petak, 30. lipnja 2017.

CRNA KNJIGA MAFIJAŠKOG FAŠISTIČKOG REŽIMA

Mafija je prethodnih mjeseci na više načina pokušavala da me izvuče na nekoliko sati iz kuće koristeći se svim sredstvima pa i prikrivenim istražiteljima, špijunima. Bilo je pokušaja da me odvedu na teritoriju Federacije, odakle se živ ne bih vratio ili bi me po povratku iz tužilaštva u Istočnom Sarajevu pred kućom dočekala policija sa nalogom za pretres i proširenom optužnicom, pošto bi prethodno provalili u kuću i podmetnuli par grama narkotika ili neko vatreno oružje ili oboje.
 

CRNA KNJIGA MAFIJAŠKOG FAŠISTIČKOG REŽIMA

EKSKLUZIVNO - OPTUŽBA ZBOG RAZOTKRIVANJA KRIMINALA U TUŽILAŠTVIMA, SUDOVIMA I POLICIJI:
Dakle trebalo je da odem par stotina kilometara od kuće da bih rekao kako neću da odgovaram ni na jedno pitanje mafijaških sluga što sam odbio i obavjestio ih telefonom, mejlom i pismenom pošiljkom da neću doći te da mogu da mi se obrate preko lokalnog mafijaškog servisa OJT Bijeljina gdje bih otišao i na zapisnik izjavio dežurnom tužiocu da NEĆU ODGOVARATI NI NA JEDNO PITANJE DOK NE ISPUNE USLOVE KOJE SAM IM POSTAVIO A RADI SE O PRAVIMA GARANTOVANIM USTAVOM.
 
Mafija je prethodnih mjeseci na više načina pokušavala da me izvuče na nekoliko sati iz kuće koristeći se svim sredstvima pa i prikrivenim istražiteljima, špijunima. Bilo je pokušaja da me odvedu na teritoriju Federacije, odakle se živ ne bih vratio ili bi me po povratku iz tužilaštva u Istočnom Sarajevu pred kućom dočekala policija sa nalogom za pretres i proširenom optužnicom, pošto bi prethodno provalili u kuću i podmetnuli par grama narkotika ili neko vatreno oružje ili oboje. Već mjesecima sam upozoravao neke osobe čija imena naravno neću reći da su sve komunikacije pod nadzorom, da se snimaju i da mafija priprema neku novu optužbu kako bi me ućutkala ili bar zadovoljila apetita nestrpljivog šefa koji je prije došao na crnu listu SAD, nego što su njegovi ljudi uspjeli da me optuže za bilo šta. I kako se vidi poslije 7 godina istraživanja za koje je angažovano desetine agenata uspjeli su samo da me optuže za "Povredu ugleda suda". Povreda ugleda suda član 370 KZRS "Ko u postupku pred sudom izloži poruzi sud ili ko isto djelo izvrši pismenim podneskom sudu, kaznice se novcanom kaznom ili zatvorom do šest mjeseci". Stvarno jadno djeluje tih 6 mjeseci jer za posebne istražne radnje i pretres im treba zaprijećena kazna najmanje 3 godine. Stoga je trebalo malo "pripomoći" istrazi i ubaciti nešto konkretnije u kuću dok sam odsutan... Materijal i dokaze o tome sam proslijedio na neke adrese pa će biti objavljeni naknadno ako me mafija uhapsi ili likvidira a u nastavku opisujem najavu ovog događaja a možete ih i vi očekivati ako se usudite da mi date podršku lajkom ili ne daj bože konkretnim komentarom. Postoje brojni članci na internetu i video zapis gdje Dodik Milorad javno otkriva namjere da se preko svojih ljudi, (sluga) obračuna sa onima koji su SNSD-u, (njemu i njegovim ortacima tajkunima) nanijeli štetu. U nastavku je citat sa jednog od mnogih linkova na tu temu: “SNSD će u narednim mjesecima uspustaviti svoju “Crnu knjigu” u koju će biti upisani svi oni koji su bilo kada na bilo koji način SNSD-u napravili štetu, a pogotovo oni koji su bili u SNSD-u, dobili mandat na ime SNSD-a i onda se priklonili drugim političkim organizacijama”, kazao je Dodik i pojasnio: To će značiti da ćemo preko naših organa i naših ljudi u institucijama vlasti voditi borbu protiv tih imena. To moramo da uradimo!”
 
