nedjelja, 15. siječnja 2017.

POZIV SUDU ZA USPOSTAVLJANJE PRAVNOG PORETKA

Generalno gledano kompletna takozvana država je najobičnija lopovska banda a kriminal, laži, falsifikate sudija, okružnih tužilaca, MUP-a, sudske policije, sam razotkrio uz dokaze u predmetu 80 0 P 056780 14 P na oko 100 strana.
OVO RAZBOJNIŠTVO OSNOVNOG SUDA ĆU KORISTITI U SVAKOM NAREDNOM POSTUPKU, PARNIČNOM, PREKRŠAJNOM, KRIVIČNOM... KAO DOKAZ DA JE TAKOZVANA "SUDSKA VLAST" SASTAVNI DIO MAFIJE, ODNOSNO OSOBE IMENOVANE NA POZICIJE SUDIJA NAMAJU NIKAKVE VEZE NI SA USTAVOM NI SA ZAKONIMA REPUBLIKE SRPSKE, NEGO SU U SLUŽBI ŠEFOVA BANDE KOJOJ I SAMI PRIPADAJU.
SVAKI SUDIJA, OKRUŽNI TUŽILAC, POLICAJAC, INSPEKTOR, POSLANIK, MINISTAR, PREDSJEDNIK... JE ČLAN BANDE SVE DOK SVOJIM POSTUPCIMA POKAŽE I DOKAŽE DA TO NIJE...

OSNOVNOM SUDU U BIJELJINI
PREDSJEDNIKU OSNOVNOG SUDA

POZIV SUDU ZA USPOSTAVLJANJE PRAVNOG PORETKA

Ukoliko je ostalo još malo časti i dostojanstva u Osnovnom sudu u Bijeljini najmanje što može je da se pismeno izvini g-đi Budimki Bollin Bajo, čije ime se takođe nalazi na falsifikatu koji je sačinio sud.
Prije nekoliko godina pismeno sam pozvao sudije u Bijeljini i ponovio potom nekoliko puta da postupaju u skladu sa zakonom, da meni njihova pomoć nije potrebna ali i da ne pružaju pomoć nikome ko je učestvovao u prikrivanju ubistva Ivone Bajo o čemu sam prilagao dokaze jer će ostati tragovi njihovih krivičnih djela koje ću ja razotkriti.
Očito da to niko nije shvatao ozbiljno odnosno štitili su se interesi tajkunsko političke mafije koja je samo preko 3 banke pod kontrolom vlade opljačkala 2 milijarde maraka. Na kršenja zakona tokom postupaka neću ni trošiti vrijeme nego ću potencirati smišljeni kriminal izvan rasprava o čemu takođe imam neoborive dokaze.
SADA UPUĆUJEM JAVNO NOVI POZIV, PREDSJEDNIKU SUDA, SEKRETARU I SVIM SUDIJAMA KOJI IMAJU HRABROSTI I KOJI NISU PREDUBOKO ZAGAZILI U KRIMINAL I KORUPCIJU DA POŠTUJU USTAV I ZAKONE A NE NAREDBE I ŽELJU POLITIČKO TAJKUNSKE MAFIJE ALI U NOVIM OKOLNOSTIMA GDJE SU DRŽAVA I NJENI ORGANI KLASIČNA ZLOČINAČKA ORGANIZACIJA A POJEDINCI ODLUČUJU HOĆE LI POŠTOVATI ZAKONSKE ODREDBE ILI ĆE BITI SASTAVNI DIO MAFIJE...
Posmatrano iz tog ugla najveće zlodjelo sudija iz Bijeljine je sačinjavanje falsifikata Rješenja "80 1 Pr 000670 10 Pr" za šta je odgovoran sudija Dragoljub Đurić a kada se taj falsifikat pojavio u parničnom predmetu "80 0 P 043325 13 P 2" novo krivično djelo čini sudija Vakičić Željka. Naime kada sam pismenim podneskom ukazao na falsifikat koji je priložilo Pravobranilaštvo RS, nastala je uzbuna i napravljen plan da se taj kriminal pokuša prikriti.
Čak je sud zvanično u odgovoru "080-0-Su-15-000 027(13) od 29.10.2015." na moj zahtjev po ZOSPI-a potvrdio postojanje dokumenta i ime osobe koja se potpisala uz nelegalni pečat pravosnažnosti ali i to je bio samo dio plana da se sve predstavi kao nenamjerna greška. Da to nije istina i da se radi o smišljenom kriminalu dokazao sam nedavno podneskom "DOKAZ DA SUD SMIŠLJENO FALSIFIKUJE PRESUDE" što je jasno kada se zna da ni sud ni policija nisu imali "rješenje sa greškom" jer bi se ono pojavilo kao prilog - dokaz u naredna 3 prekršajna postupka.
Pošto tog rješenja sa "greškom", (prilog "Falsifikat suda") nije bilo ni u jednom od njih, potpuno je jasno da su sud i policija imali regularna rješenja a da je falsifikat izrađen za potrebe trećih lica, konkretno osoba iz OT Bijeljina koja su taj falsifikat koristila kao izgovor za fašističke metode koje se primjenjuju prema srodnicima ubijene djevojčice Ivone Bajo i protiv argument mojim pritužbama VSITV-u.
OVO RAZBOJNIŠTVO OSNOVNOG SUDA ĆU KORISTITI U SVAKOM NAREDNOM POSTUPKU, PARNIČNOM, PREKRŠAJNOM, KRIVIČNOM... KAO DOKAZ DA JE TAKOZVANA "SUDSKA VLAST" SASTAVNI DIO MAFIJE, ODNOSNO OSOBE IMENOVANE NA POZICIJE SUDIJA NAMAJU NIKAKVE VEZE NI SA USTAVOM NI SA ZAKONIMA REPUBLIKE SRPSKE, NEGO SU U SLUŽBI ŠEFOVA BANDE KOJOJ I SAMI PRIPADAJU.
Svaki ovakav kriminalni postupak je direktno saučesništvo u prikrivanju ubistva Ivone Bajo a kada uskoro natjeram kriminalce iz tužilaštva i policije da priznaju kako su "greškom" previdjeli materijalni dokaz ubistva "Ruksak" neće biti svejedno da li je neko časno priznao nezakonitu radnju i izvinuo se ili se ponaša kao da se ništa nije desilo.

