subota, 26. siječnja 2019.

DOPUNA NA UDT 17647-18

Sada je situacija podignuta na inkvizitorsko gestapovske metode, jer je grupa pripadnika kriminalnog klana, među kojima je sudija Marković Jelena, načelnik sudske policije Borovčanin Danko, te glavni okružni tužioci, Kovačević Novak i Rajko Čalović i više drugih lica smislila plan da montiraju lažnu optužnicu protiv mene, pred tužilaštvom u Istočnom Sarajevu, istovremeno mi uskraćujući pravo na sve informacije, kako bi me prevarili i naveli na tu lokaciju gdje bi me dočekali njihovi saučesnici i plaćene ubice...

VISOKOM SUDSKOM I TUŽILAČKOM VIJEĆU

UREDU DISCIPLINSKOG TUŽIOCA

DOPUNA NA UDT 17647-18

SUGERIŠEM I OČEKUJEM DA VI ZATRAŽITE IZJAŠNJENJE SUDIJE MARKOVIĆ KOJE SE KRIJE OD MENE...
U pritužbi sam naveo da je sudija Marković Jelena, više puta smišljeno i kriminalno prekršila zakon na moju štetu, od čega ističem da je u presudi "80 0 P 080317 18 P", slagala kako istraga protiv mene po lažnoj optužbi za "ugrožavanje sigurnosti" još nije okončana, sa ciljem da mi uskrati dokumentaciju koja je prikupljana o meni a garantovana članom 23 Ustava Republike Srpske.
Pošto sam zbog te brutalne laži, zatražio isključenje sudije Marković Jelene iz drugog sudskog predmeta i zahtijevao da mi se uz odluku na taj zahtjev dostavi i njen odgovor iz koga bi se vidjelo odakle potiču te njene lažne informacije, obavještavam vas da prvo uz tu odluku nisam dobio traženi odgovor sudije.
Potom sam bio prisiljen koristeći se zakonom o slobodi pristupa informacijama da zatražim kopiju tog izjašnjenja što se može i vidjeti iz priloženog zahtjeva.
Ali u odgovoru na taj zahtjev je navedeno kako mi se ta informacija uskraćuje uz ne baš najjasniju argumentaciju zašto to mora da bude tajna.
Naime, radi se o dokumentu koji je sastavni dio sudskog predmeta u kome sam ja stranka u postupku i moje je pravo da izvršim uvid u taj sudski predmet pa i da vidim kakav je odgovor sudije Marković, što znači da to nikako ne može i ne smije biti tajna za mene.
Ovdje se naravno radi o brutalnoj zloupotrebi moći i kršenju prava, jer sasvim sam siguran da sudija Marković Jelena, nije ni pomenula koji je njen navodni izvor informacija, logično jer je to i nemoguće, jer je to gruba i gnusna laž, njena izmišljotina, što se dokazuje odlukom Okružnog tužilaštva u Doboju koju su donijeli još 2012-te odlukom o nesprovođenju istrage, pošto nisu mogli da me povežu niti sa jednim krivičnim djelom.
Sada je situacija podignuta na inkvizitorsko gestapovske metode, jer je grupa pripadnika kriminalnog klana, među kojima je sudija Marković Jelena, načelnik sudske policije Borovčanin Danko, te glavni okružni tužioci, Kovačević Novak i Rajko Čalović i više drugih lica smislila plan da montiraju lažnu optužnicu protiv mene, pred tužilaštvom u Istočnom Sarajevu, istovremeno mi uskraćujući pravo na sve informacije, kako bi me prevarili i naveli na tu lokaciju gdje bi me dočekali njihovi saučesnici i plaćene ubice.
Isti oni koji su prije nekoliko dana, ubili dvojicu pripadnika saobraćajne policije iz Federacije Bosne i Hercegovine na Alipašinom polju a onda pobjegli kod svojih saučesnika i zaštitnika iz tužilaštva i policije u Istočnom Sarajevu.

PRILOZI

Rješenje o zahtjevu za isključenje od 20.06.2018.
Zahtjev za informacije 111
Osnovni sud obavještenje od 02.10.2018.

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902