ponedjeljak, 25. siječnja 2016.

OTIMANJE DOKAZA O KRIMINALU REŽIMA

Danima poslije pretresa me je nadzirala i pratila policija te stražarila u 3 smjene pred kućom 24 sata na dan. Trojicu od stražara sam pozivao na kafu i pivo što su isti odbili a ragistarska tablica jednog od korištenih vozila čije slike imam je 729-M-117. Da li je OT Bijeljina naredilo nadzor nad objektima, praćenje i pretresanje ???

OTIMANJE DOKAZA O KRIMINALU REŽIMA




Veza : T14 0 KT 0000948 10 dana 06.12.2010. od okružnog tužioca Šabić Murisa
Navedenim dopisom od 06.12.2010. OT Bijeljina daje saglasnost za povrat oduzetih računara Dell UBEC 150966 i Compaq 814DYSZ02R0, oduzetih poslije prijave za "Ugrožavanje sigurnosti" a koji su preuzeti dana 22.12.2010. bez kontrole ispravnosti, te očekujem da mi odgovorite za potrebe parnice 80 0 P 056780 14 P, pred Osnovnim sudom u Bijeljini, čiji je nastavak zakazan za 21.01.2016 i to na sva postavljena pitanja kako ne bih bio prisiljen tražiti odgovore i svjedočenje naredbom suda :
1) Dana 15.12.2010. sam predao u OT Bijeljina Obavještenje i zahtjev (za kontrolu ispravnosti) te me zanima da li je OT Bijeljina potom provjerilo na bilo koji način da li su navedeni računari bili ispravni prije povrata ?
2) Dana 13.05.2010. OT Bijeljina se usprotivilo povratu računara sa obrazloženjem da je potrebno da isti ostanu u depozitu do okončanja istrage, te od vas očekujem da me shodno ZKP-u obavjestite da li su od 13.05.2010. do 06.12.2010. vršene istražne radnje na deponovanim računarima, te ako jesu da mi o tome dostavite dokumentaciju.
3) Ako u tom periodu nisu vršene istražne radnje (otvaranje, pregled ili vještačenja) molim da mi odgovorite zašto je bilo potrebno računare zadržavati narednih 6 mjeseci ???
4) Iz Rješenja o povratu, Okružnog Suda u Bijeljini od 08.12.2010. vidljivo je da su računari deponovani 29.03.2010. te očekujem da me obavjestite da li su nad istim vršene istražne radnje od tog dana do 13.05.2010. ???
5) S obzirom da zahtjev za deponovanje od strane CJB Bijeljina uz saglasnost okružnog tužioca ima datum 25.03.2010. a računari su odneseni 24.03.2010. to proizilazi da su bili izvan depoa cijelih 5 dana te očekujem da mi odgovorite gdje su bili smješteni računari u periodu od 24.03.2010. do 29.03.2010. imena osoba koje su ih nadgledali te da li je izvršena kontrola ispravnosti prije smještaja u sudski depo ???
6) Da li je OT Bijeljina naložilo pregled računara, bekapovanje (kopiranje) podataka sa hard diska u periodu od oduzimanja do smještaja u sudski depo ???
7) Da li je OT Bijeljina uopšte ikada izdalo naredbu za pregled računara od odnošenja 24.03.2010. do povrata 22.12.2010. te ako jeste odgovorite mi zašto o tome nisam dobio podatke a ako nije zašto su isti uopšte oduzimani ???
8) Danima poslije pretresa me je nadzirala i pratila policija te stražarila u 3 smjene pred kućom 24 sata na dan. Trojicu od stražara sam pozivao na kafu i pivo što su isti odbili a ragistarska tablica jednog od korištenih vozila čije slike imam je 729-M-117. Da li je OT Bijeljina naredilo nadzor nad objektima, praćenje i pretresanje ???



9) Da li je MUP, dostavio u OT Bijeljina dokumentaciju prikupljenu prilikom nadzora, te ako jeste očekujem da mi je dostavite kompletnu a ako nije da naredite CJB Bijeljina da vam istu dostavi te da mi proslijedite kopiju u skladu sa garantovanim pravom iz Ustava RS, član 23.
10) S obzirom da je načelnik kriminalističke policije koji je rukovodio nadzorom MUP-a nada mnom neposrednon poslije toga preminuo pod sumnjivim okolnostima, odgovorite mi da li je iko iz OT Bijeljina osim Tužioca Šabić Murisa, postupao službeno po prijavi za"Ugrožavanje sigurnosti" protiv mene te da li je mogao nezakonito usmeno izdati naredbu za posebne istražne radnje koje nisu evidentirane ???


NA ZAHTJEV ZA PRISTUP INFORMACIJAMA IZ 2010-TE VEZANO ZA SMRT NAČELNIKA NIKADA NIJE ODGOVORENO A NA POSLEDNJI ZAHTJEV SA NAVEDENIH 10 PITANJA ODGOVORENO JE OVAKO U CIJELIH DESET REDOVA...


Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902