utorak, 24. srpnja 2018.

PRITUŽBA PROTIV BOROVČANIN LUKE I OSTALIH

Ovo je način na koji je mafija likvidirala Davida Dragičevića koji je isto kao i ja bio pod policijskim nadzorom, poslije podnesene prijave a kako je danas poznato 6 dana poslije obdukcije Dragičevića, Tužilaštvo je predalo optužnicu protiv njega u osnovni sud, čime je razotkriveno da je ubijeni praćen mjesecima - KAO I JA...

VISOKOM SUDSKOM I TUŽILAČKOM VIJEĆU

UREDU DISCIPLINSKOG TUŽIOCA

PRITUŽBA PROTIV BOROVČANIN LUKE I OSTALIH

Na osnovu ZOVSITV-u, Član 56. Disciplinski prekršaji sudija, stavovi :

1. povreda načela nepristrasnosti; 2. postupanje s pristrasnošću i predrasudama tokom obavljanja službenih dužnosti zbog rase, boje, spola, vjerske pripadnosti, etničkog porijekla, nacionalne pripadnosti, seksualne opredijeljenosti ili društvenog i ekonomskog statusa stranke; 3. očigledno kršenje obaveze ispravnog postupanja prema strankama u postupku, njihovim pravnim zastupnicima, svjedocima, ili drugim osobama; 6. korištenje dužnosti sudije kako bi se pribavile neopravdane koristi za sebe ili druge osobe; 8. nemar ili nepažnja u vršenju službenih dužnosti; 22. ponašanje u sudu i izvan suda koje šteti ugledu sudijske dužnosti; 23. bilo kakvo drugo ponašanje koje predstavlja ozbiljno kršenje službene dužnosti ili dovodi u pitanje povjerenje javnosti u nepristrasnost i kredibilitet sudstva.


