subota, 10. kolovoza 2019.

HRONOLOGIJA VAŽNIJIH DOGAĐAJA PO DATUMIMA

Naveo sam samo dio ubistava a ovaj pokušaj je posebno specifičan jer su uhapšeni i posebno organizator Slaviša Jurošević godinama pod zaštitom policije i Rajka Čolovića. A NAPADAČI SU I SVE NAVEDENE SUDIJE KOJI SU PODRŽAVALI GODINAMA OVAKAV BANDITIZAM KABADAHIJA IZ POLICIJE I NAPADALI NA PRAVA GARANTOVANA USTAVOM A KOJA SU OBAVEZNI DA ŠTITE...

VISOKOM SUDSKOM I TUŽILAČKOM VIJEĆU

UREDU DISCIPLINSKOG TUŽIOCA - TUŽILAŠTVU BIH - SIPI

HRONOLOGIJA VAŽNIJIH DOGAĐAJA PO DATUMIMA

UVOD : ZOVSITV - "Disciplinski prekršaji sudija", "Disciplinski prekršaji tužilaca". KRIVIČNI ZAKONIK REPUBLIKE SRPSKE - NARODNA SKUPŠTINA REPUBLIKE SRPSKE Broj: 02/1-021- 641/17. Datum : 15. jun 2017. godine, Službeni glasnik Republike Srpske broj: 64/17 od 13.07.2017. Članovi "Napad na sudiju i javnog tužioca", "Povreda ugleda suda", "Povreda zakona od strane sudije ili javnog tužioca".
Dana 23.07.2009. prilikom krijumčarenja u Bobar grupu, transportom iz Sarajeva smrtno je ranjena osmogodišnja djevojčica Ivona Bajo a predmet ubistva i materijalni dokaz ubistva, (dječji ruksak, dvostruko presječenog kaiša) uklanjaju pripadnici mafije i u sadejstvu sa saučesnicima iz policije i tužilaštva, peru kaiš hemijskim sredstvom da bi prikrili zločin te uklanjaju dokaz iz istražnih radnji.
Do kraja 2014-te razotkrivam veći broj pripadnika MUP-a, tužilaštva i suda koji su saučestvovali u prikrivanju ubistva i krijumčarenja a pri tome su čak sačinili falsifikat sudskog rješenja. Pošto sam podneo prijavu o tome i te detalje objavio na internetu, pravi se plan da se formira predmet protiv mene u Istočnom Sarajevu, pokrenu posebne istražne radnje, pokuša "napakovati" neko ozbiljnije krivično djelo te se pripremaju timovi za likvidaciju uz obilje, agenata, špijuna, informatora, doušnika... koje u nastavku nazivam zajedničkimj imenom PROVOKATORI.

PRITUŽBA I PRIJAVA PROTIV VIŠE LICA ZA NAPAD NA PRAVA IZ USTAVA I ZAKONA

Protiv Mićić Ljubiše, Marković Jelene, Sekulić Cvijete, Malović Branke, Borovčanin Luke, Tomaš Jovane i Čolović Rajka zbog kršenja prava garantovanim članom 23 Ustava RS, odnosno "povreda načela nepristrasnosti" i više drugih disciplinskih prekršaja, što je za posljedicu imalo prikrivanje dokumentacije vezane direktno za mene i nastavak prijetnji ubistvom i fizičkih napada čak u zgradi MUP-a, od strane policajca u civilu, pred uniformisanim službenicima koji su to posmatrali i prikrili počinioca koji je pošto me nije uspio uplašiti i otjerati, pobjegao na sprat PU Bijeljina.

