utorak, 22. siječnja 2019.

TUŽILAŠTVU BIH O ZLOČINCIMA SA CRNOM KNJIGOM

Potpuno je jasno da kriminalna grupa nikada nije ni htjela voditi postupak, nego doći do što više podataka o meni i pripremiti uslove za likvidaciju. Konkretno, kada nisu uspjeli njihovi ljudi iz kriminalnih grupa da to izvedu, onda se pokušalo sa pozivima da kao "svojevoljno" dođem na njihov teren i da me tamo, likvidiraju "ZADESNO" u svom uobičajenom stilu...

TUŽILAŠTVU BIH O ZLOČINCIMA SA CRNOM KNJIGOM

Protiv osoba Dodik Milorad, Čalović Rajko, Tomaš Jovana, Borovčanin Danko, Kovačević Novak i drugi... za krivična djela :
Udruživanje radi činjenja krivičnih djela, Organizirani kriminal, Dogovor za učinjenje krivičnih djela, Pripremanje krivičnog djela, Napad na ustavni poredak i druga..
Već godinama, dodik milorad u svojim javnim obraćanjima ne nastupa kao predsjednik neke države ili konkretno entiteta, već se ophodi prema narodu kao mafijaški bos prema svojim žrtvama.
Zanemariću sada, odnosno neću trošiti vrijeme na sva druga brutalna gaženja zakona i javne prijetnje upućene radnicima, borcima, penzionerima, i drugim građanima, čak i nedavno pred izbore te ću skrenuti pažnju samo na bukvalno fašističku otvorenu obznanu "crne knjige" njegove i njegovih saučesnika u pljački nad narodom.
U prilogu se nalazi skenirani dokument sa web stranice, od više medija koji su to objavili, kao i disk sa video zapisom na kome se jasno čuje i vidi da Dodik Milorad, najavljuje "crnu knjigu" u koju će, kako kaže, biti upisana imena, svih onih koji su njegovoj stranci, SNSD-u, načinili štetu, te daje instrukcije da njihovi ljudi u institucijama moraju da vode borbu protiv tih lica. Video zapis o tome uz snimak pripadnika sudske policije, (Firerova naredba i Sudska policija 15.05.2018.avi) koji su poslati da me odvuku na Sokolac je na priloženom disku.
Ovdje je posebno bitno, da dodik ne kaže "da prema zakonu, institucije treba da rade svoj posao profesionalno i da recimo istražni organi gone eventualne počinioce krivičnih dijela koji su zemlji ili privatnim licima nezakonito nanijeli štetu" nego upravo suprotno, za njega je država potpuno nebitna, nego su bitni samo interesi njega i njegove stranke, odnosno štetu su im napravili svi oni koji su ih sprečavali u enormnoj pljački ili im u tome nisu htjeli pomoći, te pojašnjava da njihovi ljudi unutar institucija, zloupotrebljavajući svoj položaj, treba da vode borbu protiv tih lica a to je očito nezakonit način.
To u stvari, nije ništa novo, nego objelodanjivanje stvarnog stanja koje se provodi godinama a najmonstruozniji primjer "crne knjige" i njihove borbe protiv građana je likvidacija Milana Vukelića, eksplozivnom napravom u centru Banjaluke ispred zgrade MUP-a, još 2007-e a sve do danas Dodikovi ljudi u institucijama, nisu priveli pravdi, ubice i nalogodavce tog zločina.
Podsjećam da je Vukelić Milan, prije no što su ga ubili dodikovi ljudi u institucijama u video zapisima objavljivao da mu se prijeti, te da je odbijao da potpiše nezakonite ugovore na kojima su Dodikovi tajkuni htjeli da ukradu stotine miliona i mjesecima ukazivao na nezakonitosti i pljačke građevinske mafije.
Posljedica toga je teror nad Vukelićem, njegovo danonoćno praćenje mjesecima, prikupljanje podataka i na kraju brutalna likvidacija eksplozivom.
