srijeda, 28. studenoga 2018.

OBAVJEST O NEPOŠTOVANJU PRAVA IZ ZAKONA I USTAVA

Ističem da bez obzira kakve falsifikate i prepravke urade, oni nemaju šansi da uklone sve tragove krivičnih dijela, no ja naravno neću sada u ovom trenutku govoriti kakve sve dokaze imam o kriminalnoj zamjeni predmeta i montiranju optužnice u Istočnom Sarajevu čiji je jedini cilj bio da me odvuku na tu lokaciju i likvidiraju njihovi saučesnici iz lokalnih bandi...

OSNOVNOM SUDU U SOKOCU


Predmet:
89 0 K 058509 18 KPS
OJT ISTOČNO SARAJEVO
ZDENKO BAJO

OBAVJEST O NEPOŠTOVANJU PRAVA IZ ZAKONA I USTAVA

Napomena : Predmeti 89 0 K 058509 18 KPS, T17 0 KT 0006630 15 su potpuno nelegalni i nezakoniti, vode ih nenadležno OJT Istočno Sarajevo i nenadležni Osnovni sud u Sokocu na osnovu svjesno montirane dokumentacije bez ikakvog rješenja o nadležnosti te će svi naredni dokumenti istovremeno biti dostavljani i VSTV-u odnosno UDT-a, kao dopuna za disciplinski postupak o čemu su prijavljeni obavješteni rješenjem 01-07-10-28-121/2018 od 30.07.2018.
Ovaj događaj samo dodatno potvrđuje da je neophodno izdavanje sudske naredbe svim javnim organima da su obavezni omogućiti uvid i eventualno kopiranje svih spisa koji su povezani sa mnom odnosno gdje su se prikupljali bilo kakvi podaci o meni.
Predlažem da osim dokaza koje sam ranije pismeno naveo, sud izda naredbu okružnom centru sudske policije u Bijeljini da dostavi snimke video nadzora iz prostorija Okružnog javnog tužilaštva u Bijeljini dana 10.10.2018. u intervalu od 13 do 14 sati.
Naime, toga dana sam zatražio uvid u dva predmeta Okružnog tužilaštva u Bijeljini a koji sam zahtijevao pismeno još u januaru 2017. (predloženo kao dokaz) te još jedan predmet koji je u međuvremenu formiran a pozivajući se na pravo iz zakona po kome kao optuženi imam pravo uvida u sve spise i dokumentaciju koja mi može ići u prilog.
Neobično je već to što su mi uopšte dozvolili da odem do pisarnice ali kada sam zatražio uvid u pomenute spise, prvo je gospodin Vojislav Sekanić iz pisarnice otišao do ureda glavnog tužioca da se konsultuje te se vratio noseći sva 3 spisa.
Umjesto da se meni omogući uvid u te predmete, uvid je izvršio gospodine Vojislav Sekanić, (tražeći zaostale tragove kriminalnih radnji) veoma detaljno u trajanju od oko 20 minuta dok sam ja čekao stojeći u kancelariji.
Poslije detaljnog pregleda sva 3 spisa, gospodin me pokušao odgovoriti od uvida sa obrazloženjem da u spisima nema nikakvih novih dokumenata, što sam ja odbio i zahtjevao da se postupi po pismenom zahtjevu, odnosno da mi se omogući uvid i kopiranje a ako oni to odbijaju da ću izaći odmah i o tome obavijestiti sud.
On je na to odgovorio da odluku mora donijeti tužilac te me pozvao da izađem u hodnik i sjednem na stolicu dok je on otišao prema kancelariji tužioca Medić Mire.
Tu je već, onako kao slučajno, preko puta mene, došao jedan od pripadnika ureda glavnog tužioca gospodin Muhamed Gruhonjić (sa kojim je Sekanić prethodno i razgovarao prije donošenja predmeta) i u društvu sa pripadnikom sudske policije Zoranom Mičićem, očito nadgledao moje ponašanje, radoznao šta ja sad u stvari hoću.
Poslije desetak minuta, gospodin Vojislav Sekanić se vratio iz kancelarije tužioca Medić a onda ga je u hodniku presrela tužilac Danica Stjepanović, (obavještena telefonom od kolegice) osoba direktno odgovorna za prikrivanje ubistva djevojčice Ivone Bajo i pozvala u njenu kancelariju.
Jedan od predmeta u koji sam tražio uvid je nastao upravo po mojoj krivičnoj prijavi protiv nje zbog prikrivanja materijalnih dokaza ubistva a za šta tužilaštvo u Bijeljini nije tražilo svoje izlazeće, nego su u sadejstvu sa kolegama iz OJTIS montirali nelegalnu optužnicu protiv mene.