Napomena : U nastavku je samo manji dio materijala koji posjedujem.
16.01.2015. - Predajem dopis "Ko su falsifikatori" sa krivičnom prijavom.
07.05.2015. - Dopis OJT Bijeljina za RJT po T14 0 KT 0014420 15.
13.05.2015. - Provokator H.P.G. (komšinica OJTIS) me kontaktira putem interneta.
01.06.2015. - RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15.
04.06.2015. - Odluka RJT, T12 0 KTA 0000398 15 stiže u OJTIS i uprkos tome što se njome dodjeljuje moja krivična prijava njima u rad, Rajko Čolović formira nezakonit predmet protiv mene za sasvim drugo krivično djelo i njime zadužuje NN tužioca. U narednom periodu se angažuju provokatori i pokreću nezakonite "posebne istražne radnje sa ciljem da mi se "napakuje" mnogo ozbiljnije krivično djelo.
07.08.2015. - Provokator N.V, objavljuje tekst "REPRIKA NA KRIMINAL U VLASTI" na web adresi "http://replikanakriminaluvlasti2.blogger.ba/arhiva/2015/08/07/3919720" u kome opisuje praćenje i nadzor nada mnom te mi upućuje upozorenja i prijetnje.
24.04.2016. - U 23:06, me kontaktira provokator S.K. riječima "Jeli ovo sve moguce da se desava u Bijeljini?". Specifičnost je bila da se u narednom periodu, više desetina puta u audio razgovorima izgovarala ista rečenica ; "Šta misle te sudije, dal će se desiti i njima nešto i njihovoj djeci", sa očitom namjerom da izgovorim neku prijetnju koja bi se iskoristila protiv mene preko člana "Napad na sudiju i javnog tužioca".
15.07.2016. - Predajem pismene zahtjeve u OJT Bijeljina, PU Bijeljina, Okružni sud u Bijeljini i Osnovni sud u Bijeljini, vezano za pravo iz člana 23 ustava RS i prikrivanjem dokaza ubistva Ivone Bajo na šta NIKAD nisam dobio odgovore.
26.08.2016. - Danko Borovčanin, načelnik OCSP u Bijeljini, (kao reakciju na zahtjev od 15.07.2016. i moje traženje da nadležni reaguju) sačinjava dopis "SU-SP-3-331-10" kojim traži da se "pobudi" NEKO krivično djelo protiv mene. Isti je godinama nezakonito sprečavao pristup svim srodnicima ubijene djevojčice i kreirao falsifikat sudskog rješenja 80 1 Pr 000670 10, za šta sam podneo prijavu. Iako je potegao sve veze i spriječio sva svjedočenje njegovo autorstvo se može dokazati dokumentom A-326/12 koji je Novak Kovačević poslao VSTV-u, gdje na kraju navodi da prilozi koje šalje potiču od sudske policije.
11.01.2017. - U 01:15 me kontaktira provokator A.D. sa šifrovanim porukama koje su me trebale zainteresovati.
27. i 28.01.2017. - Provokator A.D. traži da se sastanemo sa izgovorom da ima dokaze o kriminalu koje bi objavio. Nalazimo se u kafe kladionici "Admiral" kod autobuske stanice. Dokaze mi ne daje a po rastanku ga pratim i vidim njegov susret sa instuktorom.
09.03.2017. - VSTV-e, imenuje Jovanu Tomaš za okružnog tužioca u OJTIS.
01.04.2017. - Jovana Tomaš, stupa na dužnost i daje joj se u rad "LAKI" predmet T17 0 KT 0006630 15, protiv mene, koji je do tad vodio za mene još uvjek NN tužilac, bez zakonskog osnova i bez rješenja o nadležnosti.
12.04.2017. - Sačinjavam i potom predajem "Zahtjev i obavještenje po predmetu 80 1 Pr 082502 17" kojim od sudije Cvijete Sekulić tražim materijal po pravu garantovanim članom 23 Ustava RS. Umjesto da mi omogući to pravo, sudija Sekulić dodatno napada na moja prava i uz više drugih krivičnih djela je saučestvovala u uništavanju spisa 80 1 Pr 000670 10, u kome je načinjen falsifikat sudskog rješenja.