Prošlo je mnogo godina od tada i mnogo žrtvava takvih ubistava, na koja sada nažalost nemam vremena za opisivanje, te samo podsjećam na skorašnju likvidaciju Davida Dragičevića u Banjaluci, koju su dodikovi ljudi u policiji pokušali na zločinačkoj konferenciji predstaviti kao posljedicu pljačke neke kuće jednog narkomana, koji je potom skočio u kanal i ubio se a sve uz podmetnute dokaze u njegove džepove. Iako je tužilaštvo nekoliko mjeseci kasnije otvorilo istragu za ubistvo, niko od dodikovih ljudi nije sankcionisan za podmuklo prikrivanje tog zločina.
Konkretan primjer nezakonitog rada Dodikove mafije je i u mom slučaju a kao posljedica, razotkrivanja njegovih mafijaških poslova u proteklim godinama od čega ističem pljačku milijardi preko Bobar banke i prikrivanje ubistva osmogodišnje djevojčice Ivone Bajo, prilikom šverca narkotika u Bobar grupu 23.07.2009.
Poznato je da su mafijaški poslovi, unutar Bobar grupe, odnosno bar jedan njihov dio preko Bobar banke, razotkriveni 2014-te a ja sam jedan od glavnih "krivaca" za krah Bobar grupe, odnosno, godinama ranije sam ukazivao na kriminal i razotkrivao mafijaške poslove, te sam time "zaslužio" mjesto u "crnoj knjizi" a kakav su mafijaški tretman, odnosno mahinaciju izveli Dodikovi ljudi iz institucija, pojasniću u nastavku.
Iako je desetine agenata, Dodikovog mafijaškog režima, angažovano godinama da me prate i pokušaju me povezati sa bilo kakvim kriminalom, oni to nisu uspjeli, te su odlučili da me optuže za "povredu ugleda suda" pred nenadležnim tužilaštvom u Istočnom Sarajevu što se može vidjeti iz priloga "T17 0 KT 0006630 15 Optužnica od 29.11.2017.".
Kao izgovor za svoju nadležnost navode, dopis Republičkog tužilaštva od 01.06.2015. te sam čim sam saznao za postojanje predmeta, još po prvom pozivu, u junu 2017-te, odmah pismeno zahtjevao "Zahtjev za informacije za OTIS od 27.06.2017." da mi se dostavi kopija tog rješenja što se vidi pod tačkom dva.
Ovdje je dakle vidljivo da su cijele dvije godine provođene "posebne istražne radnje" od odluke Republičkog tužilaštva do poziva na saslušanje a za to vrijeme je angažovano desetine agenata ne samo da me pokušaju povezati sa nekim kriminalom nego i neki koji su trebali da me odvuku na udaljenu lokaciju gdje bih bio likvidiran što se vidi iz audio zapisa "Agent.mp3" na disku.
Sada je prošlo skoro godinu i po, od kada sam prvi put zahtijevao da dobijem kopiju dokumenta na osnovu koje tužilaštvo u Istočnom Sarajevu tvrdi da ima nadležnost i to sam činio više puta što oni bezočno prikrivaju i ignorišu čak i naloge Visokog sudskog i tužilačkog vijeća što se može vidjeti u prilogu "Vstv 014-07-10-28-181-2018 od 04.10.2018.
A zbog čega je to tako, biće jasno kada se ima u vidu da sam tu odluku zatražio direktno od Glavnog republičkog tužioca, na šta mi je odgovoreno njegovim dopisom "IT - 7-18 od 04.04.2018." a u prilogu "RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015." je ta konkretna odluka iz koje se vidi kakav je kriminalni plan u pitanju. Naime tom odlukom, Glavni republički tužilac, dostavlja u rad krivičnu prijavu, koju sam ja napisao i predao protiv više lica zbog sačinjavanja falsifikata sudskog rješenja, njegovo puštanje u pravni promet, te pokušaj prikrivanja tragova tog kriminala.
Dodikovi ljudi iz institucija su zloupotrijebili tu odluku i zamjenili predmete, odnosno Okružno tužilaštvo u Istočnom Sarajevu je formiralo predmet protiv mene za povredu ugleda suda i lažno su pokušali da steknu nadležnost, dopisom Republičkog tužilaštva koji nema nikakve veze sa tim predmetom ni krivičnim djelom.
Suprotno odluci Republičkog tužilaštva, moja krivična prijava je zadržana u Bjeljinskom tužilaštvu te mi je odluka o tome, (T14 0 KTA 0012900 14 2) uručena 29.06.2016. sa falsifikovanim datumom iz marta 2015. čime su pokušali prikriti kriminal koji je izveden.
