela samo pokazuje da je u službi dodik milorada a ne Republike Srpske.
Razlog za lažiranje nadležnosti i pokušaje mog ubistva od strane prijavljenih je kako sam pomenuo ubistvo osmogodišnje djevojčice Ivone Bajo prilikom šverca narkotika sa područja pod kontrolom Čolović Rajka i Borovčanin Luke u Bobar grupu. Hronološki a najdirektnije vezano za ovu temu je "Zapisnik o predaji predmeta 080-0-Su-15-000 011(-128) od 15.04.2015." u kome je opisano da je materijalni dokaz ubistva skinut sa ubijene djevojčice Ivone Bajo, presječenog kaiša, dio nedostaje a ostatak je tretiran hemijskim sredstvom da bi se uklonili tragovi oruđa ubistva.
Čim sam pokrenuo pravne radnje oko ovoga, samo mjesec i po od prijema tih predmeta, Čolović u sadejstvu sa saučesnicima formira nelegalni predmet, početkom juna u OJTIS-o, te se pokreću "posebne istražne radnje" sa ciljem prikupljanja podataka za pripremu likvidacije te bi se predmet zatvorio zbog "zadesne smrti" osumnjičenog. Uprkos fašističkom tretmanu zločinca Borovčanin Danka, uspjevam zahvaljujući Osnovnom sudu u Bijeljini dobiti "Izjašnjenje po 80 0 K 065467 17 Kpp 3 od 16.01.2017." u kome OJT Bijeljina navodi da "NEMA SAZNANJA" o stanju u kome se nalazi pomenuti materijalni dokaz ubistva jer POLICIJA TO NIJE NAVELA. Ja naravno opet pokrećem pravne radnje za odgovornost onih koji su dokaz skinuli sa ubijenog djeteta, oprali benzinom i sakrili, što je već velika opasnost za kriminalni klan te intenziviraju pokušaje likvidacije angažujući desetine provokatora, doušnika i drugih saučesnika sa otvorenim ciljem odvlačenja na udaljenu lokaciju i likvidacije, što se može vidjeti iz snimka "Agent.mp3" načinjenog 08.06.2017 u 12:44:26. Ovaj precizan podatak je iz digitalne arhive a snimak je samo dio od 3 sata ubjeđivanja samo tog dana i više prethodnih pokušaja. Pošto ovakvi pokušaji odvlačenja u klopku nisu uspjeli, zločinac Čolović nekoliko dana nakon toga, kad mu je stigao izvještaj o neuspjehu pripremljenog ubistva, zadužuje tek pridošlu tužiteljicu Tomaš Jovanu da mi pošalje poziv 22.06.2017. obmanuvši je da postoji nadležnost. Iz priloga "Potpisi i pečati" koji sam davno dostavio i novoj Glavnoj tužiteljici Vukadin Anici, može se zaključiti da je čak potpis Tomaš Jovane falsifikovan a ne samo nadležnost. Svi ovi kako opisuje gđa Glušac "NEPOVEZANI" događaji su skoro sasvim sigurno i uzrok "SAMOUBISTVA" gospodina tužioca Ninković Dragana kao izuzetno opasnog svjedoka kriminala Čolovića i drugih pripadnika klana. Fotografije predmeta "dječji ruksak" koji su zločinci skinuli sa ubijene djevojčice i oprali benzinom mogu se vidjeti na prilogu "Ručni rad policije - dokaz ubistva" na koji mafijaški teroristički režim nema nikakav drugi odgovor, osim višegodišnjih pokušaja da me likvidira. Prilog "Ručni rad republike srpske - ubijena djevojčica" pokazuje kakav je monstruozni zločin u pozadini i zbog čega pripadnici dodikove bande pokušavaju da me ubiju, zbog čega je objelodanjeno formiranje crne knjige i "BORBA NJIHOVIH LJUDI U INSTITUCIJAMA PROTIV IMENA ZAPISANIH U CRNOJ KNJIZI". Možda gospođa Glušac nije znala razloge pripadnika klana za lažiranje nadležnosti i pokušaje mog ubistva te ako je tako ima priliku da ispravi svoje nemješanje u sopstveni posao a što sumnjam da je moguće. S tim u vezi dostavljam i poslednji "Bonus prilog - bez komentara" koji nema veze sa mojom prijavom ali ima sa sadržajem akta "Naredba T12 1 KTAO 0001341 20" od 23.12.2020.
Pokušaji ubistva su nastavljeni sve do danas a oko pola godine nakon terorističkog napada na mene 27.09.2018. i poslije smjene Rajka Čolovića i imenovanja Vukadin Anice na poziciju glavnog tužioca na području Istočnog Sarajeva je uhapšena grupa plaćenih ubica, poslije pokušaja likvidacije Slobodana Vasiljevića koji su godinama ranije bili pod zaštitom Rajka Čolovića i Luke Borovčanina.
I na kraju, što se tiče gospođe tužioca Dragice Glušac, neću protiv nje za sada pisati ni pritužbu Uredu disciplinskog tužioca niti krivičnu prijavu, iako je oboje zaslužila svojim nepostupanje, no kako sam rekao to je mnogo bolja opcija nego da bude meta plaćenim ubicama. Vezano za pritužbe UDT-a, koje su mi kako piše gđa Glušac "omogućene" donesena je 30.12.2020. prije 5 dana, odluka UDT: 18065/18, protiv sudije čije je ime navedeno u odluci ali ga neću ovde objavljivati jer i nije bitno ime, nego razlozi za počinjeni disciplinski prekršaj. UDT je kako me obavještavaju utvrdio odgovornost sudije, podneo disciplinsku tužbu VSITV-u BIH, te je izrečena konačna, javna mjera u skladu sa ovlaštenjima Vijeća.
"Pritužba zbog brutalnog gaženja prava iz zakona i ustava" kako sam je nazvao i priloženi dokumenti su direktno povezani i sa ovim predmetom i dokazima koje sam naveo vezano za prikrivanje ubistva Ivone Bajo i pokušaje likvidacije, čije aktere sad štiti i tužiteljica Glušac.
Nadam da će se da će ubuduće i ona i sve druge kolege tužioci, imati mnogo više slobode u radu s obzirom da je jedan od vođa mafije koje sam naveo Dodik Milorad pod istragom Interpola, zbog učešća u krađi i prometu umjetničkih predmeta.
Nije na odmet da pomenem i odluku Ustavnog suda Bosne i Hercegovine "AP-1031/19" donesenu neposredno prije pomenute afere a vezano upravo za "crnu knjigu" koju je objavio šef mafije.
Ustavni sud BIH je presudio u moju korist no iz odluke napisane na 16 strana, dostupne javno na sajtu tog suda, izdvajam samo ključnu rečenicu iz koje se vidi da je Ustavni sud prepoznao kriminal i fašističke metode, koje sprovodi Dodik Milorad, (kakve čine i njegovi ortaci iz Federacije BIH, samo što oni nisu tema ovde) i pripadnici njegovog mafijaškog klana, citiram sa 15-te strane pomenute odluke AP-1031/19 :
"Ustavni sud zapaža da apelant na svom blogu piše o aferama, nerasvijetljenim ubistvima, analizira i citira izjave političara sa slike, daje svoje kritičke osvrte o vlasti, radu institucija vlasti, što je svakako apelantovo legitimno pravo a teme o kojima apelant javno progovara su od javnog interesa."
Dakle i kompletan sadržaj ove pritužbe biće dostupan javnosti na internetu kao sastavni dio opisivanja kriminala dodikovih ljudi u institucijama a i UDT, VSTV-e, Ustavni sud i svi drugi organi su dužni u skladu sa obavezom iz ZKP-u, prijaviti krivično djelo za koje saznaju na bilo koji način, uključujući i moje apelacije, pritužbe i sve druge dopise što odgovorni profesionalci i čine a što se može i zaključiti na osnovu problema u koje je "iznenada" zapao mafijaški režim...