CRNA KNJIGA MILORADA DODIKA
Ta tema je objelodanjena početkom novembra 2011-te ali se fašističke metode dodikove mafije primjenjuju godinama unazad jer im je to jedini način da čuvaju milijarde evra koje pljačkaju svake godine. Ali napori njegovih sluga nisu dovoljni, mnogi zvanično i ne znaju da moraju primjenjivati fašističke metode prema časnim i poštenim građanima te je vrhovni mafijaški bos bio prisiljen pred kamerama promovisati ličnu "mein kampf" strategiju i dati precizne instrukcije kako kaže njihovim organima i njihovim ljudima. Naravno da to nije početak obračuna sa nepodobnima a koristile su se svakojake metode od rafala iz automatskog oružja, preko dizanja u vazduh, trovanja sve sa smrtnim ishodima ali su ta ubistva uglavnom ostajala težak mlinski kamen mafijaškim servisima tužilaštvima i policiji osim onih trovanja koje su prograšavali za infarkte. Jedan od najmonstruoznijoh takvih zločina koje je izvršio ronhilov fašistički režim je likvidacija Milana Vukelića pred zgradom MUP-a u Banjaluci. Dodik je naravno poslije lične istrage javno saopštio da niko iz SNSD-a nije umješan u taj zločin. Mene lično su pripadnici mafije iz OJT Bijeljina pokušali zastrašiti, ućutkati, likvidirati i umiriti još 2010-te kada su dva kriminalca otišla u policiju da me lažno prijave za "ugrožavanje sigurnosti" praktično planiranje ubistva polovine tužilaštva. Taj slučaj i detaljno razotkrivanje tužilačke mafije opisan je na web stranici :
RASKRINKAVANJE TUZILASTVA
Nadam se da će ovaj put podići optužnicu i da ćemo se sresti pred sudom jer u tim okolnostima moraće da mi predaju sav materijal koji su sačinjavali višegodišnjim nadzorom i kopiranjem hard diska računara koji su mi poslije 9 mjeseci vratili bez kontrole ispravnosti koju sam pismeno zahtijevao. Takođe bih pred sudom i javnošću prezentovao obiman dokazni materijal o zločinima koje prikrivaju kriminalci iz tužilaštva. Ovo je recimo "poslednja" izjava OJT Bijeljina "
 
Radi se o privatnom vlasništvu, materijalnom dokazu ubistva uklonjenog sa smrtno ranjene osmogodišnje djevojčice prilikom šverca narkotika u mafijašku Bobar grupu u čemu su direktno saučestvovali portir Sofrenić Blagiša, inspektor Marković Dragoslav te okružni tužilac Stjepanović Danica a potom više desetina policajaca, okružnih tužilaca, sudija itd. Kako izgleda pomenuti predmet može se vidjeti na prilogu "Snimci dječjeg ruksaka":
I da bih dokazao da se ovde ne radi o nekom falsifikatu, predmetu koji nema veze sa nekom istragom tužilaštva, ili mojoj fotomontaži, prilažem i zvanični zapisnik suda "Zapisnik o predaji predmeta 080-0-Su-15-000 011(-128)"
No možda se tu ipak radi samo o nenamjernoj grešci, možda tužilaštvo nije kriminalno nego samo nesposobno da primjeti jasna oštećenja i pranje benzinom kaiša na ruksaku, možda ako se ne zna da sam prethodnih godina predao više desetina dopisa o tome koji se mogu pronaći na internetu a sada ovde prezentujem samo najstariji od njih iz februara 2010-te, što znači da kriminalac Stjepanović Danica bezočno laže kada piše da o tome "NEMA SAZNANJA"
 
Zahtjevi 11.02. i 17.03.2010. pokazuju da su mafijaški servisi tužilaštvo i policija, smišljeno prikrili ubistvo djevojčice prilikom šverca narkotika da bi osigurali nesmetan nastavak pljačke preko Bobar grupe i banaka pod kontrolom mafijaškog dodikovog fašističkog režima a komentar na kraju zahtjeva od 11.02.2010. pokazuje da sam predvidio sve njihove gestapovske metode uključujući i ovaj poslednji poziv u mafijački servis SNSD-a, citiram: "ZNAM DA ODGOVORE NA OVA PITANJA NEMATE ALI ĆE BITI VRLO ZANIMLJIVO PROČITATI KAKVE ĆE SE SMICALICE KORISTITI DA BI SE KRIVCI IZVUKLI IZ OVE SITUACIJE." Prva reakcija je bila da me banda lažno optuži za ugrožavanje sigurnosti, pa kad im je propao plan molili su sudije da im to razbojništvo predstave kao službeno postupanje. Istovremeno je izdata fašistička naredba kojom se svim srodnicima ubijene osmogodišnje djevojčice zabranjuje pristup u OJT Bijeljina. Ubili su djeda Ivone Bajo u trovačnici UKC Banjaluka i sakrili kompletnu istoriju bolesti. Istraga o tome je u toku 4 i po godine, od kraja 2012-te, mene su više puta pokušavali da ubiju i da ne dužim dalje jer treba ostaviti nešto i za naredne tekstove a i da vas ne zamaram, poslednja "smicalica" je ovaj poziv na saslušanje uz scenario podmetanja i pretresa po povratku uz obavezan raport mafijaškom bosu:
YES MY FÜHRER
VRIJEME JE DA ZAUSTAVIMO I SRUŠIMO TU BANDU SA VLASTI