petak, 4. siječnja 2019.

ULTIMATIVNI ZAHTJEV MUP-U

GOSPODO, JA NE PITAM KOLIKA VAM JE PLATA, KOJI JE PROCENAT NERJEŠENIH SLUČAJEVA, KAKVA VAM JE OPREMA I NAORUŽANJE I SLIČNO, NEGO POSTAVLJAM PITANJE O PRIVATNOM VLASNIŠTVU MOJE PORODICE, SKINUTOG SA UBIJENE DJEVOJČICE, ČLANA MOJE PORODICE A VI ŠUTITE I KRIJETE UBICE...

MUPU REPUBLIKE SRPSKE - CJB BIJELJINA

ULTIMATIVNI ZAHTJEV MUP-U

ZAHTIJEVAM DA U ROKU OD ­­­48 sati­­­, ODNOSNO ­­­do 01.01.2019.­­­ PRIPREMITE PISMENA IZJAŠNJENJA I ODGOVORE NA MOJE ZAHTJEVE O TEŠKIM ZLOČINIMA I PRIKRIVANJIMA DOKAZA UBISTVA KOJE SU IZVRŠILI PRIPADNICI MUPA A O ČEMU SAM VAM GODINAMA DOSTAVLJAO OBILJE NEOBORIVIH DOKAZA, TE IH POŠALJETE NA NAVEDENI MEJL I PISMENOM POŠILJKOM NA MOJU ADRESU. U SLUČAJU DA TO NE UČINITE, DOĆI ĆU LIČNO PO IMENA ZLOČINACA IZ POLICIJE I PODNOSITI USMENU JAVNU KRIVIČNU PRIJAVU PROTIV SVIH KOJI RADE ZA MAFIJU A ZAPOSLENI SU U CJB BIJELJINA...
Početkom 2018 godine, podnio sam MUP-u, "Zahtjev za informacije 29.01.2018." a i po osnovu prava iz ustava i zakona.
Sada ističem samo pitanje o oštećenju dječjeg ruksaka skinutog sa ubijene osmogodišnje djevojčice Ivone Bajo a koji su pripadnici MUP-a, oprali benzinom i sakrili iz istražnih radnji te o tome tužilaštvo, kako pismeno se izjašnjavaju "nemaju nikakvih saznanja", (Izjašnjenje po 80 0 K 065467 17 Kpp 3 od 16.01.2017.).
To nije prvi put da postavljam pitanje MUP-u, jer sam recimo čak prije 7 godina podneo "Zahtjev za informacije 04.03.2011." opet po pravu iz ZOSPI-a, postavio konkretno pitanje o tome šta je MUP ustanovio, kako je došlo do presjecanja kaiša, gdje je nestao dio i zašto je ostatak opranih hemijskim sredstvom.
I veoma bitno pitanje je to, ko je osoba iz MUP-a, koja je potpisala zapisnik o stvarima za deponovanje a u njemu nije navela u kakvom je stanju materijalni dokaz ubistva. To se može vidjeti na prilogu "Ručni rad policije" a da ne branim samo svoja prava nego i pravne interese majke ubijene djevojčice, vidi se iz priloga "Punomoć".
GOSPODO, JA NE PITAM KOLIKA VAM JE PLATA, KOJI JE PROCENAT NERJEŠENIH SLUČAJEVA, KAKVA VAM JE OPREMA I NAORUŽANJE I SLIČNO, NEGO POSTAVLJAM PITANJE O PRIVATNOM VLASNIŠTVU MOJE PORODICE, SKINUTOG SA UBIJENE DJEVOJČICE ČLANA MOJE PORODICE A VI ŠUTITE I KRIJETE UBICE !!!
S obzirom da je na tom slučaju bio angažovan inspektor Marković Dragoslav, time su on i neidentifikovani kriminalistički tehničar koji je potpisao zahtjev za deponovanje saučesnici u prikrivanju ubistva.
Nadalje, pošto MUP godinama neće da odgovori na ove zahtjeve, time štiti pomenute kriminalce i kompletan MUP postaje saučesnikom u ubistvu i prikrivanju ubistva a stoga jer prikrivaju krijumčarenje narkotika, koje se tog dana vršilo u Bobar grupu, dok su istovremeno pljačkane milijarde maraka preko te zločinačke organizacije.
Sada je odgovornost na načelnicima, kako kriminalističke policije tako i kompletnog Centra javne bezbjednosti da pokažu jesu li dio mafije ili nemaju nikakve veze sa ovim prikrivanjem zločina.
Stoga tražim da odmah reagujete i uručite mi podatke o tome ko je osoba, koja je obrađivala pomenuti materijali dokaz te preduzmete sve naredne radnje koje su potrebne za utvrđivanje činjenica i otkrivanje krivaca za prikrivanje materijalnog dokaza i prikrivanje ubistva o čemu ću obavijestiti nadležnog tužioca.
Ukoliko budete nastavili sa prikrivanjem kriminalaca, tretirat ću vas lično, poimenice i javno kao saučesnike i o tome obavijesti tužilaštvo, odmah naredni dan, prilikom podnošenja usmene krivične prijave, te ćete snositi posljedice u skladu sa zakonom veoma brzo.
ZA BILO KAKVA DALJA UGROŽAVANJA I NAPADE NA MOJA PRAVA ILI FIZIČKE NASILNIČKE NAPADE BILO KOG PRIPADNIKA MUP-A, NA MENE, ODGOVORNIM ĆU SMATRATI NAČELNIKE U CJB BIJELJINA I MINISTRA...

PRILOZI

Zahtjev za informacije 29.01.2018.
Izjašnjenje po 80 0 K 065467 17 Kpp 3 od 16.01.2017.
Zahtjev za informacije 04.03.2011.
Ručni rad policije
Punomoć


Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902
zdenkobajo@gmail.com