nedjelja, 25. veljače 2018.

PRIJEDLOG TUŽIOCU U PREDMETU T17 0 KT 0006630 15

Prema ovlaštenjima iz ZKP-u, prava i dužnosti tužioca, možete samostalno donositi odluke ali u stvarnosti ako postupite bez odobrenja VSTV-a mogli biste da završite kao Dijana Milić iz KT Tuzla a možda i kao heroj nacije jer danas 2018-te, političko tajkunska mafija i njihovi saradnici iz tužilaštava, suda i policije, ne smije ni na mene da krene a kamoli na jednog tužioca kao nekada što su činili...

OKRUŽNOM JAVNOM TUŽILAŠTVU U ISTOČNOM SARAJEVU


PRIJEDLOG TUŽIOCU U PREDMETU T17 0 KT 0006630 15

OPCIJA A
1) Povucite optužnicu T17 0 KT 0006630 15 iz suda u Sokocu.
2) Ispravite pogrešno upisano ime sudije.
3) Predajte ispravljenu optužnicu mjesno nadležnom sudu u Bijeljini.
UKOLIKO OPTUŽNICA BUDE PRIHVAĆENA DOĆI ĆU NA SVAKI POZIV U OSNOVNI SUD U BIJELJINI A MOŽETE ME O BILO KOM PITANJU KONTAKTIRATI TELEFONOM...

OPCIJA B, (SAMO ZA HRABRE)
1) Povucite optužnicu T17 0 KT 0006630 15 iz suda u Sokocu.
2) Na osnovu materijala iz spisa koji ste predložili i kojeg sam vam ja dostavio, pokrenite istragu protiv kriminalaca iz suda i tužilaštva u Bijeljini.
3) Ponudite status svjedoka osobi Vakičić Željki u skladu sa članom 383 KZ i zakonskim ovlaštenjima koje imate.
4) Predložite mene za glavnog svjedoka kriminala zločinačke organizacije u Bijeljini.

Prema ovlaštenjima iz ZKP-u, prava i dužnosti tužioca, možete samostalno donositi odluke ali u stvarnosti ako postupite bez odobrenja VSTV-a mogli biste da završite kao Dijana Milić iz KT Tuzla a možda i kao heroj nacije jer danas 2018-te, političko tajkunska mafija i njihovi saradnici iz tužilaštava, suda i policije, ne smije ni na mene da krene a kamoli na jednog tužioca kao nekada što su činili.
Što se mene tiče sve je jasno. Možete zaista biti heroj nacije ili se pridružiti kriminalcima sa spiska koje sam razotkrio u do sada preko 800 objavljenih tekstova na internetu... ili nešto između toga...
Prijatan dan želim...
Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902