utorak, 4. prosinca 2018.

KOMANDI SUDSKE POLICIJE O UČEŠĆU BOROVČANIN DANKA U PLANIRANJU UBISTVA

Da u ovoj zemlji uopšte postoji vladavina zakona i prava zločinac Borovčanin Danko ne samo da ne bi bio načelnik sudske policije nego bi odavno bio na dugogodišnjoj robiji. Podsjećam da je on jedan od najgorih kriminalaca koji godinama svjesno pokušava prikriti ubistvo osmogodišnje djevojčice Ivone Bajo, koje se desilo prilikom krijumčarenja narkotika u zločinačku Bobar grupu...

SUDSKOJ POLICIJI REPUBLIKE SRPSKE
INSPEKTORATU SUDSKE POLICIJE REPUBLIKE SRPSKE

KOMANDI SUDSKE POLICIJE O UČEŠĆU BOROVČANIN DANKA U PLANIRANJU UBISTVA

- Neukazivanje hitne pomoći u Bijeljini 27.09.2018. poslije više mojih zahtjeva.
- Ostavljanje na ulici u Sokocu u teškom zdravstvenom stanju bez ukazane hitne pomoći.
- Izlaganje opasnosti zdravlja i života smišljenim bahatim i nehumanim postupkom.
- Ostavljenje mene kao mete, grupi koja je angažovana za moju likvidaciju.