08.06.2017. - Provokator J.S. poslije više prethodnih kontaktiranja, pokušava preko 3 sata da me ubjedi i odvede od kuće u pravcu Ugljevika i Tuzle, kod NN osobe sa stvarnim ciljem da me likvidira tim koji je čekao. Dio razgovora s njim u trajanju 04:40, sam više puta dostavljao sudu, tužilaštvu i policiji pod nazivom Agent.mp3.
15.06.2017. - NSRS, izglasava novi "KRIVIČNI ZAKONIK REPUBLIKE SRPSKE" sa novim članom "Napad na sudiju i javnog tužioca" pripremljenog specijalno za mene i po potrebi druge protivnike mafijaškog klana.
22.06.2017. - OJT, Jovana Tomaš mi upućuje PRVI "Poziv na saslušanje T17 0 KT 0006630 15" za već 29.06.2017. što je samo 7 dana po sačinjavanju poziva.
27.06.2017. - Odmah po prijemu sačinjavam i šaljem pismeni "Zahtjev za informacije za OTIS" kojim upozoravam na nenadležnost i tražim kopiju rješenja o nadležnosti, koje ni tad a ni kasnije nisu iz OJTIS, htjeli da mi dostave.
28.06.2017. - Provokator H.P.G se raspituje da li ću ići sutradan u Istočno Sarajevo.
05.07.2017. - Šaljem "Obavjest po predmetu T17 0 KT 0006630 15" prije svega Tomaš Jovani, (upozoravam da mi se priprema ubistvo) koja je uz prethodni zahtjev morala shvatiti da je obmanuta i da nije nadležna ali ona ili neko drugi uprkos tome nastavlja rad na nezakonitom predmetu.
13.07.2017. - Novi "KRIVIČNI ZAKONIK REPUBLIKE SRPSKE" se objavljuje u Službenom glasniku RS.
12.08.2017. - Provokator B.R. objavljuje tekst "Od koga policija štiti Ružicu Jukić" kojim brani i opravdava neposredno ranije iznesene prijetnje vješanjem provokatora H.P.G. upućene pripadnicima pravosuđa i praktično podstiče druge građane da čine isto. Paralelno je konstantno više provokatora angaživano da snimi audio ili u poruci neku slučnu prijetnju na kakvu pokušavaju da me nagovore. Isti provokator koji "brani" prijetnje vješanjem je nedavno podneo krivičnu prijavu protiv predsjednika vijeća kao dio plana za diskreditaciju kompletnog VSTV-a.
14.08.2017. - VSTV, izdaje saopštenje kojim osuđuje uvrede i prijetnje vješanjem, te poziva nadležne institucije da otkriju i sankcionišu ovakvo nedopustivo djelovanje.
14.08.2017. - Provokator H.P.G. odmah po okončanju sjednice VSTV biva informisana o zaključcima i to od onih koji su je angažovali a u 15:26, me kontaktira te potom u audio razgovoru traži "savjete" sa opaskom da joj je NEKO, sugerisao da se u narednom periodu primiri.
14.08.2017. - Avaz i više drugih medija u 18:10 objavljuje tekst "Ružici Jukić zbog prijetnji ubistvom dodijeljena policijska zaštita" i sa navedenim punim imenom provokatora, što pokazuje da je provokator H.P.G. znala sve detalje, prije njih a odmah po okončanju sjednice VSITV-a.
15.08.2017. - Udruženje sudija u Federaciji BiH, saopštenjem osuđuje uvrede i prijetnje vješanjem.
18.08.2017. - VSTV objavljuje "In memoriam" za preminulu Biljanu Petrović. Radi se o okružnom tužiocu iz OJTIS, koje je angažovalo provokatore a njena smrt je kako je navedeno IZNENADNA, svega 4 dana po pozivu VSTV-a da se otkriju i sankcionišu osobe koje stoje iza prijetnji vješanjem. Preminula osoba je bez ikakve sumnje znala detalje o angaživanju provokatora i upute kako da djeluju te je njena smrt svakako sumnjiva, posebno ako je ona prije Jovane Tomaš, bila obmanuta o "dodjeljenoj" nadležnosti i vodila predmet T17 0 KT 0006630 15.
