subota, 24. studenoga 2018.

KAD SUDIJA SMIŠLJENO ČINI KRIVIČNA DJELA ONDA TO POKUŠAVA SAKRITI


Sudija Marković Jelena je u prethodne 2 godine dok je pravosudna mafija iz Istočnog Sarajeva, montirala nelegalnu optužnicu protiv mene lažirajući i falsifikujući nadležnost, grubo prekršila pravo garantovano ustavom iz člana 23 prema kome građani treba da dobiju sve podatke koji su prikupljani o njima čime je omogućila mafiji da nastavi sa svojim planom za pripremu moje likvidacije i tako postala njihov saučesnik.

KAD SUDIJA SMIŠLJENO ČINI KRIVIČNA DJELA ONDA TO POKUŠAVA SAKRITI

obrazac zahtjeva za pristup informacijama


 


OSNOVNOM SUDU BIJELJIN



PREDMET: Zahtjev za pristup informacijama iz

                       nadležnosti Osnovnog suda Bijeljina



Veza : Rješenje  80 0 P 077873 16 P od 05.09.2018.

                     Molim Vas da mi u skladu sa članom 14. stav 2. Zakona o slobodi pristupa informacijama ("Službeni glasnik RS", broj 20/01), odobrite pristup informaciji iz nadležnosti Osnovnog suda Bijeljina.



- Zahtijevam kopiju izjašnjenja sudije Marković Jelene po mom zahtjevu za njeno isključenje u predmetu 80 0 P 077873 16 P

U svom zahtjevu sam obrazložio argumente, zbog čega tražim izručenje Marković Jelene i priložio dokaz, odluku OJT Doboj, koja je u suprotnosti sa tvrdnjama sudije Marković.
Nadalje sam u tekstu zahtjeva tražio da mi se uz odluku suda po tom zahtjevu dostavi i pismeno izjašnjenje sudije Marković iz koga bi se vidjelo, kako je onautvrdila”, odnosno iz kog dokumenta je zasnovala svoju tvrdnju da navodno postupak protiv mene za lažnu prijavu o “ugrožavanju sigurnostinije okončan.
S obzirom da to nije učinjeno i izjašnjenje mi nije dostavljeno, prisiljen sam da zbog zaštite svojih prava zahtijevam taj dokument ovim putem.
Unaprijed sam siguran da sudija Marković uopšte nije odgovorila, zbog čega je upotrijebila tu laž koja je iskorištena da se meni nanese šteta.
Zaista je neviđena sramota i kriminal da se sudija koristi lažima i falsifikatima umjesto da utvrđuje istinu i činjenice a rezultat toga je vidljivi kriminal i korupcija koji vladaju zemljom.





Bijeljina, _____________2018.godine                             Podnosilac zahtjeva



                                                                          ___________________________

                                                                                    (svojeručni potpis sa punim    

                                                                                        imenom i prezimenom)


Pošto sam ipak preživio dosadašnje pokušaje ubistva i uhvatio je u lažima i kriminalu, sprečava se čak i pristup njenom objašnjenju, gdje je i kako došla do laži koje je pisala...
Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902
zdenkobajo@gmail.com