ZA BOLJE SAGLEDAVANJE KRIMINALA DANKA BOROVČANINA, POTREBNO JE ZNATI NJEGOVU ULOGU I POSTUPKE PRETHODNIH GODINA, KAKO OVO ŠTO SE NEDAVNO DESILO NE BI DJELOVALO KAO GREŠKA ILI SLUČAJAN PREVID...
Da u ovoj zemlji uopšte postoji vladavina zakona i prava zločinac Borovčanin Danko ne samo da ne bi bio načelnik sudske policije nego bi odavno bio na dugogodišnjoj robiji.
Podsjećam da je on jedan od najgorih kriminalaca koji godinama svjesno pokušava prikriti ubistvo osmogodišnje djevojčice Ivone Bajo, koje se desilo prilikom krijumčarenja narkotika u zločinačku Bobar grupu.
Punih 8 godina je taj fašistički zločinac, izdavao naredbu svojim podređenima da zabrane pristup svim srodnicima ubijene djevojčice Ivone Bajo, kako ne bi mogli dostaviti dokaze o ubistvu, iako ta naredba, odnosno rješenje nikada nije izdato što su pismeno potvrdili i sudovi u Bijeljini a i tužilaštvo.
Još u martu 2010-te, kada sam mu dostavio fotografije materijalnog dokaza ubistva, umjesto da postupi prema obavezi iz zakona on je inicirao radnje da budem optužen za ugrožavanje sigurnosti, (401/10 od 08.03.2010.) samo zbog toga što sam napisao da će odgovorni završiti u zatvoru a ta prijava je okončana poslije skoro 3 godine naredbom da se neće sprovoditi istraga s obzirom da nisu uspjeli da mi pronađu nijedno krivično djelo.
Iste godine, Borovčanin Danko je u sadejstvu sa drugim saučesnicima sačinio falsifikat sudskog rješenja i koristio ga kao izgovor za svoje fašističke metode. Kada sam otkrio taj falsifikat 2014-te, podnio sam krivičnu prijavu protiv više lica.
Cijelo vrijeme, kriminalac Borovčanin je naređivao svim policijskim službenicima da u zabilješkama uopšte ne pominju da su vidjeli materijalni dokaz ubistva koji donosim a više puta je tražio da mene i članove porodice ubijene djevojčice opisuju kao psihički poremećene ličnosti i narkomane.
Pošto svojim fašističkim metodama nije uspio da me slomi i zaustavi moje pokušaje da dostavim dokaze ponovo je pokušao pokrenuti pred tužilaštvom u Bijeljini i sudovima bilo kakvu istragu za bilo kakvo krivično djelo, (SU-SP-3-331-10 od 26.08.2016.) što mu nije uspjelo.
Takođe je sa saučesnicima potegao veze da mi montiraju optužnicu pred nenadležnim tužilaštvom u Istočnom Sarajevu iako nikada nisu dobili bilo kakvu krivičnu prijavu protiv mene, nego naprotiv dodeljena im je u rad moja krivična prijava protiv kriminalne grupe, (RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015.) među kojima je i Borovčanin Danko.
To je samo pozadina događaja ali je bitno znati da je Borovčanin Danko, direktno zainteresovan za prikrivanje svojih zlodjela i aktivno je učestvovao u pripremama za moju likvidaciju.
Iako je do sudske naredbe za moje dovođenje, došlo bez direktnog uticaja Borovčanina i za to je odgovorno isključivo Okružno tužilaštvo u Istočnom Sarajevu, koje je falsifikovalo nadležnost, Borovčanin Danko je poslao patrolu 27.09.2018. bez pismene naredbe da me pokušaju na prevaru uvući u vozilo sa izgovorom da me žele odvesti u sud u Bijeljini.
Iako sam više puta tražio da mi uruče tu naredbu na šta su obavezni ZKP-u, oni to nisu mogli učiniti jer je nisu ni imali uz sebe te nisu mogli da me u tišini i tajno odvuku na Sokolac pa se odustalo od plana za likvidaciju.
Iako sam više puta tražio od pripadnika sudske policije da pozovu hitnu pomoć, zbog teških problema uzrokovanih alergijom na ambroziju oni su to pod komandom Borovčanina odbili i u takvom stanju me transportovali za Sokolac, tokom čega sam dva puta povraćao.
I na kraju ponavljam, iako sam imao teške tegobe sa disanjem i tražio hitnu pomoć, pripadnici sudske policije su me ostavili na ulicama Sokoca po naredbi Borovčanin Danka bez ukazane hitne pomoći.
Prilikom odlaska na autobusku stanicu nekih pedesetak metara prije me presreo nepoznati, visok, krupan, mlad čovjek sa pitanjima: "Ko sam, odakle sam, gdje idem, šta mi je u kesi, zbog čega sam tu, te sam siguran da je on pripadnik grupe koja je pripremljena da me ubije tom prilikom ali su morali odustati pošto odvođenje iz Bijeljine nije ostalo tajna.
Poslije svega, zahtijevao sam od komande sudske policije u Bijeljini odnosno načelnika, (Ultimativni zahtjev sudskoj policiji) kopije svih zabilješki koje su sačinili tom prilikom, kako bih vidio, kakve je laži, tjerao policajce da pišu a koristio bih to u sudskom postupku kao dokaz, što je isti odbio da mi uruči, kao što se vidi u njegovom takozvanom odgovoru, (Sudska policija SU-SP-3-331-10 od 09.10.2018.).
U zahtjevu sam takođe podsjetio na jedan od ranijih zahtijeva, još od prije dvije godine u kome sam tražio da mi dostavi kopiju rješenja o fašističkim naredbama koje sprovodi što nije učinio a dana 12.10.2018. kada sam pozvao pripadnike MUP-a da intervenišu, kako su me obavijestili, njima je saopštio da ne postoje nikakve naredbe o zabrani pristupa, što znači da ih je svjesno, nezakonito i samovoljno primjenjivao, što se uostalom može vidjeti i u njegovom pokušaju da mi podmetne bilo kakvo krivično djelo pred tužilaštvom u Bijeljini u dopisu "SU-SP-3-331-10 od 26.08.2016.".
Nebitno je za ovaj dokument ali osim odluke "RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015." iz koje se vidi da je optužnica protiv mene montirana, prilažem i "Vstv 014-07-10-28-181-2018 od 04.10.2018. dopis" u kome se nalaže tužilaštvu u Istočnom Sarajevu da dostavi kopiju odluke na osnovu koje su montirali optužnicu.
Poznato je da su najveći mafijaški klanovi upravo sa područja Istočnog Sarajeva, gdje je obilje neriješenih ubistava, čak i komandira policijskih stanica a Danko Borovčanin je iz tog kraja sa dobrim vezama sa glavnim Okružnim tužiocem i posebno sa predsjednikom suda Borovčanin Lukom.
Podvlačim da po zakonu, Borovčanin Danko nije lično učestvovao, niti je mogao učestvovati u montiranju optužnice, (osim u planiranju tog razbojničkog poduhvata) nego su njegove kriminalne radnje isključivo vezane za nehumano postupanje i neukazivanje hitne pomoći, te ostavljanje na ulicama Sokoca osobe koja je u teškom zdravstenom stanju, odnosno ostavio me je kao metu svojim saučesnicima iz lokalnih bandi, što sam više puta pismeno upozoravao da će se desiti a dokaz za to je prilog "Autobuska karta Sokolac - Bijeljina od 27.09.2018.".
I na kraju, da bi prikrio tragove svojih kriminalnih radnji, odbija mi uručiti kopije zabilješki, na šta imam pravo i prema članu 23 Ustava Republike Srpske a posebno kao optuženi u postupku imam pravo da koristim sve dokaze koji mi mogu ići u prilog.
U svom takozvanom odgovoru, Borovčanin Danko se ismijava sa zakonom i pominje krivični spis iz koga ja uopšte nisam ni tražio kopiranje a fašističke naredbe koje je sprovodio 8 godina uopšte i ne pominje kao da ih nije ni izdavao.
Sažet opis zločinačkih radnji Borovčanin Danka, možete vidjeti u naknadnom zahtjevu koji sam poslao na vašu adresu te očekujem da ćete saslušati sve aktere i prikupiti dokaze o kriminalnim radnjama zločinca Borovčanin Danka.

PRILOZI

RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015.
Ultimativni zahtjev sudskoj policiji
Sudska policija SU-SP-3-331-10 od 09.10.2018.
Vstv 014-07-10-28-181-2018 od 04.10.2018. dopis
Autobuska karta Sokolac - Bijeljina od 27.09.2018.

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902