13.11.2017. - Objavljen članak "Darko Elez izašao iz zatvora" poslije čega njegovi saučesnici iz tužilaštva i policije umješani u šverc narkotika intenziviraju pripreme za moju likvidaciju s obzirom da Elez kontroliše veliku broj pripadnika klanova u Istočnom Sarajevu. Donosi se odluka o podizanju lažirane optužnice sa ciljem da me dovedu na nišan timu za likvidaciju.
29. i 30.11.2017. - Provokator B.R. mi u mejl porukama prijeti "pravnim" posljedicama i kaznama.
29.11.2017. - Na moj rođendan, Tomaš Jovana podiže i predaje optužnicu protiv mene, nenadležnom sudu sa samo inicijalima u potpisu za razliku od poziva u kome je prezime kompletno.
07.12.2017. - Luka Borovčanin potvrđuje "optužnicu" i šalje odmah poziv za izjašnjenje, iako je zakonom predviđena procedura dostave optužnice i prethodnih prigovora. Naravno da mafiju ne zanima zakon nego želi što prije da me dovede na nišan plaćenim ubicama.
14.12.2017. - Provokator S.K. poziva preko fejsbuk mesindžera u 17:04, citiram iz fejsbuk arhive "Duljina: 129 min", sve pokušavajući da uz konstantno ponavljanje rečenice o sudijama i njihovim porodicama, izgovorim bilo šta, što bi moglo koristiti za neku pravu optužnicu umjesto lažirane za koju mi je par dana ranije poslat poziv.
15. do 22.12.017. - Kontaktira me ponovo provokator A.D. i traži sastanak. Cilj je bio da me snime plaćene ubice kako bi me lakše uočili po dolasku na Sokolac koji se očekivao 26.12.2017. A.D, je u prijateljskim vezama sa sudskim policajcem Deurićem, (ubio stranku pred sudom u Vlasenici) i sa nekima iz ekipe za pokušaj likvidacije Slobodana Vasiljevića, kao i sa samim Vasiljevićem.
20.12.2017. - Kreiram i šaljem uz prethodne prigovore, sudiji Luki Borovčaninu "Zahtjev za sudsku naredbu u predmetu 89 0 K 058509 17 KPS". Sve je dakle prije odluke o prigovorima a moje pravo iz člana 23 ustava se krši i krije dokumentacija koja bi dokazala falsifikovanje nadležnosti čime sam izlagan više puta životnoj opasnosti.
23.12.2017. - Provokator S.K. poslije više kraćih razgovora prethodnih dana, poziva preko fejsbuk mesindžera u 01:35. Za 97 minuta trajanja audio poziva, samo 3 dana pred moj očekivani dolazak na Sokolac, opet se pokušava standardnim "mamcem" isprovocirati neka prijetnja od mene bio kome.
11.01.2018. - Sudija Borovčanin Luka, odbacuje moje prigovore "rješenjem" i navodno prema podacima iz predmeta 80 0 P 097102 18, šalje poštom uz poziv. Dostava neuredna ali Pravobranilaštvo RS nije dostavilo kopiju tog poziva iako u podnesku navodi da je prilaže, što sam ukazao tokom rasprave. Narednih mjeseci, sudska policija, (pod komandom kriminalca Borovčanin Danka koji je sačinio falsifikat sudskog rješenja) nekoliko puta pokušava da me transportuje za Sokolac za koje vrijeme NIKO NIJE DOSTAVIO NIKAKAV DOKAZ O NADLEŽNOSTI.
29.01.2018. - Predajem u PU Bijeljina "Zahtjev za informacije" vezano za pravo iz člana 23 ustava RS i za predmete 89 0 K 058509 17 KPS i T17 0 KT 0006630 15 na koji NIKAD DO DANAS, nisam dobio odgovor.