OBRAZLOŽENJE
Nedavno sam dobio od Republičkog tužilaštva Republike Srpske dokument - dokaz u prilogu "RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015." koji pokazuje da je postupanje sudije Borovčanin Luke ne samo disciplinski prekršaj nego i smišljeni organizovani kriminal u kome je učestvovalo više lica. Pomenuti dokaz sam dobio poštom uz dopis "IT - 7-18 od 04.04.2018." kao i "Dopis OJT Bijeljina za RJT po T14 0 KT 0014420 15 od 07.05.2015.".
Dokument "RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015. pominje i sudija Borovčanin Luka u prilogu "Rješenje o prigovorima po 89 0 K 058509 17 KPS" na drugoj strani, uokvireni dio pri vrhu. S obzirom da se u tom dopisu uopšte ne radi o predmetu po prijavi protiv mene, nego o mojoj prijavi protiv kriminalne grupe, sudija Borovčanin je prekršio ZKP-u, član "Odlučivanje o optužnici", posebno stav (3) Prilikom potvrđivanja optužnice, sudija za prethodno saslušanje proučava svaku tačku optužnice i dokaze koje mu je dostavio tužilac da bi utvrdio postojanje osnovane sumnje.
To je blaža varijanta po kojoj je sudija Borovčanin samo nemarno i nehajno doneo odluku ne čitajući optužnicu niti je proučavao dokaze no ja osnovano sumnjam da je isti vrlo dobro znao kakva je mahinacija u pitanju te je smišljeno lično zadužio predmet, kako optužnicu ne bi odbacio neki drugi profesionalni sudija a sve sa ciljem da meni nanese štetu i drugima pomogne da me uvuku u zamku na Sokocu i likvidiraju.
Odgovornost, kako krivičnu, tako i disciplinsku ali u nešto blažim obliku, imaju i postupajući tužilac Jovana Tomaš, te osoba koja joj je dodijelila u rad ovaj predmet na osnovu dopisa republičkog tužilaštva koji nema kako se vidi nikakve veze sa prijavom protiv mene.
Vjerujem da znam o kome se radi, prema strukturi organizovanja tužilaštva, no to prepuštam Uredu disciplinskog tužioca da ustanovi, ko je uopšte dodijelio predmet u rad a sada da se vratimo odgovornosti sudije Luke Borovčanina.
Ja sam naime, prije svega prilikom podnošenja prigovora, ukazivao da Osnovni sud u Sokocu nije nadležan kao i da Okružno tužilaštvo u Istočnom Sarajevu nije trebalo, sve i da su dobili u rad taj predmet, predavati ga sudu u Sokocu nego mjesno nadležnom sudu u Bijeljini a i u drugim dopisima sam ukazivao na mjesnu nenadležnost osnovnog suda u Sokocu.
Sudija Borovčanin Luka je bio dužan prema zakonu o krivičnom postupku, pažljivo proučiti kompletnu optužnicu i dokaze a potom i pažljivo postupati po mojim prigovorima, no on je izvršio smišljeni kriminal, na moju štetu s obzirom da je nadležnost Okružnog tužilaštva u istočnom Sarajevu iz koje je potom izveo i svoju nadležnost, zasnovao na dopisu republičkog tužilaštva, koji nema nikakve veze sa prijavom protiv mene za "povredu ugleda suda" nego se radi o odluci po mojoj krivičnoj prijavi protiv više lica pripadnika organizovane kriminalne grupi u koju se evo svrstao i Borovčanin Luka.
Dopis se dakle uopšte ne odnosi na predmet koji je tema optužnice i nije slučajno što je odlučivao o njemu upravo predsjednik suda Luka Borovčanin koji je prezimenjak i iz istog kraja sa načelnikom sudske policije Borovčanin Dankom koji je saučesnik u mnogim krivičnim djelima sa ciljem da se prikrije ubistvo osmogodišnje djevojčice Ivone Bajo, krijumčarenju u Bobar grupu i pljačka milijardi maraka preko bankarskog sektora.
Borovčanin Danko je kao načelnik sudske policije izdao usmenu naredbu svojim podređenima da me 12.03.2018. presretnu na ulici, naoružani te transportuju u Sokolac ne uručivši mi primjerak naredbe kako je predviđeno zakonom.
Naredba za dovođenje po 89 0 K 058509 17 KPS, je sačinjena tek po mom dolasku u Sokolac - nekih 10 do 15 minuta je trajalo njeno pripremanje.
Iz svega navedenog a imajući u vidu da su mi se obraćali brojni špijuni i plaćene ubice, pozivajući me na nepoznate lokacije za šta imam i audio snimke kao dokaz, osnovano sumnjam da su pripadnici kriminalne organizacije, izveli ovu mahinaciju sa ciljem da me odvedu, odnosno navedu da dođem u Sokolac gdje bi otkrivanjem ovog dopisa postupak bio odmah prekinut a po povratku bi me dočekali neki "humanitarci" iz Srpske časti ili Ravnogorskog četničkog pokreta sa kojima bih se "potukao" potom "opljačkao" kuću i "skočio" u Drinu.
To je način na koji je mafija likvidirala Davida Dragičevića koji je isto kao i ja bio pod policijskim nadzorom, poslije podnesene prijave a kako je danas poznato 6 dana poslije obdukcije Dragičevića, Tužilaštvo je predalo optužnicu protiv njega u osnovni sud, čime je razotkriveno da je ubijeni praćen mjesecima - KAO I JA.
Rješenje o prenosu nadležnosti sam tražio pismenom pošiljkom po pravu iz ZOSPI-a još krajem juna 2017-te što se vidi na prilogu "Zahtjev za informacije za OTIS od 27.06.2017." ali mi nije odgovoreno niti je naravno poslata kopija dokumenta što je smišljeno kršenje zakona jer bih još tada razotkrio podmukli plan kriminalne grupe.
Da sam i tada ukazivao na opasnost od plaćenih ubica koji su periodično angažovani da me likvidiraju vidi se iz priloga "Obavjest po predmetu T17 0 KT 0006630 15". Način na koji su tužilac i sudija postupali, nedvosmisleno ukazuje da su u sadejstvu sa plaćenim ubicama iz kriminalnih krugova za čije aktivnosti imam i audio snimke kao dokaz a dostavljeno na disku u predmet 89 0 K 058509 17 KPS.
Očekujem da će UDT-a i VSITV-e odmah po prijemu ovog dokumenta preduzeti sve zakonom predviđene radnje, vezano za disciplinski postupak ali i sve potrebno da se krivci procesuiraju za počinjena smišljena krivična dela.

PRILOZI

RJT za OTIS po T12 0 KTA 0000398 15 od 01.06.2015.
IT - 7-18 od 04.04.2018.
Dopis OJT Bijeljina za RJT po T14 0 KT 0014420 15 od 07.05.2015.
Rješenje o prigovorima po 89 0 K 058509 17 KPS
Naredba za dovođenje po 89 0 K 058509 17 KPS
Zahtjev za informacije za OTIS od 27.06.2017.
Obavjest po predmetu T17 0 KT 0006630 15


Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902