ponedjeljak, 14. siječnja 2019.

PREKINITE SA PRIKRIVANJIMA ZLOČINA I NAPADIMA NA GARANTOVANA PRAVA

Pripadnici MUP-a su smišljeno uklonili materijalni dokaz i oprali ga hemijskim sredstvom kako bi prikrili ne samo ubistvo osmogodišnje djevojčice, nego i krijumčarenje u Bobar grupu...

MUPU REPUBLIKE SRPSKE - CJB-U BIJELJINA - NAČELNIKU POLICIJSKE UPRAVE BIJELJINA - NAČELNIKU KRIMINALISTIČKE POLICIJE - KOMANDIRU PS BIJELJINA

PREKINITE SA PRIKRIVANJIMA ZLOČINA I NAPADIMA NA GARANTOVANA PRAVA

ZAHTIJEVAM DA U ROKU OD ­­­60 MINUTA, ODNOSNO DO ­­­12:00, PRIPREMITE PISMENA IZJAŠNJENJA I ODGOVORE NA MOJE ZAHTJEVE O TEŠKIM ZLOČINIMA I PRIKRIVANJIMA DOKAZA UBISTVA KOJE SU IZVRŠILI PRIPADNICI MUPA A O ČEMU SAM VAM GODINAMA DOSTAVLJAO OBILJE NEOBORIVIH DOKAZA, TE PREDUZMETE SVE POTREBNE RADNJE NA KOJE STE OBAVEZNI A ŠTO ĆU POJASNITI U NASTAVKU
Neću ovom prilikom da navodim sve osnove i prava iz zakona koja godinama sistematski kršite je sam ih već više puta navodio čak i u ovdje priloženim dokumentima.
Zahtijevam da u roku od navedenih 60 minuta, prekinete sa podrškom mafiji i pokrenete sve radnje na koje ste po zakonu obavezni.
Ističem dvije najvažnije stvari a prva od njih je materijalni dokaz ubistva Ivone Bajo, odosno "Dječji ruksak" koji je privatno vlasništvo moje porodice, skinut sa smrtno ranjene djevojčice na dan ubistva a čiju majku ja zastupam pred svim državnim organima po punomoći.
O tom materijalnom dokazu kako se pismeno izjašnjava, tužilaštvo nema nikakvih saznanja jer ih policija o tome nije izvijestila, odnosno pripadnici MUP-a su smišljeno uklonili taj dokaz i oprali ga hemijskim sredstvom kako bi prikrili ne samo ubistvo nego i krijumčarenje u Bobar grupu.
Drugi osnov je predmet koji je kriminalna grupa pokrenula protiv mene pred nenadležnim tužilaštvom i sudom za "povredu ugleda suda" a kako se vidi imam pravo da razmatram sve spise i dokaze koji mi idu u korist. Podsjećam da je MUP, svojim SMIŠLJENIM LAŽIMA, još 2010-te pokrenuo krivični postupak protiv mene za "ugrožavanje sigurnosti" grupe kriminalaca a koji je odbačen kao neosnovan još 2012-te.
Stoga zahtijevam od MUP-a da mi u navedenom roku, odmah uruči svu dokumentaciju koju su prikupljali o meni po osnovu vaših i tuđih lažnih prijava.
Osim što je to materijal na koji imam pravo garantovano ustavom a koje se ne može ni oduzeti ni ograničiti, potreban mi je i u sudskom postupcima 89 0 K 058509 18 KPS i 80 0 P 097102 18 P, koji se nastavlja 18.01.2019.
Ukoliko produžite sa smišljenim kršenjem zakona, vaša imena, (Žarko Ćosić, Darko Kovrlija i Srđan Gajić) će se pojaviti u javnosti kao pripadnika kriminalne grupe uz Marković Dragoslava i protiv vas će biti podnesena usmena krivična prijava o svim vašim kriminalnim djelima, uključujući eventualni nastavak prikrivanja zločinaca a prethodno, USMENA JAVNA krivična prijava, koju ćete i lično moći da čujete...

PRILOZI

Izjašnjenje po 80 0 K 065467 17 Kpp 3 od 16.01.2017.
Zahtjev za informacije 29.01.2018.
Zahtjev za informacije 04.03.2011.
Ultimativni zahtjev MUP-u
Punomoć

Ručni rad policije
Snimci MUP-a
Zahtjev za deponovanje 01.09.2009
Poziv po 89 0 K 058509 17 KPS


Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902
zdenkobajo@gmail.com