12.03.2018. - Odlazim na ranije dogovoreni sastanak u PU Bijeljina, (vezano za zahtjev od 29.01.2018) prethodno više puta upozorivši sestru da organi iz Istočnog Sarajeva nisu nadležni što dobro znaju te je jedini logičan cilj svega, moj "dobrovoljni" dolazak ili prisilno odvođenje i ostavljanje kao mete pripremljenim timovima za likvidaciju. Tim upozorenjima koja su ostala zabeležena sam pokušao odvratiti mafijaški klan od toga. Previđanje se ostvaruje te me sudska policija presreće pri povratku sa lažima da imaju naredbu. Naredba je sačinjena tek po dolasku na Sokolac a sudija Borovčanin je LAŽIRAO u zapisniku prisustvo OJT, Stanka Nuića i navodne njegove riječi. Ni njegov potpis a čak ni štampano navedeno ime ne postoji u tom zapisniku. Srećom prijatelji objavljuju na mrežama moje hapšenje te mafija odustaje od plana ubistva uz ubjeđivanja da je za mene najbolje da na sledeći poziv dođem dobrovoljno da ne bi NAREDILI PRITVOR.
18.03.2018. - Mafijaški klan vrši otmicu a potom likvidaciju Davida Dragičevića, koju GESTAPOVSKIM METODAMA, pokušavaju prikriti svi organi RS.
03.04.2018. - Sudija Malović Branka sačinjava "Poziv po 89 0 K 058509 17 KPS" u kome navodi da IMAM PRAVO RAZMATRATI SVE SPISE I PREDMETE KOJI MI IDU U KORIST. Ovo pravo naravno nije poštovano nego svi sudovi, sva tužilaštva, MUP i sudska policija GESTAPOVSKIM metodama pod uticajem kriminalaca poput Čolovića, Kovačevića, Borovčanina, Markovića, Stjepanović itd... krše sva garantovana prava i rade za interese tajkunsko političke mafije sa kojom u sadejstvu pljačkaju narod i likvidiraju nepodobne.
04.04.2018. - Pošto mi je 12.03.2018. sudija Borovčanin uručio "rješenje" o odbijanju prigovora na kome je naveden broj odluke Republičkog tužilaštva na osnovu koje trvdi da je nadležan, zatražio sam kopiju direktno od RJT, što se i desilo, odlukom glavnog republičkog tužioca "IT-7/18". Uz nju mi je poslata i odluka "RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015." iz čijeg sadržaja se i definitivno vidi da je Rajko Čolović lažirao nadležnost za predmet protiv mene i obmanuo bar neke svoje kolege dok su mu neki drugi bili saučesnici.
03.09.2018. - Sačinjavam i potom predajem sudiji Marković Jeleni "Zahtjev za primjenu člana 23 Ustava RS i 131 - 135 ZPP u predmetu 80 0 P 077873 16 P" uz upozorenje da mi je zbog uskraćivanja navedenih prava i djelovanjem plaćenih ubica ugrožen život. Sudija Marković je saučesnik u pokušajima mog ubistva i prikrivanju ubistva Ivone Bajo, (što je suštinski konstatovao Okružni sud "Rješenje 80 0 P 039221 16 Gvl 2" od 13.04.2017.) te je samo nastavila sa falsifikatima i kriminalom napadajući ponovo na pravo iz člana 23 ustava RS. Ubrzo po donošenju navedenog rješenja 80 0 P 039221 16 Gvl 2, od 13.04.2017. je Rajko Čolović, koji je od ranije štitio kriminalne radnje sudije Marković, natjerao je Tomaš Jovanu da me pozove na nišan njegovim saučesnicima iz narko i auto mafije.
05.09.2018. - Kreiram i šaljem "Zahtjev za informacije" u OJTIS, kojim tražim kopije svih rješenja, odluka i naredbi vezanih za predmet T17 0 KT 0006630 15 u kome sam kao stranka optužen pred nenadležnim organom. Na zahtjeve nije bilo odgovora što je imalo za posljedicu da od mene bude sakrivena uloga NN tužioca, koji je vodio predmet prije Jovane Tomaš.