Drugi predmet je formiran poslije izražene želje Danka Borovčanina da OJT Bijeljina citiram njega "POBUDI NEKO KRIVIČNO DJELO PROTIV MENE" a treći najbitniji predmet je nastao po mojoj krivičnoj prijavi protiv više lica za sačinjavanje falsifikata. To je upravo ona krivična prijava koju je Republičko tužilaštvo, dodijelilo u rad Okružnom tužilaštvu u Istočnom Sarajevu.
Kriminalna grupa više lica iz oba tužilaštva je postupila suprotno toj odluci te su krivičnu prijavu dodijeljenu Okružnom tužilaštvu u Istočnom Sarajevu, nezakonito zadržali u tužilaštvu u Bijeljini dok su sa druge strane, pripadnici tužilaštva u Istočnom Sarajevu montirali nelegalnu optužnicu, koristeći pomenutu odluku Republičkog tužilaštva i uz nju spojili predmet koji su sami formirali na šta po zakonu imaju pravo ali ističem da nije protiv mene nikada podnesene nikakva krivična prijava za povredu ugleda suda.
Predmet po mojoj krivičnoj prijavi, koji je nezakonito zadržan u Bijeljini, vođen je do polovine 2016-te, kada mi je u kancelariji tužioca Medić, 29.06.2016. uručena njena odluka sa falsifikovanim datumom od 15 mjeseci ranije, kako bi se prikrila manipulacija sa zamjenom predmeta. Zbog toga mi i nije omogućen uvid u predmete a mogu otvoreno o ovome da pišem jer je protiv Medić već formiran UDT predmet poslije moje prijave na ovu temu pa nebitno kako će se okončati ona je o svemu, prema pravilima već obavještena tako da joj je poznato da sam razotkrio taj dio manipulacija.
Meni je odmah, čim mi je uručena njena odluka 29.06.2016. bilo jasno da se radi o nekoj mahinaciji tužilaštva ali tek poslije uvida u odluku Republičkog tužilaštva o dodjeli moje prijave u OJTIS, postalo mi je do detalja jasno kakav su kriminal izveli.
Iako je prethodno tvrdio da nema nikakvih novih dokumenata, po povratku od tužioca Medić, gospodin Sekanić mi je saopštio da navodno "NEZAVISNI" tužilac mora prvo da se konsultuje sa glavnim tužiocem, jer kako je rekao u spisima postoje dokumenti koje ja "NE BIH TREBALO DA VIDIM".
Očito je kako se kaže "jezik bio brži od pameti" a ja sam samo dodao da: "Znam da ne bih smio da ih vidim, zato i kriju od mene"...
Potom je pokušao da dobije neku dodatnu informaciju, pitajući me šta ja to konkretno hoću, kako bi mi oni kopirali a ja sam odgovorio da naravno ne mogu znati ni koji je broj predmeta ni datum ni naslov dokumenta dok ne izvršim uvid tako da je to osnovna pretpostavka za kopiranje.
Uglavnom, uvid u predmete mi uopšte nije omogućen a potpuno je jasno, da je sve po zakonu i regularno u tim predmetima ne bi ni bilo potrebe da se nešto krije.
Ovako je potpuno jasno da će se sada maksimalno pregledati sva 3 predmeta i falsifikovati svi dokumenti koje budu smatrali opasnim po sebe te stoga i tražim da se obezbijede snimci video nadzora iz kojih se može vidjeti da mi nije dozvoljen uvid u tražene predmete a ako nekad zaživi pravna država, odgovorni će morati objasniti zbog čega, kao i mnoge druge kriminalne radnje koje su izvršavali.
I na kraju, ističem da bez obzira kakve falsifikate i prepravke urade, oni nemaju šansi da uklone sve tragove krivičnih dijela, no ja naravno neću sada u ovom trenutku govoriti kakve sve dokaze imam o kriminalnoj zamjeni predmeta i montiranju optužnice u Istočnom Sarajevu čiji je jedini cilj bio da me odvuku na tu lokaciju i likvidiraju njihovi saučesnici iz lokalnih bandi.

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902