četvrtak, 15. prosinca 2016.

ZAHTJEV SUDIJI ĐONLIĆU

U slučaju daljeg napada na moju porodicu, naše živote i garantovana prava, braniću se od mafije lično, jasno i glasno, podnoseći u zgradi i ispred zgrade usmenu krivičnu prijavi protiv pripadnika mafije koji su odgovorni ne samo za kršenje mojih prava, nego i za prikrivanje ubistva Ivone Bajo, prilikom šverca narkotika u Bobar grupu, pljačku milijardi evra od naroda i države, te brutalni napad na živote, imovinu i prava svih "običnih", (časnih i poštenih) građana...

OKRUŽNOM SUDU U BIJELJINI
SUDIJI ĐONLIĆ MENSURU

ZAHTJEV PO PRAVU GARANTOVANOM ČLANOM 23 USTAVA RS

Na osnovu ZOKP-u, član “Otvaranje i pregled privremeno oduzetih predmeta i dokumentacije” i člana “Materijal dobijen preduzimanjem radnji i obavještavanje o preduzetim radnjama” te Ustava Republike srpske člana 23, stavovi: "Zabranjeno je korišćenje podataka o ličnosti koje je suprotno utvrđenoj svrsi njihovog prikupljanja. Građani imaju pravo da traže i dobijaju sve podatke o sebi, sadržane u aktima državnih organa i u drugim službenim evidencijama" a koje pravo se prema članu 48 ne može oduzeti niti ograničiti i prema kome je osoba Đonlić lično odgovoran za kršenje prava i nanesenu štetu.


ZAHTEVAM

1) Kompletnu dokumentaciju o otvaranju, pregledu i vještačenju računara Compaq“ serijski broj 814DYSZ02R0, koji je Republika Srpska oduzela naredbom 12 0 K 001162 10 Kpp, Okružnog suda u Bijeljini, potpisanoj od strane sudije Đonlić Mensura, 24.03.2010. i držala 9 mjeseci u svom posjedu, do 22.12.2010. lažno me prijavivši za "ugrožavanje sigurnosti".
2) Cjelokupan materijal, garantovano članom 23 Ustava RS, sačinjen, nadzorom, praćenjem i pretresanjem, poslije lažne prijave za "ugrožavanje sigurnosti" navedene u tački 1 i to svaki dokument nastao od 19.03.2010. do "NAREDBE DA SE NEĆE SPROVODITI ISTRAGA" Broj; T15 0 KT 0002365 10 od 14.12.2012.

Podvlačim da je predmet zahtjeva isključivo navedeni materijal i nikakve prevare poput "uvida u neke spise" u kojima se ne nalazi traženo ne dolaze u obzir. Takvi postupci su dodatna kršenja zakona, ponižavanja građana i gaženje prava garantovanih ustavom i zakonima...



OBRAZLOŽENJE
Naredba 12 0 K 001162 10 Kpp, Okružnog suda u Bijeljini, potpisana od strane sudije Đonlić Mensura, donesena je kao proizvod plana organizovane kriminalne grupe i to dvojice građana, koji su me lažno prijavili, inspektora MUP-a, okružnog tužioca i sudije koji su zloupotrijebili svoje položaje i bez navedene ijedne prijeteće riječi ili radnje kažnjive po članu "Ugrožavanje sigurnosti" izdejstvovali radnje sa ciljem da mi se oduzme računar sa dokazima teških krivičnih djela pripadnika režimske mafije te isti unište.
Iako sam odmah i više puta upozoravao osobu Đonlić Mensura na postojanje neprocjenjivo vrijednog programskog koda isti je dozvolio da se računar nalazi 5 dana izvan sudskog depoa, prekršio ZKP-u i nije mi dostavio podatke o otvaranju i pregledu računara i na kraju nije izvršio kontrolu ispravnosti prilikom primopredaje, koju sam pismeno zahtijevao.
U rješenju 80 0 P 039222 16 Gvlž od 13.10.2016. godine ista osoba kao predsjednik vijeća navodi citiram:
"...da su na oduzetom računaru vršene istražne radnje (što je bilo i za očekivati, jer je to cilj oduzimanja, inače bi taj postupak bio besmislen), te da je pri tom, moguće je i počinjena određena šteta tužitelju..."
Za očekivati je bilo da sudija za prethodni postupak, postupa u skladu sa zakonom i navede koje riječi smatra prijetećim, da mi službeno ODMAH, dostavi podatke o pregledu računara, da provjeri ispravnost i na kraju da poštuje član 23 Ustava RS i dostavi mi traženi materijal.
Naime prva i osnovna radnja prilikom pregleda računara je bekapovanje, (kopiranje) podataka sa hard diska, tako da iako su originalni podaci uništeni, očito je da postoje negdje u tajnim kriminalnim paradržavnim službama.
Stoga zahtijevam da sudija Đonlić Mensur, pronađe traženu dokumentaciju, bilo u spisima Okružnog suda, bilo u spisima tužilaštava i policije ako je propustio da traži taj materijal od tih organa i u ime suda donese 2, (DVA) rješenja, kojima mi Okružni sud u Bijeljini, direktno odgovoran za štetu koja mi je nastala kršenjem prava iz člana 23, predaje kopije materijala iz tačaka 1 i 2 ovog zahtjeva i o tome me obavjesti pismeno, telefonski i na mejl, zbog sigurnosti.
Krajnji rok za ispunjenje prava garantovanih Ustavom RS je 20.12.2016. a u slučaju daljeg napada na moju porodicu, naše živote i garantovana prava, braniću se od mafije lično, jasno i glasno, podnoseći u zgradi i ispred zgrade usmenu krivičnu prijavi protiv pripadnika mafije koji su odgovorni ne samo za kršenje mojih prava, nego i za prikrivanje ubistva Ivone Bajo, prilikom šverca narkotika u Bobar grupu, pljačku milijardi evra od naroda i države, te brutalni napad na živote, imovinu i prava svih "običnih", (časnih i poštenih) građana...

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902
zdenkobajo@gmail.com