27.09.2018. - Presretnut sam od strane sudske policije, uz asistenciju provokatora koje sam bio svjestan (nisu imali naredbu uz sebe) te transpotovan u Sokolac i ostavljen na ulici kao meta ubicama iako sam zbog tegoba uzrokovanih polenom ambrozije tražio hitnu pomoć te više puta povraćao sa teškim posljedicama.
04.10.2018. - Predsjednik VSTV-a, Milan Tegeltija poslije mog zahtjeva za pristup informacijama, sačinjava akt "Vstv 014-07-10-28-181-2018" koji se šalje "na ruke" gospode Čolović Rajka i Borovčanin Luke te meni. U dokumentu se traži da postupe BLAGOVREMENO po mom zahtjevu kojim tražim dokument o njihovoj nadležnosti i da ga informišu a obavještavaju se i da ću ja biti informisan o ovom dokumentu. S OBZIROM DA NISU IMALI NIKADA RJEŠENJE O NADLEŽNOSTI, NISU GA NI DOSTAVILI NEGO SE UMJESTO TOGA PRAVI PLAN ZA DISKREDITACIJU PREDSJEDNIKA I KOMPLETNOG VSTV-A.
23.11.2018. - Realizuje se plan pokušaja diskreditacije sačinjavanjem video snimka uz asistenciju inspektora Pandže. Cilj je bio satanizacija kompletnog VSTV-a sa predsjednikom na čelu, koja je vršena konstantnom medijskom hajkom suštinski banalnog događaja u kome predsjednik VSTV-a niti čini neku kriminalnu radnju niti nagovještava da će učiniti. Radnje i riječi inspektora se pokušavaju pripisati predsjedniku VSTV-e sa ciljem da se skrene pažnja na taj snimak, po mogućnosti ukloni predsjednik ili čak uruši kompletno VSTV-e, kako bi kriminal pripadnika mafije koje sam razotkrio poslije lažiranja nadležnosti i njihove ranije veze sa klanovima i timovima za likvidacije ostale sakrivene.
08.10.2018. - Kreiram i šaljem sudiji Branki Malović "Zahtjev za izdavanje pismene naredbe suda" prema pravu iz člana 23 ustava i ZKP-u na koje imam i kao stranka pravo. Tražena naredba nije naravno izdata.
09.10.2018. - Kreiram i šaljem "Zahtjev za SP i sud u Sokocu" načelniku Borovčanin Danku i sudiji Branki Malović u kome tražim odgovorne za neukazivanje hitne pomoći dana 27.09.2018. OBJAŠNJENJE NARAVNO NISAM DOBIO.
26.10.2018. - Mafijaški klan i saučesnici Čolovića i ostalih iz pravosudno policijske mafije, likvidiraju dvojicu policajaca u Federaciji BIH na šta sam više puta upozoravao ranije pismenim dopisima da će se desiti.
01.01.2019. - Mafijaški klan i saučesnici Čolovića i ostalih iz pravosudno policijske mafije, likvidiraju Miloša Ostojića u Istočnom Sarajevu na šta sam više puta upozoravao ranije pismenim dopisima da će se desiti.
18.03.2019. - Kreiram i šaljem sudiji Mićić Ljubiši u predmetu 80 0 P 097102 18, "Treći zahtjev za primjenu člana 23 Ustava RS i 131 - 135 ZPP-u" vezano za moju tužbu za utvrđenje diskriminacije uzrokovane radnjama u lažiranom predmetu "T17 0 KT 0006630 15" tražeći prije svega kompletan spis ili kopiju spisa iz OJTIS. Sam naslov pokazuje da su postojala još 2 prethodna zahtjeva po tom osnovu na koje sudija Ljubiša Mićić nije reagovao, nego je moja prava kršio a pomogao i tuženoj RS i pripadnicima mafijaškog klana jer je umjesto tog spisa i drugih dokumenata i svjedoka koje sam zahtjevao da obezbjedi, suprotno mom zahtjevu, tražio i uneo u predmet BEZVRIJEDNO "izjašnjenje od 26.03.2019." potpisano ne od Jovane Tomaš niti od Rajka Čolovića, nego od OJT Mirze Đozo. Time je sudija Mićić uz kršenje mojih prava u tom postupku, postao i saučesnik pokušaja mog ubistva, prikrivanja ubistva Ivone Bajo i praktično direktan uzročnik i podstrekač napada NN lica na mene i prijetnji ubistvom 22.05.2019.