Trenutno je jedino još nejasno da li je okružni tužilac Jovana Tomaš uz asistenciju glavnog okružnog tužioca Rajka Čavlovica takođe sačinila neki falsifikat odluke Republičkog tužilaštva i podmetnula ga uz optužnicu te tako obmanula predsjednika suda Luku Borovčanina ili je i on učestvovao u cijeloj mahinaciji s obzirom da je u vezama sa Dankom Borovčaninom, načelnikom sudske policije iz Bijeljine, koji je učestvovao u sačinjavanju i rasturanju falsifikata pomenutog sudskog rješenja koje je trebalo biti predmet rada tužilaštva.
Trenutno stanje u krivičnom predmetu "89 0 K 058509 18 KPS" u Sokocu je takvo da u njemu ne postoji nijedan dokument tužilaštva, dakle ni dokazi, ni dokument o navodnom ovlaštenju a uprkos tome što je sudija u mom prisustvu, zatražila da se ti dokazi uruče sudu i kopira za mene primjerak, predstavnik tužilaštva je to odbio, te se kako se vidi, (OJTIS IT - 14 -18 od 19.10.2018.) nastavlja sa prikrivanjem dokumenta i lažiranjem nadležnosti.
Potpuno je jasno da bez posebne odluke, prema članu 20 zakona o tužilaštvima, Okružno tužilaštvo u Istočnom Sarajevu ne može biti stranka u ovom postupku, niti zastupati optužnicu, te istog trenutka, kada bi se to razotkrilo, sud mora obustaviti predmet i potpuno je jasno da kriminalna grupa nikada nije ni htjela voditi postupak, nego doći do što više podataka o meni i pripremiti uslove za likvidaciju.
Konkretno, kada nisu uspjeli njihovi ljudi iz kriminalnih grupa da to izvedu, onda se pokušalo sa pozivima da kao svojevoljno dođem na njihov teren i da me tamo, likvidiraju "ZADESNO" u svom uobičajenom stilu.
Posljednji primjer toga je slučaj, kada su me na ulici preseli sudski policajci, koji tada u sebe uopšte nisu ni imali naredbu, na šta su obavezni, te iako sam tražio hitnu pomoć, zbog teških tegoba sa disanjem uzrokovanih polinom ambrozije, oni su me bez ukazane pomoći, transportovali za Sokolac, tokom čega sam povraćao dva puta sa teškim posljedicama.
O svemu sam odmah obavijestio i sudiju po dolasku i zatražio, hoće li mi ona obezbjediti hitnu pomoć, što se nije desilo, nego sam cjelo vrijeme stajao sa kesom u rukama, kako ne bih povraćao na pod kancelarije.
Poslije svega sam bez ukazane hitne pomoći izbačen na ulicu od strane pripadnika sudske policije, te sam morao sam da se snalazim u teškom zdravstvenom stanju, za šta je dokaz prilg "Autobuska karta Sokolac - Bijeljina od 27.09.2018.".
Kako se vidi iz posljednjeg dopisa gospodina Rajka Čalovića, oni i dalje kriju dokument na osnovu koga tvrde da imaju nadležnost i bezočno se laže da je za informacije nadležan isključivo sud.
Time ne samo da se krše moja prava iz krivičnog postupka da imam uvid u spise i predmete odnosno dokumente koji mu mogu ići u korist, (Poziv po 89 0 K 058509 17 KPS za 03.04.2018.) nego se brutalno ismijavaju sa zakonom i naravno pokušavaju sakriti detalje i dokaze svog podmuklog zločinačkog plana, izvedenog prema nalozima mafijaškog bosa Dodika Milorada iz "crne knjige" koju je javno obznanio.

PRILOZI

Crna knjiga
T17 0 KT 0006630 15 Optužnica od 29.11.2017.
Zahtjev za informacije za OTIS od 27.06.2017.
Vstv 014-07-10-28-181-2018 od 04.10.2018. dopisi
IT - 7-18 od 04.04.2018

RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015.
OJTIS IT - 14 -18 od 19.10.2018.
Autobuska karta Sokolac - Bijeljina od 27.09.2018.
Poziv po 89 0 K 058509 17 KPS za 03.04.2018.
Disk sa dokazima

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902