Nešto manji kriminal izvršila je opet sudija Vakičić Željka kada je naredila sudskoj policiji da mi oduzme laptop pošto sam pismeno najavio da ću ga koristiti na ročištu za izvođenje dokaza autorstva nad programima čiji je kod uništen poslije oduzimanja računara po lažnoj optužbi za "ugrožavanje sigurnosti" od strane istih lica koja su prikrila ubistvo i krijumčarenje režimskih tajkuna. Iako laptop nije na popisu zabranjenih predmeta, iako je načelnik sudske policije pred 4 svjedoka sudska policajca priznao da je naredbu za oduzimanje laptopa izdala sudija Vakičić, sada se čini novi kriminal i od sudske policije traži da lažu VSITV-u te tvrde kao svima pa i advokatima oduzimaju laptopove bez naredbe suda a sve kako bi se prikrilo razbojništvo osobe Vakičić Željke...
Generalno gledano kompletna takozvana država je najobičnija lopovska banda a kriminal, laži, falsifikate sudija, okružnih tužilaca, MUP-a, sudske policije, sam razotkrio uz dokaze u predmetu 80 0 P 056780 14 P na oko 100 strana, sve uz opstrukcije a koga drugog nego osobe Vakičić Željke. Tim razbojništvima otplaćuje zaposlenje i kredit za stan koji je dobila ili je fiktivan, nebitno za mene ali neka javnost zna da nema nikakve objektivnosti niti pravne države nego su sudije u službi mafije koja ih je postavila na ta mjesta...
Ništa od razbojništva koje sam dokazao nije osporilo ni Pravobranilaštvo RS ni takozvani sud nego je procjenjeno da nisam pretrpio štetu jer nisam poludio niti doživio psihičke poremećaje kakve je dokazao da ima recimo šef bande RS, dodik milorad poznat po ratnom nadimku "MILE RONHIL". Danas je poznat i po CRNOJ KNJIZI u kojoj sam ja već odavno a to je uputstvo svim njegovim slugama da se svete i koriste sva sredstva pa i fašističke metode prema onima koji razotkrivaju kriminal političko tajkunske bande.
Sve do kraja 2016-te sam kriminal pripisivao pojedincima a to su mogle sankcionisati institucije. Sada tretiram RS, Federaciju BIH i BIH u cjelini kao LOPOVSKU FAŠISTIČKU BANDU i sve osobe koje su u takozvanim organima bande tretiram kao članove bande. NISU NIŠTA VIŠE ALI NI MANJE OD TOGA.
SVAKI SUDIJA, OKRUŽNI TUŽILAC, POLICAJAC, INSPEKTOR, POSLANIK, MINISTAR, PREDSJEDNIK... JE ČLAN BANDE SVE DOK SVOJIM POSTUPCIMA POKAŽE I DOKAŽE DA TO NIJE...