22.04.2019. - Mafijaški klan i saučesnici Čolovića i ostalih iz pravosudno policijske mafije, likvidiraju Slavišu Krunića u Trnu kod Banjaluke, na šta sam više puta upozoravao ranije pismenim dopisima da će se desiti.
22.05.2019. - Prilikom pokušaja da ostvarim prava garantovana ustavom RS uz dokaze prikrivanja ubistva Ivone Bajo koje sam doneo i zahtijevao da MUP, preduzme zakonom obavezujuće radnje, poslije oko sat čekanja, komanda MUP-a u PU Bijeljina je poslala NN batinaša da me verbalno i fizički napadne i prijeti ubistvom ako se ikada više pojavim. Poslije moje naknadne pismene krivične prijave, telefonski sam obavješten da se u OJT Bijeljina vodi predmet KTA - 25395. ZA OVO RAZBOJNIŠTVO, DIREKTNO SU ODGOVORNE SVE SUDIJE OD KOJIH SAM PRETHODNIH GODINA TRAŽIO ZAŠTITU PRAVA IZ ČLANA 23 USTAVA RS, A PRIJE SVEGA : SEKULIĆ CVIJETA, MARKOVIĆ JELENA, BOROVČANIN LUKA, MALOVIĆ BRANKA I MIĆIĆ LJUBIŠA, OD KOJIH SAM ZAHTIJEVAO ZAŠTITU PRAVA POSLIJE OTVARANJU PREDMETA T17 0 KT 0006630 15.
01.06.2019. - Mafijaški klan i saučesnici Čolovića i ostalih iz pravosudno policijske mafije, pokušavaju likvidaciju Slobodana Vasiljavića u Istočnom Sarajevu na šta sam više puta upozoravao ranije pismenim dopisima da će se desiti. Naveo sam samo dio ubistava a ovaj pokušaj je posebno specifičan jer su uhapšeni i posebno organizator Slaviša Jurošević godinama pod zaštitom policije i Rajka Čolovića a dio napadača je u vezama sa provokatorom A.D. koji je pokušao da me namami u klopku decembra 2017-te.
11.06.2019. - Nastalo je "Pismo Mitra Stankovića" koga sam naveo u prijavi kao najvjerovatnijeg napadača. U tom pismu on negira svoje učešće tvrdeći da sam ga zamjenio sa nekim od inspektora. To suštinski nije ni važno jer je napadač na mene kompletan MUP, ne samo NN lice nego i službenici koji su sve to mirno gledali, odbili sačiniti zabilješku i otkriti mi ime napadača. A NAPADAČI SU I SVE NAVEDENE SUDIJE KOJI SU PODRŽAVALI GODINAMA OVAKAV BANDITIZAM KABADAHIJA IZ POLICIJE I NAPADALI NA PRAVA GARANTOVANA USTAVOM A KOJA SU OBAVEZNI DA ŠTITE...

PRILOZI

Jovana Tomaš - imenovanje 09.03.2017.
HPG provokator - start
Od koga policija štiti Ružicu Jukić 12.08.2017.
VSTV - saopštenje 14.08.2017.
Ružici Jukić zbog prijetnji ubistvom dodijeljena policijska zaštita
Udruženje sudija u Federaciji BiH - saopštenje 15.08.2017.
Biljana Petrović - in memoriam 18.08.2017.
HPG provokator - djelovi prepiske
Zahtjev i obavještenje po predmetu 80 1 Pr 082502 17

Darko Elez izašao iz zatvora 13.11.2017.
Zahtjev za sudsku naredbu u predmetu 89 0 K 058509 17 KPS
Zahtjev za primjenu člana 23 Ustava RS i 131 - 135 ZPP u predmetu 80 0 P 077873 16 P
Zahtjev za informacije 05.09.2018.
Zahtjev za izdavanje pismene naredbe suda
Zahtjev za SP i sud u Sokocu
Treći zahtjev za primjenu člana 23 Ustava RS i 131 - 135 ZPP-u
Pismo Mitra Stankovića od 11.06.2019.

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902