PRILOZI

Vrhovni sud RS 118-0 SuI-18-000 176 od 14.06.2018.
Zahtjev za informacije Vrhovnom sudu
Sokolac sud odgovor od 03.10.2018.
Saopštenje za javnost 30.06.2020.
Javni poziv tužilaštvu na saradnju sa građanima
UDT DI 009312 19 od 27.01.2020.
Rješenje 80 0 Pr 100636 18 Pr

Dopis službe predsjednika 01-2-059-1414-1-20 od 13.05.2020.
Zahtjev predsjedniku republike i vladi
Zabilješka 15-01-3-052.7-2045-18 od 27.09.2018.
Zabilješka SP 1774-18 od 27.09.2018.
Sudska policija SU-SP-3-331-10 od 09.10.2018.
Zapisnik od 02.10.2019. sa pretresa 80 0 Pr 100636 18 Pr
Zahtjev i obavještenje za OJTIS

Potvrde pošte o prijemu 11.09.2019.
Zapisnik o predaji predmeta 080-0-Su-15-000 011(-128) od 15.04.2015.
Izjašnjenje po 80 0 K 065467 17 Kpp 3 od 16.01.2017.
Potpisi i pečati
Ručni rad policije - dokaz ubistva
Ručni rad republike srpske - ubijena djevojčica
Bonus prilog - bez komentara

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
Zdenkobajo@gmail.com
065831902