DODATNA POJAŠNJENJA
- Ne postoji niti jedan predmet pred osnovnim sudom u Bijeljini bilo krivični bilo parnični u kome bismo stranke bili Okružno tužilaštvo i ja.
- Bilo je predmeta u kojima sam tužio fizička lica, imenom i prezimenom, neke osobe za radnje koje su izvršili izvan službenih djelatnosti a te osobe su zaposleni u okružnom tužilaštvu.
- U pitanju je lažna prijava za "ugrožavanje sigurnosti" i njene posljedice a izvršili su je te osobe kao fizička lica što mi je potvrđeno i u policiji i okružnom sudu.
- Plan je bio da to urade tako kao građani kako to ne bi izgledala osveta za dokaze koji sam ja prethodno objavio o njihovom kriminalu.
- Ali kada sam ih tužio kao građane onda su u panici potražili zaštitu sudija i pozvali se na član 30 zakona o tužilaštvima ne navodeći ni jedan dokument koji bi potvrdio njihovo službeno postupanje.
- Čak je jedan od njih u odgovoru sudu, (prilog " Odgovor Debeljevica na 80 0 P 034147 11 P") tvrdio da sam sve izmislio vezano za lažnu prijavu te jasno istakao da nikada nije službeno postupao ali su to sudije kriminalci ignorisali i falsifikovali činjenično stanje te krivično djelo fizičke osobe proglasili za službenu radnju tužilaštva.
- Osim toga odgovora koji isključuje službeno postupanje, prilažem i odgovor Republičkog tužilaštva Republike Srpske "RTRS IT-44-15 12.01.2016." u kome se vidi da je jedina osoba koja je službeno postupala iz OT Bijeljina, gospodin Šabić Muris.
- I u slučaju izdavanja i primjene usmene fašističke naredbe o zabrani pristupa svim srodnicima ubijene djevojčice Ivone Bajo tužio sam dvije osobe prema članu 48 Ustava Republike Srpske po kome su oni lično odgovorni za kršenje člana 16, odnosno prava garantovanog tim članom a sudije kriminalci nisu htjeli da primjene Ustav RS nego su pomogli drugim kriminalcima primjenjujući odredbe nižeg zakona koje se odnose na sve druge vidove štete osim onih vezanih za kršenje nekoliko prava garantovanih ustavom.
- S obzirom da Republika Srpska, njeni organi i sudovi, smatraju moju porodicu stokom prema kojoj mogu da rade šta žele i prema svim srodnicima primjenjuju sankcije da bi prikrili ubistvo jedne djevojčice a radnje kriminalaca proglašavaju službenim, recipročno i ja svaku radnju svakog kriminalca sudije, kriminalca tužioca, kriminalca policajca, smatram kriminalom suda, kriminalom tužilaštva, kriminalom Republike Srpske te adekvatno toj postavci, Republika Srpska je najbičnija fašistička razbojnička banda.
- Članovi bande koji su samo preko 3 banke pokrali 2 milijarde maraka prema objašnjenjima sudija, (iz predmata gde sam tužio članove bande kao fizička lica) nisu to činili za sebe i u svoje lično ime nego u ime Republike Srpske.
- Zato svaki napad na moju porodicu, na mene i na moja prava od bilo kog službenika tretiram i kao napad člana bande kojoj pripada a sa druge strane i kao napad Republike Srpske koja je kako sam rekao pokazala i dokazala da lopovska fašistička zločinačka organizacija.
- Jedini preostali način borbe protiv bande je javno i glasno ukazivanje na zločince, dokazima uz imena kriminalaca sudija, okružnih tužilaca, inspektora, ministara, predsjednika, odnosno šefa bande.
- Po mojoj prijavi "KRIVIČNA DJELA PROTIV INTEGRITETA BIH" formiran je predmet "T20 0 KT 0011955 16" a prijavljeni su "Dodik Milorad, Cvijanović Željka, Lukač Dragan i drugi". Tekst prijave je na linku "http://kriminaluvlasti.blogger.ba/arhiva/2016/05/16/4011359". Pred kraj 2016-te, šef bande je dao izjavu u Tužilaštvu BIH, za kako je saopšteno samo jedno od krivičnih djela za koje sam ga prijavio.
- Koga će člana bande sledećeg da pozovu ostavljam im da sanjaju za sebe užasne snove cijele noći do zore.
- Svaki dan u zgradu "Gestapoa", (Bijeljina, Vuka Karadžića 3) uđe na desetine građana čija se prava krše ali se ne usuđuju ništa da kažu a sada kada budu čuli mene da iznosim dokaze o kriminalcima, uskoro će da se pridruže u borbi protiv mafijaškog režima i biće nas svaki dan sve više ma koliko puta me banda bude hapsila.
DAKLE, TRENUTNO JE REPUBLIKA SRPSKA FAŠISTIČKA ZLOČINAČKA ORGANIZACIJA JER NJOME UPRAVLJAJU ČLANOVI BANDE KOJI SU JE U TO PRETVORILI. SVAKI POJEDINAC TREBA SVOJIM RADNJAMA POKAZATI DA NIJE ČLAN BANDE TAKO ŠTO ĆE POSTUPATI U SKLADU SA ODREDBAMA USTAVA I ZAKONA A NE PO UPUTSTVIMA IZ CRNE KNJIGE I NALOZIMA ŠEFOVA BANDE. NEKA SVAKI POJEDINAC ODLUČI HOĆE LI BITI SUDIJA ILI ČLAN BANDE. MENI JE SVEJEDNO KOLIKO BANDA IMA ČLANOVA A NJIMA NEĆE BITI SVEJEDNO HOĆE LI KARIJERU NASTAVITI KAO SUDIJE ILI KAO ROBIJAŠI...

PRILOZI

Falsifikat suda
Ruksak
Odgovor na 80 0 P 034147 11 P
RTRS IT-44-15 12.01.2016.

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
065831902