nedjelja, 6. svibnja 2018.

ZAHTJEV MUP-U PO PRAVIMA IZ USTAVA

Da li je MUP zatekao dječji ruksak skinut sa ubijene Ivone Bajo presječenog kaiša opranog hemijskim sredstvom da se uklone tragovi ubistva, (Zahtjev za deponovanje 10-02/3.2-230-662/09 od 01.09.2009.) ili su pripadnici MUP-a oprali kaiš te o tome nisu htjeli izvijestiti tužilaštvo i ko je osoba koja je potpisala taj zatjev a isti je na dokumentu nečitak.

MUP-U REPUBLIKE SRPSKE / CJB-U BIJELJINA


Veza predmeti : KTA 246/10, 12 0 K 001162 10 Kpp, T15 0 KT 0002365 10... T17 0 KT 0006630 15 i 89 0 K 058509 17 KPS

Na osnovu člana "Jednakost u postupanju" ZKP-u : "(1) Sud je dužan stranke i branioca tretirati na jednak način i svakoj od strana pružiti iste mogućnosti u pogledu pristupa dokazima i njihovom izvođenju na glavnom pretresu. (2) Sud, tužilac i drugi organi koji učestvuju u postupku dužni su sa jednakom pažnjom ispitati i utvrditi činjenice koje terete osumnjičenoga, odnosno optuženoga, ali i one koje mu idu u korist." i prava garantovanih ustavom RS, članovi 23 "Zajamčena je zaštita tajnosti podataka o ličnosti. Prikupljanje, obrada i svrha korištenja ličnih podataka, uređuje se zakonom. Zabranjeno je korištenje podataka o ličnosti koje je suprotno utvrđenoj svrsi njihovog prikupljanja. Građani imaju pravo da traže i dobijaju sve podatke o sebi, sadržane u aktima državnih organa i u drugim službenim evidencijama." 27 "Naučno, kulturno i umjetničko stvaranje je slobodno. Zajamčena je zaštita moralnih i imovinskih prava po osnovu naučnog, kulturnog, umjetničkog i drugog intelektualnog stvaralaštva.
U skladu sa navedenim članovima i pravima iz zakona i ustava tražim od MUP-a RS da mi uruči sve informacije i kopije dokumentacije i materijala koji je prikupljan o meni po bilo kom osnovu te podnosim :

ZAHTJEV MUP-U PO PRAVIMA IZ USTAVA

1) Zahtijevam kopiju kompletne dokumentacije koju je MUP prikupljao o meni po bilo kom osnovu počev od lažne prijave za ugrožavanje sigurnosti,(KTA 246/10, 12 0 K 001162 10 Kpp) pa sve do istražnih radnji zbog navodne povrede ugleda suda po kojoj je podignuta optužnica i potvrđena 07.07.2017. sve do danas.
2) Tražim da mi dostavite kopiju naredbe o nadzoru moga kretanja neposredno poslije lažne prijave za ugrožavanje sigurnosti, (KTA 246/10, 12 0 K 001162 10 Kpp) do pretresa prostorija i poslije pretresa prostorija.
3) Ko je, (imenom i prezimenom) izdao naredbu da budem praćen 24 sata dnevno poslije lažne prijave za ugrožavanje sigurnosti.
4) Da li su me osobe Gruhonjić Muhamed i Debeljević Milorad, (Službena zabilješka 10-02/3-230-8/10) lažno prijavili kao pripadnici OT Bijeljina ili su nastupili u svojstvu građana.
5) Da li je za moje praćenje bio angažovan policajac Torbica Milo s obzirom da je u Prekršajnom predmetu 80 1 Pr 082502 17 Pr izjavio kako me zna tek iz tog predmeta.
6) Ko je tokom mog nadziranja koristio vozilo registarskih tablica "729-M-117" i da li je u pitanju službeno ili privatno vozilo.
7) Gdje je tokom 5 dana od oduzimanja do predaje u sudski depo bio smješten računar Compaq“ serijski broj 814DYSZ02R0, koji mi je odnesen po naredbi 12 0 K 001162 10 Kpp i koje su osobe iz MUP-a imale pristup računaru.
8) Da li je MUP zatekao dječji ruksak skinut sa ubijene Ivone Bajo presječenog kaiša opranog hemijskim sredstvom da se uklone tragovi ubistva, (Zahtjev za deponovanje 10-02/3.2-230-662/09 od 01.09.2009.) ili su pripadnici MUP-a oprali kaiš te o tome nisu htjeli izvijestiti tužilaštvo i ko je osoba koja je potpisala taj zatjev a isti je na dokumentu nečitak.

Neke od ovih podataka već sam tražio ranije a MUP nije htio da ispuni zakonsku i obavezu iz ustava te ukoliko se to nastavi obaviještavam vas da ću zahtijevati sudsku naredbu u krivičnom predmetu po ovim temama i svjedočenje odgovornih osoba a u parničnom predmetu po mojoj tužbi već sam zahtijevao svjedočenje više lica iz CJB -i Bijeljina te ako nastavite sa kršenjem zakona i napadima na mene i moja prava tražiću u skladu sa odredbama ZOO da materijalnu nadoknadu isplate odgovorna lica iz MUP-a .
Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902